ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 21)

2 р. тому від nadineanders81
|
97661 переглядів 554 відповідей |
|
1...20 21 22...28
Додати публікацію
1 рік тому

Я написав Вероніці скаргу на icecasino, але не знаю, як надіслати відповідь на її запитання.

Автоматичний переклад.
starkcatherineamy
1 рік тому

Здається, ти вже відповів їй, правда? Вам просто потрібно написати скаргу, і вона побачить її та відповість, коли матиме нагоду

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую. Так, я зрозумів, але дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав Вероніці скаргу на icecasino, але не знаю, як надіслати відповідь на її запитання.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, згідно зі скаргою я помітив, що у вас є проблема зі зняттям грошей. У вас уже є підтверджений обліковий запис, але, схоже, проблема полягає в тому, що казино постійно запитує у вас банківську інформацію. Це так ? Ваша справа тягнеться вже місяць, і це, на мою думку, не дуже приємна ситуація.

Однак чи означає це, що вам потрібно надати казино ще якісь документи? Або яка саме проблема заважає вам отримати гроші?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Мій обліковий запис підтверджено, і все, що я прошу, щоб зняти свої кошти, вони просять банківський скріншот мого імені та номера рахунку. Я надіслав їм те, що вони хотіли, але це не змінилося, вони продовжували вимагати те саме знову і знову. До сьогодні я відкрив свій електронний лист і нарешті знайшов це file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: сьогодні 20 жовтня


10 жовтня я подав заявку на виплату 4500 євро.


Я скасував і втратив 300 євро.


Минулого тижня це було 1x400, через 2 дні знову було 400 євро, а після вихідних цього тижня я отримав 200 євро, загалом отримав 1000 євро.


Минуло 10 днів з моменту звернення!!


У мене був гучний фанфар і нескінченні діалоги з чатом.


Ви завжди впевнені, що потрібно почекати і вас не обдурять.


Сьогодні 20 жовтня, і сьогодні вранці, незважаючи на те, що обробка нібито вже здійснюється зовнішнім постачальником, вони просто скасували 800 євро (2 ідентифікатори транзакцій) і повернули їх на баланс, щоб грати з ними 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' м смердючий злий. Вони постійно кажуть, не хвилюйтеся, з цією сумою максимум 5 робочих днів, потім гроші знову будуть доступні з 5-денним періодом очікування від якогось зовнішнього провайдера.


Я теж прийняв це і чекав!!!


Моя Mastercard була в порядку, вона завжди йшла на цю картку.


Тепер знову говорять про технічні проблеми, і це не наша вина.




Сьогодні минуло 10 днів.


2000 євро все ще відсутні.


800 євро, які вони просто, я називаю це стратегічно, повернули на мій баланс сьогодні без будь-якої правдоподібної та законної причини, були доступні для оплати протягом 8 робочих днів, і вони просто повернули їх назад.




З цією драмою я повністю втратив довіру до політики виплат цього казино.


Чому ви робите це зі своїми постійними клієнтами?


Я все ще отримую 2000 євро.


Сьогодні 8 робочих днів!!!


Ви просто повертаєте гроші на баланс, який був у виплаті протягом 8 робочих днів😡😡😡


Потім чекаєш допомоги в чаті, допомога ніби є, співробітник старається.


Після очікування 25 хвилин, будь ласка, зачекайте, я перевірю. Чи насправді він каже, що йому шкода, що я потрапив у таку ситуацію, і що виплата інколи може тривати довше, ніж максимальна сума, передбачена в умовах. 😡😡😡😱 О так 😂😂😂😂


Хлопче, я тут не просто перед сотнею, ні, зовсім інші числа. ПРОКЛЯТА




Я хочу, щоб усі тут знали, наскільки складний тут процес😰




Я просто хочу нарешті отримати свої 2000 євро.


Це так біса розчаровує.




У понеділок доповім!!!




Кожна деталь, я обіцяю, ICECASINO


Я хотів зробити вам рекламу, я був дуже радий своєму маленькому виграшу😰

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів, тому я думаю, що подача скарги не за горами.

Ось посилання:https://casino.guru/complaints/all

Я думаю, що ви переживаєте досить складну ситуацію, і я розумію, що ви розчаровані. Найкраще було б писати новий пост для кожного оновлення, щоб він не загубився серед старих відповідей.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше, і ви отримаєте свої гроші, але я також думаю, що скарга, ймовірно, буде необхідною. Повідомте нам, якщо так і почуєте щось нове.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мій обліковий запис підтверджено, і все, що я прошу, щоб зняти свої кошти, вони просять банківський скріншот мого імені та номера рахунку. Я надіслав їм те, що вони хотіли, але це не змінилося, вони продовжували вимагати те саме знову і знову. До сьогодні я відкрив свій електронний лист і нарешті знайшов це file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Відмінно, тому перевірка пройшла успішно. Чи могли б ви повідомити нам, як розвивається ситуація навколо виведення коштів і чи вдалося вам це зробити, чи є проблеми? Я думаю, що це може бути корисним і для інших гравців.

Буду чекати і сподіватися на хороші новини. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повернувся

Сьогодні понеділок 23 жовтня!!

10 жовтня 2023 року я подав запит на виплату 4500 євро. Вони були повністю розбиті на транзакції в розмірі 400, 200 і 100 євро від казино до нібито зовнішнього постачальника платежів. Слід підкреслити, що я запитав виплату на свою картку Mastercard, як зазвичай.

Я мирився з номіналами в дрібних транзакціях без будь-яких правдоподібних пояснень.

Після тижня очікування я отримав загалом 1000 євро.

Після цього нічого не прийшло. У мене було кілька чатів через передбачувані технічні проблеми, і я повинен зачекати, максимальний час очікування ще не закінчився.

Минулої п’ятниці, 20 жовтня, я відповів вам щодо часу очікування. Чекаю виплати з 10 жовтня.

Мене запевнили, що все гаразд і це залежить лише від зовнішнього постачальника платежів. 😡

Того дня, менше ніж через годину, я раптом отримав 800 євро з 4500 євро, які я просив для виплати, відхилених в історії платежів і нахабно зарахованих назад на мій баланс казино, готовий до гри😡😡😡.

Також це негайне запитання про те, ЧОМУ ви це робите?

Знову коротка відповідь, ми бачимо тут лише технічні труднощі, у нас немає більше інформації.!!!

Сьогодні 23 жовтня, понеділок

Сьогодні вранці я знову зв’язався з чатом і знову запитав про місцезнаходження виплати, про яку я запитував давно.

Пряма відповідь знову була, як бот, нам шкода, що ви потрапили в таку ситуацію, не хвилюйтеся, ви отримаєте свої гроші. Це лише зовнішній постачальник платежів. Ми замовили ваш платіж там. Будь ласка, зачекайте 😂😡😡

Вони повністю ухиляються від відповідальності, це неймовірно з таким рейтингом.

Минулого тижня співробітниця чату запропонувала мені, що якщо виникнуть якісь проблеми, вона може надати мені квитанцію про мої виграші😂😂😡😡😡 це біда в дупі, вибачте.

Отже, сьогодні, після цієї нової розмови в чаті, через майже 20 хвилин, казино знову відхилило 400 євро та повернуло їх на баланс казино в історії платежів.

Все почалося 10 жовтня, коли я подав запит на виплату, я отримав 1000 євро до 23 жовтня, решта в основному була зарахована назад на баланс до сьогодні.!!!

Це все, що я маю, і це мене дуже злить.

Це казино не отримувало оцінку 10/10 за 50 життів.

Це легендарна насмішка, неперевершена для всіх гравців.

Я все ще отримую 2000 євро, дороге ICE CASINO!!!


Минуло 2 тижні, моя картка Mastercard, мій гаманець Jeton, все готово, ви продовжуєте бронювати через кілька тижнів, запити на зняття повертаються на мій баланс.

Досить, тримайся цього,

що обіцяє ваше казино.




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, незабаром я був щасливий, оскільки Icecasino повернувся до своїх жахливих способів після того, як надіслав електронний лист про те, що з документами все гаразд, і я попросив зняти свої кошти. Після цього цей електронний лист знову запитує банківські документи. Мені здається, що мене водять по колу, як я можу отримати свої гроші? file

Автоматичний переклад.
starkcatherineamy
1 рік тому

О, це більш ніж жахливий мій друг.

Я почуваюся з тобою, вони робили подібні речі зі мною, мені довелося завантажувати своє селфі з Mastercard, я думаю, до трьох разів, хоча мій обліковий запис було перевірено, і всі документи прийняті давно раніше.

Якщо вони приймуть принаймні третє завантаження, то в будь-який час під час вашого фактичного запиту на зняття, ви думаєте, що нарешті можете глибоко зітхнути, тоді вони видаляють ваші запити та повертають гроші на баланс вашого рахунку, після того, як ви чекали, як у моєму справжньому випадку, майже 10 робочих днів за 4500 євро, майже все повернули на баланс мого рахунку.

Я щойно отримав 1000 євро з 4500 євро

Я визнаю, що через цей виснажливий процес і незліченну кількість розчарованих чатів після того, як вони повернули гроші на мій баланс через стільки днів, я грав знову, напевно, приблизно з 1600 євро, і втратив їх, цю маленьку частину, напевно в кінці, моя провина, я мав чекати кілька тижнів довше, щоб мої гроші були на моїй кредитній картці, можливо😇😂gracias muchas!!!

Зараз у робочому процесі ще є 1600 євро, які просять виплатити на jeton гаманець.

Я маю бути в захваті, що для цього потрібно 😔

Вони повинні платити сестрі, нарешті повинні


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я погоджуюсь, що вони жахливі, тому що вони кажуть мені відмовитися від моєї візи, але вони не пропонують цього, тому я думаю, що я повернувся до місця 1. Смішно

Автоматичний переклад.
silentstorms80
1 рік тому

Яку історію чути! 😕

Наскільки я знаю, це конкретне казино є дуже активним через Центр розгляду скарг . Тому я наполегливо раджу вам подати його прямо тут .

Я справді переконаний, що є спосіб це зробити!

Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, я погоджуюсь, що вони жахливі, тому що вони кажуть мені відмовитися від моєї візи, але вони не пропонують цього, тому я думаю, що я повернувся до місця 1. Смішно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я радий, що вам вдалося подати скаргу. Хоча я не розумію, що відбувається з вами чи з іншим гравцем, я вважаю, що це був правильний крок. Чесно кажучи, я дуже хочу побачити, куди нас приведе ця скарга . 🤔


Автоматичний переклад.
silentstorms80
1 рік тому

Що ж, моє бажання нарешті збулося, тому я сподіваюся, що ви отримаєте те саме, що й я. Після того, як я надав їм свою банківську інформацію та номер рахунку у форматі PDF замість знімка екрана. Нарешті я отримав свої гроші мінус 2,60, які я залишив на рахунку. Я просто подумав залишити трохи позаду, щоб, можливо, вони подумали, що я повернуся. Тож я вклав 30 і отримав 160, не дуже велику суму, але хороший прибуток, який нарешті в моєму банку. О так, і зараз я офіційно верифікований. Удачі, тримайте нас в курсі того, що з вами відбувається.


Кетрін Емі Старк


Автоматичний переклад.
starkcatherineamy
1 рік тому

Тож чудово, що вам нарешті вдалося отримати свої гроші, а також підтвердити свій рахунок. 🎉😊

Я сподіваюся, що відтепер у вас буде краще. Наразі ми почекаємо, чи вдасться іншому гравцеві зробити те саме.

Але моє запитання полягає в тому, чи будете ви продовжувати грати в казино після цього випадку чи вдастеся до іншого казино?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Хлопці, мені цікаво, чому це казино має рейтинг 10/10. Ну, тут є макет і багато ігор на вибір, а також бонусні пропозиції ..добре.

Але відкликання триває вічно, і я думаю, що тут є певні хитрощі. Я двічі надіслав запит на зняття, і гроші все ще були на моєму рахунку, щоб грати через 3, 4 години. Звичайно, це трюк, щоб гравцеві набридло чекати, і він грав більше, поки баланс не зрівняється з нулем. Це сталося зі мною двічі. У мене було 1100 євро, зароблених азартними іграми на моєму обліковому записі, я подав запит на зняття коштів, і через кілька годин він не був оброблений, і я грав у азартні ігри, поки на моєму рахунку не зникнуть кошти. І це повторилося, коли на моєму рахунку було 250 євро. Це низький трюк, і я не люблю казино, які використовують такі трюки. Наприклад, Energy Casino є дуже серйозним, коли ви запитуєте зняття грошей, вони зникають з вашого рахунку через 30 секунд. Це серйозно. Я поза крижаним казино. Через один місяць через такі низькі трюки я втрачаю шанс заробити свої призи (принаймні близько 1000 євро), які слід було б заслужити після сум, які я регулярно вносив протягом 1 місяця. Зрештою, такі казино задоволені, коли гравці вносять депозит, і тому щодня пропонують такий спокусливий бонус, але важко, коли настає момент виплати гравцеві. Це схема і тактика таких речей.

Автоматичний переклад.
filipemartins6
11 міс. тому

Привіт.

Я запитував себе про те саме. Я бачу цілком логічне пояснення.

Це казино завжди - у 100% випадків розглядає скарги гравців через наш центр вирішення (що чудово. )

Отже, навіть якщо ви маєте справу із затримкою платежу, подання скарги тут допоможе, якщо ви не порушили жодних правил.

На жаль, по-друге, ми надаємо всім казино 14 повних днів для перевірки історії гри в обліковому записі та продовження виплати. Тільки після того, як ми зупинимося через скаргу

Це найскладніша частина, тому що в той же час я відчуваю, що 14 повних днів занадто багато на мій смак.

Крім того, ми зазвичай не вимірюємо швидкість виведення; отже, це не є частиною індексу безпеки.

Це означає, що наразі ми впевнені, що ви отримаєте виплату в казино з оцінкою 10/10, але ми не можемо сказати, коли в цьому випадку.

Прочитайте ці посібники, щоб дізнатися більше про Центр вирішення проблем, наслідки скарг і те, як ми перевіряємо казино .

Чесно кажучи, якщо ви розігруєте свій баланс через кількагодинну затримку в процесі виведення коштів, я б зовсім не назвав це брудною практикою казино. Я б сказав, що вам слід приборкати свою пристрасть до азартних ігор.🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чесно кажучи, що робить цей сайт 10/10? Перевірте, хто його перевірив.. це лише 10/2 сайт навіть з добрими намірами.. Присягаюся, я не розумію гуру казино... найгірші сайти отримують найкращі відгуки.. як цей... це лайновий сайт, як він є.. нічого, що він не дає, на ньому не можна грати.. неймовірно, як такі сайти мають ліцензію..

Автоматичний переклад.
Novcsi87
11 міс. тому

Вибачте, але я не буду все це записувати.

Чи не могли б ви прочитати кілька останніх сторінок цієї теми, виділивши час для моїх відповідей? Все там...

Але я не бачу вашої скарги на IceCasino. Потрібна деяка допомога?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

3 дні тому я подав запит на зняття коштів на веб-сайті ICECASINO, але поки що вони не перерахували кошти. Я попросив інформацію в чаті, і мені сказали, що до 5 робочих днів, я вважав це абсурдом, тому що я граю в інших казино, і виведення коштів відбувається набагато швидше, наприклад у казино VERA&JOHN. У ICECASINO грати добре, бонусів багато, кожен день, але виведення коштів займає багато часу, що ускладнює його.

Автоматичний переклад.
1...20 21 22...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого