ФорумКазиноiWild Casino - загальне обговорення

iWild Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від vonHorst
|
36908 переглядів 244 відповідей |
|
1...6 7 8...13
10 міс. тому

незабаром я оновлю свій пост. сьогодні мій банк надіслав мені виписку, яка підтверджує, що моя стара картка неактивна, тому я надішлю її їм. Мені також нелегко піти в цей час до банківського магазину, тому що я зараз хворий. дуже сумно, що мені доводиться робити все це лише за 250 євро. Я не хочу знати, що хтось повинен надіслати для більшого виграшу

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
nikosvas1995
10 міс. тому

Ой, мені дуже прикро чути, що ти погано почуваєшся.

Але знаєте що? Мені здається, що ви завершили найважчу частину. Якщо пощастить, тобі більше не доведеться турбуватися, щоб отримати 250 євро.

Схрещую кулаки за вас 🤞🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Гаразд, спасибі за вашу відповідь, я надіслав їм звіт із моїми останніми 10 переказами, і це доводить, що я вношу їм депозит. і після цього вони сказали мені, що я повністю підтвердив свій обліковий запис. На моєму банківському рахунку ще немає грошей, але проблеми, здається, вирішено

Автоматичний переклад.
nikosvas1995
10 міс. тому

Я б сказав, що це все ще хороші новини. Для схвалення транзакції потрібен деякий час, оскільки перевірка зазвичай відбувається спочатку. Сподіваюся, це не займе багато часу. Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте гроші. 🤞


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я можу підтвердити, що я взяв свої гроші через 2 години після перевірки! тому я б точно сказав, що це законне казино.. Я вважаю, що відтепер мої зняття там будуть легшими з моєю перевіркою. тож дякую за вашу допомогу, ви неймовірні. загалом, як я вже сказав, мені подобається це казино, у них багато ігор. ПРОБЛЕМУ ВИРІШЕНО

Автоматичний переклад.
nikosvas1995
10 міс. тому

Гарна новина, справді! Щиро дякую за це чудове оновлення!

Я щиро сподіваюся, що ви ніколи не зіткнетеся з додатковими перешкодами. 😉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Добрий ранок,

Я грав на Iwild з бонусом... на момент виконання умов бонусу я мав близько 500-700 євро (на той момент баланс мав бути зменшений, якщо взагалі мав бути зменшений)... після цього Коли бонус умови були виконані, я виграв ще 1200 євро і тепер мав 1900 євро.

Я подав заявку на виплату, звичайно, надсилаючи документи кілька разів електронною поштою... і незадовго до того, як я нарешті отримав підтвердження перевірки, я отримав електронний лист із повідомленням, що загальна сума 1050 євро буде вирахувана з 1200 євро, оскільки це максимум сума, яку можна виплатити Бонус становить 150 євро... умови бонусу вже виконано, і тоді було виграно 1200 євро.

Якщо умови бонусу було застосовано, коли на рахунку було 700 євро... як ви можете згодом вирахувати з мене більше грошей (які я виграв за нібито «перераховані» гроші), ніж те, що я виграв у бонусі... .

Тоді казино все одно може вирахувати з мене гроші поза умовами бонусу через кілька місяців після того, як я зроблю 50 000 євро продажів, як це сталося в цьому випадку.

За словами юриста, це було шахрайство, оскільки на мене більше не поширювалися жодні бонусні умови.


Служба підтримки не відповідає на мої листи кілька днів!

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
serowieckitim
10 міс. тому

привіт

Я б сказав, що зазвичай, коли бонус закінчується, решту бонусних грошей слід вирахувати. Таким чином, гравець впевнений, що бонус закінчився і що додаткові бонусні умови не діють.

Іноді бонус завершується створенням запиту на зняття коштів, але результат має бути таким же.

Я вважаю, що це заслуга вашого питання. Є це?

Чесно кажучи, я хотів би побачити точку зору казино. Сподіваюся, ми не будемо чекати надто довго. 🙏


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Досі не отримав жодної відповіді... Служба підтримки каже мені, що я повинен " kyc@iwildcasino.com «Напишіть мені, але, на жаль, досі я не отримав від них відповіді...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вчора я вніс 40 євро, підвищив його до 170, завершив KYC (після кількох годин і спроб, тоді як в інших казино це займає приблизно 5 хвилин, але все одно), і тепер я отримую електронні листи від довбаної команди підтримки, яка просить мене надати більше документів як брат, я дав їм свою адресну картку, лист від мого банку, моє посвідчення особи, усі мої довбані документи, я більше нічого не міг їм дати. Найгірше те, що все це за довбані 170 євро XDDD такий довбаний жарт мусульманський сайт

редагувати: вибачте за сіль, але це довбаний жарт, і ви це знаєте

file

редагування 2: після ще добрих 45 хвилин і 2 електронних листів пізніше вони ПРОСІЮЮТЬ НАДАТИ БІЛЬШЕ ДОКУМЕНТІВ, і вони ті самі, і я вже надав їм усі документи, які міг. Пам’ятайте, що я намагаюся зняти 170 євро.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Досі не отримав жодної відповіді... Служба підтримки каже мені, що я повинен " kyc@iwildcasino.com «Напишіть мені, але, на жаль, досі я не отримав від них відповіді...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Іноді для отримання відповіді може знадобитися деякий час, але якщо казино не зв’яжеться з вами та не спробує вирішити вашу ситуацію, не соромтеся повідомити нас, і ми зробимо все можливе, щоб допомогти.

А поки спробуймо набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вчора я вніс 40 євро, підвищив його до 170, завершив KYC (після кількох годин і спроб, тоді як в інших казино це займає приблизно 5 хвилин, але все одно), і тепер я отримую електронні листи від довбаної команди підтримки, яка просить мене надати більше документів як брат, я дав їм свою адресну картку, лист від мого банку, моє посвідчення особи, усі мої довбані документи, я більше нічого не міг їм дати. Найгірше те, що все це за довбані 170 євро XDDD такий довбаний жарт мусульманський сайт

редагувати: вибачте за сіль, але це довбаний жарт, і ви це знаєте

file

редагування 2: після ще добрих 45 хвилин і 2 електронних листів пізніше вони ПРОСІЮЮТЬ НАДАТИ БІЛЬШЕ ДОКУМЕНТІВ, і вони ті самі, і я вже надав їм усі документи, які міг. Пам’ятайте, що я намагаюся зняти 170 євро.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, для початку я б сказав, що нам було б доречно поводитися чемно, хоча я розумію, що перебувати в такому положенні неприємно.

Однак, якщо говорити про документи, то, судячи зі скріншота, завершити перевірку не складе труднощів. Чи є якісь проблеми, що ви не можете виконати щось, або є якийсь документ, який казино відхиляє? Або у вас якась інша проблема?

Будь ласка, дайте мені знати, як це відбувається та чи вдалося вам успішно підтвердити чи ні. Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення KYC, тож давайте подивимося, до чого це приведе.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я можу надіслати вам точне зображення, яке я надіслав їм для цього, я надіслав їм виписку з банківського рахунку, що містить усе, що вони просили, і саме в цей момент я отримав від них ще один електронний лист із проханням про ці речі ЗНОВУ. Наразі я надіслав їм увесь PDF-файл, подивимося, що буде.


РЕДАГУВАТИ: ПРОБЛЕМУ ВИРІШЕНО, АЛЕ БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ, ПРОЦЕС ПЕРЕВІРКИ САЙТУ ЦЕ ФАКТИЧНО РАК. ДЯКУЮ ТА ГАРНОГО ДНЯ🙂

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
hergenroderoliver
10 міс. тому

Ідеально, і я радий, що це вирішено. Але чи можу я знати, де була проблема з вашою банківською випискою раніше, оскільки її було відхилено? Іноді вам доведеться трохи терпіти, тому що цей процес дуже важливий для казино.

У будь-якому випадку, оскільки ви успішно пройшли перевірку, я сподіваюся, що й надалі все буде добре. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Чесно кажучи, я не знаю, у чому була проблема, кожна версія, яку я надсилав, містила точну інформацію, яку вони запитували багато разів. Але моя остання спроба була вдалою, коли я надіслав повну виписку з банківського рахунку у форматі PDF.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

На жаль, через 9 днів я так і не отримав відповідь від служби підтримки ( kyc@iwildcasino.com ) отримав.....Оскільки з мене незаконно стягнули гроші, більше жодного разу не отримав відповіді...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чесно кажучи, я не знаю, у чому була проблема, кожна версія, яку я надсилав, містила точну інформацію, яку вони запитували багато разів. Але моя остання спроба була вдалою, коли я надіслав повну виписку з банківського рахунку у форматі PDF.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тож зрештою це, ймовірно, навіть не має значення, якщо все вирішується успішно. Сподіваюся, у вас більше не буде проблем у цьому казино.

Однак якщо щось станеться, ви можете зв'язатися з нами.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

На жаль, через 9 днів я так і не отримав відповідь від служби підтримки ( kyc@iwildcasino.com ) отримав.....Оскільки з мене незаконно стягнули гроші, більше жодного разу не отримав відповіді...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У мене таке відчуття, що 9 днів цілком достатньо для відповіді від казино, шкода, що вони не надали жодної.

Однак ми бачили, що у вас є скарга , і наша команда спробує вам допомогти. Щоб ви знали, чого ви можете очікувати в скарзі, я додаю посібник, де ви можете отримати корисну інформацію.

Ви можете знайти його тут .

Сподіваюся, ваша ситуація вирішиться і все вийде добре.

Я буду тримати кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це казино знижує RTP у всіх слотах, і це також згадується на інших веб-сайтах! Casino Guru рекламує і співпрацює з цим закладом, тому дає йому високу оцінку. У цьому казино неможливо виграти. Усі популярні слоти мають низький відсоток повернення гравцеві!

Автоматичний переклад.
ssoarins
10 міс. тому

Привіт! Про який RTP ми говоримо, оскільки ви сказали, що казино знизило його для ігор, і якого постачальника ми маємо на увазі?

Я хотів би вас виправити, що ми не співпрацюємо з казино і не рекламуємо його, але ми надаємо інформацію про нього, і в цьому різниця.

У деяких випадках казино мають можливість вибирати RTP певних провайдерів, які вони пропонуватимуть гравцям, але якщо бути точним, це не те, що становить індекс безпеки казино. Якщо вам цікаво, ви можете прочитати про те , як ми перевіряємо казино, у цьому посібнику .

Крім того, що ви програли в казино, у вас є ще якийсь досвід тут?

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого