Так, я також надіслав казино підтвердження. Через кілька днів у списку транзакцій депозит був позначений як прийнятий. Сьогодні 10 день, а мого депозиту все ще немає. У чаті я завжди знаходжу різні виправдання. Не знаю, що сталося з Дамою останнім часом.
Yes, I also sent the casino the confirmation. In the transaction list, the deposit was marked as accepted after a few days. Today is day 10 and my deposit is still not there. In the chat I always get a different excuse. No idea what's been going wrong with Dama lately.
ja ich habe dem casino auch die bestätigung gesendet. in der transaktionsliste wurde die einzahlung nach ein paar tagen auf aktzeptiert gestellt. heutte tag 10 und meine einzahlung ist immer noch nicht da. im chat wird mir immer eine andere ausrede gesagt. keine ahnung was da bei dama in letzter zeit schief läuft.
Я цілком розумію, тому що мені теж не хотілося б. Мені дуже цікаво, чи все буде добре і чи вийде добре. Ви також зв’язувалися з постачальником, щоб перевірити, чи все пройшло добре?
I completely understand because I wouldn't like it either. I'm really curious if everything will be fine and turn out well. Did you also contact the provider to see if everything went well?
Вони кажуть лише те, що я повинен був перевірити умови. Я просто розумію, чому вони дозволяють мені грати в будь-яку гру з можливістю робити будь-які ставки, а потім просто брати все це після того, як я закінчу суму ставки. 60x 😅
All they say is, I should have checked the terms and conditions. I just understand why they let me play any game being able to do any bets, then just take it all after I finish the wager amount. 60x 😅
нарешті зробив бонус. Тоді вони кажуть таке. Залиште мені 70 доларів, які я вніс після годин гри, щоб нарешті мені пощастило виграти. 60x ставка 😅🫠
finally wagered the bonus. Then they say this. Leave me with the $70 I deposited after hours of playing, finally having some luck winning. 60x wager 😅🫠
Привіт, згідно з тим, що писало казино, ви перевищили максимальну ставку під час відіграшу бонусу. Вам відомо про щось подібне? Ви багато разів переходили його чи це сталося з вами один раз випадково? Чи можете ви сказати про це більше? 🤔
Hello, according to what the casino wrote, you exceeded maxbet when you wagered the bonus. Are you aware of anything like that? Did you cross it many times or did it happen to you once by chance? Could you say more about that? 🤔
Так, я також надіслав казино підтвердження. Через кілька днів у списку транзакцій депозит був позначений як прийнятий. Сьогодні 10 день, а мого депозиту все ще немає. У чаті я завжди знаходжу різні виправдання. Не знаю, що сталося з Дамою останнім часом.
Yes, I also sent the casino the confirmation. In the transaction list, the deposit was marked as accepted after a few days. Today is day 10 and my deposit is still not there. In the chat I always get a different excuse. No idea what's been going wrong with Dama lately.
ja ich habe dem casino auch die bestätigung gesendet. in der transaktionsliste wurde die einzahlung nach ein paar tagen auf aktzeptiert gestellt. heutte tag 10 und meine einzahlung ist immer noch nicht da. im chat wird mir immer eine andere ausrede gesagt. keine ahnung was da bei dama in letzter zeit schief läuft.
Шкода, що ще нічого не сталося, і ми не знаємо нічого іншого актуального. Я не знаю, як довго вся ця ситуація може тривати, і я повільно очікую чогось більшого. Сподіваюся, що незабаром ми дізнаємося, чого очікувати від цієї справи. 😕
It's a shame that nothing has happened yet and we don't know anything else relevant. I don't know how long this whole situation can last and I would slowly expect something more. I hope that soon we will know what to expect from this case. 😕
Я подав скаргу на це казино, тому що не можу пройти перевірку. Я подав скаргу, але адміністрація написала відписку і закрила мою скаргу. Я досі не отримав відповіді на жодне зі своїх запитань. Не грайте в цьому казино, це моя рекомендація. Вони зроблять усе, щоб не платити вам. І скарги на цьому форумі не допоможуть. Я чекав 8 днів на відповідь від казино. І відповідей на свої запитання я не отримав.
I filed a complaint against this casino because I can't pass verification. I filed a complaint but the administration wrote a formal reply and closed my complaint. I still haven't received an answer to any of my questions. Don't play at this casino, that's my recommendation. They will do everything to avoid paying you. And complaints on this forum won't help. I waited 8 days for a response from the casino. And I didn't receive any answers to my questions.
Подавал жалобу на это казино по поводу что не могу пройти верификацию . подавал жалобу но администрация написала отписку и закрыла мою жалобу . ни на один мой вопрос я так и не получил ответа . не играйте в этом казино это моя рекомендация . они сделают все чтобы вам не выплатить . а жалобы на этом форуме ничем не помогут . я ждал ответа казино 8 дней . и ответов на мои вопросы я не получил .
На жаль, як я бачу у вашій скарзі , її було відхилено через те, що ви вже зменшили свій виграш. чи не так?
Тому наша команда не може нічого зробити щодо вашої проблеми, якщо немає суми, за яку можна «боротися», ви знаєте.🤷♀️
Для кожної скарги встановлено таймер, і кожна сторона має відповісти протягом цього часу. Не завжди можна відразу відповісти на кожне повідомлення у скарзі, тому ми запровадили ці таймери.
Unfortunately, as I can see in your complaint, it was rejected due to the fact that you have already played down your winnings. Isn't that right?
Therefore, our team is not able to do anything regarding your issue if there is no amount to "fight" for, you know.🤷♀️
With every complaint, there is a timer set, and every party needs to reply within this time frame. It is not always possible to reply to every post in the complaint right away, and that is why we have implemented these timers.
Яке відношення до цього має моя перемога? 10 днів не міг пройти перевірку навіть зі скаргою на вашому форумі. З якої причини я не отримав відповіді? Крім того, після одного депозиту мої бонуси були відключені. чому Я хочу отримати відповідь на ці запитання від казино. Невже ви не можете допомогти мені зрозуміти ці 2 запитання?
What does my win have to do with it? I couldn't pass verification for 10 days even with a complaint on your forum. For what reason I didn't receive an answer? Also, after one deposit my bonuses were disabled. Why? I want to get answers to these questions from the casino. Can't you really help me figure out these 2 questions?
Причем тут мой выйнрыш ? Я не смог пройти верификацию 10 дней даже с жалобой на вашем форуме. По какой причине я не получил ответ . так же мне после одного депозита отключили бонусы . почему ? Я хочу получить от казино ответы на эти вопросы . неужели вы не можете помочь мне выяснить эти 2 вопроса ?
На жаль, ми не можемо змусити будь-яке казино відповідати своїм гравцям. Можливо, варто спробувати звернутися до служби підтримки. І якщо вже є, мені дуже шкода, що не вийшло.
Ми даємо казино 14 днів, щоб здійснити платіж, але якщо гравець зменшує гроші, ми закриваємо його, оскільки немає суми, яку можна отримати. Ви знаєте.
Unfortunately, it is not possible for us to force any casino to answer to its players. Maybe you should try to contact the support. And if you already have, I am really sorry that it didn't work out.
We give casinos 14 days to proceed with the payment, but if the player plays down the money, it is closed for us as there is no amount to help get. You know.
Я хочу подати нову скаргу про те, що мені потрібно для проходження перевірки. Чи потрібно відкривати нову скаргу? Або ми обговоримо це в цій темі?
I want to file a new complaint about what I need to pass verification. Do I need to open a new complaint? Or will we discuss this in this thread?
Я хочу подать новую жалобу по вопросу что мне необходимо чтоб пройти все таки верификацию. Мне надо открывать новую жалобу ? Или мы будем обсуждать это в этой теме ?
Я не впевнений, що я розумію, що ви хочете сказати вам правду.
Отже, не могли б ви пояснити, у чому зараз проблема з казино?
Можливо, ви подали запит на нове виведення коштів і не можете перевірити себе? Ви це маєте на увазі?
I am not sure if I understand what you mean to tell you the truth.
So, could you please explain what the issue is now with the casino?
Have you requested a new withdrawal, perhaps, and you are not able to verify yourself? Is that what you mean?
Верифікація, коли ви намагаєтеся вивести кошти, майже неможлива. Вони просять те, чого ми не можемо забезпечити. Тільки не ходи туди.
Verification when you are trying to cashout is almost impossible. They are asking for things that we cannot provide. Just don't go there.
Привіт, які документи ви не надаєте в казино, що від вас вимагають? Я думаю, що будь-яку ситуацію щодо верифікації можна вирішити, тож спробуйте мені це пояснити, і ми побачимо, що можна зробити.
Hi, what documents do you not provide to the casino, what they ask from you? I think any situation regarding verification could be solved, so try to explain it to me and we'll see what can be done.
Зараз все добре. Після 12 спроб мене нарешті схвалили. Я зміню свою оцінку. Мають бути доступні приклади для майбутніх клієнтів, які можуть мати ті самі проблеми. Це позбавило б багатьох розчарувань у процесі
Everything is fine now. After 12 tries, I finally was approved. I’ll change my rating. There should be examples available for future clients who could have the same probleme. It would save a lot of frustrations with the process
Ні, я не запитував нове зняття. Але я хочу пройти у них верифікацію і зрозуміти, чому я не зміг її пройти.
No, I didn't request a new withdrawal. But I want to go through verification with them and understand what was the reason why I couldn't go through it.
Нет я не запрашивал новый вывод . но я хочу пройти верификацию у них и понять в чем была причина того что я не смог ее пройти
Зараз все добре. Після 12 спроб мене нарешті схвалили. Я зміню свою оцінку. Мають бути доступні приклади для майбутніх клієнтів, які можуть мати ті самі проблеми. Це позбавило б багатьох розчарувань у процесі
Everything is fine now. After 12 tries, I finally was approved. I’ll change my rating. There should be examples available for future clients who could have the same probleme. It would save a lot of frustrations with the process
То справді вам доводилося пробувати це багато разів? Але яка була причина? Можливо, відсутні документи?
Принаймні ви це зрозуміли. правильно?
So really, you had to try that many times? What was the reason, though? Some missing documents perhaps?
At least you got it now. Right?
Ні, я не запитував нове зняття. Але я хочу пройти у них верифікацію і зрозуміти, чому я не зміг її пройти.
No, I didn't request a new withdrawal. But I want to go through verification with them and understand what was the reason why I couldn't go through it.
Нет я не запрашивал новый вывод . но я хочу пройти верификацию у них и понять в чем была причина того что я не смог ее пройти
У такому випадку скарга не розглядатиметься. Ви знаєте, що наша команда може втрутитися, лише якщо є незавершене зняття коштів.
Вам потрібно буде повідомити про це напряму підтримку казино.
In that case, no complaint will be opened. Only if there is some pending withdrawal can our team intervene, you know.
You will need to communicate that with the support of the casino directly.
Привіт, я зміг зробити великий виграш у Joo Casino. Зараз виграш скасовано, тому що я не дотримувався умов бонусу. Можливо, у нього немає шансів, але це не може бути правдою. Казино не готове проявити доброї волі... Я розумію умови, але я також грав без бонусу, і я не думаю, що це законно скасовувати все? У вас є досвід з цим? Чи всі ліцензії в порядку чи можна через них щось контролювати?
Hi, I was able to make a big win at Joo Casino. Now the winnings have been canceled because I didn't comply with the bonus conditions. It probably has no chance, but that can't be true. The casino is not prepared to show any goodwill... I understand the terms and conditions, but I also played without a bonus and I don't think it's legal to cancel everything? Do you have any experience with this? Are all the licenses OK or can something be controlled through them?
Hi, ich habe einen großen Gewinn erzielen können bei Joo Casino. Nun würde der Gewinn gestrichen das ich die Bonusbedingungen nicht eingehalten habe. Wahrscheinlich ist es chancenlos , aber das kann doch nicht wahr sein . Das Casino ist nicht bereit Kulanz walten zu lassen .. ich verstehe die AGB s , aber ich habe auch ohne Bonus gespielt und alles zu streichen halte ich nicht für rechtens? Habt ihr Erfahrungen damit ? Sind die Lizenzen alle in Ordnung oder kann darüber etwas gesteuert werden ?
Чи можемо ми зробити це крок за кроком, будь ласка?
Отже, ви грали з бонусом. правильно? Чи було застосовано максимальне виведення коштів, і, можливо, тому казино взяло гроші, які перевищували ліміт?
Зверніть увагу, що дуже важливо заздалегідь прочитати умови кожного бонусу, щоб ви були про нього добре поінформовані.
Коли ви говорите, що також грали на реальні гроші, чи могли б ви розповісти нам, як це було і що ви маєте на увазі, будь ласка, щоб ми могли, сподіваюся, допомогти?
Could we take it step by step here, please?
So, you played with some bonus. Right? Was there a maximum withdrawal applied, and that is why the casino took the money that was over the limit, perhaps?
Please know that it is very important to read the terms of every bonus beforehand so you are informed about it well.
When you say that you played also with real money, could you tell us exactly how it was and what you mean, please, so we are able to hopefully help?
Швидше за все, ви нічого не отримаєте. Це казино стало поганим. Вони не заплатили мені лише одним депозитом. А потім мені відключили бонуси і заблокували рахунок. Хоча взяв тільки один бонус. Не забудьте залишити відгук про це казино на сторінці відгуків. Щоб інші гравці могли бачити ваш досвід.
Most likely you will not get anything. This casino has gone bad. They did not pay me with only one deposit. And then they turned off my bonuses and blocked my account. Although I took only one bonus. Don't forget to leave a review about this casino on the reviews page. So that other players can see about your experience.
Скорее всего ты ничего не получишь . это казино испортилось . они мне не выплатили при одном только депозите . и потом отключили мне бонусы и заблокировали аккаунт . хотя я брал только один раз бонус . не забудь оставить отзыв об этом казино на странице с отзывами . чтобы другие игроки видели о твоем опыте
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.