Форум Казино Jupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення

10 міс. тому DeeDragee
|
17959 переглядів 209 відповідей |
1 2 3 ... 10 11
Додати публікацію
Тут ви можете обговорити Jupi Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Привіт, я зробив кілька депозитів у казино і тепер я дещо виграв! Мав 4,2 з 5 зірок на тій стороні, де я це бачив! Тепер я бачу цей огляд і трохи боюся, що не отримаю виплату, мені сказали, що сьогодні триває 72 години!

Автоматичний переклад.
DeeDragee 10 міс. тому

Привіт, DeeDragee. Чесно кажучи, ви вибрали казино з дуже поганою репутацією. Але в кінцевому підсумку це не означає, що ви не отримаєте свій виграш. Потрібен деякий час, щоб підтвердити обліковий запис, а також сам процес оплати.

Сподівайтеся на краще. Повідомте нам, якщо є щось підозріле.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт... так, я теж це бачив! У деяких випадках я вже можу підтвердити рейтинг, оскільки максимальна виплата становить 1000 євро, а також є обмеження на місяць! Чи перевірятимуться загалом перевірка та виплата? Або оцінюються лише умови! Тут вже були казино, рейтинг яких підвищили! Я звернусь до вас, як тільки щось почую, і я також оціню казино! LG

Автоматичний переклад.
DeeDragee 10 міс. тому

Привіт, ви маєте рацію, плюс ці ліміти загалом можуть подовжити процес виведення, тому, будь ласка, почекайте трохи часу, але будьте обережні. Ми регулярно перевіряємо та коригуємо показники репутації, і якщо казино щось покращить у формі чесних азартних ігор, ми можемо підвищити його рейтинг. Ми завжди намагаємося бути прямими і справедливими. Дякуємо за майбутні оновлення.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Коротка інформація: мою виплату скасовано 3, 21 грудня! На запитання мені відповіли, що селфі з ідентифікатором не було, хоча заздалегідь повідомили, що мій обліковий запис повністю верифіковано! Потім я завантажив його та зробив ще один запит на виведення! Мені цікаво, як буде наступного тижня!

Автоматичний переклад.
DeeDragee 10 міс. тому

Дякую, що поділився. Мені також дуже цікаво, є багато речей, яких може не вистачити в майбутньому, коли мова заходить про незавершене виведення... Все одно сподіваюся на краще 🙂

Автоматичний переклад.
DeeDragee 10 міс. тому

На жаль, це може статися. Один агент підтримки вважає, що все добре, інший дізнається, що чогось не вистачає. Добре, що ви з ними співпрацювали. Повідомте нам, якщо ви отримаєте свій виграш 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Коротке оновлення: пройшло більше 48 годин після мого запиту на зняття коштів, поки нічого не сталося! На запитання в чаті я отримую відповідь, що 72 години ще не вийшли! Хоча це було сказано протягом 72 годин!! І це було сказано прямо, якщо не потрібно додаткового обстеження! Але я вже завантажив усілякі документи і навіть не знаю, що ще може знадобитися! LG Christian

Автоматичний переклад.
DeeDragee 10 міс. тому

Ну, будь ласка, які докази та твердження ви завантажили?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Отже: поточний рахунок за електроенергію / мобільний телефон, виписка з банку, фотографія банківської картки, посвідчення особи спереду та ззаду, а також селфі з ідентифікаційною карткою, яке було запитано! Я думаю, що це все

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тож сьогодні вранці також треба обробити! Тоді закінчилися 72 години

Автоматичний переклад.
DeeDragee 10 міс. тому

Це досить великий список доказів. Ну, чим більше просять, тим більше часу потрібно на оцінку взагалі, я думаю. Чесно кажучи, це майже нормально, що гравець іноді чекає більше тижня... Сподіваюся, це не так!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ну ви сказали 72 години і перший запит вже відхилили і сказали, яких документів не вистачає. Тепер я їх завантажив! А 72 години закінчаться через 2 години! Тож вони мають затвердити виплату

Автоматичний переклад.
DeeDragee 10 міс. тому

Ми подивимося на це – вони повинні, якщо вони вирішать це зробити. Відповідно до їхньої дуже поганої репутації, для мене це не так очевидно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт ... ну ще нічого не сталося! Мені сказали, що я завантажив документи в понеділок і з тих пір я лише повністю перевірений, з цього моменту діятимуть 72 години. Так буде сьогодні, мені цікаво, що станеться

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Подав скаргу зараз! Тепер у чаті пише, що не можуть надати мені жодної інформації, коли буде оброблено виплату!

Автоматичний переклад.
DeeDragee 10 міс. тому

Добре, що ти це зробив. Це зовсім не відповідь. Сподіваюся, наша команда зможе допомогти, але боюся, це не дуже хороший знак.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт... моя існуюча виплата зникла з вчорашнього вечора! Зараз у мене немає виплат! Але я не отримав жодної інформації чи чогось іншого. З учорашнього дня я також не входив у чат!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Оновлення: нібито тепер виведення має бути схвалено казино, і я повинен отримати свої гроші!

Автоматичний переклад.
1 2 3 ... 10 11

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
flash_likes
Вподобаня на форумі дадуть вам шанс отримати ваучер на Amazon!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого