ФорумКазиноHold'N'Spin Casino - загальне обговорення

Hold'N'Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Clemens8192
|
15269 переглядів 122 відповідей |
|
1...4 5 67
Додати публікацію
shannand83
10 міс. тому

Я використовую skrill. Але я щойно отримав один із тих стандартних електронних листів про те, що мій платіж схвалено. Взагалі нічого не чув про казино. Але вчора я спробував скасувати свою виплату та знову налаштувати їх на виплату. І сьогодні ввечері я отримав свій виграш.

Моя скарга в casinoguro чекає відповіді від казино. можливо, це допомогло процесу. Я дуже сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші до 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Автоматичний переклад.
stanko1996
10 міс. тому

Я також сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, принаймні тепер є надія. Щоб отримати свій виграш, знадобилося 3 тижні.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я просто хочу моїх 1500 євро турнірних виграшів...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт.

Сьогодні я отримав свій виграш у казино! Я також сподіваюся, що інші отримали свої виграші.

Нарешті 👏🏼👏🏼👏🏼


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дійсно дуже гарна новина! ✨

Цікаво, що ти збираєшся робити зараз? Ти залишаєшся в цьому казино? 🤔

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

я чекаю, коли гуру казино відповість на мій електронний лист зі скаргою на holdnspin...

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт!

Наскільки я бачу, ми чекаємо на вас. Відповідно до таймера скарги , здається, у вас є день або близько того, щоб представити деталі.

Але я думаю, ви вже надіслали електронний лист Ніколасу, чи не так? Я просто хочу бути впевненим, що ти встигнеш за таймером.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

справді? Це чудово. Мої електронні листи все ще ігноруються. Яким був ваш спосіб оплати? Я чекаю на оплату біткоін-гаманця. Вони сповістили вас першими?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

привіт! Ми також чекаємо вашої відповіді. Будь ласка, перевірте скаргу, будь ласка:

https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1

Щиро дякую 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Привіт! Я надсилав електронний лист із 4 листопада, але не отримав відповіді від nikolas.b@casino.guru

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я також отримав електронний лист із підтвердженням мого зняття коштів [через Skrill], але ще не отримав платіж.


Опублікуємо оновлення протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Ні, я буду триматися подалі від цього казино в майбутньому 😅

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Я надсилав електронний лист із 4 листопада, але не отримав відповіді від nikolas.b@casino.guru

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Думаю, Ніколас незабаром зв’яжеться з вами та відповість. Будь ласка, не могли б ви трохи потерпіти?

Але нічого не змінилося і казино не відповідає?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я також отримав електронний лист із підтвердженням мого зняття коштів [через Skrill], але ще не отримав платіж.


Опублікуємо оновлення протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я не хочу це наводити, але якщо все піде вперед, я твердо вірю, що ви зрештою отримаєте свої гроші. Я сподіваюся, що це станеться, і коли це станеться, обов’язково повідомте нас. Я буду чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ні, я буду триматися подалі від цього казино в майбутньому 😅

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ми всі маємо вільну волю вирішувати, і я думаю, що ви засвоїли свій урок, тому я зовсім не здивований. У вас є інше улюблене казино, де ви граєте? 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

нажаль не відповідають.

Автоматичний переклад.
stanko1996
10 міс. тому

Вибачте, що казино взагалі не спілкується. Особливо, коли відповідь, безсумнівно, буде корисною в контексті причини вашої ситуації.

Однак, оскільки у вас все ще є відкрита скарга , наша команда спробує вам допомогти. Ми побачимо, куди це піде. Я тримаю кулаки. Будь мужнім.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Велике спасибі. Я маю надію і відчуваю себе сильним з вами❤️🍀🍀

Автоматичний переклад.
stanko1996
10 міс. тому

Це дух! Ніколас 🐱‍🏍зробить усе можливе, тож якщо скаргу не буде закрито, надія продовжує жити! 🙌✨

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Так, я маю 😅 Я люблю грати на spinero.com і winzie.com 😀 Ніколи не виникаю проблем 👏🏼

Автоматичний переклад.
Jaaccon
10 міс. тому

Вінзі? Я перевіряю нашу базу даних і здається, що у нас там немає казино! Дякую за підказку. Я вже переслав веб-сайт нашій групі даних для перевірки. Скільки часу ти там граєш? Це нове казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
10 міс. тому

У них є ціла мережа сестринських казино від Infiniza Limited. Ви отримуєте безкоштовні обертання на депозити, і немає жодних вимог до ставок. Чат такий чудовий і корисний 24/7.

Я грав там уже 6 місяців 😀






Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Комусь уже повернули гроші? Я отримав електронний лист, але все ще нічого

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого