Дякую!
Я щасливий від відчуття, що хтось щось робить для мене! Сподіваюся, це вирішиться! Це казино просто необхідно закрити! І кожен клієнт, якого заблокували без причини, і клієнти, яких заблокували протягом декількох хвилин через втрату суми, отримують свої гроші назад, тому що це справді нечесно!
Thanks!
I'm happy with the feeling that someone is doing something for me! I hope it gets resolved! This casino simply needs to be closed down! And every customer who is blocked for no reason and customers who are blocked within minutes because they lose an amount get their money back because it is really not fair!
Hy bedankt!
ik ben al blij met het gevoel dat iemand iets voor doet! Ik hoop dat het opgelost wordt! Deze casino moet gesloten worden gewoon! En ieder klant die geblokkeerd is zonder reden en klanten die binnen minuten geblokkeerd worden omdat ze een bedrag verliezen hun gekd terug krijgen want is echt niet eerlijk!
Що ж, давайте подивимося, куди вас приведе ця скарга. 🤞
Щоб бути 100%, чи залишилися гроші на балансі вашого рахунку, коли ваш рахунок було закрито?
Я вважаю, що це вирішальний момент у таких випадках.
Дякую тобі!
Well, let's see where the complaint gets you. 🤞
Just to be 100%, was there any money left in your balance account when your account was closed?
I feel this is a crucial point in such cases.
Thank you!
Дуже сумно, я б сказав. І все ж, чи можу я поставити вам те саме запитання?
Будь ласка, скільки грошей залишилося на вашому рахунку в казино на момент його закриття?
Quite sad, I'd say. Still, may I ask you the same question?
How much money was left in your casino account the moment it was closed, please?
Я не знаю, чи є у мене гроші на рахунку! Все, що я знаю, це те, що я вніс майже 5000 євро загалом того вечора, і я продовжував програвати, і я навіть не заперечував, і що було повідомлення про помилку, а потім я хотів увійти знову, я отримав повідомлення, що я заблокований і я негайно звернувся до служби підтримки клієнтів, але до сьогодні я не отримав відповіді. Я ніколи не отримував електронного листа з інформацією про те, що я вніс/суму, чи електронного листа з інформацією про те, що я виплатив, на жаль, єдиним доказом є лише мій банківський рахунок. Я маю на увазі: навіть якщо я програв, вони блокують мене без причини та ігнорують! Я вважаю, що маю право повернути свої гроші, тому що вони також кидають мене без причини і без можливості повернути гроші. Я просто злий і не можу це прийняти.
I don't know if I have money in my account! All I know is that I deposited almost 5,000 euros in total that evening and I kept losing and I didn't even mind and that there was an error message and then I wanted to log in again I got a message that II was blocked and I immediately approached customer service, but until To date I have never had an answer. I have never received an email with what I deposited/amount or email with what I paid out, only my bank account is my only proof unfortunately. My point is: even though I lost and they block me for no reason and ignore me! I think I have a right to get my money back because they are also abandoning me for no reason and without a chance to get my money back. I'm just angry and can't accept it.
ik weet niet of ik geld heb op me account! Ik weet alleen dat ik die avond bijna 5000 euro totaal heb gestort en ik bleef verliezen en dat vond ik niet eens erg en dat er foutmelding was en dan wou ik opnieuw inloggen kreeg ik melding dat ii geblokkeerd was en ben meteen klantenservice gaan benaderen maar tot heden heb ik nooit antwoord gehad. Ik heb ook nooit een mail gehad met wat ik storte/bedrag of mail met wat ik uitbetaalde alleen me bank rekening is me enig bewijs helaas. Mijn punt is: ook al heb ik verloren en hun blokkeren me zonder reden en negeren mij! Vind ik dat ik recht heb op me geld terug te ontvangen want zij geven mij zonder reden ook de steek en zonder kans om geld terug te winnen. Ben gewoon boos en kan het niet accepteren.
Я постійно програю, раптово я грав, і сайт зависає, я оновлюю сторінку, потім мене заблокували
Після цього я був ще більш злим, оскільки я також зареєстрований у Cruks, цього ніколи не повинно було статися, але оскільки це угорська компанія, яка ігнорує всі європейські правила, я думаю, що було б розумно відвідати близько 50 людей. підозрілі адреси, одна в Італії, одна в Угорщині
I keep losing suddenly I was playing and the site freezes I refresh the page then they blocked me
Afterwards I was even angrier since I am also registered in Cruks, this should never have happened, but since this is a Hungarian company that ignores all European rules, I think it would be wise to visit with about 50 people. suspicious addresses, one in Italy, one in Hungary
Ik blijf maar verliezen plotseling ik was aant spelen en site loopt vast ik refresh de pagina toen hadden ze me geblokeerd
daarna was ik nog bozer aan gezien ik ook geregistreerd staat in cruks had dit nooit mogen kunnen gebeuren maar aan gezien dit een hongaars bedrijf is wat alle europese regels aan zijn laarslapt denk ik dat het verstandig is om langs te gaan met een man of 50 2 verdachte adressen een in italie een in Hongarije
Більше не можу ввійти, ігнорувати чат у прямому ефірі, як і у вас, ігнорувати VIP-пошту, ігнорувати пошту служби підтримки, і в Trustpilot вони все ще говорять ту саму відвертість, що просто зв’яжіться зі службою підтримки, але так, вони не відповідають
Can no longer log in, ignore on live chat, just like with you, ignore on VIP mail, ignore on support mail and at Trustpilot they still say the same blunt talk of just contact support, but yes, they do not respond
Kan niet meer in loggen negeren op live chat net als bij jou negeren op vip mail negeren op support mail en bij trustpilot zeggen ze nog altijd zelfde bot praatje van neem maar contact op met support maar ja die reageren niet
Ви можете надіслати їм повідомлення іншою електронною поштою. Щойно ви дасте їм правильну електронну адресу, яку вони запитують, вони знову вас проігнорують
You can send them a message via another email. As soon as you give them the correct email they ask for, they will ignore you again
Je kan ze wel bericht sturen via andere mail zodra je de goede mail geeft waar ze om vragen negeren ze je weer
Зараз я переслідую їхнього афілійованого партнера в надії, що вони мене захворіють і виплатять мені компенсацію
I am now harassing their affiliate partner in the hope that they will make me sick and arrange compensation for me
Ik heb ben nu hun affliate partner lastig aan het vallen met de hoop dat ze me ziek worden en een compensatie gaan regelen voor me
Це означає, що ви не програли, а казино забрало ваші гроші? Ви грали з бонусом?
So that means you didn't lose, but the casino took your money ? Did you play with a bonus?
Я не знаю, чи є у мене гроші на рахунку! Все, що я знаю, це те, що я вніс майже 5000 євро загалом того вечора, і я продовжував програвати, і я навіть не заперечував, і що було повідомлення про помилку, а потім я хотів увійти знову, я отримав повідомлення, що я заблокований і я негайно звернувся до служби підтримки клієнтів, але до сьогодні я не отримав відповіді. Я ніколи не отримував електронного листа з інформацією про те, що я вніс/суму, чи електронного листа з інформацією про те, що я виплатив, на жаль, єдиним доказом є лише мій банківський рахунок. Я маю на увазі: навіть якщо я програв, вони блокують мене без причини та ігнорують! Я вважаю, що маю право повернути свої гроші, тому що вони також кидають мене без причини і без можливості повернути гроші. Я просто злий і не можу це прийняти.
I don't know if I have money in my account! All I know is that I deposited almost 5,000 euros in total that evening and I kept losing and I didn't even mind and that there was an error message and then I wanted to log in again I got a message that II was blocked and I immediately approached customer service, but until To date I have never had an answer. I have never received an email with what I deposited/amount or email with what I paid out, only my bank account is my only proof unfortunately. My point is: even though I lost and they block me for no reason and ignore me! I think I have a right to get my money back because they are also abandoning me for no reason and without a chance to get my money back. I'm just angry and can't accept it.
ik weet niet of ik geld heb op me account! Ik weet alleen dat ik die avond bijna 5000 euro totaal heb gestort en ik bleef verliezen en dat vond ik niet eens erg en dat er foutmelding was en dan wou ik opnieuw inloggen kreeg ik melding dat ii geblokkeerd was en ben meteen klantenservice gaan benaderen maar tot heden heb ik nooit antwoord gehad. Ik heb ook nooit een mail gehad met wat ik storte/bedrag of mail met wat ik uitbetaalde alleen me bank rekening is me enig bewijs helaas. Mijn punt is: ook al heb ik verloren en hun blokkeren me zonder reden en negeren mij! Vind ik dat ik recht heb op me geld terug te ontvangen want zij geven mij zonder reden ook de steek en zonder kans om geld terug te winnen. Ben gewoon boos en kan het niet accepteren.
Отже, це означає, що ви не втратили всі гроші, які внесли, і у вас все ще були деякі гроші на вашому рахунку гравця, але ви отримали повідомлення про помилку під час гри, так? Тоді казино заблокувало ваш рахунок?
У будь-якому випадку, було б добре знати причину, чому це сталося, і оскільки у вас є скарга, давайте подивимося, до чого нас приведе команда.
Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам.
So it means that you didn't lose all the money you deposited and you still had some in your player account, but you got an error message during the game, yes ? Then the casino blocked your account ?
Anyway, it would be nice to know the reason why this happened, and since you have a complaint, let's see where the team gets us.
If you have anything new, be sure to let us know.
Зараз я переслідую їхнього афілійованого партнера в надії, що вони мене захворіють і виплатять мені компенсацію
I am now harassing their affiliate partner in the hope that they will make me sick and arrange compensation for me
Ik heb ben nu hun affliate partner lastig aan het vallen met de hoop dat ze me ziek worden en een compensatie gaan regelen voor me
Я не думаю, що це найкращий спосіб спілкування з казино. Якщо ви щойно втратили всі свої гроші і чекаєте на компенсацію, я, ймовірно, вас розчарую, але це не так. 🤔
У будь-якому разі ми побачимо, до чого ви приведете процес подання скарги та що з’ясує наша команда.
I don't think this is the best way to communicate with the casino. If you just lost all your money and are waiting for compensation, I'm probably going to disappoint you, but that's not the way it works. 🤔
Anyway, we'll see where you get in the complaint process and what our team finds out.
Я не втрачаю це, це пішла хитрість, я грав без бонусу
Im not losing it its gone wile i was playing without bonus
Казино мене ігнорує, тож я думаю, що іншого способу не було, було й інше казино, те ж саме я знайшов профілі у Facebook, і він працює добре, вони повернули мені гроші
The casino ignore me so i think theres no other way there was a other casino happend the same i findt out facebook profiles and it works well they refunded me
Коли ви кажете, що він зник, ви маєте на увазі, що не ви грали з коштами?
Я намагаюся зрозуміти, що змушує вас відчувати, що ви повинні отримати компенсацію.
Навіть якби ваш обліковий запис якимось чином зламали або просто використали не за призначенням, відверто кажучи, все одно це нічого не змінить.
Але, як я вже сказав, я, ймовірно, не правильно розумію.
When you say it is gone, are you suggesting you weren't the one who played with the funds?
I'm trying hard to understand what makes you feel you should be compensated.
Even if your account had somehow been hacked or simply misused, frankly, still, it would not change a thing.
But, as I said, I'm probably not getting it correctly.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.