Здається, ти вже відповів їй, правда? Вам просто потрібно написати скаргу, і вона побачить її та відповість, коли матиме нагоду
It seems you already replied to her right? You just have to write within the complaint and she will see it and reply when she has the chance to
Дякую. Так, я зрозумів, але дякую за відповідь
Thanks. Yes I figured it out but thank you for replying
Привіт, згідно зі скаргою я помітив, що у вас є проблема зі зняттям грошей. У вас уже є підтверджений обліковий запис, але, схоже, проблема полягає в тому, що казино постійно запитує у вас банківську інформацію. Це так ? Ваша справа тягнеться вже місяць, і це, на мою думку, не дуже приємна ситуація.
Однак чи означає це, що вам потрібно надати казино ще якісь документи? Або яка саме проблема заважає вам отримати гроші?
Hi, according to the complaint I noticed that you have a problem with withdrawing money. You already have a verified account, but the issue seems to be that the casino keeps asking for banking information from you. Is that right ? Your case has been dragging on for a month, which I think is not a pleasant situation.
However, does it mean that you need to provide the casino with some more documents ? Or what exactly is the problem that is preventing you from getting your money ?
Мій обліковий запис підтверджено, і все, що я прошу, щоб зняти свої кошти, вони просять банківський скріншот мого імені та номера рахунку. Я надіслав їм те, що вони хотіли, але це не змінилося, вони продовжували вимагати те саме знову і знову. До сьогодні я відкрив свій електронний лист і нарешті знайшов це
My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found this
Оновлення: сьогодні 20 жовтня
10 жовтня я подав заявку на виплату 4500 євро.
Я скасував і втратив 300 євро.
Минулого тижня це було 1x400, через 2 дні знову було 400 євро, а після вихідних цього тижня я отримав 200 євро, загалом отримав 1000 євро.
Минуло 10 днів з моменту звернення!!
У мене був гучний фанфар і нескінченні діалоги з чатом.
Ви завжди впевнені, що потрібно почекати і вас не обдурять.
Сьогодні 20 жовтня, і сьогодні вранці, незважаючи на те, що обробка нібито вже здійснюється зовнішнім постачальником, вони просто скасували 800 євро (2 ідентифікатори транзакцій) і повернули їх на баланс, щоб грати з ними 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' м смердючий злий. Вони постійно кажуть, не хвилюйтеся, з цією сумою максимум 5 робочих днів, потім гроші знову будуть доступні з 5-денним періодом очікування від якогось зовнішнього провайдера.
Я теж прийняв це і чекав!!!
Моя Mastercard була в порядку, вона завжди йшла на цю картку.
Тепер знову говорять про технічні проблеми, і це не наша вина.
Сьогодні минуло 10 днів.
2000 євро все ще відсутні.
800 євро, які вони просто, я називаю це стратегічно, повернули на мій баланс сьогодні без будь-якої правдоподібної та законної причини, були доступні для оплати протягом 8 робочих днів, і вони просто повернули їх назад.
З цією драмою я повністю втратив довіру до політики виплат цього казино.
Чому ви робите це зі своїми постійними клієнтами?
Я все ще отримую 2000 євро.
Сьогодні 8 робочих днів!!!
Ви просто повертаєте гроші на баланс, який був у виплаті протягом 8 робочих днів😡😡😡
Потім чекаєш допомоги в чаті, допомога ніби є, співробітник старається.
Після очікування 25 хвилин, будь ласка, зачекайте, я перевірю. Чи насправді він каже, що йому шкода, що я потрапив у таку ситуацію, і що виплата інколи може тривати довше, ніж максимальна сума, передбачена в умовах. 😡😡😡😱 О так 😂😂😂😂
Хлопче, я тут не просто перед сотнею, ні, зовсім інші числа. ПРОКЛЯТА
Я хочу, щоб усі тут знали, наскільки складний тут процес😰
Я просто хочу нарешті отримати свої 2000 євро.
Це так біса розчаровує.
У понеділок доповім!!!
Кожна деталь, я обіцяю, ICECASINO
Я хотів зробити вам рекламу, я був дуже радий своєму маленькому виграшу😰
Update: Today is October 20th
On October 10th I applied for €4500 to be paid out.
I canceled and lost €300.
Last week it was 1x400, 2 days later it was 400€ again and after the weekend this week I received 200€, a total of 1000€ received.
It's been 10 days since the application!!
I had a huge fanfare and endless dialogues with the chat.
You are always assured that you should wait and you won't be cheated.
Today is October 20th and this morning, even though the processing is supposedly already with the external provider, they simply canceled €800 (2 TRANSACTION ID s) and put it back on the balance to play with 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I'm stinking angry. They keep saying, don't worry, with this amount a maximum of 5 working days, then the money will be available again with a 5-day waiting period from some external provider.
I accepted that too and waited!!!
My Mastercard was fine, it always went to this card.
Now they say technical problems again, and it's not our fault.
10 days have passed today.
€2000 is still missing.
The €800 that they simply, I call it strategically, credited back to my balance today, without any plausible and legitimate reason, has been available for payment for 8 working days, and they simply credit it back.
With this drama I have completely lost my trust in the payout policy of this casino.
Why are you doing this to your loyal customers?
I still get €2000.
Today is 8 working days!!!
You simply post money back to the balance that has been in the payout for 8 working days😡😡😡
Then you wait for help in the chat, help seems to be there, an employee seems to be trying hard.
After waiting for 25 mins, please wait, I will check. Does he actually say that he is sorry that I got into such a situation and that the payout can sometimes take longer than the maximum stipulated in the terms and conditions. 😡😡😡😱 Oh yeah 😂😂😂😂
Boy, I'm not here just before a hundred, no, completely different numbers. DAMNED
I want everyone here to know how sophisticated the process is here😰
I just want to finally have my €2000.
It's so damn disappointing.
I will report on Monday!!!
Every detail, I promise, ICECASINO
I wanted to advertise for you, I was so happy about my little win😰
Update: Heute ist der 20.oktober
Am 10.oktober habe ich 4500€ zur Auszahlung beantragt.
300€ habe ich storniert und verspielt.
Letzte Woche sind 1x400, 2 Tage später wieder 400€ und nach dem Wochenende diese Woche habe ich 200€ erhalten, insgesamt 1000€ erhalten.
Der Antrag ist 10 Tage her!!
Ich hatte ein riesentamtam und Dialoge ohne Ende mit dem Chat.
Man bekommt immer wieder versichert, man solle warten, und man wird nicht betrogen.
Heute ist der 20. Oktober und sie haben heute morgen, obwohl die bearbeitung schon beim externen Anbieter angeblich ist, einfach 800€ storniert, (2 TRANSAKTIONSID s) und wieder zum spielen auf die Balance zurückgebucht 👁️🧠🧠🧠😡😡😡ich bin stink wütend. Sie sagen immer wieder, machen sie sich keine Sorgen, bei diesem Betrag maximal 5 Werktage, dann ist das Geld nochmal mit 5 Tage Wartezeit, bei irgendeinem externen Anbieter.
Auch das habe ich hingenommen und gewartet!!!
Meine Mastercard alles okay, es ging immer auf diese karte.
Jetzt sagen sie wieder technische Probleme, und es liegt nicht an uns.
Heute sind 10 Tage vergangen.
2000€ fehlen immer noch.
Die 800€ die sie mir heute einfach, ich nenne es strategisch, ohne plausible und legitimen Grund zurückgebucht haben auf die Balance standen seit 8 Werktagen zur Auszahlung bereit, und sie buchen es es einfach zurück.
Ich habe komplett mit diesem Drama mein Vertrauen in die Auszahlungs Politik dieses casinos verloren.
Warum macht ihr das mit euren treuen Kunden.
Ich bekomme noch 2000€.
Heute sind 8 Werktage um.!!!
Ihr bucht einfach Geld zurück auf die Balance, dass seit 8 Werktagen in der Auszahlung steht😡😡😡
Dann wartet man im Chat auf Hilfe, Hilfe scheint gegeben, ein Mitarbeiter wirkt bemüht.
Nachdem man 25 min. Wartet, bitte warten Sie, ich überprüfe. Kommt der tatsächlich damit, dass es ihm leid tut, dass ich in eine solche Situation geraten bin, und dass die Auszahlung zugegebenermaßen auch mal länger dauern kann, als die AGB maximal festlegen. 😡😡😡😱 Achso 😂😂😂😂
Junge, ich bin nicht kurz vor hundert hier gerade, nein ganz andere zahlen. VERDAMMT
ICH möchte, dass das jeder hier weiss wie raffiniert hier vorgegangen wird😰
Ich möchte nur meine 2000€ endlich haben.
Es, ist so verdammt enttäuschend.
Ich werde Montag berichten!!!
Jede Einzelheiten, das verspreche ich, ICECASINO
ICH wollte werben für euch, so glücklich war ich über meinen kleinen Gewinn😰
Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тому я думаю, що подача скарги не за горами.
Ось посилання:https://casino.guru/complaints/all
Я думаю, що ви переживаєте досить складну ситуацію, і я розумію, що ви розчаровані. Найкраще було б писати новий пост для кожного оновлення, щоб він не загубився серед старих відповідей.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше, і ви отримаєте свої гроші, але я також думаю, що скарга, ймовірно, буде необхідною. Повідомте нам, якщо так і почуєте щось нове.
Hi, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so I think the filing of a complaint is just around the corner.
Here is the link: https://casino.guru/complaints/all
I think you're going through a pretty difficult situation and I understand you're frustrated. The best thing to do would be to write a new post for each update, so that it doesn't get lost among the old replies.
Anyway, I hope this will be resolved as soon as possible and you will get your money, but I also think that a complaint will probably be necessary. Let us know if you do and if you hear anything new.
Мій обліковий запис підтверджено, і все, що я прошу, щоб зняти свої кошти, вони просять банківський скріншот мого імені та номера рахунку. Я надіслав їм те, що вони хотіли, але це не змінилося, вони продовжували вимагати те саме знову і знову. До сьогодні я відкрив свій електронний лист і нарешті знайшов це
My account says verified and everything I request to withdraw my funds they ask for a bank screenshot of my name and account number I sent them what they wanted but it never changed they kept asking for the same thing over and over. Until today I opened my email and finally found this
Відмінно, тому перевірка пройшла успішно. Чи могли б ви повідомити нам, як розвивається ситуація навколо виведення коштів і чи вдалося вам це зробити, чи є проблеми? Я думаю, що це може бути корисним і для інших гравців.
Буду чекати і сподіватися на хороші новини. 🙂
Excellent so the verification was successful. Could you let us know how the situation around the withdrawal is going and if you succeeded or if there are any problems ? I think it could be useful for other players as well.
I will wait and hope for good news. 🙂
Я повернувся
Сьогодні понеділок 23 жовтня!!
10 жовтня 2023 року я подав запит на виплату 4500 євро. Вони були повністю розбиті на транзакції в розмірі 400, 200 і 100 євро від казино до нібито зовнішнього постачальника платежів. Слід підкреслити, що я запитав виплату на свою картку Mastercard, як зазвичай.
Я мирився з номіналами в дрібних транзакціях без будь-яких правдоподібних пояснень.
Після тижня очікування я отримав загалом 1000 євро.
Після цього нічого не прийшло. У мене було кілька чатів через передбачувані технічні проблеми, і я повинен зачекати, максимальний час очікування ще не закінчився.
Минулої п’ятниці, 20 жовтня, я відповів вам щодо часу очікування. Чекаю виплати з 10 жовтня.
Мене запевнили, що все гаразд і це залежить лише від зовнішнього постачальника платежів. 😡
Того дня, менше ніж через годину, я раптом отримав 800 євро з 4500 євро, які я просив для виплати, відхилених в історії платежів і нахабно зарахованих назад на мій баланс казино, готовий до гри😡😡😡.
Також це негайне запитання про те, ЧОМУ ви це робите?
Знову коротка відповідь, ми бачимо тут лише технічні труднощі, у нас немає більше інформації.!!!
Сьогодні 23 жовтня, понеділок
Сьогодні вранці я знову зв’язався з чатом і знову запитав про місцезнаходження виплати, про яку я запитував давно.
Пряма відповідь знову була, як бот, нам шкода, що ви потрапили в таку ситуацію, не хвилюйтеся, ви отримаєте свої гроші. Це лише зовнішній постачальник платежів. Ми замовили ваш платіж там. Будь ласка, зачекайте 😂😡😡
Вони повністю ухиляються від відповідальності, це неймовірно з таким рейтингом.
Минулого тижня співробітниця чату запропонувала мені, що якщо виникнуть якісь проблеми, вона може надати мені квитанцію про мої виграші😂😂😡😡😡 це біда в дупі, вибачте.
Отже, сьогодні, після цієї нової розмови в чаті, через майже 20 хвилин, казино знову відхилило 400 євро та повернуло їх на баланс казино в історії платежів.
Все почалося 10 жовтня, коли я подав запит на виплату, я отримав 1000 євро до 23 жовтня, решта в основному була зарахована назад на баланс до сьогодні.!!!
Це все, що я маю, і це мене дуже злить.
Це казино не отримувало оцінку 10/10 за 50 життів.
Це легендарна насмішка, неперевершена для всіх гравців.
Я все ще отримую 2000 євро, дороге ICE CASINO!!!
Минуло 2 тижні, моя картка Mastercard, мій гаманець Jeton, все готово, ви продовжуєте бронювати через кілька тижнів, запити на зняття повертаються на мій баланс.
Досить, тримайся цього,
що обіцяє ваше казино.
I am back
Today is Monday October 23rd!!
On October 10th, 2023 I requested €4500 to be paid out. These were completely broken down into €400, €200 and €100 transactions from the casino to the supposedly external payment provider. It should be emphasized that I requested the payout to my Mastercard as normal.
I put up with the denominations in small transactions without any plausible explanation.
After a week of waiting, I received a total of €1000 paid out.
After that nothing came. I had a number of chats because of supposed technical difficulties and I should wait, the maximum waiting time wasn't over yet.
Last Friday on October 20th I got back to you about the waiting time. I've been waiting for the payout since October 10th.
I was assured that everything was fine and that it was just up to the external payment provider. 😡
On that day, less than an hour later, I suddenly had €800 of the €4,500 I had requested for payout rejected in the payment history and cheekily credited back to my casino balance, ready to play😡😡😡.
Also this immediate question about WHY are you doing this?
Again the succinct answer, we can only see technical difficulties here, we don't have any more information.!!!
Today is October 23rd, a Monday
This morning I contacted the chat again and asked again about the whereabouts of the payout I requested a long time ago.
The direct response was again, like a bot, we're sorry you got into such a situation, don't worry, you'll get your money. It's just the external payment provider. We have ordered your payment there. Please wait 😂😡😡
They are completely shirking their responsibility, it's unbelievable with this rating.
Last week a chat employee offered me that if there were any problems, she could give me a receipt for my winnings😂😂😡😡😡 they are a pain in the ass, sorry.
So, today, after this new chat conversation, after almost 20 minutes, €400 was again rejected by the casino and booked back into the casino balance in the payment history.
This all started on October 10th when I requested the payout, I have received €1000 by October 23rd, the rest has largely been credited back to the balance until today.!!!
That's all I got, and it makes me really angry.
This casino has not earned a 10/10 rating in 50 lifetimes.
This is a legendary mockery, unparalleled, for all players.
I still get 2000€ dear ICE CASINO!!!
2 weeks have passed, my Mastercard, my Jeton Wallet, everything is ready, you keep booking after weeks, the withdrawal requests back to my balance.
It's enough, stick to this,
what your casino promises.
Ich bin zurück
Heute ist Montag der 23.Oktober!!
Am 10.10.23 beantragte ich 4500€ zur Auszahlung. Diese wurden komplett gestückelt in 400€ 200€ und 100€ Transaktionen vom casino an den angeblich externen zahlungsanbieter angewiesen, man betone ich habe die Auszahlung ganz regulär auf meine Mastercard beantragt.
Habe ich mir ohne plausible Erklärung gefallen lassen,die Stückelungen in Klein Transaktionen.
Nach einer Woche Wartezeit hatte ich insgesamt 1000€ davon ausgezahlt bekommen.
Danach kam nichts mehr ich hatte etliche Chats, wegen angeblich technischen Schwierigkeiten und ich solle warten, die maximale Wartezeit wäre noch nicht vorbei.
Letzten Freitag am 20.oktober meldete ich mich zurück wegen der verstrichenen Wartezeit. Ich wartete immerhin seit 10.oktober auf die Auszahlung.
Man versicherte mir, es wäre alles in Ordnung, es läge nur noch beim externen Zahlungsanbieter. 😡
An diesem Tag, es dauerte keine Stunde später hatte ich von meinen damals zur Auszahlung beantragten 4500€ plötzlich wieder 800€ abgelehnt in der zahlungshistorie und frech zurückgebucht auf meine casino balance, bereit zum spielen😡😡😡.
Auch dieses sofortige Nachfragen, auf das WARUM, macht ihr das?
Wieder die lapidare Antwort, wir können hier nur technische Schwierigkeiten einsehen, mehr Informationen haben wir nicht.!!!
Heute ist der 23.oktober, ein Montag
Ich habe heute morgen, wieder den chat kontaktiert, und erneut nach dem Verbleib meiner vor langer Zeit beantragten Auszahlung, nachgefragt.
Die direkte Antwort war wieder, wie ein Bot, es tut uns leid, dass sie in eine solche Situation geraten sind, machen sie sich keine Sorgen, sie bekommen ihr Geld. Es liegt nur am externen Zahlungsanbieter. Wir haben Ihre Auszahlung dort in Auftrag gegeben. Bitte warten Sie 😂😡😡
Die ziehen sich komplett aus der Verantwortung, es ist nicht zu fassen, mit dieser Bewertung.
Letzte Woche hatte mir eine Chatmitarbeiterin noch angeboten, falls, es zu Problemen kommen würde, könnte sie mir eine Quittung ausstellen, über meine Gewinne😂😂😡😡😡 die schnüren einem den Hals zu, Entschuldigung bitte.
So, heute, nach diesem erneuten Chatgespräch waren nach knapp 20minuten verstrichener Zeit, wieder 400€ vom Casino abgelehnt, in der zahlungshistorie, wieder zurück auf die Casino Balance gebucht worden.
Dies alles begann am 10.oktober, als ich die Auszahlung beantragte, ich habe bis heute dem 23.oktober 1000€ erhalten, der Rest wurde bis heute, zum Großteil immer wieder erneut auf die Balance zurückgebucht.!!!
Mehr habe ich nicht bekommen, und es macht mich stink wütend.
Dieses Casino hat in 50 Leben keine Bewertung von 10/10 Punkten verdient.
Das ist ein sagenhafter Hohn, der seinesgleichen sucht, an alle Spieler.
Ich bekomme noch 2000€ liebes ICE CASINO!!!
2 Wochen sind rum, meine Mastercard, mein Jeton Wallet, alles steht bereit, ihr bucht immer wieder nach Wochen, die Auszahlungsanträge zurück auf meine Balance.
Es reicht, haltet euch an das,
was euer Casino verspricht.
На жаль, незабаром я був щасливий, оскільки Icecasino повернувся до своїх жахливих способів після того, як надіслав електронний лист про те, що з документами все гаразд, і я попросив зняти свої кошти. Після цього цей електронний лист знову запитує банківські документи. Мені здається, що мене водять по колу, як я можу отримати свої гроші?
Unfortunately I got happy to soon as Icecasino is back to its terrible ways after sending an email saying documents were all good nomore needed I asked to withdraw my funds. After doing so this email asking for bank documents once again. I feel like im being led in circles how do i ever get my money?
О, це більш ніж жахливий мій друг.
Я почуваюся з тобою, вони робили подібні речі зі мною, мені довелося завантажувати своє селфі з Mastercard, я думаю, до трьох разів, хоча мій обліковий запис було перевірено, і всі документи прийняті давно раніше.
Якщо вони приймуть принаймні третє завантаження, то в будь-який час під час вашого фактичного запиту на зняття, ви думаєте, що нарешті можете глибоко зітхнути, тоді вони видаляють ваші запити та повертають гроші на баланс вашого рахунку, після того, як ви чекали, як у моєму справжньому випадку, майже 10 робочих днів за 4500 євро, майже все повернули на баланс мого рахунку.
Я щойно отримав 1000 євро з 4500 євро
Я визнаю, що через цей виснажливий процес і незліченну кількість розчарованих чатів після того, як вони повернули гроші на мій баланс через стільки днів, я грав знову, напевно, приблизно з 1600 євро, і втратив їх, цю маленьку частину, напевно в кінці, моя провина, я мав чекати кілька тижнів довше, щоб мої гроші були на моїй кредитній картці, можливо😇😂gracias muchas!!!
Зараз у робочому процесі ще є 1600 євро, які просять виплатити на jeton гаманець.
Я маю бути в захваті, що для цього потрібно 😔
Вони повинні платити сестрі, нарешті повинні
Oh this his more than horrible my friend.
I feel with yu, they did similar things with me, I had to upload my mastercard selfie, I think, up to three times, though my account was verified and all documents long time accepted before.
If they at least accept the third upload then anytime during yur actual withdrawal request, yu think yu finally can breathe deep, then they delete yur requests and send the money back to yur account balance, after yu waited, as in my actual case, nearly 10 working days for 4500€,they sent it almost all back to my account balance.
I just got 1000€ from 4500€
I admit through this nerve exhausting process and uncountable frustrated chats after they sent the money back to my balance after so many days, I played again, for sure, with about 1600€, and lost it, this little part, surely at the end, my fault, I should ve waited some weeks longer for my money on my credit card, maybe😇😂gracias muchas!!!
Now there are still 1600€ resting in working process, requested to pay out on jeton wallet.
I should be excited, what it takes 😔
They hav to pay sister, they finally should
Добре, я погоджуюсь, що вони жахливі, тому що вони кажуть мені відмовитися від моєї візи, але вони не пропонують цього, тому я думаю, що я повернувся до місця 1. Смішно
Well I agree they are horrible as they than tell me to withdraw to my visa only they don't offer that so I guess I'm back at square 1. Ridiculous
Яку історію чути! 😕
Наскільки я знаю, це конкретне казино є дуже активним через Центр розгляду скарг . Тому я наполегливо раджу вам подати його прямо тут .
Я справді переконаний, що є спосіб це зробити!
Що ти сказав?
What a story to hear! 😕
From what I know so far, this particular casino is really proactive via the Complaint Resolution Center. So, I strongly advise you to submit one right here.
I'm truly convinced there is a way to get it through!
What do you say?
Добре, я погоджуюсь, що вони жахливі, тому що вони кажуть мені відмовитися від моєї візи, але вони не пропонують цього, тому я думаю, що я повернувся до місця 1. Смішно
Well I agree they are horrible as they than tell me to withdraw to my visa only they don't offer that so I guess I'm back at square 1. Ridiculous
Я радий, що вам вдалося подати скаргу. Хоча я не розумію, що відбувається з вами чи з іншим гравцем, я вважаю, що це був правильний крок. Чесно кажучи, я дуже хочу побачити, куди нас приведе ця скарга . 🤔
I'm glad to see you've managed to submit the complaint. Though I do not understand what's happening to you or to the other player, I think it was a good step to take. I'm eager to see where this complaint leads us, to be honest. 🤔
Що ж, моє бажання нарешті збулося, тому я сподіваюся, що ви отримаєте те саме, що й я. Після того, як я надав їм свою банківську інформацію та номер рахунку у форматі PDF замість знімка екрана. Нарешті я отримав свої гроші мінус 2,60, які я залишив на рахунку. Я просто подумав залишити трохи позаду, щоб, можливо, вони подумали, що я повернуся. Тож я вклав 30 і отримав 160, не дуже велику суму, але хороший прибуток, який нарешті в моєму банку. О так, і зараз я офіційно верифікований. Удачі, тримайте нас в курсі того, що з вами відбувається.
Кетрін Емі Старк
Well my wish finally came true so I'm hoping you get the same as I did. After giving them my bank info and account number by PDF instead of a screen shot. I finally have gotten my money minus the 2.60 I left in the account. I just thought leave a bit behind so maybe they think I'm coming back. So I put in 30 got 160 not a terribly big amount but a nice return that finally in my bank. Oh yes and I am officially verified now. Good luck keep us abreast of what's happening with you.
Catherine Amy Stark
Тож чудово, що вам нарешті вдалося отримати свої гроші, а також підтвердити свій рахунок. 🎉😊
Я сподіваюся, що відтепер у вас буде краще. Наразі ми почекаємо, чи вдасться іншому гравцеві зробити те саме.
Але моє запитання полягає в тому, чи будете ви продовжувати грати в казино після цього випадку чи вдастеся до іншого казино?
So it's great that you finally managed to get your money and also verify your account. 🎉😊
I hope you will have a better experience from now on. For now, we will wait to see if the other player manages to do the same.
But my question is, will you still be playing in the casino after this incident or will you resort to some other casino ?
Хлопці, мені цікаво, чому це казино має рейтинг 10/10. Ну, тут є макет і багато ігор на вибір, а також бонусні пропозиції ..добре.
Але відкликання триває вічно, і я думаю, що тут є певні хитрощі. Я двічі надіслав запит на зняття, і гроші все ще були на моєму рахунку, щоб грати через 3, 4 години. Звичайно, це трюк, щоб гравцеві набридло чекати, і він грав більше, поки баланс не зрівняється з нулем. Це сталося зі мною двічі. У мене було 1100 євро, зароблених азартними іграми на моєму обліковому записі, я подав запит на зняття коштів, і через кілька годин він не був оброблений, і я грав у азартні ігри, поки на моєму рахунку не зникнуть кошти. І це повторилося, коли на моєму рахунку було 250 євро. Це низький трюк, і я не люблю казино, які використовують такі трюки. Наприклад, Energy Casino є дуже серйозним, коли ви запитуєте зняття грошей, вони зникають з вашого рахунку через 30 секунд. Це серйозно. Я поза крижаним казино. Через один місяць через такі низькі трюки я втрачаю шанс заробити свої призи (принаймні близько 1000 євро), які слід було б заслужити після сум, які я регулярно вносив протягом 1 місяця. Зрештою, такі казино задоволені, коли гравці вносять депозит, і тому щодня пропонують такий спокусливий бонус, але важко, коли настає момент виплати гравцеві. Це схема і тактика таких речей.
Guys, I wonder why this Casino has rating 10/10. Well it has layout and plenty games to choose and bonus offers ..okay.
But withdraws take forever and I think there is kind of low tricks here. I requested twice withdraws and the money was still on my account to play after 3, 4 hours. Of course that is a trick to player get bored of waiting and play more until get balance to zero. That happened me twice. I had 1100eur earned fairly by gambling on my account ,requested withdraw and as was not processed after few hours I gamble it all until get no funds on my account. And it happened again when I had 250eur on my account. That is a low trick and I don't like Casinos that use that kind of tricks. For example Energy Casino is a very serious one, as soon you request withdraw the money vanish from your account after 30.sec .That is serious. I am out Ice Casino. In one month because that kind of low tricks I loose chance of earning my prizes (around 1000eur at least)that should be deserved after the amounts I deposited regularly, during 1 month. In the end these kind of casinos are happy when players deposit and that's why offer so tempting bonus everyday, but struggles when is the moment of paying out to the player. Its a scheme and tactics these kind of things.
Привіт.
Я запитував себе про те саме. Я бачу цілком логічне пояснення.
Це казино завжди - у 100% випадків розглядає скарги гравців через наш центр вирішення (що чудово. )
Отже, навіть якщо ви маєте справу із затримкою платежу, подання скарги тут допоможе, якщо ви не порушили жодних правил.
На жаль, по-друге, ми надаємо всім казино 14 повних днів для перевірки історії гри в обліковому записі та продовження виплати. Тільки після того, як ми зупинимося через скаргу
Це найскладніша частина, тому що в той же час я відчуваю, що 14 повних днів занадто багато на мій смак.
Крім того, ми зазвичай не вимірюємо швидкість виведення; отже, це не є частиною індексу безпеки.
Це означає, що наразі ми впевнені, що ви отримаєте виплату в казино з оцінкою 10/10, але ми не можемо сказати, коли в цьому випадку.
Прочитайте ці посібники, щоб дізнатися більше про Центр вирішення проблем, наслідки скарг і те, як ми перевіряємо казино .
Чесно кажучи, якщо ви розігруєте свій баланс через кількагодинну затримку в процесі виведення коштів, я б зовсім не назвав це брудною практикою казино. Я б сказав, що вам слід приборкати свою пристрасть до азартних ігор.🙏
Hello.
I was asking myself the same thing. I see quite a logical explanation.
This casino always - in 100% of cases, addresses players' complaints through our resolution center (which is admirable. )
So, even if you deal with a delayed payment, submitting the complaint here, will help if you have not broken any rules along the way.
Sadly, the second thing is that we allow all casinos 14 full days to verify the account gaming history and proceed with the payout. Only after we stop in through the complaint
This is the most tricky part because, at the same time, I feel that 14 full days are far too much for my taste.
Additionally, withdrawal speed is not generally measurable for us; hence, it is not part of the safety index.
It means we are currently certain you will be paid at the casino with a score of 10/10, yet we cannot say when in this case.
Read these guides to find out more details about the Resolution Center, the consequences of complaints, and how we review casinos.
To be honest, if you play your balance away due to a few hour's delay in the withdrawal process, I would not call that a casino's dirty practice at all. I would say you should tame your passion for gambling.🙏
Чесно кажучи, що робить цей сайт 10/10? Перевірте, хто його перевірив.. це лише 10/2 сайт навіть з добрими намірами.. Присягаюся, я не розумію гуру казино... найгірші сайти отримують найкращі відгуки.. як цей... це лайновий сайт, як він є.. нічого, що він не дає, на ньому не можна грати.. неймовірно, як такі сайти мають ліцензію..
now honestly what makes this a 10/10 site?check it out who reviewed it.. it's only a 10/2 site even with good intentions.. I swear I don't understand the casino guru... the worst sites get the best reviews.. like this one... it's a crap site as it is.. nothing it doesn't give it, it's unplayable.. it's unbelievable how such sites have a license..
Вибачте, але я не буду все це записувати.
Чи не могли б ви прочитати кілька останніх сторінок цієї теми, виділивши час для моїх відповідей? Все там...
Але я не бачу вашої скарги на IceCasino. Потрібна деяка допомога?
I'm sorry, but I won't write it all down again.
Could you kindly read the last few pages of this thread with a special time for my responses? It's all there...
I'm missing your complaint against IceCasino, though. Need some help?
3 дні тому я подав запит на зняття коштів на веб-сайті ICECASINO, але поки що вони не перерахували кошти. Я попросив інформацію в чаті, і мені сказали, що до 5 робочих днів, я вважав це абсурдом, тому що я граю в інших казино, і виведення коштів відбувається набагато швидше, наприклад у казино VERA&JOHN. У ICECASINO грати добре, бонусів багато, кожен день, але виведення коштів займає багато часу, що ускладнює його.
3 days ago I requested a withdrawal on the ICECASINO website, but so far they haven't deposited it. I asked for information in the chat and they told me that up to 5 business days, I thought it was absurd because I play in other casinos and withdrawals are much faster, such as the VERA&JOHN casino. ICECASINO is good to play, there are lots of bonuses, every day, but it takes a long time to make a withdrawal, which makes it difficult.
Há 3 dias solicitei um saque no site ICECASINO , porém até agora não me depositaram. Pedi informações no chat e me disseram que até 5 dias úteis, achei um absurdo pois jogo em outros casinos e é bem mais rápido os saques , exemplo o casino VERA&JOHN. O ICECASINO é bom pra jogar , tem muitos bônus, todos os dias , mas é muito demorado pra fazer um saque, aí fica difícil.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.