2 р. тому
Як і ваш перший, платіж зник, і він був на ньому того ж дня
Just like your first one, the payment was gone and it was on it the same day
Ne so wie bei deiner ersten, Auszahlung war weg und gleicher Tag war es drauf
0
Як і ваш перший, платіж зник, і він був на ньому того ж дня
Just like your first one, the payment was gone and it was on it the same day
Ne so wie bei deiner ersten, Auszahlung war weg und gleicher Tag war es drauf
Ну чудово .. тоді я все ще можу сподіватися, що вони не зіпсують і що гроші прийдуть сьогодні-завтра ..
Well great .. then I can still hope that they don't screw things up and that the money will come in today or tomorrow ..
Na super .. dann kann ich jetzt auch noch hoffen,, dass die keinen Mist bauen und das Geld heute oder morgen eingeht ..
Мені це здається дуже непрофесійним, скоріше, коли одна людина не знає, що роблять інші, тому вона/вона все зіпсує...
У будь-якому випадку, я думаю, вам виплатять повністю.
To me, it seems very unprofessional more like when one person does not know what the others are doing so he/she messes things up...
Anyway, I think, you will be paid in full.
... сьогодні була отримана друга виплата в розмірі 500,00 євро ...
... the second payout of €500.00 was received today ...
… die zweite Auszahlung über 500,00€ ist heute eingegangen …
Привіт, радий це чути - продовжуйте! 🙂
Hello, glad to hear this - keep going! 🙂
Оновлення: після моєї першої успішної виплати 17 лютого я попросив наступну виплату того ж дня. Вже вчора, 21.02. мого запитаного зняття більше не було знайдено під пунктом "очікуючі зняття" і, очевидно, було успішно оброблено. На відміну від раніше, гроші були на моєму рахунку в той же день. Я все ще чекаю на надходження грошей. У чаті мені сказали, що гроші прийдуть через 3-5 днів. (Абсолютно невірно, оскільки міжнародні перекази займають максимум 1 робочий день). Ну, все гаразд, поки гроші надходять. Звичайно, я подав заявку на третю виплату в розмірі 500,00 євро буквально вчора. Сьогодні цей платіж потім скасували. Причина: у казино відсутній офіційний документ від мого провайдера мобільного телефону. Хоча дві виплати вже оброблено і хоча цей документ, звісно, завантажили 2 тижні тому! Отже, драма триває...
Update: After my first successful payout on February 17th, I requested the next payout on the same day. Already yesterday, on 02.21. my requested withdrawal was no longer to be found under the item "pending withdrawals" and was apparently processed successfully. Unlike before, the money was in my account on the same day. I'm still waiting for the money to come in. In the chat I was told that it can take 3-5 days for the money to arrive. (Absolutely not correct, because international transfers take a maximum of 1 working day). Well, still okay, as long as the money comes in. Of course I applied for the third payout of €500.00 just yesterday. Today this payment was then canceled. Reason: The casino lacks an official document from my cell phone provider. Although two payouts have already been processed and although this document was of course uploaded 2 weeks ago! So the drama goes on...
Update: Nach meiner ersten erfolgreichen Auszahlung vom 17.02., habe ich am selben Tag die nächste Auszahlung beantragt. Bereits gestern, am 21.02. war meine beantragte Auszahlung nicht mehr unter dem Punkt „ausstehende Auszahlungen" zu finden und wurde scheinbar erfolgreich bearbeitet. Das Geld war, nicht wie zuvor, am selber Tag auf meinem Konto. Auch heute warte ich noch auf den Eingang des Geldes. Im Chat sagte man mir, dass es 3-5 Tage dauern kann, bis das Geld eingeht. (Absolut nicht richtig, denn Auslandsüberweisungen dauern maximal 1 Werktag). Naja, dennoch okay, solange das Geld eingeht. Natürlich habe ich dann gleich gestern die dritte Auszahlung über 500,00€ beantragt. Heute wurde diese Auszahlung dann storniert. Begründung: Dem Casino fehlt ein offizielles Dokument meines Handyanbieters. Obwohl schon zwei Auszahlungen bearbeitet wurden und obwohl dieses besagte Dokument natürlich schon vor 2 Wochen hochgeladen wurde! Das Theater geht also weiter …
Я просто хочу сказати, що 3-5 днів, щоб гроші прийшли, це АБСОЛЮТНО ПРАВИЛЬНО. Особливо, якщо це міжнародний переказ. Я досить часто відправляю гроші за кордон, і майже ніколи не буває, щоб вони надходили на інший рахунок наступного дня. Я також працював в онлайн-казино, тому знаю, скільки часу людям зазвичай доводилося чекати, поки гроші надходять на їхні банківські рахунки.
I just want to say that 3-5days for the money to arrive is ABSOLUTELY CORRECT. Especially when it's an international transfer. I send money internationally quite often and it almost never happen that they reach the other account on the next day. I also worked in an online casino so I know how long time people usually had to wait for the money to reach their bank accounts.
Оновлення: останній запит на виведення коштів надійшов понад 72 години тому. Нічого не відбувається. У чаті мені кажуть, що подбають якнайшвидше. НЕРОЗУМІЛЬНО
Скаргу до AskGamblers я знову відкрив
Update: Last requested withdrawal is now more than 72 hours ago. Nothing happens. In the chat they tell me that they will take care of it as soon as possible. INCOMPREHENSIBLE
Complaint to AskGamblers has been reopened by me
Update: Zuletzt beantragte Auszahlung ist nun mehr als 72 Stunden her. Nichts passiert. Im Chat sagt man mir, dass man sich so schnell es geht darum kümmert. UNFASSBAR
Beschwerde bei AskGamblers wurde wieder eröffnet von mir
Немає сенсу подавати скаргу після 72 годин очікування. Я вважаю, що скаргу буде відхилено. На це ми б зробили як CasinoGuru.
It makes no sense to submit a complaint after 72 hours of waiting. I suppose the complaint is going to be reject. At the that's we would do as CasinoGuru.
Скарга була опублікована кілька днів тому, а зараз її відновили. Наразі відбулися дві виплати. З 7 лютого 2022 року! Це майже 3 тижні! Вас завжди втішають. Людина завжди стикається з неправдивими твердженнями. І тепер казино навіть не дотримується своїх умов. Там написано, що виведення може тривати максимум 72 години. Тож на якій ви стороні CasinoGuru?
The complaint was published days ago and has now been reopened. Two payouts have now taken place. Since February 7th, 2022! That's almost 3 weeks! You are always comforted. One is always confronted with false statements. And now the casino doesn't even stick to its own terms and conditions. There it is written that withdrawals may take a maximum of 72 hours. So which side are you on CasinoGuru?
Die Beschwerde wurde schon vor Tagen veröffentlicht und nun wiedereröffnet. Es haben jetzt zwei Auszahlungen stattgefunden. Seit dem 7.2.2022! Das sind fast 3 Wochen! Immer wieder wird man vertröstet. Immer wird man mit falschen Aussagen konfrontiert. Und nun hält man sich seitens des Casinos nicht mal an die eigenen AGB‘s. Dort steht geschrieben, dass Auszahlungen maximal 72 Stunden dauern dürfen. Also auf welcher Seite seid ihr, CasinoGuru?
Для мене не має великого сенсу, щоб казино таким чином обдурювало та гальмує своїх клієнтів.
To me it doesn't make much sense that a casino should fool and stall its own customers in such a way.
Für mich macht es eher keinen Sinn, dass ein Casino seine eigenen Kunden derart verarscht und hinhält.
Тим більше, що це вже не перша скарга на казино, і у всіх така ж проблема! Усі інші казино платять негайно, якщо ви це підтвердите, тому що це не займає 5 днів! Найкращий приклад — Playamo, також казино Curacao. Виплати, якщо ви перевірені, займають 3 години і ламають ваш рахунок, і це також іноземні перекази
Especially since it's not the first complaint about the casino, and everyone with the same problem! All other casinos pay immediately if you verify it, because it doesn't take 5 days! The best example is playamo, also a curacao casino. Payouts if you are verified take 3 hours and bang on your account and these are also foreign transfers
Zumal es ja nicht die erste Beschwerde über das Casino ist , und alle mit den gleichen problem !! Alle anderen casinos zahlen wenn man verifiziert sofort da dauert es keine 5 tage ! Bestes beispiel playamo auch ein curacao Casino Auszahlungen wenn man verifiziert ist dauern 3 stunden und zack aufm Konto und das sind auch auslandsübwrweisungen
Грали вчора на Vulkan Vegas. Як новий учасник. Я виграв 1500 євро. Протягом 12 годин я був повністю перевірений, і гроші були на моєму рахунку.
Played yesterday on Vulkan Vegas. As a new member. I won €1500. Within 12 hours I was fully verified and had the money in my account.
Gestern auf VulkanVegas gespielt. Als neues Mitglied. Ich habe 1500€ gewonnen. Innerhalb von 12 Stunde war ich voll verifiziert und hatte das Geld auf dem Konto.
.. цілий день не можу увійти в чат. На вихідних намагаються витягти виплату. Тож мені потрібно більше 1 тижня для виплати 500,00 євро!! Хіба це не має бути шахрайством?
.. can't get into the chat all day. Attempts are made to pull the payout over the weekend. So I need more than 1 week for a payout of 500.00 €!! Isn't that supposed to be a scam?
.. komme den ganzen Tag nicht mehr in den Chat. Man versucht, die Auszahlung über das Wochenende hinzuzuziehen. Damit benötige ich also mehr als 1 Woche für eine Auszahlung über 500,00€!! Das soll kein eindeutiger Betrug sein ??
Після майже 4 днів очікування мій запит знову скасовано. Це найбільше шахрайство, яке я коли-небудь відчував. Такий брудний магазин!! Я не отримаю своїх грошей
After almost 4 days of waiting, my request has now been canceled again. It's the biggest scam I've ever experienced. Such a filthy shop!! I won't get my money
Nach fast 4 Tagen Wartezeit wurde meine Anfrage nun erneut storniert. Es ist der größte Betrug, den ich jemals erfahren habe. So ein DrecksLaden!! Ich werde mein Geld nicht bekommen
Тепер я маю подати запит на новий платіж. Не отримавши інформації про відмову.
Now I have to request a new payment. Without having received information about the rejection.
Nun soll ich eine erneute Auszahlung beantragen. Ohne dass ich Informationen zur Ablehnung bekommen habe.
Тепер я написав електронного листа, в якому погрожував казино судовим позовом. Я буду використовувати все, що мені доступно, щоб отримати свій виграш. Я так набридла. Це абсолютні шахраї і нічого більше. Я надішлю всі докази до Antiillephone NV у формі скарги, а також звернуся зі своїм запитом до уряду Кюрасао. Чи і що з цього вийде – не знаю. Я не отримаю своїх грошей у будь-якому випадку. Тепер ви зняли загальну суму 1000,00 євро і нічого більше 1 тижня. Я не грав у казино два тижні. Цілком можливо, що тепер мій обліковий запис буде заблоковано. Я застерігаю ВСІХ від цього казино або казино від Famagousta BV. Не грайте там ні за яких обставин. Це абсолютне шахрайство.
I have now written an email threatening the casino with legal action. I'll use whatever is available to me to get my winnings. I'm so fed up. These are absolute scammers and nothing else. I will send all evidence to Antillephone NV in the form of a complaint and I will also approach the Curacao government with my request. Whether and what will come of it - I don't know. I won't get my money either way. You have now withdrawn a total of €1,000.00 and nothing for over 1 week. I haven't played at the casino for two weeks. It is quite possible that my account will now be blocked. I warn EVERYONE against this casino or casinos from Famagousta BV Do not play there under any circumstances. It's the absolute scam.
Ich habe jetzt eine email verfasst und dem Casino mit rechtlichen Schritten gedroht. Alles was mir zur Verfügung steht, werde ich ausreizen, um meine Gewinne zu erhalten. Ich habe die Schnauze sowas von voll. Das sind absolute Betrüger und sonst gar nichts. Ich werde alle Beweise in Form einer Beschwerde an die Antillephone N.V. senden und darüber Hinaus, mit meinem Anliegen an die Regierung in Curacao herantreten. Ob und was dabei herauskommt - ich weiß es nicht. Mein Geld werde ich so oder so nicht erhalten. Sie haben jetzt insgesamt 1.000,00€ ausgezahlt und seit über 1 Woche nichts mehr. Seit zwei Wochen habe ich in dem Casino nicht mehr gespielt. Gut möglich dass mein Account jetzt gesperrt wird. Ich warne JEDEN vor diesem Casino bzw. vor Casinos von der Famagousta B.V. Spielt dort in keinem Fall. Es ist der absolute Betrug.
Щоб ти мені теж повірив. Виплата – це та, яку я знову опублікував. Після того, як останній був скасований без причини через більше ніж 3 дні.
So that you believe me too. The payout is the one I've now posted again. After the last one was canceled without reason after more than 3 days.
Damit man mir auch glauben schenkt. Die Auszahlung ist die, die ich jetzt erneut gestellt habe. Nachdem die letzte nach über 3 Tagen grundlos storniert wurde.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.