ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення

2 р. тому від DeeDragee
|
42546 переглядів 205 відповідей |
|
1 2...11
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Jupi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, я зробив кілька депозитів у казино і тепер я дещо виграв! Мав 4,2 з 5 зірок на тій стороні, де я це бачив! Тепер я бачу цей огляд і трохи боюся, що не отримаю виплату, мені сказали, що сьогодні триває 72 години!

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Привіт, DeeDragee. Чесно кажучи, ви вибрали казино з дуже поганою репутацією. Але в кінцевому підсумку це не означає, що ви не отримаєте свій виграш. Потрібен деякий час, щоб підтвердити обліковий запис, а також сам процес оплати.

Сподівайтеся на краще. Повідомте нам, якщо є щось підозріле.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт... так, я теж це бачив! У деяких випадках я вже можу підтвердити рейтинг, оскільки максимальна виплата становить 1000 євро, а також є обмеження на місяць! Чи перевірятимуться загалом перевірка та виплата? Або оцінюються лише умови! Тут вже були казино, рейтинг яких підвищили! Я звернусь до вас, як тільки щось почую, і я також оціню казино! LG

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Привіт, ви маєте рацію, плюс ці ліміти загалом можуть подовжити процес виведення, тому, будь ласка, почекайте трохи часу, але будьте обережні. Ми регулярно перевіряємо та коригуємо показники репутації, і якщо казино щось покращить у формі чесних азартних ігор, ми можемо підвищити його рейтинг. Ми завжди намагаємося бути прямими і справедливими. Дякуємо за майбутні оновлення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Коротка інформація: мою виплату скасовано 3, 21 грудня! На запитання мені відповіли, що селфі з ідентифікатором не було, хоча заздалегідь повідомили, що мій обліковий запис повністю верифіковано! Потім я завантажив його та зробив ще один запит на виведення! Мені цікаво, як буде наступного тижня!

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Дякую, що поділився. Мені також дуже цікаво, є багато речей, яких може не вистачити в майбутньому, коли мова заходить про незавершене виведення... Все одно сподіваюся на краще 🙂

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

На жаль, це може статися. Один агент підтримки вважає, що все добре, інший дізнається, що чогось не вистачає. Добре, що ви з ними співпрацювали. Повідомте нам, якщо ви отримаєте свій виграш 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Коротке оновлення: пройшло більше 48 годин після мого запиту на зняття коштів, поки нічого не сталося! На запитання в чаті я отримую відповідь, що 72 години ще не вийшли! Хоча це було сказано протягом 72 годин!! І це було сказано прямо, якщо не потрібно додаткового обстеження! Але я вже завантажив усілякі документи і навіть не знаю, що ще може знадобитися! LG Christian

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Ну, будь ласка, які докази та твердження ви завантажили?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отже: поточний рахунок за електроенергію / мобільний телефон, виписка з банку, фотографія банківської картки, посвідчення особи спереду та ззаду, а також селфі з ідентифікаційною карткою, яке було запитано! Я думаю, що це все

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тож сьогодні вранці також треба обробити! Тоді закінчилися 72 години

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Це досить великий список доказів. Ну, чим більше просять, тим більше часу потрібно на оцінку взагалі, я думаю. Чесно кажучи, це майже нормально, що гравець іноді чекає більше тижня... Сподіваюся, це не так!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну ви сказали 72 години і перший запит вже відхилили і сказали, яких документів не вистачає. Тепер я їх завантажив! А 72 години закінчаться через 2 години! Тож вони мають затвердити виплату

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Ми подивимося на це – вони повинні, якщо вони вирішать це зробити. Відповідно до їхньої дуже поганої репутації, для мене це не так очевидно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт ... ну ще нічого не сталося! Мені сказали, що я завантажив документи в понеділок і з тих пір я лише повністю перевірений, з цього моменту діятимуть 72 години. Так буде сьогодні, мені цікаво, що станеться

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Подав скаргу зараз! Тепер у чаті пише, що не можуть надати мені жодної інформації, коли буде оброблено виплату!

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Добре, що ти це зробив. Це зовсім не відповідь. Сподіваюся, наша команда зможе допомогти, але боюся, це не дуже хороший знак.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт... моя існуюча виплата зникла з вчорашнього вечора! Зараз у мене немає виплат! Але я не отримав жодної інформації чи чогось іншого. З учорашнього дня я також не входив у чат!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення: нібито тепер виведення має бути схвалено казино, і я повинен отримати свої гроші!

Автоматичний переклад.
1 2...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
tour_fashm_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого