ГоловнаФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від DeeDragee
|
73 935 переглядів 209 відповідей |
|
1...6 7 8...11
Dandosch

Як і ваш перший, платіж зник, і він був на ньому того ж дня

Автоматичний переклад.

Ну чудово .. тоді я все ще можу сподіватися, що вони не зіпсують і що гроші прийдуть сьогодні-завтра ..

Автоматичний переклад.
Dandosch

Мені це здається дуже непрофесійним, скоріше, коли одна людина не знає, що роблять інші, тому вона/вона все зіпсує...

У будь-якому випадку, я думаю, вам виплатять повністю.

Автоматичний переклад.

... сьогодні була отримана друга виплата в розмірі 500,00 євро ...

Автоматичний переклад.
Dandosch

Привіт, радий це чути - продовжуйте! 🙂

Автоматичний переклад.

Оновлення: після моєї першої успішної виплати 17 лютого я попросив наступну виплату того ж дня. Вже вчора, 21.02. мого запитаного зняття більше не було знайдено під пунктом "очікуючі зняття" і, очевидно, було успішно оброблено. На відміну від раніше, гроші були на моєму рахунку в той же день. Я все ще чекаю на надходження грошей. У чаті мені сказали, що гроші прийдуть через 3-5 днів. (Абсолютно невірно, оскільки міжнародні перекази займають максимум 1 робочий день). Ну, все гаразд, поки гроші надходять. Звичайно, я подав заявку на третю виплату в розмірі 500,00 євро буквально вчора. Сьогодні цей платіж потім скасували. Причина: у казино відсутній офіційний документ від мого провайдера мобільного телефону. Хоча дві виплати вже оброблено і хоча цей документ, звісно, завантажили 2 тижні тому! Отже, драма триває...

Автоматичний переклад.

Я просто хочу сказати, що 3-5 днів, щоб гроші прийшли, це АБСОЛЮТНО ПРАВИЛЬНО. Особливо, якщо це міжнародний переказ. Я досить часто відправляю гроші за кордон, і майже ніколи не буває, щоб вони надходили на інший рахунок наступного дня. Я також працював в онлайн-казино, тому знаю, скільки часу людям зазвичай доводилося чекати, поки гроші надходять на їхні банківські рахунки.

Змінено
Автоматичний переклад.

Оновлення: останній запит на виведення коштів надійшов понад 72 години тому. Нічого не відбувається. У чаті мені кажуть, що подбають якнайшвидше. НЕРОЗУМІЛЬНО

Скаргу до AskGamblers я знову відкрив


Автоматичний переклад.
Dandosch

Немає сенсу подавати скаргу після 72 годин очікування. Я вважаю, що скаргу буде відхилено. На це ми б зробили як CasinoGuru.

Змінено
Автоматичний переклад.

Скарга була опублікована кілька днів тому, а зараз її відновили. Наразі відбулися дві виплати. З 7 лютого 2022 року! Це майже 3 тижні! Вас завжди втішають. Людина завжди стикається з неправдивими твердженнями. І тепер казино навіть не дотримується своїх умов. Там написано, що виведення може тривати максимум 72 години. Тож на якій ви стороні CasinoGuru?

Автоматичний переклад.

Для мене не має великого сенсу, щоб казино таким чином обдурювало та гальмує своїх клієнтів.

Автоматичний переклад.

Тим більше, що це вже не перша скарга на казино, і у всіх така ж проблема! Усі інші казино платять негайно, якщо ви це підтвердите, тому що це не займає 5 днів! Найкращий приклад — Playamo, також казино Curacao. Виплати, якщо ви перевірені, займають 3 години і ламають ваш рахунок, і це також іноземні перекази

Автоматичний переклад.

Грали вчора на Vulkan Vegas. Як новий учасник. Я виграв 1500 євро. Протягом 12 годин я був повністю перевірений, і гроші були на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.

.. цілий день не можу увійти в чат. На вихідних намагаються витягти виплату. Тож мені потрібно більше 1 тижня для виплати 500,00 євро!! Хіба це не має бути шахрайством?

Автоматичний переклад.

Після майже 4 днів очікування мій запит знову скасовано. Це найбільше шахрайство, яке я коли-небудь відчував. Такий брудний магазин!! Я не отримаю своїх грошей

Автоматичний переклад.

file це офіційна відповідь.

Автоматичний переклад.

Тепер я маю подати запит на новий платіж. Не отримавши інформації про відмову.

Автоматичний переклад.

Тепер я написав електронного листа, в якому погрожував казино судовим позовом. Я буду використовувати все, що мені доступно, щоб отримати свій виграш. Я так набридла. Це абсолютні шахраї і нічого більше. Я надішлю всі докази до Antiillephone NV у формі скарги, а також звернуся зі своїм запитом до уряду Кюрасао. Чи і що з цього вийде – не знаю. Я не отримаю своїх грошей у будь-якому випадку. Тепер ви зняли загальну суму 1000,00 євро і нічого більше 1 тижня. Я не грав у казино два тижні. Цілком можливо, що тепер мій обліковий запис буде заблоковано. Я застерігаю ВСІХ від цього казино або казино від Famagousta BV. Не грайте там ні за яких обставин. Це абсолютне шахрайство.

Автоматичний переклад.

filefile Щоб ти мені теж повірив. Виплата – це та, яку я знову опублікував. Після того, як останній був скасований без причини через більше ніж 3 дні.

Автоматичний переклад.

Такі сволочи!

Автоматичний переклад.

4000 євро щойно пішли..

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого