ФорумКазиноIceCasino - загальне обговорення

IceCasino - загальне обговорення (Сторінка 20)

2 р. тому від nadineanders81
|
100647 переглядів 554 відповідей |
|
1...19 20 21...28
Додати публікацію
kubanastasia67
1 рік тому

Чудово, що вам не потрібно працювати цілий день, щоб мати достатньо грошей, але це точно не через гру в казино. Цілком можливо, що якби ви взагалі не грали, у вас навіть було б більше грошей 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт Даніель! Чи можна якось вплинути на рейтинг казино? Бо їхні правила несправедливі. Вони переносять вашу ставку на наступний депозит. Наприклад, ви внесли 50 тис. дол. США і програли їх однією єдиною ставкою (важко, але можливо). Вони мають 2x депозитну ставку. Отже, у вас 0 на балансі, і ви вирішили внести 1 тис. доларів США. Однак, щоб зняти свої гроші, вам потрібно буде поставити 52 тисячі доларів США (50 тисяч з попереднього депозиту + 2 тисячі з цього). Я не бачив, щоб у жодному казино було таке. Чи можете ви якось сказати їм, що це несправедливо

Автоматичний переклад.
Downtown
1 рік тому

Привіт,

Яро відповів на ваш ідентичний пост прямо тут . Просто хотів, щоб ви знали.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

supeeer

Автоматичний переклад.
1 рік тому

A. цікавіше 🎰

Рекомендовано


Запит на зворотній зв'язок

Автоматичний переклад.
Drogbaba60
1 рік тому

Тоді надішліть відгук 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт

Автоматичний переклад.
Drogbaba60
1 рік тому

Привіт. Можливо, у вас є що сказати про Ice Casino? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Платформа залишає бажати кращого в мобільній версії, І КОЛИ ВИ ЗНІМАЄТЕ КОШТИ, ВОНИ РОБИТЬ ЦЕ НЕЧАСНО, І ВАМ ДОВОДИТЬСЯ ЖИТИ, ЗАЯВЛЯЮЧИ. ВОНИ КИНУТЬ ДУПУ "ЗОВНІШНЬОМУ ПРОВАЙДЕРУ", ЯКИЙ НЕ ЗНАЄТЬСЯ, І ВИ ВТРАЧАЄТЕ ЗАПИС СВОЇХ ГРОШЕЙ. ПРОЙШЛО 5 ДНІВ, А МОЇ КОШТИ НЕ ЗАКРЕДИТОВАНІ В ОСОБИСТОМУ РАХУНКУ

Автоматичний переклад.
arisolia
1 рік тому

Привіт, як я бачу, ви потрапили не в найприємнішу ситуацію. Проте я хотів би запитати вас про це речення: « І КОЛИ ВИ ЗНІМАЄТЕ КОШТИ, ВОНИ ЦЕ РОБИТЬ НЕВЧАСНО, І ВИ МАЄТЕ ЖИТИ, ВИТРИМУВАЧИ ». Що це означає, що казино не робить це вчасно? Чи є якісь ознаки того, як швидко він виплачує виграші? Чи пробували ви запитати в чаті або в службу підтримки, у чому полягає конкретна проблема? Ваш обліковий запис повністю перевірено? Іноді зняття може зайняти трохи більше часу через постачальника платежів і третіх осіб.

Ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації, і якщо після цього вона не зникне, я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує побачити, що відбувається.

Сподіваюся, до того часу казино зможе вирішити вашу ситуацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Кожен день я прошу зарахувати кошти, і вони завжди дають переконливу відповідь

file


Автоматичний переклад.
arisolia
1 рік тому

Я розумію, що ця ситуація може засмучувати, оскільки казино постійно каже, що вам потрібно почекати ще кілька днів. Однак я не думаю, що це зовсім жахливо, і оскільки я згадав, що ми даємо казино 14 днів, я рекомендую почекати ще деякий час.

Наскільки я розумію, у чаті згадали, що виведення коштів зараз обробляє сторонній постачальник, і вони також рекомендують набратися терпіння.

Тож це означає, що нам поки що доведеться почекати, оскільки в цьому випадку казино теж не має чого робити.

Як ви думаєте, це можливо?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З 08.09.2023 в обробці був висновок через pix. Сьогодні, 15.09.2023, я помітив на платформі, що його відхилено без будь-яких обґрунтувань. Супроводжуючий повідомив, що передасть це відповідальному сектору, але підкреслив, що терміну відповіді немає.

Я не бачив, щоб будь-яка інша платформа обробляла виведення так довго.


Автоматичний переклад.
beetler
1 рік тому

привіт Хм, це досить дивно, але це також краще, ніж коли вам дають дедлайн, якого казино зрештою не дотримується.

Що стосується процесу виведення коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення такого запиту. Якщо це займе більше часу, повідомте нас, щоб ми спробували вам допомогти.

Однак мені не подобається, що казино відхиляє виведення коштів і не вказує причини. У будь-якому разі, у такому положенні нам доведеться почекати та подивитися, чи відповість казино, а якщо ні, то я б рекомендував подати скаргу після закінчення зазначеного вище періоду часу.

Чи можна було б повідомити нам, якщо ви почуєте щось нове?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

З 08.09.2023 у мене в обробці висновок через pix. 15.09.2023 я помітив на платформі, що його було відхилено без жодного обґрунтування. Супроводжуючий повідомив, що передасть це відповідальному сектору, але підкреслив, що терміну відповіді немає. Він порекомендував мені повторити запит на зняття коштів, що я негайно зробив.

16.09.2023 я знову звернувся до них, щоб дізнатися причину скасування транзакції, вони відповіли, що: «Стався технічний збій в системі»

На сьогоднішній день відкликання не оброблено. Під час повторного звернення до служби підтримки клієнтів 23.09.2023 вони відповіли:

«Ваш запит на відкликання все ще обробляється. На жаль, ми не маємо впливу на час обробки в цій ситуації, оскільки він уже обробляється зовнішнім постачальником. Ви повинні отримати його найближчим часом».

Зауважимо, що процедура перевірки вже завершена.

Було б розумно, щоб Casino Guru переглянув свою оцінку IceCasino, враховуючи, що проблема, пов’язана з цією повільністю, на мій погляд, є серйозною.


Автоматичний переклад.
beetler
1 рік тому

Привіт.

Я боюся, що ми просто не можемо цього зробити. Вірте чи ні, але якщо ви подали скаргу, ми надамо казино 14 повних днів для перевірки рахунку та обробки виплати. Крім того, якщо в казино зазначено:

«Ваш запит на відкликання ще обробляється. На жаль, ми не маємо впливу на час обробки в цій ситуації, оскільки він уже обробляється зовнішнім постачальником. Ви маєте отримати його найближчим часом».

Я вважаю це цілком прийнятним поясненням, хоча я розумію, що воно вам не дуже подобається. Залишається сказати, що ми не враховуємо швидкість виведення коштів під час розрахунку індексу безпеки, тому що, ймовірно, це зовсім інший тип досвіду, який залежить від вибраного варіанту оплати та країни кожного гравця.

Читайте більше прямо тут: https://pt.casino.guru/as-nossas-avaliacoes-de-casinos


Я розумію, що ви відчуваєте; якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, надішліть скаргу, і наші спеціалісти розглянуть це та, швидше за все, попросять у представника казино подальші заяви: https://casino.guru/complaints/create

Виходячи з мого досвіду, цьому казино не потрібно продовжувати транзакції; вони також піклуються про скарги. Таким чином, я був би терплячий.

Наразі я дякую вам за те, що ви поділилися своїм занепокоєнням із спільнотою. Тримайте нас в курсі!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я перевірений гравець.

У мене лише один обліковий запис.

БОНУСАМИ НЕ ВИКОРИСТОВУВАЛАСЯ.

Я юрист і гарантую, що не порушував жодних правил казино.

Це казино є шахрайством

Рейтинг цього казино слід знизити до 3. Це як кажуть колеги нижче, депозити зникають, виграші не зараховуються до банку, зняття неможливо зробити, навіть якщо ви верифіковані. Перші 3-4 низькі зняття будуть успішними, решта відхиляються кожні 2,4 або 5 днів. Служба підтримки допомагає вам 2-3 рази, а потім блокує доступ оператору.

Несправедливо, що вони зберігають рейтинг 10, тому що після місяців, незручних скарг і способу дії справжньої злочинної поведінки, нібито вирішуючи скарги через МІСЯЦІ, вони зберігають свою репутацію безпечних. ЦЕ КАЗИНО НЕ БЕЗПЕЧНЕ, НЕ ГРАЙТЕ В НЬОГО. Це не дозволить вам вивести свій виграш.

Я закликаю всіх повідомляти про них, я не вірю, що це казино має ліцензію.

Автоматичний переклад.
Chenanda
1 рік тому

Привіт,

Можу запевнити, що казино має ліцензію. Якщо ви впевнені, що казино допустило якусь помилку, я закликаю вас подати скаргу: https://casino.guru/complaints/create

Це безкоштовно – повна інформація наведена в цьому посібнику .

Що ти думаєш? Чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, сьогодні я хотів би звернутися до всіх хаааа???? Експрес-ситуації в Icecasino.

Я зареєстрований приблизно з 23 лютого. Казино рекламує щоденні бонуси, яких більше ніде немає. І я думаю, саме тому певна категорія людей і така маса людей повертається туди, незважаючи на вічне розчарування.

Коли я тут читала відгуки про ICE на початку, коли це ще можна було, мене пройняла тремтіння, їй-богу.

Очевидно, що жодна раціонально мисляча людина не може уникнути думки, що з цією оцінювальною історією все може бути добре.

У цей момент у мене назрівало перше зняття грошей, і я почав панікувати після вивчення гуру казино.

У кого такого не було?

Тисячі скарг, завжди та сама дилема. Ті самі проблеми.

Мені не потрібно згадувати їх знову, ти просто чекаєш своїх грошей, ніби твій найкращий друг знає, що ти просто оплачуєш свої похорони, це схоже на війну. Шукаєш кілька картоплин у безнадії😂

Дозвольте мені перейти до суті, наразі я тричі отримував виплати в малих і середніх 4-значних цифрах. Усе це, з точки зору витраченого часу, часу очікування та повторного запиту тих самих документів тощо, зрештою змусило вас задуматися.

жахливо. У якийсь момент вони всі приїхали🥴 Так, вони платять. Все, і на це потрібен час, якщо є нерви, все добре, це все, що вам потрібно, час і нерви.

Тоді в якийсь момент!!

Зараз я подав заявку на 4500 євро 9 числа. Спочатку все було відхилено, знову KYC, хоча він був перевірений протягом тривалого часу, надумані нові запити на селфі через таку малу суму для казино такого розміру. 😑👁️👁️

Сьогодні п'ятниця 13-е. Ну, я почекаю. Суму було розділено на часткові транзакції в розмірі 400 євро та 200 євро.

Вчора їх раптом оброблялося 3, тобто 1000 євро з 4500 євро, а сьогодні раптом оброблялося ще 800 євро. Приблизно половина суми, що залишилася, залишається на балансі недоторканою.

На банківському рахунку ще жодного погляду.

Тож я точно буду тримати вас у курсі подій.

Оскільки я не помер, поки не тримаю в руках купюри, вибачте за мій вульгарний коментар.

Знічу це з голови, ми всі заплатимо.

Я прийду з оновленням, впевнений😘😘😘

Оновлення: сьогодні 20 жовтня


10 жовтня я подав заявку на виплату 4500 євро.


Я скасував і втратив 300 євро.


Минулого тижня це було 1x400, через 2 дні знову було 400 євро, а після вихідних цього тижня я отримав 200 євро, загалом отримав 1000 євро.


Минуло 10 днів з моменту звернення!!


У мене був гучний фанфар і нескінченні діалоги з чатом.


Ви завжди впевнені, що потрібно почекати і вас не обдурять.


Сьогодні 20 жовтня, і сьогодні вранці, незважаючи на те, що обробка нібито вже здійснюється зовнішнім постачальником, вони просто скасували 800 євро (2 ідентифікатори транзакцій) і повернули їх на баланс, щоб грати з ними 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' м смердючий злий. Вони постійно кажуть, не хвилюйтеся, з цією сумою максимум 5 робочих днів, потім гроші знову будуть доступні з 5-денним періодом очікування від якогось зовнішнього провайдера.


Я теж прийняв це і чекав!!!


Моя Mastercard була в порядку, вона завжди йшла на цю картку.


Тепер знову говорять про технічні проблеми, і це не наша вина.




Сьогодні минуло 10 днів.


2000 євро все ще відсутні.


800 євро, які вони просто, я називаю це стратегічно, повернули на мій баланс сьогодні без будь-якої правдоподібної та законної причини, були доступні для оплати протягом 8 робочих днів, і вони просто повернули їх назад.




З цією драмою я повністю втратив довіру до політики виплат цього казино.


Чому ви робите це зі своїми постійними клієнтами?


Я все ще отримую 2000 євро.


Сьогодні 8 робочих днів!!!


Ви просто повертаєте гроші на баланс, який був у виплаті протягом 8 робочих днів😡😡😡


Потім чекаєш допомоги в чаті, допомога ніби є, співробітник старається.


Після очікування 25 хвилин, будь ласка, зачекайте, я перевірю. Чи насправді він каже, що йому шкода, що я потрапив у таку ситуацію, і що виплата інколи може тривати довше, ніж максимальна сума, передбачена в умовах. 😡😡😡😱 О так 😂😂😂😂


Хлопче, я тут не просто перед сотнею, ні, зовсім інші числа. ПРОКЛЯТА




Я хочу, щоб усі тут знали, наскільки складний тут процес😰




Я просто хочу нарешті отримати свої 2000 євро.


Це так біса розчаровує.




У понеділок доповім!!!




Кожна деталь, я обіцяю, ICECASINO


Я хотів зробити вам рекламу, я був дуже радий своєму маленькому виграшу😰

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
silentstorms80
1 рік тому

Оновлення: сьогодні 20 жовтня


10 жовтня я подав заявку на виплату 4500 євро.


Я скасував і втратив 300 євро.


Минулого тижня це було 1x400, через 2 дні знову було 400 євро, а після вихідних цього тижня я отримав 200 євро, загалом отримав 1000 євро.


Минуло 10 днів з моменту звернення!!


У мене був гучний фанфар і нескінченні діалоги з чатом.


Ви завжди впевнені, що потрібно почекати і вас не обдурять.


Сьогодні 20 жовтня, і сьогодні вранці, незважаючи на те, що обробка нібито вже здійснюється зовнішнім постачальником, вони просто скасували 800 євро (2 ідентифікатори транзакцій) і повернули їх на баланс, щоб грати з ними 👁️🧠🧠🧠😡😡😡I' м смердючий злий. Вони постійно кажуть, не хвилюйтеся, з цією сумою максимум 5 робочих днів, потім гроші знову будуть доступні з 5-денним періодом очікування від якогось зовнішнього провайдера.


Я теж прийняв це і чекав!!!


Моя Mastercard була в порядку, вона завжди йшла на цю картку.


Тепер знову говорять про технічні проблеми, і це не наша вина.




Сьогодні минуло 10 днів.


2000 євро все ще відсутні.


800 євро, які вони просто, я називаю це стратегічно, повернули на мій баланс сьогодні без будь-якої правдоподібної та законної причини, були доступні для оплати протягом 8 робочих днів, і вони просто повернули їх назад.




З цією драмою я повністю втратив довіру до політики виплат цього казино.


Чому ви робите це зі своїми постійними клієнтами?


Я все ще отримую 2000 євро.


Сьогодні 8 робочих днів!!!


Ви просто повертаєте гроші на баланс, який був у виплаті протягом 8 робочих днів😡😡😡


Потім чекаєш допомоги в чаті, допомога ніби є, співробітник старається.


Після очікування 25 хвилин, будь ласка, зачекайте, я перевірю. Чи насправді він каже, що йому шкода, що я потрапив у таку ситуацію, і що виплата інколи може тривати довше, ніж максимальна сума, передбачена в умовах. 😡😡😡😱 О так 😂😂😂😂


Хлопче, я тут не просто перед сотнею, ні, зовсім інші числа. ПРОКЛЯТА




Я хочу, щоб усі тут знали, наскільки складний тут процес😰




Я просто хочу нарешті отримати свої 2000 євро.


Це так біса розчаровує.




У понеділок доповім!!!




Кожна деталь, я обіцяю, ICECASINO


Я хотів зробити вам рекламу, я був дуже радий своєму маленькому виграшу😰

Автоматичний переклад.
1...19 20 21...28
Перейти на сторінкуіз 28 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого