ГоловнаФорумКазиноJoo Casino - загальне обговорення

Joo Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Ella092
|
9 242 переглядів 58 відповідей |
|
1 2 3

Щойно приєднався до JOO CASINO, щоб дізнатися, що я можу ГРАТИ ЛИШЕ В 2 ІГРИ, тому що в мене є активний бонус. (Перший вітальний бонус) Після того, як я приєднався та вніс 50 доларів!

Служба підтримки клієнтів каже, що я не можу отримати відшкодування, але мені доведеться скасувати свій нещодавно наданий бонус, а потім зняти його... НІ, Я НЕ МОЖУ, це не дозволяє!


НЕ ПРИЄДНУЙТЕСЯ ДО ЦЬОГО САЙТУ!

Змінено
Автоматичний переклад.
Tarn1974

Ми завжди рекомендуємо заздалегідь ознайомитися з умовами кожного бонусу, щоб ви не зіткнулися з такими проблемами, як ця, яку ви описали. Гравець завжди може отримати бонус, тому, на жаль, тут нічого зробити не можна. Що ти збираєшся робити, якщо можна запитати?

Автоматичний переклад.

Привіт люди!


Я використав свій вітальний бонус у Joo Casino. На жаль, я безглуздо вніс депозит у Paysafe, і мені доводиться виводити через мій німецький банківський рахунок. Але я не хочу цього робити. Чи можна створити рахунок на N26, наприклад, перевести на нього гроші і все? Я не хочу, щоб трансакції казино проводилися на моєму звичайному рахунку... Або у вас є якісь інші ідеї?


З найкращими побажаннями


Фло

Автоматичний переклад.
florianfasel1505

Завжди звертайтеся до служби підтримки казино щодо способів оплати та доступних варіантів. Вони повинні бути в змозі допомогти вам із вашими запитами, хоча я не зовсім впевнений, що таке рішення буде для вашого запиту.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.

Я дійсно можу рекомендувати Joocasino. З моїм першим депозитом у розмірі 100 і грою в слот на 1 євро я зміг заробити 4000 євро всього за кілька годин. Я не вірив, але це правда. Єдиним мінусом є те, що ви можете знімати лише 500 євро на день.


У мене є посилання для реєстрації



https://joocasino.live



Змінено
Автоматичний переклад.
Atttila

Будь ласка, не розміщуйте жодних заборонених посилань на цьому форумі та дотримуйтесь правил 👈. Ми не хотіли б, щоб ваш обліковий запис забанили.

Скажіть нам, який спосіб оплати ви використовуєте для виведення коштів, якщо ви не заперечуєте, що я запитую.

Автоматичний переклад.

Привіт! Я отримав електронний лист про те, що я виграв приз турніру! Але я не зрозумів! Я думаю, що несправедливо казати, що це була помилка!? file

Автоматичний переклад.
ferenzano

Привіт, вітаємо з перемогою. Коли ви натискаєте кнопку, ви не можете отримати її? Будь ласка, де казино повідомило вам, що це помилка?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я запитав у чаті, і мені сказали, що я виграв помилково!

Автоматичний переклад.
ferenzano

Вибачте, не могли б ви бути конкретнішими?

Отже, ви зіграли в турнірі і виграли, чи не так? Тоді в чаті вам сказали, що це була помилка і ви не виграли турнір. Як це можливо? Вони пояснили вам це, будь ласка?

Вибачте за запитання, але я не можу зрозуміти, як могла статися така помилка?

Надайте докладнішу інформацію щодо цього питання, і, можливо, ми зможемо якось допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi

Я отримав електронний лист із повідомленням, що я виграв турнір і маю отримати свій приз! Тоді я зайшов на веб-сайт казино та не зміг знайти приз! Тоді я пішов у чат і описав свою проблему! Тоді в чаті мені сказали, що моє виграшне повідомлення було помилкою, вибачте! Більше інформації я не отримав! Я теж не знаю чому! Це мене дратувало! file

Змінено
Автоматичний переклад.
ferenzano

То що це був за турнір? Ви дійсно брали в ньому участь чи просто раптово отримали повідомлення, що виграли?🤔

Я просто намагаюся побачити, що там могло статися, знаєте.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi

Я не можу сказати точно! Оскільки різні ігри вимагають участі, я завжди беру участь! В іншому казино так само було з іграми, і одного разу я виграв невеликий приз! Це відбувається автоматично з різними провайдерами! Але я не шукав безпосередньо способу взяти участь у турнірі! З найкращими побажаннями!

Автоматичний переклад.
ferenzano

Гаразд, ти грав у ці ігри, щоб бути включеним до турніру? Я б сказав, що вам потрібно перевірити всю важливу інформацію, яку ви повинні були заповнити, і якби ви це зробили, то я, напевно, був би сумний. Але можливі помилки, і якщо ви цього не зробили, то, можливо, система просто неправильно оцінила гравців.

Автоматичний переклад.

Я чекав з 1 листопада, поки мій депозит paysafecard буде зараховано. У чаті мене завжди просять проявити терпіння. Щодня ті самі виправдання. Я надіслав їм усі підтвердження. На сьогодні в чаті немає відповідей. Раніше я мав 24 депозити, які завжди відразу надходили на мій рахунок. Я поняття не маю, що відбувається з Дамою останнім часом. Шкода, я любив там грати.


Автоматичний переклад.
franztheuerw

Привіт! Іноді з депозитами буває складно, і може минути деякий час, перш ніж казино отримає їх і ви зможете грати. Можливо, вони нічого вам не говорять, тому що їм нема чого вам сказати, і все одно вони також можуть нічого не отримати. Тому я хотів би набратися терпіння і подивитися, що станеться. Я бачив, що ви також відкрили скаргу, тож на даний момент вона в статусі розгляду, але якщо нічого не станеться, ми спробуємо якось допомогти, хоча в цих випадках наші можливості обмежені.

Побачимо, що буде далі.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, звичайно. Мене просто дратує, що зі мною такого ніколи не траплялося з paysafe.


Автоматичний переклад.
franztheuerw

Я цілком розумію, тому що мені теж не хотілося б. Мені дуже цікаво, чи все буде добре і чи вийде добре. Ви також зв’язувалися з постачальником, щоб перевірити, чи все пройшло добре?

Автоматичний переклад.

filefile нарешті зробив бонус. Тоді вони кажуть таке. Залиште мені 70 доларів, які я вніс після годин гри, щоб нарешті мені пощастило виграти. 60x ставка 😅🫠

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я також надіслав казино підтвердження. Через кілька днів у списку транзакцій депозит був позначений як прийнятий. Сьогодні 10 день, а мого депозиту все ще немає. У чаті я завжди знаходжу різні виправдання. Не знаю, що сталося з Дамою останнім часом.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого