ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від DeeDragee
|
58558 переглядів 205 відповідей |
|
1...5 6 7...11
Додати публікацію
2 р. тому

На даний момент для мене нічого нового. Запит на оплату в розмірі 500,00 євро 14.02.22 о 17:06 має бути не пізніше 17.02. 17.06 буде відредаговано. Схрещені пальці

Автоматичний переклад.
2 р. тому

... і моя скарга через AskGamblers тепер також опублікована.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отримав той самий електронний лист втретє. З якої причини, навіть сказати не можу.

"Дорогий клієнт,

Дякуємо, що надали нам свої документи.

Ваші документи отримано та розглянуто.

У разі потреби додаткової документації відповідальний відділ повідомить вам електронною поштою».

Хоча я навіть нічого не завантажував.. мабуть, просто випадково


Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Або зараз ще раз переглядають документи. Все можливо, я думаю.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я поняття не маю, чи отримаю я коли-небудь виплату. Я не грав кілька днів, тому що не вважаю сенсу продовжувати грати. У мене на рахунку 5000,00 євро. Моє зняття знову обробляється, і мені кажуть зачекати 72 години. Я не знаю, що робити. Вони завжди придумують щось нове. Спочатку селфі, потім нібито неправильно написане прізвище, потім ще один банківський документ. Мені насправді цікаво, що станеться, якщо вони не виплатять, і в той же час 5 000,00 євро залишаться на рахунку

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Продовжувати гру точно немає сенсу. Ви повинні зупинитися, поки виведення не буде оброблено і ви не отримаєте свій виграш.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Насправді є щось позитивне, щоб повідомити. До того, як минуло 72 години, мій запит на зняття коштів зник і не був скасований. Гроші (500,00 євро) вже були зараховані на мій рахунок, і надіслано запит на наступний платіж.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вітаємо @ Тоді ви отримаєте свої гроші так!! Це займе деякий час за 500 євро, але це працює!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Насправді є щось позитивне, щоб повідомити. До того, як минуло 72 години, мій запит на зняття коштів зник і не був скасований. Гроші (500,00 євро) вже були зараховані на мій рахунок, і надіслано запит на наступний платіж.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вітаю. 🙂

Отже, якщо я правильно порахував дні, вам знадобилося 4-5 днів, щоб отримати гроші, чи не так?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я з 10 лютого. повністю перевірено. У тому числі селфі. Після цього фактично могла відбутися виплата. Ну, я повідомлю, якщо отримаю ще якісь платежі.

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Так, якщо темп продовжується або 5 тисяч на рахунку, одна виплата на тиждень означає ще 9 тижнів 😀, поки вони не виплатять вам повністю! Тоді це означає залишатися залізом і не чіпати! Або ви граєте в іншому казино на стороні, чи це було одноразово?! Або чому б не взяти відоме казино? платина або ін

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Я б сказав, що оскільки обліковий запис було підтверджено та оброблено 1-е зняття коштів, це може бути швидше, ніж 9 тижнів 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розповім вам, як це було...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення: після моєї першої успішної виплати 17 лютого я попросив наступну виплату того ж дня. Вже вчора, 21.02. мого запитаного зняття більше не було знайдено під пунктом "очікуючі зняття" і, очевидно, було успішно оброблено. На відміну від раніше, гроші були на моєму рахунку в той же день. Я все ще чекаю на надходження грошей. У чаті мені сказали, що гроші прийдуть через 3-5 днів. (Абсолютно невірно, оскільки міжнародні перекази займають максимум 1 робочий день). Ну, все гаразд, поки гроші надходять. Звичайно, я подав заявку на третю виплату в розмірі 500,00 євро буквально вчора. Сьогодні цей платіж потім скасували. Причина: у казино відсутній офіційний документ від мого провайдера мобільного телефону. Хоча дві виплати вже оброблено і хоча цей документ, звісно, завантажили 2 тижні тому! Отже, драма триває...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не можу зараз увійти в чат..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ой, чоловіче, який магазин!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я навіть не впевнений, чи вдасться мені отримати другу виплату в розмірі 500 євро. 500 євро зникли і нібито переведені.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер, після того, як я зайшов у чат і поскаржився, мені знову надіслали електронний лист із підтвердженням того, що всі документи отримані та перевірені. Тепер я нібито можу розрахуватися

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони просто намагаються грати на час усіма засобами, щоб ви знову все зіграли! Не знаю, чому таке казино досі на ринку! Є багато хороших казино Кюрасао, які виплачують за лічені хвилини (наприклад, казино dama nv), і такі казино тягнуть все в бруд.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, шкода. Якби вони хоча б постійно платили, я б, безумовно, продовжував грати. Але це просто не має такого сенсу, і я більше цього не торкаюсь. Не знаю, чи отримаю колись

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У вас також траплялося, що виплата була оброблена, і гроші зайшли на ваш рахунок?

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого