2 р. тому
Тут ви можете обговорити Joo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт усім. У мене проблема з Joocasino. Я виграв 1000 євро в цьому казино. Казино відрахувало з мене 800 євро через нібито бонус (не можу нічого знайти про це в умовах...). Ну, я змирився з тим, що на моєму рахунку лише 200 євро. Зараз проблема полягає в тому, що казино не хоче знімати мої гроші, оскільки мінімальна сума для виведення становить 500 євро. У мене немає облікового запису в біткойнах, і я не хочу його створювати. Я ввічливо попросив казино перевести мої 200 євро на мій рахунок, щоб я міг нарешті закрити там свій рахунок. Казино не хоче цього робити. Я сподіваюся, що хтось може мені допомогти
Hello, everyone. I have a problem with the joocasino. I won 1000 euros at this casino. The casino deducted 800 euros from me because of the alleged bonus (can't find anything about it in the terms and conditions...). Well, I've come to terms with the fact that I only have 200 euros in my account. The problem now is, the casino doesn't want to withdraw my money because the minimum withdrawal amount is 500 euros. I don't have a bitcoin account and I don't want to create one. I politely asked the casino to transfer my 200 euros to my account so that I can finally close my account there. The casino doesn't want to do that. I hope someone can help me
Hallo zusammen. Ich habe ein Problem mit dem joocasino. Ich habe in diesem Casino 1000 Euro gewonnen. Das Casino hat mir wegen angeblichen Bonus verstoss (in den AGBs nichts davon zu finden ..) 800 Euro abgezogen. Nun gut ich habe mich damit abgefunden das ich nur noch 200 Euro auf dem Konto habe. Das Problem ist jetzt, das Casino möchte mir mein Geld nicht auszahlen weil der Minimum Betrag zum auszahlen 500 Euro ist. Ich habe keine Bitcoins Account und möchte auch keine erstellen. Ich habe das Casino höflich darum gebeten mir meine 200 Euro auf das Konto zu überweisen damit ich mein Konto endlich dort schließen kann. Das möchte das Casino nicht machen .Ich hoffe jemand kann mir weiterhelfen
Привіт,
Ella092, ну це досить складна справа, я б сказав. Почнемо з самого початку. Майже кожен бездепозитний бонус має кілька умов, про які ви повинні пам’ятати. Один з них називається максимальним лімітом виведення, і він повідомляє вам, скільки ви зможете виграти, поки бонус активний. Максимальний ліміт виведення я знаходжу в розділі умов бонусу, пункт 1.7.:
"1.7. Максимальний ліміт зняття з бездепозитного бонусу, включаючи безкоштовні обертання, становить 50 євро. Максимальний ліміт зняття з бездепозитних обертань становить 50 євро. Обмеження на максимальний виграш зберігається після виконання вимоги щодо ставок. Максимальна сума, яку ви отримаєте будь-коли мати можливість вивести з гри кошти, пов’язані з (бездепозитним) бонусом, становить 50 євро. Виняток можна зробити для лояльних гравців, і в разі виграшу максимальну суму виграшу можна збільшити. Щоб надіслати запит на зняття, ви повинні повністю верифікувати свій рахунок і внести мінімальний депозит».
Тож, здається, ваш ліміт підвищили.
Чи перевірили ви варіанти оплати, доступні для гравців з Німеччини? Чи є інший варіант, який би ви віддали перевагу? Я б запитав у казино, чи доступне воно для вас.
Будь ласка, дайте мені знати, якщо вам вдасться знайти рішення.
Hello,
Ella092, well it's a quite complicated matter, I'd say. Let's start from the beginning. Almost every no deposit bonus has several terms you have to keep in mind, one is called the maximum cashout limit and it tells you how much you will be able to win while the bonus is active. I find the maximal withdrawal limit in the bonus terms section, point 1.7.:
"1.7. The maximum withdrawal limit from a no deposit bonus including free spins is 50 EUR. The maximum withdrawal limit from no deposit-free spins is 50 EUR. The maximum win restriction persists after the completion of the wagering requirement. The maximum you will ever be able to withdraw from play with funds associated with a (no deposit) bonus is 50 EUR. An exception can be made for loyal players, and in the case of winning, the maximum win amount can be increased. To request a withdrawal, you must fully verify your account and make a minimum deposit."
So it seems that your limit has been raised.
Have you checked the payment options available for players from Germany? Is there any other option you would prefer? I would ask the casino if it is available for you.
Kindly let me know if you manage to find a solution.
Казино відповіло мені в електронному листі, що гроші або 200 євро будуть перераховані банківським переказом як відшкодування. Я все ще чекаю підтвердження. Якщо не допомогло, повідомлю! Дуже дякую ❤️
The casino replied to me in the email that the money or the 200 euros would be transferred by bank transfer as a refund. I'm still waiting for the confirmation. If it didn't help, I'll let you know! Thank you very much ❤️
Das Casino hat mir in der Email geantwortet das das Geld bzw die 200 Euro per bank Überweisung als Rückerstattung überwiesen werden. Ich warte solange noch auf die Bestätigung. Sollte es nix gebracht haben werde ich mich melden! Vielen lieben Dank ❤️
Привіт, здається, добре 🙂.
Будь ласка, повідомте мене, коли отримаєте гроші.
Hello, it seems good 🙂.
Kindly let me know when you receive the money.
Я зробив депозит, зробив кілька раундів, виграв, попросив вивести гроші, його скасували.
Я поскаржився, і мені сказали, що мій обліковий запис не підтверджено. Я надіслав документи навіть тому, що не міг зняти рахунок. Я грав, я програв
з моєї точки зору, Joo Casino не є надійним. Я зробив кілька запитів на зняття коштів, всі відхилені, гаманець Payfun, pix і банківський переказ, я граю в казино Betano, Jvspin і Nine
I made a deposit, made a few rounds, won, asked for a withdrawal, it was cancelled.
I complained and was told that my account had not been verified. I sent the documents even so I couldn't withdraw I played I lost
in my point of view, Joo Casino is not reliable. I made several withdrawal requests all denied, Payfun wallet, pix and bank transfer, I play at Betano, Jvspin and Nine casino
Fiz um deposito, realizei algumas rodadas ganhei pedi o saque, foi cancelado.
reclamei me falaram que minha conta nao tinha sido verigicada. Mandei os documentos mesmo assim nao consegui sacar joguei perdi
no meu ponto de vista a casa Joo Casino nao e comfiavel. Fiz varios pedidos de saque todos negado, carteira Payfun, pix e tranferencia bancaria, jogo na Betano, Jvspin e Nine casino
Привіт,
Мені дуже шкода це сказати, але для того, щоб надіслати вам свої виграші, спершу ваш обліковий запис має бути підтверджено. На жаль, обраний вами спосіб оплати не зміниться. Деякі казино надсилають менші суми без перевірки, але існує певний поріг, тому з часом вас попросять пройти перевірку.
Виняток становлять анонімні казино, зазвичай крипто.
Дозвольте мені згадати нашу точку зору:
"
Однак майте на увазі, що повна обробка зняття коштів зазвичай займає пару днів або навіть тижнів. Це означає, що може минути деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути спричинена незавершеною перевіркою KYC або великою кількістю запитів на зняття коштів.
Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу.
Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.
Наперед дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
"
Проте мені шкода, що ти втратив рівновагу. 🙁
Hello,
I'm sorry to say that but it's quite usual that first, your account needs to be verified, in order to send you your winnings. The payment option you opted for doesn't make any changes, I'm afraid. Some casinos send lower sums without verification, but there is some threshold, so you'll be asked to complete the verification eventually.
The exception goes for anonymous casinos - usually crypto ones.
Allow me to mention our point of view:
"
However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thank you in advance for your patience and understanding.
"
I'm sorry you lost the balance, though. 🙁
обліковий запис перевірено, з моїм обліковим записом все гаразд. Кожну годину, яка запитувала про зняття коштів, скасовували новою історією.
мінімальна сума 50,00 реалів
the account is verified everything is ok with my account. Every hour that asked for a withdrawal was canceled by a new story.
minimum amount $50.00 reais
a conta esta verificasa esta tudo ok com a minha conta. Cada hora que pedia um saque era cancelado por historia nova.
quantia minima $50,00 reais
Я думаю, що ми більше нічого не можемо зробити на даний момент, якщо ви втратили гроші, я боюся, що ми не можемо зробити багато.
Зазвичай я б запропонував подати скаргу.
Чи можете ви поділитися, які історії використовує казино? 🤔
I guess that there is nothing else we can do at the moment, if you lost the money, we can't do much, I'm afraid.
Normally, I would suggest a complaint.
Can you share what stories the casino uses? 🤔
Насправді більше нічого немає.
There really isn't anything else.
Nao ha mais nada mesmo.
Добре, дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.
Якщо ви коли-небудь відчуєте, що вам знадобиться допомога, завітайте до нас. завжди є місце для ще однієї скарги 🙏.
Справа в тому, що ми спробуємо вам допомогти.
Ok, thank you for sharing your experience with us.
If you ever feel like you could use some help, please visit us. there is always room for another complaint 🙏.
The point is that we will try to hep you out.
Привіт,
Гадаю, казино має пояснити вам це. Це форум, на жаль, ми не маємо інформації про казино.
Hello,
I guess the casino should explain it to you. This is the forum, sadly we do not have information from the casinos.
Привіт всім.
Виникла проблема з JOO Casino. Йдеться про виплату в розмірі 700 євро. Хоча перевірку завершено та документи завантажено, виплату знову і знову відхиляють. Хотіли б знати чому?
Hello everyone.
Got a problem with JOO Casino. It's about a payout of 700 euros. Although the verification is complete and the documents have been uploaded, the payout is rejected again and again. Would like to know why?
Hallo zusammen.
Habe ein Problem mit JOO Casino. Geht um eine Auszahlung in Höhe von 700,- Euro. Obwohl die Verifizierung komplett abgeschlossen ist, und die Unterlagen hochgeladen sind, wird die Auszahlung trotz allem immer wieder abgelehnt. Möchte gerne wissen aus welchem Grund?
Приємно чути, що вони погодилися переказати гроші або 200 євро як відшкодування банківським переказом. Я розумію, що ви все ще чекаєте на підтвердження, тож сподіваюся, що процес пройде без проблем і ви отримаєте відшкодування якомога швидше.
It's good to hear that they have agreed to transfer the money or the 200 euros as a refund through bank transfer. I understand that you are still waiting for confirmation, so I hope that the process goes smoothly and that you receive the refund as soon as possible.
Ні, я чекаю виплату, яку знову відхилили.
Чому виплату відхилено?
No, I'm waiting for the payout, which was rejected again.
Why is the payout declined?
Nein, ich warte auf die Auszahlung, die wiedermal abgelehnt wurde.
Aus welchem Grund wird die Auszahlung abgelehnt?
Привіт.
Ця відповідь була призначена не для вас 🙂, а для Ella092:
Hello.
This reply was not meant for you 🙂 but for Ella092:
Привіт всім.
Виникла проблема з JOO Casino. Йдеться про виплату в розмірі 700 євро. Хоча перевірку завершено та документи завантажено, виплату знову і знову відхиляють. Хотіли б знати чому?
Hello everyone.
Got a problem with JOO Casino. It's about a payout of 700 euros. Although the verification is complete and the documents have been uploaded, the payout is rejected again and again. Would like to know why?
Hallo zusammen.
Habe ein Problem mit JOO Casino. Geht um eine Auszahlung in Höhe von 700,- Euro. Obwohl die Verifizierung komplett abgeschlossen ist, und die Unterlagen hochgeladen sind, wird die Auszahlung trotz allem immer wieder abgelehnt. Möchte gerne wissen aus welchem Grund?
Привіт.
Я хотів би відповісти на ваше запитання, але, на жаль, не можу. У цьому випадку вам слід запитати в казино.
Ви впевнені, що не отримуєте жодних електронних листів щодо пояснень? Іноді такі електронні листи потрапляють безпосередньо в папку зі спамом або смітником - варто перевірити.
Якщо ви не маєте поняття, казино повинно повідомити, що не так.
Спробуйте запитати в оператора чату або служби підтримки та поділіться відповіддю, будь ласка.
Hello there.
I'd love to answer your question, but sadly I can't. In this case, you should ask the casino.
Are you sure you're not receiving any kind of emails concerning the explanation? Sometimes such emails go directly to the spam or trash folder - worth checking.
If you have no clue, the casino should advise what's wrong.
Try asking the chat operator or support and share the reply, please.
Тож я зробив депозит у цьому казино. Скористався їхньою пропозицією бонусу за депозит. Я зіграв на суму ставки. Ні, я намагаюся зняти кошти, проблема в тому, що мій банк надає мені лише цифрову картку, а не фізичну картку.
Тепер вони не перевірять мене через це і, очевидно, не можуть відкликати. Вони підтвердили моє посвідчення особи та адресу. але не перевірить, звідки я вніс кошти.
Я можу надати їм усі інші форми підтвердження того, що депозит надійшов з рахунку на моє ім’я, показати підтвердження цифрової картки (хоча вони цього не приймають). Але вони із задоволенням приймають платежі з цифрових карток.
Я думаю, що більша проблема полягає в тому, що навіть якби я мав фізичну картку з тими самими номерами та датою закінчення терміну дії, CCV на звороті буде іншим, оскільки так працює мій банк. Тож з того, що вони мені кажуть, я не можу перевірити себе та вийти.
Якби я знав, що цифрові картки заборонені, я б використав інший метод депозиту. Я використовував цифрові картки в інших казино, таких як RoySpin і Viperspin, і не мав жодних проблем із верифікацією та виведенням коштів.
М'яко кажучи, розчаровує.
So I deposited into this casino. Took their deposit bonus offer. I played through the wagering amount. No I am trying to withdraw, the issue is that my bank provides me with a digital card only, no phyiscal card.
Now they won't verify me because of this and obviously can't withdraw. They have verified my ID and address. but won't verify where I deposited the funds from.
I am able to provide them with every other form of proof that the deposit came from an account under my name, show proof of the digital card(although they don't accept this). Yet they happily take payments from digital cards.
I think the bigger issue is that even if I had a physical card that had the same numbers and expiry date, the CCV on the back will be different as that is how my bank works. So there is no way from what they are telling me that I can verify myself and withdrawl.
If I had known that digital cards were not allowed, I would have used a different deposit method. I have used digital cards with other Casinos such as RoySpin and Viperspin and have had no issues in verifying myself and withdrawing.
Frustrating to say the least.
Привіт, якщо казино не надає вам жодної іншої альтернативи для внесення депозиту, щоб перевірити метод, а потім зняти його, а також не приймає документи вашої картки, я рекомендую вамподати скаргу тут, за цим посиланням .
Наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що цю ситуацію можна вирішити. Звичайно, якщо ви не знаєте, чого очікувати від самої скарги, я також додав тут посібник , де ви можете прочитати всю відповідну інформацію.
Ви за це?
Hey, if the casino doesn't give you any other alternative in the deposit to verify the method and then withdraw with it and also doesn't accept your card documents, I would recommend you to file a complaint here on this link.
Our team will try to help you and I firmly believe that this situation can be resolved. Of course, if you don't know what to expect from the complaint itself, I've also added a guide here where you can read all the relevant information.
Are you up for it ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.