Гаразд, опишу ситуацію з самого початку:
Я отримав 214 злотих за монети казино, і мені довелося поставити їх 50 разів. Мені вдалося це зробити, і я закінчив ставку приблизно на 2000 злотих.
З’явилося повідомлення про те, що максимальна сума, яку я можу отримати після ставок, становить х5, у результаті чого на моєму рахунку залишається 1070 злотих. (У ньому не було сказано, що я можу лише зняти гроші, було навіть зазначено, що я завершив ставку, і 1070 МОЄ).
Я зайшов у профіль свого облікового запису, щоб перевірити, чи були ці гроші на «реальному балансі», і він був. Після недовгих роздумів я вирішив продовжувати грати, тому що в принципі це не влаштовувала сума.
З цих 1070 злотих я зробив 5100 злотих, а потім вирішив нарешті заплатити, оскільки вони вже вирахували 930 злотих. Отже, я зробив три зняття по 1700 злотих кожен (еквівалент 3x400 євро).
Вранці я отримав електронний лист, у якому говорилося, що сума, яку я можу зняти, становить лише 1070 злотих, це така нісенітниця, що я не знаю, хто її придумав. Чому після завершення ставок не з’явилася інформація про те, що я не можу грати далі?
Що робити, якщо я втратив 1070 злотих? Чи поверне казино мені гроші? Звичайно, ні.
Це чесна практика? Враховуючи, що гроші, які я поставив, можна лише втратити? Чи справедливо, що не з’являється інформація про те, що я можу зняти гроші?
Чесністю не можна назвати практику не повідомляти мене про те, що я можу лише втратити гроші.
Раніше я також написав у службу підтримки клієнтів із запитанням, чи можу я грати з бонусом після ставок, і отримав відповідь, що, звичайно, можу. Але я не отримав жодного повідомлення про те, що я можу лише програти, тому що якщо я виграю, вони все одно заберуть кошти, які є в «реальному депозиті».
Що робити, якщо я гравець у казино і вношу депозити лише через криптовалюти? Тоді я отримував би 20 злотих за монети казино, а для виведення мав би 100 злотих, але мінімальне виведення криптовалютою становить 250 злотих.
Я також не розумію, як можна рекомендувати таку поведінку. Я гравець, який грає 10 років. Я ніколи не почувався настільки обдуреним казино, рекомендованим Guru Casino. Ніколи не звертався зі скаргами.
Ми також добре знаємо, що я, мабуть, один із небагатьох, хто стикався з таким типом шахрайства, і я бачу подібні ситуації у випадках, вирішених iWild.
А тепер скажіть мені, скільки людей пройшли через те, що я, але на менші суми, ніж 4030 злотих, і навіть не згадали про це?
ми рекомендуємо це казино як:
1. Чесність з високим рейтингом 8,7/10
2. Ви рекомендуєте його, тому що він польською мовою
3. Ви терпите маніпуляції з бонусами
4.Це не перша така ситуація; це повторювана проблема, судячи з закритих справ, і ви все ще допускаєте такі нечесні дії.
5. У мене складається враження, що ви не повністю перевірили правила роботи цього казино.
Okay, so I'll describe the situation from the beginning:
I received 214 PLN for casino coins and I had to wager it 50 times. I managed to do that and finished wagering with around 2000 PLN.
A message popped up saying that the maximum amount I could receive after wagering was x5, which left me with 1070 PLN in my account. (It didn't say I could only withdraw, it even stated that I had completed the wagering and the 1070 was MINE.)
I went to my account profile to check if this money was in the "real balance," and it was. After a short thought, I decided to keep playing because, in principle, it wasn't a satisfying amount.
From this 1070 PLN, I made 5100 PLN, and then I decided to pay finally as they had already deducted 930 PLN. So, I made three withdrawals of 1700 PLN each (equivalent to 3x400 euros).
In the morning, I received an email saying that the amount I could withdraw was only 1070 PLN, which is such nonsense that I don't know who came up with it. Why didn't any information pop up after completing the wagering that I couldn't play further?
What if I lost the 1070 PLN? Would the casino refund my money? Of course not.
Is this a fair practice? Considering that the money I wagered can only be lost? Is it fair that there is no information popping up stating that I can withdraw the money?
Honesty cannot be called the practice of not notifying me that I can only lose the money.
I also wrote to customer service earlier asking if I could play with the bonus after wagering, and I got a reply that, of course, I could. But I didn't get any message stating that I could only lose because if I win, they will still take the funds that are in the "real deposit."
What if I am a casino player who only deposits through cryptocurrencies? Then I would receive 20 PLN for casino coins, and for withdrawal, I would have 100 PLN, but the minimum withdrawal by cryptocurrency is 250 PLN.
I also don't understand how one can recommend such behavior. I am a player who has been playing for 10 years. I have never felt so cheated by a casino recommended by Guru Casino. I have never filed any complaints.
We also know very well that I am probably one of the few who has experienced this type of fraud, and I see similar situations in cases resolved by iWild.
Now tell me, how many people have gone through what I have, but for smaller amounts than 4030 PLN, and haven't even mentioned it?
ou recommend this casino as:
1.Honesty with a high rating of 8.7/10
2.You recommend it because it's in Polish
3.You tolerate bonus manipulations
4.This is not the first such situation; it's a recurring issue, judging by closed cases, and you still allow such dishonest practices.
5.I have the impression that you haven't fully verified the operating rules of this casino.
Автоматичний переклад.