ФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від C078
|
26232 переглядів 212 відповідей |
|
1...5 6 7...11
Додати публікацію
10 міс. тому

Я не знаю, чи є у мене гроші на рахунку! Все, що я знаю, це те, що я вніс майже 5000 євро загалом того вечора, і я продовжував програвати, і я навіть не заперечував, і що було повідомлення про помилку, а потім я хотів увійти знову, я отримав повідомлення, що я заблокований і я негайно звернувся до служби підтримки клієнтів, але до сьогодні я не отримав відповіді. Я ніколи не отримував електронного листа з інформацією про те, що я вніс/суму, чи електронного листа з інформацією про те, що я виплатив, на жаль, єдиним доказом є лише мій банківський рахунок. Я маю на увазі: навіть якщо я програв, вони блокують мене без причини та ігнорують! Я вважаю, що маю право повернути свої гроші, тому що вони також кидають мене без причини і без можливості повернути гроші. Я просто злий і не можу це прийняти.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

filefilefilefile

Ось як це працює, і вони взагалі не відповідають на електронні листи

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
cj4q7bykbg
10 міс. тому

Що сталося! точно

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я постійно програю, раптово я грав, і сайт зависає, я оновлюю сторінку, потім мене заблокували

Після цього я був ще більш злим, оскільки я також зареєстрований у Cruks, цього ніколи не повинно було статися, але оскільки це угорська компанія, яка ігнорує всі європейські правила, я думаю, що було б розумно відвідати близько 50 людей. підозрілі адреси, одна в Італії, одна в Угорщині

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Більше не можу ввійти, ігнорувати чат у прямому ефірі, як і у вас, ігнорувати VIP-пошту, ігнорувати пошту служби підтримки, і в Trustpilot вони все ще говорять ту саму відвертість, що просто зв’яжіться зі службою підтримки, але так, вони не відповідають

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви можете надіслати їм повідомлення іншою електронною поштою. Щойно ви дасте їм правильну електронну адресу, яку вони запитують, вони знову вас проігнорують

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Зараз я переслідую їхнього афілійованого партнера в надії, що вони мене захворіють і виплатять мені компенсацію

Автоматичний переклад.
cj4q7bykbg
10 міс. тому

Це означає, що ви не програли, а казино забрало ваші гроші? Ви грали з бонусом?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не знаю, чи є у мене гроші на рахунку! Все, що я знаю, це те, що я вніс майже 5000 євро загалом того вечора, і я продовжував програвати, і я навіть не заперечував, і що було повідомлення про помилку, а потім я хотів увійти знову, я отримав повідомлення, що я заблокований і я негайно звернувся до служби підтримки клієнтів, але до сьогодні я не отримав відповіді. Я ніколи не отримував електронного листа з інформацією про те, що я вніс/суму, чи електронного листа з інформацією про те, що я виплатив, на жаль, єдиним доказом є лише мій банківський рахунок. Я маю на увазі: навіть якщо я програв, вони блокують мене без причини та ігнорують! Я вважаю, що маю право повернути свої гроші, тому що вони також кидають мене без причини і без можливості повернути гроші. Я просто злий і не можу це прийняти.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Отже, це означає, що ви не втратили всі гроші, які внесли, і у вас все ще були деякі гроші на вашому рахунку гравця, але ви отримали повідомлення про помилку під час гри, так? Тоді казино заблокувало ваш рахунок?

У будь-якому випадку, було б добре знати причину, чому це сталося, і оскільки у вас є скарга, давайте подивимося, до чого нас приведе команда.

Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Зараз я переслідую їхнього афілійованого партнера в надії, що вони мене захворіють і виплатять мені компенсацію

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не думаю, що це найкращий спосіб спілкування з казино. Якщо ви щойно втратили всі свої гроші і чекаєте на компенсацію, я, ймовірно, вас розчарую, але це не так. 🤔

У будь-якому разі ми побачимо, до чого ви приведете процес подання скарги та що з’ясує наша команда.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я не втрачаю це, це пішла хитрість, я грав без бонусу

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Казино мене ігнорує, тож я думаю, що іншого способу не було, було й інше казино, те ж саме я знайшов профілі у Facebook, і він працює добре, вони повернули мені гроші

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не втрачаю це, це пішла хитрість, я грав без бонусу

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Коли ви кажете, що він зник, ви маєте на увазі, що не ви грали з коштами?

Я намагаюся зрозуміти, що змушує вас відчувати, що ви повинні отримати компенсацію.

Навіть якби ваш обліковий запис якимось чином зламали або просто використали не за призначенням, відверто кажучи, все одно це нічого не змінить.

Але, як я вже сказав, я, ймовірно, не правильно розумію.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Вони закрили мій обліковий запис, коли на ньому були гроші 8400 саме тоді, коли я хотів грати, все пішло і не міг грати, тому що вони заблокували мій обліковий запис. Я хочу повернути свої гроші, намагаючись майже 6 місяців зв’язатися майже з усіх можливих Єдиний шлях, який залишився, це дізнатися, хто там працює, або спробувати це з партнером-партнером boomerang partners на сайті вказано адресу в італії, я підходжу до контакту, але він каже, що я не з програмних рішень fgs

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не з тих, хто муху ловить

Автоматичний переклад.
cj4q7bykbg
10 міс. тому

будь ласка, знайдіть спосіб отримати гроші, і, сподіваюся, у вас це вийде! Будь ласка, тримайте нас у курсі, тому що мені це теж набридло! Це трапляється з дедалі більшою кількістю людей, але вони можуть продовжувати свої шахрайства! Хтось має зупинити їх і гарантувати, що кожен отримає свої гроші назад, так само, як коли була введена ліцензія KSA, людям було дозволено вимагати свої гроші назад, оскільки не було зобов’язань грати. Я сподіваюся, що одного разу все вийде, я хочу повернути кожен цент, який я перевів, оскільки вони насправді не пропонують своє казино в Нідерландах. Привітання

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони закрили мій обліковий запис, коли на ньому були гроші 8400 саме тоді, коли я хотів грати, все пішло і не міг грати, тому що вони заблокували мій обліковий запис. Я хочу повернути свої гроші, намагаючись майже 6 місяців зв’язатися майже з усіх можливих Єдиний шлях, який залишився, це дізнатися, хто там працює, або спробувати це з партнером-партнером boomerang partners на сайті вказано адресу в італії, я підходжу до контакту, але він каже, що я не з програмних рішень fgs

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Гаразд, мені просто цікаво, як хтось доведе, що гроші щойно зникли. Гадаю, побачимо. 🤞🤞

До речі, у вашій скарзі спірна сума була встановлена на рівні 8600 євро. Чи можете ви повідомити Petronela, що сума невірна?

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, я припустився розрахунку на своєму банківському рахунку

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це програна справа! Ми ніколи не повернемо свої гроші! Тоді повинно статися диво, тому що вони щасливі за кордоном, але я б хотів, щоб вони сильно постраждали від хакерської атаки чи кризи, і того дня вони б страждали від того, як дозволили людям керувати. Я відвідую психолога, тому що не можу цього прийняти. Думаю, тепер я приймаю це і йду далі.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ніколи не доводилося здаватися, у мене було щось подібне раніше, і це спрацювало, це залучило навіть більше грошей, ця компанія не на Мальті, де діють закони проти подібних сцен, якщо все піде добре, це угорська компанія , просто продовжуй. звичайно, ми сподіваємось, що ви зупините їх у порушенні, коли йдеться про пропонування азартних ігор у Нідерландах, ksa заборонено, вони можуть отримати дуже великий штраф за це

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого