ГоловнаФорумКазиноJoo Casino - загальне обговорення

Joo Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Ella092
|
9 568 переглядів 58 відповідей |
|
12 3

Так, я також надіслав казино підтвердження. Через кілька днів у списку транзакцій депозит був позначений як прийнятий. Сьогодні 10 день, а мого депозиту все ще немає. У чаті я завжди знаходжу різні виправдання. Не знаю, що сталося з Дамою останнім часом.

Автоматичний переклад.

Мабуть, вони обманюють стільки людей. Я отримую таку саму відповідь, лише кажучи, що я повинен був перевірити умови використання

Автоматичний переклад.

Я цілком розумію, тому що мені теж не хотілося б. Мені дуже цікаво, чи все буде добре і чи вийде добре. Ви також зв’язувалися з постачальником, щоб перевірити, чи все пройшло добре?

Автоматичний переклад.

Вони кажуть лише те, що я повинен був перевірити умови. Я просто розумію, чому вони дозволяють мені грати в будь-яку гру з можливістю робити будь-які ставки, а потім просто брати все це після того, як я закінчу суму ставки. 60x 😅

Автоматичний переклад.

filefile нарешті зробив бонус. Тоді вони кажуть таке. Залиште мені 70 доларів, які я вніс після годин гри, щоб нарешті мені пощастило виграти. 60x ставка 😅🫠

Автоматичний переклад.

Привіт, згідно з тим, що писало казино, ви перевищили максимальну ставку під час відіграшу бонусу. Вам відомо про щось подібне? Ви багато разів переходили його чи це сталося з вами один раз випадково? Чи можете ви сказати про це більше? 🤔

Автоматичний переклад.

Так, я також надіслав казино підтвердження. Через кілька днів у списку транзакцій депозит був позначений як прийнятий. Сьогодні 10 день, а мого депозиту все ще немає. У чаті я завжди знаходжу різні виправдання. Не знаю, що сталося з Дамою останнім часом.

Автоматичний переклад.

Шкода, що ще нічого не сталося, і ми не знаємо нічого іншого актуального. Я не знаю, як довго вся ця ситуація може тривати, і я повільно очікую чогось більшого. Сподіваюся, що незабаром ми дізнаємося, чого очікувати від цієї справи. 😕

Автоматичний переклад.

Подавал жалобу на это казино по поводу что не могу пройти верификацию . подавал жалобу но администрация написала отписку и закрыла мою жалобу . ни на один мой вопрос я так и не получил ответа . не играйте в этом казино это моя рекомендация . они сделают все чтобы вам не выплатить . а жалобы на этом форуме ничем не помогут . я ждал ответа казино 8 дней . и ответов на мои вопросы я не получил .

Antonno

На жаль, як я бачу у вашій скарзі , її було відхилено через те, що ви вже зменшили свій виграш. чи не так?

Тому наша команда не може нічого зробити щодо вашої проблеми, якщо немає суми, за яку можна «боротися», ви знаєте.🤷‍♀️

Для кожної скарги встановлено таймер, і кожна сторона має відповісти протягом цього часу. Не завжди можна відразу відповісти на кожне повідомлення у скарзі, тому ми запровадили ці таймери.

Автоматичний переклад.
Romi

Причем тут мой выйнрыш ? Я не смог пройти верификацию 10 дней даже с жалобой на вашем форуме. По какой причине я не получил ответ . так же мне после одного депозита отключили бонусы . почему ? Я хочу получить от казино ответы на эти вопросы . неужели вы не можете помочь мне выяснить эти 2 вопроса ?

Antonno

На жаль, ми не можемо змусити будь-яке казино відповідати своїм гравцям. Можливо, варто спробувати звернутися до служби підтримки. І якщо вже є, мені дуже шкода, що не вийшло.

Ми даємо казино 14 днів, щоб здійснити платіж, але якщо гравець зменшує гроші, ми закриваємо його, оскільки немає суми, яку можна отримати. Ви знаєте.

Автоматичний переклад.
Romi

Я хочу подать новую жалобу по вопросу что мне необходимо чтоб пройти все таки верификацию. Мне надо открывать новую жалобу ? Или мы будем обсуждать это в этой теме ?

Змінено
Antonno

Я не впевнений, що я розумію, що ви хочете сказати вам правду.

Отже, не могли б ви пояснити, у чому зараз проблема з казино?

Можливо, ви подали запит на нове виведення коштів і не можете перевірити себе? Ви це маєте на увазі?

Автоматичний переклад.

Верифікація, коли ви намагаєтеся вивести кошти, майже неможлива. Вони просять те, чого ми не можемо забезпечити. Тільки не ходи туди.

Автоматичний переклад.
gilbertstef

Привіт, які документи ви не надаєте в казино, що від вас вимагають? Я думаю, що будь-яку ситуацію щодо верифікації можна вирішити, тож спробуйте мені це пояснити, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.

Зараз все добре. Після 12 спроб мене нарешті схвалили. Я зміню свою оцінку. Мають бути доступні приклади для майбутніх клієнтів, які можуть мати ті самі проблеми. Це позбавило б багатьох розчарувань у процесі

Автоматичний переклад.
Romi

Нет я не запрашивал новый вывод . но я хочу пройти верификацию у них и понять в чем была причина того что я не смог ее пройти

Зараз все добре. Після 12 спроб мене нарешті схвалили. Я зміню свою оцінку. Мають бути доступні приклади для майбутніх клієнтів, які можуть мати ті самі проблеми. Це позбавило б багатьох розчарувань у процесі

Автоматичний переклад.

То справді вам доводилося пробувати це багато разів? Але яка була причина? Можливо, відсутні документи?

Принаймні ви це зрозуміли. правильно?

Автоматичний переклад.

Нет я не запрашивал новый вывод . но я хочу пройти верификацию у них и понять в чем была причина того что я не смог ее пройти

У такому випадку скарга не розглядатиметься. Ви знаєте, що наша команда може втрутитися, лише якщо є незавершене зняття коштів.

Вам потрібно буде повідомити про це напряму підтримку казино.

Автоматичний переклад.

Привіт, я зміг зробити великий виграш у Joo Casino. Зараз виграш скасовано, тому що я не дотримувався умов бонусу. Можливо, у нього немає шансів, але це не може бути правдою. Казино не готове проявити доброї волі... Я розумію умови, але я також грав без бонусу, і я не думаю, що це законно скасовувати все? У вас є досвід з цим? Чи всі ліцензії в порядку чи можна через них щось контролювати?

Автоматичний переклад.
Nina1985

Чи можемо ми зробити це крок за кроком, будь ласка?

Отже, ви грали з бонусом. правильно? Чи було застосовано максимальне виведення коштів, і, можливо, тому казино взяло гроші, які перевищували ліміт?

Зверніть увагу, що дуже важливо заздалегідь прочитати умови кожного бонусу, щоб ви були про нього добре поінформовані.

Коли ви говорите, що також грали на реальні гроші, чи могли б ви розповісти нам, як це було і що ви маєте на увазі, будь ласка, щоб ми могли, сподіваюся, допомогти?

Автоматичний переклад.
Nina1985

Скорее всего ты ничего не получишь . это казино испортилось . они мне не выплатили при одном только депозите . и потом отключили мне бонусы и заблокировали аккаунт . хотя я брал только один раз бонус . не забудь оставить отзыв об этом казино на странице с отзывами . чтобы другие игроки видели о твоем опыте

Змінено
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого