ФорумКазиноJoo Casino - загальне обговорення

Joo Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Ella092
|
6564 переглядів 43 відповідей |
|
1 23
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Joo Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт усім. У мене проблема з Joocasino. Я виграв 1000 євро в цьому казино. Казино відрахувало з мене 800 євро через нібито бонус (не можу нічого знайти про це в умовах...). Ну, я змирився з тим, що на моєму рахунку лише 200 євро. Зараз проблема полягає в тому, що казино не хоче знімати мої гроші, оскільки мінімальна сума для виведення становить 500 євро. У мене немає облікового запису в біткойнах, і я не хочу його створювати. Я ввічливо попросив казино перевести мої 200 євро на мій рахунок, щоб я міг нарешті закрити там свій рахунок. Казино не хоче цього робити. Я сподіваюся, що хтось може мені допомогти

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Привіт,

Ella092, ну це досить складна справа, я б сказав. Почнемо з самого початку. Майже кожен бездепозитний бонус має кілька умов, про які ви повинні пам’ятати. Один з них називається максимальним лімітом виведення, і він повідомляє вам, скільки ви зможете виграти, поки бонус активний. Максимальний ліміт виведення я знаходжу в розділі умов бонусу, пункт 1.7.:

file "1.7. Максимальний ліміт зняття з бездепозитного бонусу, включаючи безкоштовні обертання, становить 50 євро. Максимальний ліміт зняття з бездепозитних обертань становить 50 євро. Обмеження на максимальний виграш зберігається після виконання вимоги щодо ставок. Максимальна сума, яку ви отримаєте будь-коли мати можливість вивести з гри кошти, пов’язані з (бездепозитним) бонусом, становить 50 євро. Виняток можна зробити для лояльних гравців, і в разі виграшу максимальну суму виграшу можна збільшити. Щоб надіслати запит на зняття, ви повинні повністю верифікувати свій рахунок і внести мінімальний депозит».

Тож, здається, ваш ліміт підвищили.

Чи перевірили ви варіанти оплати, доступні для гравців з Німеччини? Чи є інший варіант, який би ви віддали перевагу? Я б запитав у казино, чи доступне воно для вас.

Будь ласка, дайте мені знати, якщо вам вдасться знайти рішення.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино відповіло мені в електронному листі, що гроші або 200 євро будуть перераховані банківським переказом як відшкодування. Я все ще чекаю підтвердження. Якщо не допомогло, повідомлю! Дуже дякую ❤️

Автоматичний переклад.
Ella092
2 р. тому

Привіт, здається, добре 🙂.

Будь ласка, повідомте мене, коли отримаєте гроші.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит, зробив кілька раундів, виграв, попросив вивести гроші, його скасували.

Я поскаржився, і мені сказали, що мій обліковий запис не підтверджено. Я надіслав документи навіть тому, що не міг зняти рахунок. Я грав, я програв

з моєї точки зору, Joo Casino не є надійним. Я зробив кілька запитів на зняття коштів, всі відхилені, гаманець Payfun, pix і банківський переказ, я граю в казино Betano, Jvspin і Nine

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Aparecida
1 рік тому

Привіт,

Мені дуже шкода це сказати, але для того, щоб надіслати вам свої виграші, спершу ваш обліковий запис має бути підтверджено. На жаль, обраний вами спосіб оплати не зміниться. Деякі казино надсилають менші суми без перевірки, але існує певний поріг, тому з часом вас попросять пройти перевірку.

Виняток становлять анонімні казино, зазвичай крипто.

Дозвольте мені згадати нашу точку зору:

"

Однак майте на увазі, що повна обробка зняття коштів зазвичай займає пару днів або навіть тижнів. Це означає, що може минути деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути спричинена незавершеною перевіркою KYC або великою кількістю запитів на зняття коштів.

Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу.

Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Наперед дякуємо за ваше терпіння та розуміння.

"

Проте мені шкода, що ти втратив рівновагу. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

обліковий запис перевірено, з моїм обліковим записом все гаразд. Кожну годину, яка запитувала про зняття коштів, скасовували новою історією.

мінімальна сума 50,00 реалів


Автоматичний переклад.
Aparecida
1 рік тому

Я думаю, що ми більше нічого не можемо зробити на даний момент, якщо ви втратили гроші, я боюся, що ми не можемо зробити багато.

Зазвичай я б запропонував подати скаргу.

Чи можете ви поділитися, які історії використовує казино? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Насправді більше нічого немає.

Автоматичний переклад.
Aparecida
1 рік тому

Добре, дякуємо, що поділилися з нами своїм досвідом.

Якщо ви коли-небудь відчуєте, що вам знадобиться допомога, завітайте до нас. завжди є місце для ще однієї скарги 🙏.

Справа в тому, що ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема з оплатою, чому вона знімається?

Автоматичний переклад.
mardinkelasik
1 рік тому

Привіт,

Гадаю, казино має пояснити вам це. Це форум, на жаль, ми не маємо інформації про казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім.

Виникла проблема з JOO Casino. Йдеться про виплату в розмірі 700 євро. Хоча перевірку завершено та документи завантажено, виплату знову і знову відхиляють. Хотіли б знати чому?

Автоматичний переклад.
Ella092
1 рік тому

Приємно чути, що вони погодилися переказати гроші або 200 євро як відшкодування банківським переказом. Я розумію, що ви все ще чекаєте на підтвердження, тож сподіваюся, що процес пройде без проблем і ви отримаєте відшкодування якомога швидше.

Автоматичний переклад.
robjmiller
1 рік тому

Ні, я чекаю виплату, яку знову відхилили.

Чому виплату відхилено?

Автоматичний переклад.
Alexa2007
1 рік тому

Привіт.

Ця відповідь була призначена не для вас 🙂, а для Ella092:

file


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт всім.

Виникла проблема з JOO Casino. Йдеться про виплату в розмірі 700 євро. Хоча перевірку завершено та документи завантажено, виплату знову і знову відхиляють. Хотіли б знати чому?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я хотів би відповісти на ваше запитання, але, на жаль, не можу. У цьому випадку вам слід запитати в казино.

Ви впевнені, що не отримуєте жодних електронних листів щодо пояснень? Іноді такі електронні листи потрапляють безпосередньо в папку зі спамом або смітником - варто перевірити.

Якщо ви не маєте поняття, казино повинно повідомити, що не так.

Спробуйте запитати в оператора чату або служби підтримки та поділіться відповіддю, будь ласка.



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тож я зробив депозит у цьому казино. Скористався їхньою пропозицією бонусу за депозит. Я зіграв на суму ставки. Ні, я намагаюся зняти кошти, проблема в тому, що мій банк надає мені лише цифрову картку, а не фізичну картку.


Тепер вони не перевірять мене через це і, очевидно, не можуть відкликати. Вони підтвердили моє посвідчення особи та адресу. але не перевірить, звідки я вніс кошти.


Я можу надати їм усі інші форми підтвердження того, що депозит надійшов з рахунку на моє ім’я, показати підтвердження цифрової картки (хоча вони цього не приймають). Але вони із задоволенням приймають платежі з цифрових карток.


Я думаю, що більша проблема полягає в тому, що навіть якби я мав фізичну картку з тими самими номерами та датою закінчення терміну дії, CCV на звороті буде іншим, оскільки так працює мій банк. Тож з того, що вони мені кажуть, я не можу перевірити себе та вийти.


Якби я знав, що цифрові картки заборонені, я б використав інший метод депозиту. Я використовував цифрові картки в інших казино, таких як RoySpin і Viperspin, і не мав жодних проблем із верифікацією та виведенням коштів.


М'яко кажучи, розчаровує.

Автоматичний переклад.
zachg93
10 міс. тому

Привіт, якщо казино не надає вам жодної іншої альтернативи для внесення депозиту, щоб перевірити метод, а потім зняти його, а також не приймає документи вашої картки, я рекомендую вамподати скаргу тут, за цим посиланням .

Наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що цю ситуацію можна вирішити. Звичайно, якщо ви не знаєте, чого очікувати від самої скарги, я також додав тут посібник , де ви можете прочитати всю відповідну інформацію.

Ви за це?

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого