ФорумКазиноJackTop Casino - загальне обговорення

JackTop Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

8 міс. тому від C078
|
10558 переглядів 192 відповідей |
|
1...4 5 6...10
Додати публікацію
helbo87
3 міс. тому

Отже, ви все ще не знаєте причину, чому казино заблокувало ваш рахунок, згідно з тим, що я читав. Це так ?

Що стосується невнесення грошей, якщо ви знали, що казино заблокує ваш рахунок, це цілком логічно. Але, звичайно, було б корисно дізнатися, чому так сталося.

Казино взагалі не спілкується з вами?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

що відбувається кожного разу, коли я входжу в чат, вони ігнорують мене, вони читають, але не відповідають

електронною поштою, я надіслав майже 500 електронних листів, не відповідає, я надсилаю повідомлення Whats App, не відповідає, я надсилаю відгук на Trustpilot, я отримав відповіді на нього завжди однакові відповіді, які мені потрібні, щоб зв’язатися зі службою підтримки, але не відповідають

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Так, справді, я досі не знаю причини! І ніхто мені не відповідає. Я спробував з іншою адресою електронної пошти, і вони відповіли, і коли я кажу, що це я, мене ігнорують, і в чаті також, на жаль, це змушує мене почуватися обдуреним. Сподіваюся, тепер ви розумієте, чому я хочу повернути свої гроші

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Бо якби я знав, що це станеться, я б ніколи не грав! Я також граю на іншому веб-сайті, я також втратив там тисячі євро, і я не заперечував, тому що служба обслуговування клієнтів доступна, і я отримую відповіді, якщо у мене є запитання, тож почуваюся в безпеці. Він забирає мої гроші та блокує мене без жалю, і тому я сподіваюся, що мені повернуть свої гроші, і я хочу, щоб це казино просто зникло з Інтернету, він продовжує обманювати жертв, і я думаю, що це сумно. На азартних іграх можна чесно заробляти

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Щодня я надсилаю електронний лист із проханням пояснити, чому мене заблокували та як довго! У мене був так званий VIP-менеджер, і він поки ні на що не відповів. Я завжди грав у безпечному казино, і я думав, що воно також має ліцензію KSA, оскільки воно було на casinojager.nl. Я також надіслав електронний лист Casinojager.nl про те, що jacktop є шахрайством, і вони також не відповіли

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

що відбувається кожного разу, коли я входжу в чат, вони ігнорують мене, вони читають, але не відповідають

електронною поштою, я надіслав майже 500 електронних листів, не відповідає, я надсилаю повідомлення Whats App, не відповідає, я надсилаю відгук на Trustpilot, я отримав відповіді на нього завжди однакові відповіді, які мені потрібні, щоб зв’язатися зі службою підтримки, але не відповідають

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я не вважаю правильним, коли казино каже вам звернутися до служби підтримки, а потім ігнорує будь-яке спілкування. У будь-якому випадку, я хотів би знати, чому казино закрило ваш рахунок?

Що стосується скарги, вона все ще відкрита, і ми побачимо, чи зможе наша команда вам допомогти. Я щиро на це сподіваюся.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, справді, я досі не знаю причини! І ніхто мені не відповідає. Я спробував з іншою адресою електронної пошти, і вони відповіли, і коли я кажу, що це я, мене ігнорують, і в чаті також, на жаль, це змушує мене почуватися обдуреним. Сподіваюся, тепер ви розумієте, чому я хочу повернути свої гроші

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я вважаю, що вагома причина, чому казино закрило ваш рахунок, буде доречною. Якщо казино не надало вам його, і ви не знаєте чому, і між вами та казино все ще немає зв’язку, тому що вони вам не відповідають, я рекомендую подати скаргу.

Просто скористайтеся цим посиланням , і наша команда спробує дослідити вашу ситуацію та допомогти вам.

Якщо ви продовжите, дайте мені знати, мені цікаво подивитися, як розвиватиметься вся ситуація.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

20

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дякую за розуміння моєї ситуації! Відразу подав скаргу за посиланням, сподіваюся, що є сенс. Мені стало погано, коли я вже хворий!

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Мій обліковий запис в іншому випадку в порядку, тому що я раніше виграв 1000 євро, виграв їх і отримав гроші після надсилання 100 електронних листів. Навіть тоді було важко отримати гроші. Але потім я знову граю і блокую всі види спілкування

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій обліковий запис закрили без причини

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Жодна форма спілкування неможлива

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій обліковий запис в іншому випадку в порядку, тому що я раніше виграв 1000 євро, виграв їх і отримав гроші після надсилання 100 електронних листів. Навіть тоді було важко отримати гроші. Але потім я знову граю і блокую всі види спілкування

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, я це бачив і мені цікаво, як це все вийде в кінці. Я б сказав, що принаймні може бути якийсь шанс, навіть якщо ви вже отримали гроші з казино.

Ми побачимо, чи так буде цього разу, і я думаю, що після цього досвіду було б розумно знайти іншого.

Однак, коли казино не спілкується, і ви не знаєте, що відбувається з виведенням коштів, і навіть блокує вас без пояснення причини, я вважаю, що це неправильно. Згодом ми побачимо, що наша команда задумає.

Сподіваюся, все вирішиться справедливо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій обліковий запис закрили без причини

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вони також закрили ваш обліковий запис? Я вважаю, що якщо ви не можете спілкуватися з казино, як ви сказали, ви також не знаєте причини. Мені шкода, коли гравці потрапляють у таку ситуацію, але я бачив, що ви вже подали скаргу , тому давайте подивимося, чи можемо ми вам допомогти. Я на це сподіваюся, тому що 8 тисяч євро – це не найменше, щоб просто так відмовитися.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ні, це правильно, я не здаюся

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Зараз також закрито

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дякую!


Я щасливий від відчуття, що хтось щось робить для мене! Сподіваюся, це вирішиться! Це казино просто необхідно закрити! І кожен клієнт, якого заблокували без причини, і клієнти, яких заблокували протягом декількох хвилин через втрату суми, отримують свої гроші назад, тому що це справді нечесно!

Автоматичний переклад.
helbo87
3 міс. тому

Що ж, давайте подивимося, куди вас приведе ця скарга. 🤞

Щоб бути 100%, чи залишилися гроші на балансі вашого рахунку, коли ваш рахунок було закрито?

Я вважаю, що це вирішальний момент у таких випадках.

Дякую тобі!


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Зараз також закрито

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дуже сумно, я б сказав. І все ж, чи можу я поставити вам те саме запитання?

Будь ласка, скільки грошей залишилося на вашому рахунку в казино на момент його закриття?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

гроші просто зникли

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого