ФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від C078
|
21806 переглядів 212 відповідей |
|
1...5 6 7...12
Додати публікацію
8 міс. тому

Ні, це правильно, я не здаюся

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зараз також закрито

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Дякую!


Я щасливий від відчуття, що хтось щось робить для мене! Сподіваюся, це вирішиться! Це казино просто необхідно закрити! І кожен клієнт, якого заблокували без причини, і клієнти, яких заблокували протягом декількох хвилин через втрату суми, отримують свої гроші назад, тому що це справді нечесно!

Автоматичний переклад.
helbo87
8 міс. тому

Що ж, давайте подивимося, куди вас приведе ця скарга. 🤞

Щоб бути 100%, чи залишилися гроші на балансі вашого рахунку, коли ваш рахунок було закрито?

Я вважаю, що це вирішальний момент у таких випадках.

Дякую тобі!


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зараз також закрито

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дуже сумно, я б сказав. І все ж, чи можу я поставити вам те саме запитання?

Будь ласка, скільки грошей залишилося на вашому рахунку в казино на момент його закриття?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

гроші просто зникли

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не знаю, чи є у мене гроші на рахунку! Все, що я знаю, це те, що я вніс майже 5000 євро загалом того вечора, і я продовжував програвати, і я навіть не заперечував, і що було повідомлення про помилку, а потім я хотів увійти знову, я отримав повідомлення, що я заблокований і я негайно звернувся до служби підтримки клієнтів, але до сьогодні я не отримав відповіді. Я ніколи не отримував електронного листа з інформацією про те, що я вніс/суму, чи електронного листа з інформацією про те, що я виплатив, на жаль, єдиним доказом є лише мій банківський рахунок. Я маю на увазі: навіть якщо я програв, вони блокують мене без причини та ігнорують! Я вважаю, що маю право повернути свої гроші, тому що вони також кидають мене без причини і без можливості повернути гроші. Я просто злий і не можу це прийняти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

filefilefilefile

Ось як це працює, і вони взагалі не відповідають на електронні листи

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Опубліковано helbo87 видалено
cj4q7bykbg
8 міс. тому

Що сталося! точно

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я постійно програю, раптово я грав, і сайт зависає, я оновлюю сторінку, потім мене заблокували

Після цього я був ще більш злим, оскільки я також зареєстрований у Cruks, цього ніколи не повинно було статися, але оскільки це угорська компанія, яка ігнорує всі європейські правила, я думаю, що було б розумно відвідати близько 50 людей. підозрілі адреси, одна в Італії, одна в Угорщині

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Більше не можу ввійти, ігнорувати чат у прямому ефірі, як і у вас, ігнорувати VIP-пошту, ігнорувати пошту служби підтримки, і в Trustpilot вони все ще говорять ту саму відвертість, що просто зв’яжіться зі службою підтримки, але так, вони не відповідають

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви можете надіслати їм повідомлення іншою електронною поштою. Щойно ви дасте їм правильну електронну адресу, яку вони запитують, вони знову вас проігнорують

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зараз я переслідую їхнього афілійованого партнера в надії, що вони мене захворіють і виплатять мені компенсацію

Автоматичний переклад.
cj4q7bykbg
8 міс. тому

Це означає, що ви не програли, а казино забрало ваші гроші? Ви грали з бонусом?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не знаю, чи є у мене гроші на рахунку! Все, що я знаю, це те, що я вніс майже 5000 євро загалом того вечора, і я продовжував програвати, і я навіть не заперечував, і що було повідомлення про помилку, а потім я хотів увійти знову, я отримав повідомлення, що я заблокований і я негайно звернувся до служби підтримки клієнтів, але до сьогодні я не отримав відповіді. Я ніколи не отримував електронного листа з інформацією про те, що я вніс/суму, чи електронного листа з інформацією про те, що я виплатив, на жаль, єдиним доказом є лише мій банківський рахунок. Я маю на увазі: навіть якщо я програв, вони блокують мене без причини та ігнорують! Я вважаю, що маю право повернути свої гроші, тому що вони також кидають мене без причини і без можливості повернути гроші. Я просто злий і не можу це прийняти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Отже, це означає, що ви не втратили всі гроші, які внесли, і у вас все ще були деякі гроші на вашому рахунку гравця, але ви отримали повідомлення про помилку під час гри, так? Тоді казино заблокувало ваш рахунок?

У будь-якому випадку, було б добре знати причину, чому це сталося, і оскільки у вас є скарга, давайте подивимося, до чого нас приведе команда.

Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Зараз я переслідую їхнього афілійованого партнера в надії, що вони мене захворіють і виплатять мені компенсацію

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не думаю, що це найкращий спосіб спілкування з казино. Якщо ви щойно втратили всі свої гроші і чекаєте на компенсацію, я, ймовірно, вас розчарую, але це не так. 🤔

У будь-якому разі ми побачимо, до чого ви приведете процес подання скарги та що з’ясує наша команда.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я не втрачаю це, це пішла хитрість, я грав без бонусу

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Казино мене ігнорує, тож я думаю, що іншого способу не було, було й інше казино, те ж саме я знайшов профілі у Facebook, і він працює добре, вони повернули мені гроші

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не втрачаю це, це пішла хитрість, я грав без бонусу

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Коли ви кажете, що він зник, ви маєте на увазі, що не ви грали з коштами?

Я намагаюся зрозуміти, що змушує вас відчувати, що ви повинні отримати компенсацію.

Навіть якби ваш обліковий запис якимось чином зламали або просто використали не за призначенням, відверто кажучи, все одно це нічого не змінить.

Але, як я вже сказав, я, ймовірно, не правильно розумію.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого