ГоловнаФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від C078
|
38 083 переглядів 233 відповідей |
|
1...4 5 6...12
helbo87

Отже, ви все ще не знаєте причину, чому казино заблокувало ваш рахунок, згідно з тим, що я читав. Це так ?

Що стосується невнесення грошей, якщо ви знали, що казино заблокує ваш рахунок, це цілком логічно. Але, звичайно, було б корисно дізнатися, чому так сталося.

Казино взагалі не спілкується з вами?

Автоматичний переклад.

що відбувається кожного разу, коли я входжу в чат, вони ігнорують мене, вони читають, але не відповідають

електронною поштою, я надіслав майже 500 електронних листів, не відповідає, я надсилаю повідомлення Whats App, не відповідає, я надсилаю відгук на Trustpilot, я отримав відповіді на нього завжди однакові відповіді, які мені потрібні, щоб зв’язатися зі службою підтримки, але не відповідають

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, справді, я досі не знаю причини! І ніхто мені не відповідає. Я спробував з іншою адресою електронної пошти, і вони відповіли, і коли я кажу, що це я, мене ігнорують, і в чаті також, на жаль, це змушує мене почуватися обдуреним. Сподіваюся, тепер ви розумієте, чому я хочу повернути свої гроші

Автоматичний переклад.

Бо якби я знав, що це станеться, я б ніколи не грав! Я також граю на іншому веб-сайті, я також втратив там тисячі євро, і я не заперечував, тому що служба обслуговування клієнтів доступна, і я отримую відповіді, якщо у мене є запитання, тож почуваюся в безпеці. Він забирає мої гроші та блокує мене без жалю, і тому я сподіваюся, що мені повернуть свої гроші, і я хочу, щоб це казино просто зникло з Інтернету, він продовжує обманювати жертв, і я думаю, що це сумно. На азартних іграх можна чесно заробляти

Автоматичний переклад.

Щодня я надсилаю електронний лист із проханням пояснити, чому мене заблокували та як довго! У мене був так званий VIP-менеджер, і він поки ні на що не відповів. Я завжди грав у безпечному казино, і я думав, що воно також має ліцензію KSA, оскільки воно було на casinojager.nl. Я також надіслав електронний лист Casinojager.nl про те, що jacktop є шахрайством, і вони також не відповіли

Автоматичний переклад.

що відбувається кожного разу, коли я входжу в чат, вони ігнорують мене, вони читають, але не відповідають

електронною поштою, я надіслав майже 500 електронних листів, не відповідає, я надсилаю повідомлення Whats App, не відповідає, я надсилаю відгук на Trustpilot, я отримав відповіді на нього завжди однакові відповіді, які мені потрібні, щоб зв’язатися зі службою підтримки, але не відповідають

Автоматичний переклад.

Я не вважаю правильним, коли казино каже вам звернутися до служби підтримки, а потім ігнорує будь-яке спілкування. У будь-якому випадку, я хотів би знати, чому казино закрило ваш рахунок?

Що стосується скарги, вона все ще відкрита, і ми побачимо, чи зможе наша команда вам допомогти. Я щиро на це сподіваюся.

Автоматичний переклад.

Так, справді, я досі не знаю причини! І ніхто мені не відповідає. Я спробував з іншою адресою електронної пошти, і вони відповіли, і коли я кажу, що це я, мене ігнорують, і в чаті також, на жаль, це змушує мене почуватися обдуреним. Сподіваюся, тепер ви розумієте, чому я хочу повернути свої гроші

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що вагома причина, чому казино закрило ваш рахунок, буде доречною. Якщо казино не надало вам його, і ви не знаєте чому, і між вами та казино все ще немає зв’язку, тому що вони вам не відповідають, я рекомендую подати скаргу.

Просто скористайтеся цим посиланням , і наша команда спробує дослідити вашу ситуацію та допомогти вам.

Якщо ви продовжите, дайте мені знати, мені цікаво подивитися, як розвиватиметься вся ситуація.

Автоматичний переклад.

20

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую за розуміння моєї ситуації! Відразу подав скаргу за посиланням, сподіваюся, що є сенс. Мені стало погано, коли я вже хворий!

Автоматичний переклад.
Jaro

Мій обліковий запис в іншому випадку в порядку, тому що я раніше виграв 1000 євро, виграв їх і отримав гроші після надсилання 100 електронних листів. Навіть тоді було важко отримати гроші. Але потім я знову граю і блокую всі види спілкування

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис закрили без причини

Автоматичний переклад.

Жодна форма спілкування неможлива

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис в іншому випадку в порядку, тому що я раніше виграв 1000 євро, виграв їх і отримав гроші після надсилання 100 електронних листів. Навіть тоді було важко отримати гроші. Але потім я знову граю і блокую всі види спілкування

Автоматичний переклад.

Так, я це бачив і мені цікаво, як це все вийде в кінці. Я б сказав, що принаймні може бути якийсь шанс, навіть якщо ви вже отримали гроші з казино.

Ми побачимо, чи так буде цього разу, і я думаю, що після цього досвіду було б розумно знайти іншого.

Однак, коли казино не спілкується, і ви не знаєте, що відбувається з виведенням коштів, і навіть блокує вас без пояснення причини, я вважаю, що це неправильно. Згодом ми побачимо, що наша команда задумає.

Сподіваюся, все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис закрили без причини

Автоматичний переклад.

Вони також закрили ваш обліковий запис? Я вважаю, що якщо ви не можете спілкуватися з казино, як ви сказали, ви також не знаєте причини. Мені шкода, коли гравці потрапляють у таку ситуацію, але я бачив, що ви вже подали скаргу , тому давайте подивимося, чи можемо ми вам допомогти. Я на це сподіваюся, тому що 8 тисяч євро – це не найменше, щоб просто так відмовитися.

Автоматичний переклад.

Ні, це правильно, я не здаюся

Автоматичний переклад.

Зараз також закрито

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую!


Я щасливий від відчуття, що хтось щось робить для мене! Сподіваюся, це вирішиться! Це казино просто необхідно закрити! І кожен клієнт, якого заблокували без причини, і клієнти, яких заблокували протягом декількох хвилин через втрату суми, отримують свої гроші назад, тому що це справді нечесно!

Автоматичний переклад.
helbo87

Що ж, давайте подивимося, куди вас приведе ця скарга. 🤞

Щоб бути 100%, чи залишилися гроші на балансі вашого рахунку, коли ваш рахунок було закрито?

Я вважаю, що це вирішальний момент у таких випадках.

Дякую тобі!


Автоматичний переклад.

Зараз також закрито

Автоматичний переклад.

Дуже сумно, я б сказав. І все ж, чи можу я поставити вам те саме запитання?

Будь ласка, скільки грошей залишилося на вашому рахунку в казино на момент його закриття?

Автоматичний переклад.

гроші просто зникли

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого