ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від DeeDragee
|
58636 переглядів 205 відповідей |
|
1 2 3...11
Додати публікацію
DeeDragee
2 р. тому

Я не думаю, що ви отримаєте його протягом цих вихідних, але він обов’язково має надійти на ваш обліковий запис наступного тижня, я б сказав до середи, будь ласка, повідомте нам про це та оновіть свою скаргу, якщо ви отримаєте виграш 🙂

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Привіт, це як на американських гірках... Будь ласка, повідомте нам, коли ви отримаєте свій виграш назавжди 🙂.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт... правильно! Ще нічого не прийшло. Повідомлю безпосередньо, якщо щось станеться!

Lg

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт ... виплата надійшла! Тим не менш, я буду уникати казино ... тому що тепер вони знову знизили ліміт виведення до 500 євро

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Привіт. Чудова новина! І дякую за інформацію щодо ліміту.

Цікаво, ви зробите перерву чи збираєтеся спробувати інше казино? 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я чекав на виведення з 10 грудня банківським переказом. Обліковий запис підтверджено. Потім вони скасували, сказавши, що банківський збій. Я хотів вивести назад на картку, але недоступний. Тепер мене попросили використовувати криптовалюту. Попросив більше документів. Відправляв їх двічі. Відкликання та перевірка все ще очікують на розгляд. Загальний залишок для виведення становить 1858 доларів США. Невирішена скарга на запит. Надіслали скаргу до ліцензії. Мені потрібні були гроші на Різдво, а вони їх не надіслали. Тепер новий рік, а грошей все ще немає, і я повинен заплатити кредитною карткою!!!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
ewebgiant
2 р. тому

Привіт, це казино має дуже погану репутацію, ви можете помітити, що інші гравці також мали проблеми з виведенням. Якщо ви вже надіслали скаргу до органу ліцензування, ви зробили майже все. Боюся, останнє рішення – передача справи до місцевого суду.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер вони кажуть, що я використовую VPN, і мені доведеться призупинити мій обліковий запис! Місяць перевірки документів, які надсилають мені спам, і поки що жодного слова про VPN. Вони продумають усі можливі способи відстрочки платежу.

Автоматичний переклад.
ewebgiant
2 р. тому

Ми також маємо цю інформацію про заборонений VPN на нашому веб-сайті, тому я думаю, що це те, що ви можете знайти в їхніх Загальних положеннях та умовах

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я навіть не знав, чи існує VPN, оскільки немає доказів. Якщо є, навіщо конфіскувати депозити? Я надіслав їм усі підтвердження, і через місяць лише підняв це. Вони повинні принаймні повернути депозити, але знову ж таки, я навіть не впевнений, чи був VPN.

Автоматичний переклад.
ewebgiant
2 р. тому

Ось що могло б зробити хороше казино. Вони повернули б депозити, але, як бачите, на нашому сайті казино має рейтинг 2,8/10, тому я б не очікував цього від них.

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

І ? Ви отримуєте свої гроші?


З повагою

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, після довгої туди-сюди! І кілька листів із погрозами, що я передам їх до ліцензійного органу!

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Сьогодні я погрожував їм органом ліцензування, і мого непогашеного платежу більше не було, а це не означає, що вони платять. Я відразу влаштував новий AZ, в 26 000 євро це буде довгий номер

Поки гроші приходять...

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для мене це те саме! Я чекаю свого виведення 6 днів. Спочатку сказали, що мій обліковий запис повністю верифікований, потім через два дні мій платіж скасовано, оскільки потрібен інший документ (фото мого обличчя з моїм паспортом) .. а тепер нічого не сталося 3 дні! Ви можете зняти лише 500 євро, а я виграв 4000 євро, що займає вічно, якщо все буде виплачено. Найбільше вони постійно звинувачують вас у ускладненнях. Мені цікаво, як це буде з тобою! Теплі вітання

Автоматичний переклад.
Klares488
2 р. тому

Можна тільки сподіватися і завжди бути позаду. Залишайтеся привітними, але прямими. Як тільки у мене будуть гроші, я все одно напишу скаргу до ліцензіара. Це працює не так, як уявляють деякі казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення: 1. Платіж було здійснено в п’ятницю (нібито!) І сьогодні його немає на рахунку, хоча Фольксбанк швидко розписує. Це також набагато швидше в десятках інших казино!

Мою другу виплату скасовано, оскільки потрібен інший документ. Цього разу рахунок за мобільний телефон .. тим часом я завантажив своє особисте посвідчення особи, банківську картку, виписку з рахунку, зображення з ідентифікатором перед обличчям та рахунок мобільного телефону. Насправді нема чого перевіряти. Я чекаю на це зараз, і якщо нічого не станеться, скарга буде надіслана ліцензіару з усіма скріншотами, електронними листами та історією чату.

Автоматичний переклад.
dowopa6
2 р. тому

Мою виплату також сьогодні скасували! Довелося також завантажити рахунок мобільного телефону! Хоча сьогодні о 9:00 я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю підтверджено! Я не розумію! Якщо я захочу повністю зняти 4000 євро, то за цим курсом усе триватиме до серпня. У мене є всі історії чату, надіслані мені електронною поштою! Я б приєднався до вас у скарзі! Мені ніколи не доводилося робити щось подібне.. Вітаю

Автоматичний переклад.
2 р. тому

... особливо все, що дуже цікаво. Коли справа доходить до справжньої проблеми, і я заявляю, що буду скаржитися, якщо вона триватиме. Я отримую автоматичну відповідь, і чат просто закінчується! І мені довелося б пережити все це 8 разів ... щось подібне має бути заборонено. Сподіваюся, далі не жартують, що проблема з банком, тому що в мене немає іншого способу зняти. Ми чекаємо!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення: 1. Платіж було здійснено в п’ятницю (нібито!) І сьогодні його немає на рахунку, хоча Фольксбанк швидко розписує. Це також набагато швидше в десятках інших казино!

Мою другу виплату скасовано, оскільки потрібен інший документ. Цього разу рахунок за мобільний телефон .. тим часом я завантажив своє особисте посвідчення особи, банківську картку, виписку з рахунку, зображення з ідентифікатором перед обличчям та рахунок мобільного телефону. Насправді нема чого перевіряти. Я чекаю на це зараз, і якщо нічого не станеться, скарга буде надіслана ліцензіару з усіма скріншотами, електронними листами та історією чату.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, дякую за оновлення - тримаємо пальці!

Автоматичний переклад.
1 2 3...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого