ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від DeeDragee
|
58609 переглядів 205 відповідей |
|
12 3 4...11
Додати публікацію
2 р. тому

... особливо все, що дуже цікаво. Коли справа доходить до справжньої проблеми, і я заявляю, що буду скаржитися, якщо вона триватиме. Я отримую автоматичну відповідь, і чат просто закінчується! І мені довелося б пережити все це 8 разів ... щось подібне має бути заборонено. Сподіваюся, далі не жартують, що проблема з банком, тому що в мене немає іншого способу зняти. Ми чекаємо!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, бажаю всім удачі. Ви також завжди можете подати свою скаргу тут. Все одно сподіваюся, що цього не буде!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мою виплату також сьогодні скасували! Довелося також завантажити рахунок мобільного телефону! Хоча сьогодні о 9:00 я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю підтверджено! Я не розумію! Якщо я захочу повністю зняти 4000 євро, то за цим курсом усе триватиме до серпня. У мене є всі історії чату, надіслані мені електронною поштою! Я б приєднався до вас у скарзі! Мені ніколи не доводилося робити щось подібне.. Вітаю

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це просто показує, наскільки вони непрофесійні. Ви не можете просто сказати клієнту, що все перевірено, і змінити свою думку через кілька годин.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, dowopa6, у вас є новини? Моє перше зняття все ще відкладається. У чаті щодня отримую відповідь «Ваш обліковий запис було підтверджено вчора». Ця заява вже звучала 3 дні поспіль. Моє зняття навіть не було оброблено. Я такий злий!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.. хтось із вас отримав виплату? Як у вас ліміт на зняття коштів, його теж змінили? Я почав з 1000 євро, а потім знизився до 500 євро! Але я отримав свій перший і єдиний платіж, а потім видалив там свій обліковий запис

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони намагаються стримати вас, доки ви знову не розіграєте свої гроші!

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

У всякому разі, я думаю, що це можна назвати успіхом, якщо вам вдалося зняти звідти гроші.

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Привіт, DeeDrage, грошей поки що не отримав! Мені знову і знову відмовляють. У мене є 4000 євро, і я можу зняти лише 500 євро. Тільки після обробки 500 євро я можу здійснити інший платіж. Зачекайте з понеділка минулого тижня (перевірка тривала до цього тижня вівторок) Я також думаю, що вони відкладають це, щоб усі знову розігрували свої виграші.

Автоматичний переклад.
Klares488
2 р. тому

Так, я отримав першу виплату.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

2 Виплата була ввімкнена сьогодні, на жаль повернувся в чат, і ви знову відкладені.

Потім я знову погрожував ліцензіару, а потім мені сказали, що якщо з казино виникнуть проблеми, мій рахунок буде заблоковано! Шантаж теж

Зараз я заробив понад 30 000 євро в кредиті (ставки на спин до 120 євро) і отримаю гроші, навіть якщо це лише 500 євро на тиждень. Головне цифри ... !!!

Раджу всім уникати цього казино !!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогодні була б моя черга виплатити, але це було скасовано без видимої причини. Тож мені довелося знову подати заявку та знову чекати 72 години! Хоча сьогодні вранці мені сказали в чаті, що мій обліковий запис перевірено і виведення обробляється! Буду радий, якби хоча б виплата спрацювала! Коли мене запитають, чому мою виплату скасовано сьогодні – жоден відділ виплат не доступний, я повинен зв’язатися з ним завтра або написати електронний лист! Я думаю, що це щока!

Автоматичний переклад.
Klares488
2 р. тому

Так, там підтримка світового рівня 😉 У них нічого не працює по електронній пошті. Вони не мають під контролем власних технологій.

Мою виплату обов’язково буде знову скасовано через відсутність іншого документа. Але тепер я не знаю, що їм ще надіслати. У них є все!

Зберігайте всі свої електронні листи, журнали чатів і завжди приємно робити знімок екрана свого профілю на випадок, якщо він має перейти до ліцензіара. Однак перед цим завжди спілкуйтеся зі службою підтримки та залишайтеся доброзичливими. Це виснажливо, я знаю... Я ніколи не бачив нічого подібного в казино. Те, що вони все ще є на ринку, мене трохи здивує .. напевно, буде ще безліч скарг!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Мій ліміт уже становив 500 євро після реєстрації. А потім вони рекламують найшвидші виплати .. просто смішний магазин!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я кинув це проти тих, у кого найшвидші виплати! Смішно... але тоді точно буде потрібно до кінця року, щоб ви мені заплатили... на жаль 🙁

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Якщо не більше .. Виплата від 01.10.22 щойно скасована без пояснення причин.

Можна довго чекати відповіді від підтримки, який брудний магазин!


PS Кредит зараз 42 000 євро .. Я ніколи не побачу їх з ними, але я все ще можу дуже діяти їм на нерви 😉

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи можу я запитати, як часто і скільки ви вкладали?

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Тож я вніс близько 15 разів .. загалом близько 560 євро. Моя виплата була скасована без будь-яких причин і чому я не дізнався чому! Я прочитав у положеннях та умовах, що існує обмеження на щоденний виграш. Це нібито буде близько 5000 євро ... але я не впевнений!

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Я вносив 100 євро двічі. І я більше ніколи там не заплачу!

Автоматичний переклад.
Klares488
2 р. тому

Я вже виграв там більше 5000 на день .. Мені байдуже, платять чи ні. До ліцензіара подається велика скарга з рекомендацією відкликати ліцензію. У будь-якому випадку я ніколи не бачу у них грошей, але я намагатимуся не дати їм заробляти гроші та обдирати нічого не підозрюючих гравців.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

2 Виплата була ввімкнена сьогодні, на жаль повернувся в чат, і ви знову відкладені.

Потім я знову погрожував ліцензіару, а потім мені сказали, що якщо з казино виникнуть проблеми, мій рахунок буде заблоковано! Шантаж теж

Зараз я заробив понад 30 000 євро в кредиті (ставки на спин до 120 євро) і отримаю гроші, навіть якщо це лише 500 євро на тиждень. Головне цифри ... !!!

Раджу всім уникати цього казино !!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи є у вас розшифровка чи скріншот розмови, де вам погрожували, заблокувавши ваш обліковий запис?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Так, у мене є. Збережено.


Рівно о 06:48:03 надійшла погроза!


file

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
12 3 4...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого