ФорумКазиноJupi Casino - загальне обговорення

Jupi Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від DeeDragee
|
43474 переглядів 205 відповідей |
|
1...3 4 5...11
Додати публікацію
2 р. тому

🙂 мали точно такі ж дискусії, а також, тільки за винятком, що вони потім заплатили один раз! Але подумайте, поки ви продовжуєте грати там зі своїм кредитом, сподівайтеся, що ви будете грати в азартні гроші! Я виграв трохи більше 2000 євро, потім дав 1000 євро на виплату, а потім мав багато дискусій щодо виплати! Потім я продовжив грати зі своїм залишком, тому що виплата зайняла так багато часу. Зрештою, я отримав свою виплату, коли мій кредит був вичерпаний!

Автоматичний переклад.
dowopa6
2 р. тому

Я думаю, що виникло непорозуміння, тому що агент сказав:

Сподіваюся, вони не скасують ваше зняття

а ти відповів:

Я нічого не скасовую


У всякому разі, ви маєте рацію, що коли ви згадали орган ліцензування, вони сказали, що коли «csm» згадує про це, вони можуть заблокувати ваш обліковий запис. Я вважаю, що "csm" - це абревіатура для клієнта.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я видалив там свій обліковий запис, оскільки у виплаті знову було відмовлено. Казино, яке ігнорує власні умови та положення, не варто згадувати!

Я все одно надіслав скаргу до органу ліцензування та голландського KSA!!


Поставте НУЛЬ зірок цьому казино, тому що там нічого хорошого. Ні підтримки, ні ігор і виплат все одно!!!



Автоматичний переклад.
dowopa6
2 р. тому

Як щодо кредиту понад 30 тис. Або все виграно? Ти зараз щось отримав?

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Я все поставив на карту в Black Jack, тому що вони так і не виплатили. Тепер вони вимагали від мене копію мого свідоцтва про народження для перевірки, що було для мене занадто далеко. Вони завжди знаходять нові виправдання тому, що не потрібно платити.

Аккаунт видалено, тому я знову живу спокійніше, не зриваючи нерви з цією некомпетентною підтримкою.


Тепер я буду уникати онлайн-казино. Я також можу робити великі ставки в нашому казино Hohensyburg. Тоді виграш виплачується негайно.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це саме те, чого вони чекали, щоб ти все програв! Ви взагалі отримали виплату?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми всі повинні подати заяву в поліцію з кожної країни. Це найгірше казино, яке забрало у мене 1858 usd. Я з Філіппін. Ліцензія - це просто логотип і взагалі нічого не робить. Шахраї

Автоматичний переклад.
DeeDragee
2 р. тому

Відкликання зроблено після нескінченних дискусій. Ви можете сміливо обійтися без цього магазину.

Автоматичний переклад.
dowopa6
2 р. тому

Це найкращий випадок для казино, тому що, що б ви не сказали, знайте, що вони можуть лише стверджувати, що їм потрібно щось, що ви відмовилися надіслати, і вони просто чекали цього. Звичайно, вони стверджують, що негайно відправлять ваш виграш, якби ви його надіслали.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як я вже згадував у своєму огляді, я стикаюся з тими ж проблемами, що й багато інших до мене. Імовірно, мій обліковий запис тепер повністю підтверджено після завантаження рахунку, водійських прав, виписки з банку, банківської картки та селфі. Мені кажуть чекати 72 години на першу виплату 500 євро. При поточному балансі 5000 євро це займе близько 6 тижнів. Я більше не буду грати в азартні ігри і сподіваюся, що після довгого очікування я все отримаю. Я вже погрожував ліцензіару. Відповідь на це була: тому ми, можливо, заблокуємо ваш обліковий запис.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Звісно, робляться спроби продовжити виплати. Але як ви бачите шанси, якщо насправді більше не граєте і маєте терпіння?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На даний момент я не можу сказати нічого чіткого про шахрайство. Перевірка, якщо вона дійсно завершена зараз, зайняла 3 дні. Як оголосили. Зняття коштів обробляються протягом 72 годин. Я маю чекати до вівторка 10:04. Це, звичайно, не дуже зручно для клієнтів і дуже розчаровує. Але в моєму випадку вони не зробили нічого, чого десь не було в умовах. Навіть низький ліміт виплат мені нарешті пояснили. Хоча це, на мою думку, також дуже несправедливо – але там насправді пояснюється.

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Казино має надзвичайно погану репутацію, але ніколи не погрожуйте органу ліцензування, якщо у вас все ще є хороші шанси отримати виграш. Наберіться терпіння, регулярно перевіряйте свої очікувані вилучення та намагайтеся отримати схвалення по черзі.

Якщо вам якось вдасться зібрати виграш, переконайтеся, що наступного разу ви виберете краще казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер, після 4 днів очікування, мій виведення знову скасовано. Немає електронної пошти. Не отримав інформації про те, чому це сталося. Підтримка постійно каже мені завантажити селфі. Проте я це вже зробив. Це підтвердили кілька співробітників. Мені написали, що селфі отримано, перевірено і прийнято. Тепер знову відмова від оплати. Я повинен зробити ще один платіж. Тож мені кажуть те саме, що й 4 дні тому. Ніхто не може мені допомогти. Ой, мабуть, я ніколи не отримаю своїх грошей. На моєму рахунку 5000 євро. Я не грав кілька днів і спочатку вніс близько 800 євро. Я просто хочу повернути свої гроші. Це не може бути правдою.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер мені раптом повідомили, що система нібито не розпізнає моє прізвище. У моєму прізвищі є "Ü", і система, здається, не розпізнає його. Я ніколи не чув нічого подібного. Коли я хотів замінити Ü на UE, це теж було не так, і я повинен був просто використовувати U замість Ü. Тож моє прізвище просто здивувало без зайвих розмов. А тепер я маю чекати ще 3 дні..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але я хотів би зазначити, що моє ім’я вже було заповнено казино, коли було подано запит на виведення коштів. З тобою"

Автоматичний переклад.
2 р. тому

І щодня щось інше. Сьогодні раптом говорять, що відсутній офіційний банківський документ. Хоча це було вже 7.2. завантажено та перевірено. Виведення перервано..

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Коли мене запитали в чаті, мене попросили знову завантажити той самий документ. Тоді чат просто закінчується.

Автоматичний переклад.
Dandosch
2 р. тому

Привіт.

Чесно кажучи, це не дивно, враховуючи їх репутацію.

Дайте нам знати, як він розвивається.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер ви вибачилися. Імовірно, сталася помилка, і я не повинен більше звертати увагу на отриманий лист. Вони оброблять моє зняття якнайшвидше. Мені цікаво ..

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого