ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від DeeDragee
|
53816 переглядів 205 відповідей |
|
1...6 7 8...11
Додати публікацію
Dandosch
2 р. тому

Як і ваш перший, платіж зник, і він був на ньому того ж дня

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну чудово .. тоді я все ще можу сподіватися, що вони не зіпсують і що гроші прийдуть сьогодні-завтра ..

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Мені це здається дуже непрофесійним, скоріше, коли одна людина не знає, що роблять інші, тому вона/вона все зіпсує...

У будь-якому випадку, я думаю, вам виплатять повністю.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

... сьогодні була отримана друга виплата в розмірі 500,00 євро ...

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Привіт, радий це чути - продовжуйте! 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення: після моєї першої успішної виплати 17 лютого я попросив наступну виплату того ж дня. Вже вчора, 21.02. мого запитаного зняття більше не було знайдено під пунктом "очікуючі зняття" і, очевидно, було успішно оброблено. На відміну від раніше, гроші були на моєму рахунку в той же день. Я все ще чекаю на надходження грошей. У чаті мені сказали, що гроші прийдуть через 3-5 днів. (Абсолютно невірно, оскільки міжнародні перекази займають максимум 1 робочий день). Ну, все гаразд, поки гроші надходять. Звичайно, я подав заявку на третю виплату в розмірі 500,00 євро буквально вчора. Сьогодні цей платіж потім скасували. Причина: у казино відсутній офіційний документ від мого провайдера мобільного телефону. Хоча дві виплати вже оброблено і хоча цей документ, звісно, завантажили 2 тижні тому! Отже, драма триває...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто хочу сказати, що 3-5 днів, щоб гроші прийшли, це АБСОЛЮТНО ПРАВИЛЬНО. Особливо, якщо це міжнародний переказ. Я досить часто відправляю гроші за кордон, і майже ніколи не буває, щоб вони надходили на інший рахунок наступного дня. Я також працював в онлайн-казино, тому знаю, скільки часу людям зазвичай доводилося чекати, поки гроші надходять на їхні банківські рахунки.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення: останній запит на виведення коштів надійшов понад 72 години тому. Нічого не відбувається. У чаті мені кажуть, що подбають якнайшвидше. НЕРОЗУМІЛЬНО

Скаргу до AskGamblers я знову відкрив


Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Немає сенсу подавати скаргу після 72 годин очікування. Я вважаю, що скаргу буде відхилено. На це ми б зробили як CasinoGuru.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Скарга була опублікована кілька днів тому, а зараз її відновили. Наразі відбулися дві виплати. З 7 лютого 2022 року! Це майже 3 тижні! Вас завжди втішають. Людина завжди стикається з неправдивими твердженнями. І тепер казино навіть не дотримується своїх умов. Там написано, що виведення може тривати максимум 72 години. Тож на якій ви стороні CasinoGuru?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для мене не має великого сенсу, щоб казино таким чином обдурювало та гальмує своїх клієнтів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тим більше, що це вже не перша скарга на казино, і у всіх така ж проблема! Усі інші казино платять негайно, якщо ви це підтвердите, тому що це не займає 5 днів! Найкращий приклад — Playamo, також казино Curacao. Виплати, якщо ви перевірені, займають 3 години і ламають ваш рахунок, і це також іноземні перекази

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Грали вчора на Vulkan Vegas. Як новий учасник. Я виграв 1500 євро. Протягом 12 годин я був повністю перевірений, і гроші були на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

.. цілий день не можу увійти в чат. На вихідних намагаються витягти виплату. Тож мені потрібно більше 1 тижня для виплати 500,00 євро!! Хіба це не має бути шахрайством?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Після майже 4 днів очікування мій запит знову скасовано. Це найбільше шахрайство, яке я коли-небудь відчував. Такий брудний магазин!! Я не отримаю своїх грошей

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file це офіційна відповідь.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер я маю подати запит на новий платіж. Не отримавши інформації про відмову.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер я написав електронного листа, в якому погрожував казино судовим позовом. Я буду використовувати все, що мені доступно, щоб отримати свій виграш. Я так набридла. Це абсолютні шахраї і нічого більше. Я надішлю всі докази до Antiillephone NV у формі скарги, а також звернуся зі своїм запитом до уряду Кюрасао. Чи і що з цього вийде – не знаю. Я не отримаю своїх грошей у будь-якому випадку. Тепер ви зняли загальну суму 1000,00 євро і нічого більше 1 тижня. Я не грав у казино два тижні. Цілком можливо, що тепер мій обліковий запис буде заблоковано. Я застерігаю ВСІХ від цього казино або казино від Famagousta BV. Не грайте там ні за яких обставин. Це абсолютне шахрайство.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefile Щоб ти мені теж повірив. Виплата – це та, яку я знову опублікував. Після того, як останній був скасований без причини через більше ніж 3 дні.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Такі сволочи!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

4000 євро щойно пішли..

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого