ФорумКазиноHold'N'Spin Casino - загальне обговорення

Hold'N'Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Clemens8192
|
19207 переглядів 122 відповідей |
|
1...5 6 7
11 міс. тому

Я щойно отримав 1500 євро на свій skrill, я зв’язався з ними, і вони відповіли мені електронною поштою. Вони заплатили мені 1500 євро. Дозвольте додати, що цей платіж не має нічого спільного зі скаргою, і скарга залишається активною як інша несплачена сума.

Автоматичний переклад.
stanko1996
11 міс. тому

Ну, це хороші новини.

Що стосується скарги, я розумію, що справа, яку ви в ній безпосередньо торкаєтеся, ще не вирішена. Однак я твердо вірю, що якщо казино змогло заплатити вам 1500 євро, ви зможете отримати інші гроші. Це було з того турніру, про який ви згадали?

Я тримаю кулаки і дайте мені знати, отримали ви свої гроші чи ні. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Сьогоднішні 1500 євро, які вони мені надіслали, були з турніру, який завершився приблизно тиждень тому.

Автоматичний переклад.
stanko1996
11 міс. тому

звідки ти

Автоматичний переклад.
shannand83
11 міс. тому

Привіт, Болгарія.

Автоматичний переклад.
stanko1996
11 міс. тому

Що вам потрібно було зробити, щоб отримати його? Чекаю виплати від

2 турніри

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

В електронному листі було запропоновано підтвердити мою країну. У мене було декілька вилучень, і я підтвердив близько 12 місяців. Дрібний шрифт показує, для яких країн і яких постачальників обмежено доступ. Ігри Betsoft не обмежують австралійців, тому я грав лише в betsoft. ім

зараз чекаю близько 2400 євро

Автоматичний переклад.
shannand83
11 міс. тому

Я надіслав їм електронний лист із повідомленням про незавершене зняття та підтвердженням від них щодо трансакції. У мене також є ще одна перемога в турнірі, але я не сподіваюся, що мені зарахують виграш там.....

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Сьогоднішні 1500 євро, які вони мені надіслали, були з турніру, який завершився приблизно тиждень тому.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Правильно, тож вам все ще не вистачає грошей від зняття коштів, які не стосуються турніру, і тому скарга все ще триває. У будь-якому випадку, я бачу, що казино досі не відповіло, тому, сподіваюся, незабаром це зміниться, і ви зможете зняти свої інші гроші. Я буду чекати, щоб побачити, як все розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

В електронному листі було запропоновано підтвердити мою країну. У мене було декілька вилучень, і я підтвердив близько 12 місяців. Дрібний шрифт показує, для яких країн і яких постачальників обмежено доступ. Ігри Betsoft не обмежують австралійців, тому я грав лише в betsoft. ім

зараз чекаю близько 2400 євро

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

А ви проходили перевірку своєї країни? Чи повідомили вам у казино якусь причину, чому ви досить довго чекали на зняття коштів?

Однак у вас є скарга , тому наша команда спробує вам допомогти. Переконайтеся, що ви відповіли на нього негайно, щоб наша команда могла спробувати вирішити справу вчасно. Я сподіваюся, що зрештою все вийде добре.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це не було проблемою цілий рік, але зараз вони не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

чому б не спробувати надіслати їм електронний лист, щоб перевірити скарги тут? Можливо, ви передумаєте, якщо надішлете їм електронний лист, і вони почнуть відповідати на сайті тут

Автоматичний переклад.
stanko1996
11 міс. тому

Вони не відповідають, я пишу електронні листи майже щодня протягом 6 тижнів. У мене є програма, яка показує, коли листи прочитані. Вони читають їх, але не відповідають

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

чому б не спробувати надіслати їм електронний лист, щоб перевірити скарги тут? Можливо, ви передумаєте, якщо надішлете їм електронний лист, і вони почнуть відповідати на сайті тут

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

По суті, ми вживаємо цю дію, коли хтось подає скаргу на нашому веб-сайті, якщо ви не знали.

Для цього у нас навіть є спеціалізована команда, що складається з відданих своїй справі експертів! Ось чому я радий бачити, що у вас є активний.

Проблема, яку я бачу, полягає в тому, що це казино не приймає нових гравців, що зазвичай свідчить про реальні проблеми...


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це не було проблемою цілий рік, але зараз вони не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ну, це не звучить добре. Як я вже сказав, я стурбований, оскільки це казино здається нестабільним.

Той факт, що вони не приймають нових гравців, зазвичай є свого роду попередженням...

Якщо пощастить, ми незабаром зможемо зв’язатися через скаргу.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Найсмішніше було, коли їхня система видала мені помилку, і мене звинуватили у наявності другого облікового запису, а в мене його не було... Потім я дізнався, що в інших їхніх гравців також була така проблема... Просто уявіть, який у них зламаний сайт... лол

Автоматичний переклад.
stanko1996
11 міс. тому

Я думаю, що в такому випадку було б добре, якби казино прокоментувало скаргу. Однак я бачу, що цього не було вже тиждень і мені цікаво, як це все обернеться в кінці. Я хотів би, щоб ця ситуація була вирішена, але я не впевнений. Мені неприємно це говорити, але нам доведеться почекати. Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Нарешті я отримав свій платіж 😁

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

вітаю! Сподіваюся, вони почнуть реагувати на скарги.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Нарешті я отримав свій платіж 😁

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

На початок тижня чудовий звіт. Я не люблю нічого більше, ніж коли гравець отримує гроші, які він справедливо виграв і заслуговує. Я думаю, що після місяця скарги, яку ви мали до нас, це задоволення. 🎉🎉😉😊

У будь-якому випадку, чи можу я попросити вас підтвердити, що ви також отримали свої гроші в скарзі? Це, звичайно, було б добре для нашої команди, і вони можуть закрити цю справу.

Що стосується самого казино, ви збираєтеся залишатися в ньому чи збираєтеся рухатися в іншому напрямку і грати в іншому?

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого