3 р. тому
Тут ви можете обговорити Jupi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я зробив кілька депозитів у казино і тепер я дещо виграв! Мав 4,2 з 5 зірок на тій стороні, де я це бачив! Тепер я бачу цей огляд і трохи боюся, що не отримаю виплату, мені сказали, що сьогодні триває 72 години!
Hello, I made several deposits in the casino and now I have won something! Had 4.2 out of 5 stars on the side where I saw it! Now I see this review and am a little afraid that I won't get my payout, I was told 72 hours processing time today!
Hallo ich habe In den casino ,mehrfach eingezahlt und jetzt auch was gewonnen ! Hatte auf der Seite wo ich es gesehen habe 4,2 von 5 Sterne! Jetzt sehe ich diese Bewertung und habe etwas Angst das ich meine Auszahlung nicht bekommen , mir wurde gesagt heute 72Stunden Bearbeitungs zeit !
Привіт, DeeDragee. Чесно кажучи, ви вибрали казино з дуже поганою репутацією. Але в кінцевому підсумку це не означає, що ви не отримаєте свій виграш. Потрібен деякий час, щоб підтвердити обліковий запис, а також сам процес оплати.
Сподівайтеся на краще. Повідомте нам, якщо є щось підозріле.
Hello DeeDragee. Honestly, you chose a casino with a very bad reputation. But it does not ultimately mean that you will not get your winnings. It takes some time to verify the account as well as the payment process itself.
Hope for the best. Let us know if there is anything suspicious.
Привіт... так, я теж це бачив! У деяких випадках я вже можу підтвердити рейтинг, оскільки максимальна виплата становить 1000 євро, а також є обмеження на місяць! Чи перевірятимуться загалом перевірка та виплата? Або оцінюються лише умови! Тут вже були казино, рейтинг яких підвищили! Я звернусь до вас, як тільки щось почую, і я також оціню казино! LG
Hello ... yes I saw that too now! In some cases, I can already confirm the rating as there is a maximum of € 1000 per payout and there is also a limit per month! Will the verification and the payout be tested in general? Or are only the terms and conditions evaluated! There have already been casinos here where the rating has been corrected upwards! I'll get back to you as soon as I've heard something and I'll also rate the casino! LG
Hallo ...ja das hab ich auch gesehen jetzt! Zum Teil kann ich die Bewertungauch schon bestätigen da pro Auszahlung max. 1000€ sind und auch ein Limit pro Monat gesetzt ist ! Wird den generell auch die verifizierung und das auszuzahlen getestet? Oder werden nur die AGB bewertet ! Hat ja auch schon casinos hier gegeben wo die Bewertung nach oben korrigiert wurde ! Ich melde mich zurück sobald ich was gehört habe und werde dann auch das casino bewerten! LG
Привіт, ви маєте рацію, плюс ці ліміти загалом можуть подовжити процес виведення, тому, будь ласка, почекайте трохи часу, але будьте обережні. Ми регулярно перевіряємо та коригуємо показники репутації, і якщо казино щось покращить у формі чесних азартних ігор, ми можемо підвищити його рейтинг. Ми завжди намагаємося бути прямими і справедливими. Дякуємо за майбутні оновлення.
Hello, you're correct plus these limits may prolong the withdrawal process in general, so please give it some time, but be cautious. We're testing and adjusting reputation scores regularly, and if the casino improves anything in the manner of fair gambling, we can raise its rating. We always try to be straight and fair. Thank you for future updates.
Коротка інформація: мою виплату скасовано 3, 21 грудня! На запитання мені відповіли, що селфі з ідентифікатором не було, хоча заздалегідь повідомили, що мій обліковий запис повністю верифіковано! Потім я завантажив його та зробив ще один запит на виведення! Мені цікаво, як буде наступного тижня!
Short update: my payout was canceled on December 3rd, 21st! When asked, I was told that a selfie with ID was missing, although I was informed beforehand that my account was fully verified! Then I uploaded it and made another withdrawal request! I'm curious how it goes next week!
Kurzes Update : meine Auszahlung wurde am 3.12.21 storniert ! Auf Nachfrage sagte man mir das noch ein Selfie mit Ausweis fehlt obwohl man mir vorher mitteilte das mein Konto voll verifiziert ist ! Habe es dann hoch geladen und erneut eine Auszahlungsanfrage gestellt ! Bin mal gespannt wie es nächste Woche weiter geht !
Дякую, що поділився. Мені також дуже цікаво, є багато речей, яких може не вистачити в майбутньому, коли мова заходить про незавершене виведення... Все одно сподіваюся на краще 🙂
Thank you for sharing. I'm also very curious, there are a lot of things that could be missing in the future when it comes to a pending withdrawal... Still, hoping for the best 🙂
На жаль, це може статися. Один агент підтримки вважає, що все добре, інший дізнається, що чогось не вистачає. Добре, що ви з ними співпрацювали. Повідомте нам, якщо ви отримаєте свій виграш 🙂
Unfortunately this can happen. One support agent thinks it's all good, another finds out that something's missing. It's good that you cooperated with them. Let us know if you receive your winnings 🙂
Коротке оновлення: пройшло більше 48 годин після мого запиту на зняття коштів, поки нічого не сталося! На запитання в чаті я отримую відповідь, що 72 години ще не вийшли! Хоча це було сказано протягом 72 годин!! І це було сказано прямо, якщо не потрібно додаткового обстеження! Але я вже завантажив усілякі документи і навіть не знаю, що ще може знадобитися! LG Christian
Short update: it is now over 48 hours after my withdrawal request, nothing has happened so far! When asked in the chat, I get the answer that 72 hours are not up yet! Even though it was said within 72 hours !! And it was said directly if no further examination is required! But I have already uploaded all kinds of documents and I don't even know what else could be required! LG Christian
Kurzes Update: es sind jetzt über 48 Std um nach meiner Auszahlungs Anfrage, bis jetzt ist noch nix passiert ! Auf Nachfrage im Chat bekomme ich die Antwort das ja noch keine 72 Stunden um sind ! Obwohl es ja hieß innerhalb von 72 Stunden!! Und es wurde auch direkt gesagt falls keine weitere Prüfung erforderlich ist !Aber habe bereits ja allerhand Dokumente hoch geladen und wüsste garnicht mehr was noch Verlangt werden könnte ! LG Christian
Ну, будь ласка, які докази та твердження ви завантажили?
Well, what proofs and statements have you uploaded so far, please?
Отже: поточний рахунок за електроенергію / мобільний телефон, виписка з банку, фотографія банківської картки, посвідчення особи спереду та ззаду, а також селфі з ідентифікаційною карткою, яке було запитано! Я думаю, що це все
So: A current electricity bill / mobile phone bill, bank statement, photo of bank card, ID card front and back, and a selfie with ID card that was requested! I think that's all
Also : Eine aktuelle stromrechnung/Handyrechnung ,Kontoauszug, Foto von Bankkarte , Personalausweis vorne und hinten, und ein Selfie mit Personalausweis der wurde nachgefodert! Ich glaube das war alles
Це досить великий список доказів. Ну, чим більше просять, тим більше часу потрібно на оцінку взагалі, я думаю. Чесно кажучи, це майже нормально, що гравець іноді чекає більше тижня... Сподіваюся, це не так!
That's quite a list of proofs. Well, the more they ask, the more time is needed for evaluation in general, I think. Frankly, it's almost normal that a player waits over a week sometimes... Hope this is not the case!
Ну ви сказали 72 години і перший запит вже відхилили і сказали, яких документів не вистачає. Тепер я їх завантажив! А 72 години закінчаться через 2 години! Тож вони мають затвердити виплату
Well, you said 72 hours and the first request was already rejected and said which documents are missing. I have now uploaded them! And the 72 hours will be up in 2 hours! So they should actually approve the payout
Na gut sie haben gesagt 72 Stunden und bei der ersten Anfrage wurde ja bereits abgelehnt und gesagt welche Dokumente fehlen .Diese habe ich jetzt ja hoch geladen! Und die 72 Stunden sind in 2 Stunden um! Also sollten sie eigentlich genehmigen die Auszahlung
Ми подивимося на це – вони повинні, якщо вони вирішать це зробити. Відповідно до їхньої дуже поганої репутації, для мене це не так очевидно.
We shall see about that - they should if they decide to do so. According to their very bad reputation, to me, that's not so obvious.
Привіт ... ну ще нічого не сталося! Мені сказали, що я завантажив документи в понеділок і з тих пір я лише повністю перевірений, з цього моменту діятимуть 72 години. Так буде сьогодні, мені цікаво, що станеться
Hello ... well nothing has happened yet! I was told that I uploaded documents on Monday and have only been fully verified from then on, the 72 hours will apply from then on. So that would be today, I'm curious what happens
Hallo ...naja noch ist nix passiert ! Mir wurde gesagt da ich am Montag noch Dokumente hoch geladen habe und ab da erst voll verifiziert bin ,gelten ab dann die 72 Stunden. Also wäre das heute ,bin gespannt was passiert
Подав скаргу зараз! Тепер у чаті пише, що не можуть надати мені жодної інформації, коли буде оброблено виплату!
Filed a complaint now! Now it says in the live chat they can not give me any information when the payout will be processed!
Hab jetzt eine Beschwerde eingereicht ! Jetzt heisst es im live chat die können mir keine Informationen geben wann die Auszahlung bearbeitet wird !!
Добре, що ти це зробив. Це зовсім не відповідь. Сподіваюся, наша команда зможе допомогти, але боюся, це не дуже хороший знак.
Good you did it. This is not an answer at all. Hope our team will be able to help, but this is not a good sign, I'm afraid.
Привіт... моя існуюча виплата зникла з вчорашнього вечора! Зараз у мене немає виплат! Але я не отримав жодної інформації чи чогось іншого. З учорашнього дня я також не входив у чат!
Hello ... my existing payout has been gone since yesterday evening! It just stands now that I have no payouts! But I didn't get any information or anything. Since yesterday I haven't come in in the live chat either!
Hallo ...meine bestehende Auszahlung ist seit gestern abend weg! Steht jetzt einfach das ich keine Auszahlungen habe ! Habe aber keinen Info oder irgendwas bekommen . Komme auch seit gestern nicht mehr im live chat rein !
Оновлення: нібито тепер виведення має бути схвалено казино, і я повинен отримати свої гроші!
Update: Allegedly the withdrawal should now be approved by the casino and I should receive my money!
Update : Angeblich soll die Auszahlung jetzt vom casino genehmigt sein und ich soll mein Geld erhalten!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.