Було б чудово, якби казино почало це робити. Ви ще не отримали жодної інформації про свою справу? Я бачу з вашої скарги, що ви чекаєте на відповідь від казино, але вона досі не надійшла. Я хотів би бути позитивним, але я не впевнений, як це вийде. У будь-якому випадку я сподіваюся, що ви також отримаєте свої гроші. Схрещуємо пальці.🤞
It would certainly be great if the casino started doing that. You haven't had any update on your case yet ? I see from your complaint that you are waiting for an answer from the casino and it still hasn't come. I would like to be positive but I am not sure how it will turn out. Either way I hope you get your money as well. Fingers crossed.🤞
це електронна пошта, з якої вони мені написали кілька днів тому, коли я отримав перші 1500 євро, коли я запитав їх про мою скаргу на вас і решту 1500 євро, вони мені не відповіли, якщо ви хочете, напишіть їм на цей електронний лист. wlcpayouts@softgamings.com
this is the email from which they wrote to me, a few days ago when I received the first 1500 euros, when I asked them about my complaint with you and the remaining 1500 euros they did not answer me, if you want to write to them on this email. wlcpayouts@softgamings.com
Адам, який розглядає вашу скаргу, уже зв’язався з казино, але, як ми бачимо, вони ще не відповіли, тому я не знаю, яка це мета. Я б подумав, що якби казино змогло виплатити вам 1500 євро напередодні, це не було б проблемою зробити це в скарзі. Але поки що цього не сталося. Тож ми побачимо, чи відповість казино на скаргу чи безпосередньо вам електронною поштою та надасть нову інформацію. Повідомте нас, якщо це станеться.
Adam, who is dealing with your complaint, has already contacted the casino, but as we can see they have not replied yet, so I don't know what is the purpose behind it. I would have thought that if the casino was able to pay you 1500 euros the day before, it would not be a problem to do so in the complaint. But so far it hasn't happened. So we will see if the casino will respond to the complaint or directly to you by email and provide new information. Let us know if that happens.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.