На початок тижня чудовий звіт. Я не люблю нічого більше, ніж коли гравець отримує гроші, які він справедливо виграв і заслуговує. Я думаю, що після місяця скарги, яку ви мали до нас, це задоволення. 🎉🎉😉😊
У будь-якому випадку, чи можу я попросити вас підтвердити, що ви також отримали свої гроші в скарзі? Це, звичайно, було б добре для нашої команди, і вони можуть закрити цю справу.
Що стосується самого казино, ви збираєтеся залишатися в ньому чи збираєтеся рухатися в іншому напрямку і грати в іншому?
For the start of the week a great report. I like nothing better than when a player gets the money he fairly won and deserves. I think that after a month with the complaint you had with us, it's a satisfaction. 🎉🎉😉😊
Anyway, could I ask you to confirm that you got your money in the complaint as well ? It would certainly be good for our team and they can close this case.
As for the casino itself, are you going to stay with it or are you going to move in a different direction and play in a different one ?
Автоматичний переклад.