ГоловнаФорумКазиноHold'N'Spin Casino - загальне обговорення

Hold'N'Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Clemens8192
|
20 915 переглядів 122 відповідей |
|
1...5 6 7
1 рік тому

Я щойно отримав 1500 євро на свій skrill, я зв’язався з ними, і вони відповіли мені електронною поштою. Вони заплатили мені 1500 євро. Дозвольте додати, що цей платіж не має нічого спільного зі скаргою, і скарга залишається активною як інша несплачена сума.

Автоматичний переклад.
stanko1996
1 рік тому

Ну, це хороші новини.

Що стосується скарги, я розумію, що справа, яку ви в ній безпосередньо торкаєтеся, ще не вирішена. Однак я твердо вірю, що якщо казино змогло заплатити вам 1500 євро, ви зможете отримати інші гроші. Це було з того турніру, про який ви згадали?

Я тримаю кулаки і дайте мені знати, отримали ви свої гроші чи ні. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогоднішні 1500 євро, які вони мені надіслали, були з турніру, який завершився приблизно тиждень тому.

Автоматичний переклад.
stanko1996
1 рік тому

звідки ти

Автоматичний переклад.
shannand83
1 рік тому

Привіт, Болгарія.

Автоматичний переклад.
stanko1996
1 рік тому

Що вам потрібно було зробити, щоб отримати його? Чекаю виплати від

2 турніри

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

В електронному листі було запропоновано підтвердити мою країну. У мене було декілька вилучень, і я підтвердив близько 12 місяців. Дрібний шрифт показує, для яких країн і яких постачальників обмежено доступ. Ігри Betsoft не обмежують австралійців, тому я грав лише в betsoft. ім

зараз чекаю близько 2400 євро

Автоматичний переклад.
shannand83
1 рік тому

Я надіслав їм електронний лист із повідомленням про незавершене зняття та підтвердженням від них щодо трансакції. У мене також є ще одна перемога в турнірі, але я не сподіваюся, що мені зарахують виграш там.....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогоднішні 1500 євро, які вони мені надіслали, були з турніру, який завершився приблизно тиждень тому.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Правильно, тож вам все ще не вистачає грошей від зняття коштів, які не стосуються турніру, і тому скарга все ще триває. У будь-якому випадку, я бачу, що казино досі не відповіло, тому, сподіваюся, незабаром це зміниться, і ви зможете зняти свої інші гроші. Я буду чекати, щоб побачити, як все розвиватиметься.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

В електронному листі було запропоновано підтвердити мою країну. У мене було декілька вилучень, і я підтвердив близько 12 місяців. Дрібний шрифт показує, для яких країн і яких постачальників обмежено доступ. Ігри Betsoft не обмежують австралійців, тому я грав лише в betsoft. ім

зараз чекаю близько 2400 євро

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А ви проходили перевірку своєї країни? Чи повідомили вам у казино якусь причину, чому ви досить довго чекали на зняття коштів?

Однак у вас є скарга , тому наша команда спробує вам допомогти. Переконайтеся, що ви відповіли на нього негайно, щоб наша команда могла спробувати вирішити справу вчасно. Я сподіваюся, що зрештою все вийде добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це не було проблемою цілий рік, але зараз вони не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

чому б не спробувати надіслати їм електронний лист, щоб перевірити скарги тут? Можливо, ви передумаєте, якщо надішлете їм електронний лист, і вони почнуть відповідати на сайті тут

Автоматичний переклад.
stanko1996
1 рік тому

Вони не відповідають, я пишу електронні листи майже щодня протягом 6 тижнів. У мене є програма, яка показує, коли листи прочитані. Вони читають їх, але не відповідають

Автоматичний переклад.
1 рік тому

чому б не спробувати надіслати їм електронний лист, щоб перевірити скарги тут? Можливо, ви передумаєте, якщо надішлете їм електронний лист, і вони почнуть відповідати на сайті тут

Автоматичний переклад.
1 рік тому

По суті, ми вживаємо цю дію, коли хтось подає скаргу на нашому веб-сайті, якщо ви не знали.

Для цього у нас навіть є спеціалізована команда, що складається з відданих своїй справі експертів! Ось чому я радий бачити, що у вас є активний.

Проблема, яку я бачу, полягає в тому, що це казино не приймає нових гравців, що зазвичай свідчить про реальні проблеми...


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це не було проблемою цілий рік, але зараз вони не відповідають на мої електронні листи

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, це не звучить добре. Як я вже сказав, я стурбований, оскільки це казино здається нестабільним.

Той факт, що вони не приймають нових гравців, зазвичай є свого роду попередженням...

Якщо пощастить, ми незабаром зможемо зв’язатися через скаргу.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найсмішніше було, коли їхня система видала мені помилку, і мене звинуватили у наявності другого облікового запису, а в мене його не було... Потім я дізнався, що в інших їхніх гравців також була така проблема... Просто уявіть, який у них зламаний сайт... лол

Автоматичний переклад.
stanko1996
1 рік тому

Я думаю, що в такому випадку було б добре, якби казино прокоментувало скаргу. Однак я бачу, що цього не було вже тиждень і мені цікаво, як це все обернеться в кінці. Я хотів би, щоб ця ситуація була вирішена, але я не впевнений. Мені неприємно це говорити, але нам доведеться почекати. Я тримаю за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нарешті я отримав свій платіж 😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вітаю! Сподіваюся, вони почнуть реагувати на скарги.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нарешті я отримав свій платіж 😁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На початок тижня чудовий звіт. Я не люблю нічого більше, ніж коли гравець отримує гроші, які він справедливо виграв і заслуговує. Я думаю, що після місяця скарги, яку ви мали до нас, це задоволення. 🎉🎉😉😊

У будь-якому випадку, чи можу я попросити вас підтвердити, що ви також отримали свої гроші в скарзі? Це, звичайно, було б добре для нашої команди, і вони можуть закрити цю справу.

Що стосується самого казино, ви збираєтеся залишатися в ньому чи збираєтеся рухатися в іншому напрямку і грати в іншому?

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого