1 рік тому
Ні, я буду триматися подалі від цього казино в майбутньому 😅
No, I Will stay away from this casino in the future 😅
0
Ні, я буду триматися подалі від цього казино в майбутньому 😅
No, I Will stay away from this casino in the future 😅
Привіт! Думаю, Ніколас незабаром зв’яжеться з вами та відповість. Будь ласка, не могли б ви трохи потерпіти?
Але нічого не змінилося і казино не відповідає?
Hi, I believe Nikolas will get back to you soon and answer you. Could you be patient for a moment please ?
But nothing has changed yet and the casino is not responding ?
Я також отримав електронний лист із підтвердженням мого зняття коштів [через Skrill], але ще не отримав платіж.
Опублікуємо оновлення протягом наступних кількох днів.
I also received an email approving my withdrawals [through Skrill] however not received payment as of yet.
Will post an update in the next few days.
Я не хочу це наводити, але якщо все піде вперед, я твердо вірю, що ви зрештою отримаєте свої гроші. Я сподіваюся, що це станеться, і коли це станеться, обов’язково повідомте нас. Я буду чекати. 🙂
I don't want to jinx it, but if things move forward I firmly believe that you will get your money eventually. I hope it happens and when it does, be sure to let us know. I will be waiting. 🙂
Ми всі маємо вільну волю вирішувати, і я думаю, що ви засвоїли свій урок, тому я зовсім не здивований. У вас є інше улюблене казино, де ви граєте? 😉
We all have the free will to decide, and I think you have learned your lesson, so I'm not surprised at all. Do you have any other favourite casino where you play ? 😉
Вибачте, що казино взагалі не спілкується. Особливо, коли відповідь, безсумнівно, буде корисною в контексті причини вашої ситуації.
Однак, оскільки у вас все ще є відкрита скарга , наша команда спробує вам допомогти. Ми побачимо, куди це піде. Я тримаю кулаки. Будь мужнім.
I'm sorry that the casino doesn't communicate at all. Especially when the answer would certainly be useful in the context of why your situation occurred.
However, since you still have an open complaint, our team will try to help you. We'll see where this goes. I'll keep my fingers crossed. Stay strong.
Велике спасибі. Я маю надію і відчуваю себе сильним з вами❤️🍀🍀
thank you very much. I have hope and feel strong with you❤️🍀🍀
Це дух! Ніколас 🐱🏍зробить усе можливе, тож якщо скаргу не буде закрито, надія продовжує жити! 🙌✨
That's the spirit! Nikolas 🐱🏍will certainly do his best, so unless the complaint is closed, hope lives on! 🙌✨
Вінзі? Я перевіряю нашу базу даних і здається, що у нас там немає казино! Дякую за підказку. Я вже переслав веб-сайт нашій групі даних для перевірки. Скільки часу ти там граєш? Це нове казино?
Winzie? I'm checking our database and it seems we don't have the casino there! Thanks for the tip. I already forwarded the website to our Data team for a review. How long time have you been playing there? Is it a new casino?
У них є ціла мережа сестринських казино від Infiniza Limited. Ви отримуєте безкоштовні обертання на депозити, і немає жодних вимог до ставок. Чат такий чудовий і корисний 24/7.
Я грав там уже 6 місяців 😀
They have a whole chain of sisters casinos, from Infiniza Limited. You get free spins on deposits and there are no wagering requirements. The chat is so great and helpful 24/7.
I have played there for 6 months now 😀
У них є ціла мережа сестринських казино від Infiniza Limited. Ви отримуєте безкоштовні обертання на депозити, і немає жодних вимог до ставок. Чат такий чудовий і корисний 24/7.
Я грав там уже 6 місяців 😀
They have a whole chain of sisters casinos, from Infiniza Limited. You get free spins on deposits and there are no wagering requirements. The chat is so great and helpful 24/7.
I have played there for 6 months now 😀
Я дуже радий, коли ви знайшли казино, де ви розважаєтесь і вмієте вигравати, плюс хороше спілкування також є ключовим, я вважаю. Якщо вам цікаво, ви можете поділитися своїми враженнями від казино в його офіційній темі: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion
Звичайно, я не маю на увазі, що ви повинні це робити, я просто подумав про це, оскільки у вас є хороший досвід роботи з ними.
У будь-якому разі я бажаю тобі й надалі добре працювати та мати якомога більше комфортних сесій. ☘️
I am so happy when you found a casino where you have fun and you also manage to win, plus good communication is also the key I think. If you are interested you can share some of your feelings about the casino in its official thread: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion
Of course I don't mean that you have to do that, I just thought of it since you have good experience with them.
Anyway, I wish you to continue to do well and have as many comfortable sessions as possible. ☘️
Привіт! Що написано в електронному листі, якщо я можу знати?
Тим не менш, я помітив, що ваша скарга була оновлена Крістіною, і тепер вона ставить кілька запитань. Чи можна було б їй тут відповісти, щоб справа зрушила з місця?
Hi, and what does the email say if I may know ?
Nevertheless, I noticed that your complaint has been updated by Kristina and now she is asking some questions. Would it be possible to answer her here to let the case move forward ?
З останнього турніру я виграв 1500 євро, я спробував вивести їх за допомогою Skrill, і тепер я чекаю, поки вони схвалять транзакцію, я сподіваюся, що вони схвалять.
From the last tournament I won 1500 euros, I tried to withdraw them with skrill and now I'm waiting for them to approve the transaction, I hope they do.
Скажіть, будь ласка, чи вдалося вам зняти гроші чи ні? Я бачу, що у вас все ще є відкрита скарга на це казино, і ви додали до неї цю інформацію, що, на мою думку, було правильним кроком. Чи повідомили вам у казино також причину того, що це займає тиждень?
Однак поки що нам доведеться почекати і подивитися, як все буде розвиватися.
Can you please tell us then if you managed to withdraw the money or not ? I see that you still have an open complaint against this casino and you added this information to it, which I think was the right move. Did the casino also tell you what the reason is that it is taking one week ?
However, for the time being we will have to wait and see how the whole thing develops.
Я не маю від них відповіді. Я написав електронний лист, що чекаю на схвалення мого виведення коштів, але, як я знав, відповіді немає. вони ніде не відповідають.... Я почекаю кілька днів, поки вони схвалять мою транзакцію, а потім вживу інших заходів, але я дуже покладаюся на допомогу гуру казино. Моя скарга до вас стосується іншої проблеми з holdnspin, пов’язаної з турніром із ще 1500 євро. тобто сума з них, яку я чекаю, вже 3000 євро. Сподіваюся, мені дадуть хоча б 1500 євро...
I have no answer from them. I wrote an email that I am waiting for my withdrawal of funds to be approved by them, but as I knew, no response. they are not responding anywhere.... i will wait few days for them to approve my transaction and then i will take other measures but i am relying a lot on casino guru to help me. my complaint to you is about another problem to holdnspin related to the tournament with another 1500 euros. that is, the amount of them that I am waiting for is already 3,000 euros. I hope they will give me at least 1,500 euros...
Так, я розумію цей випадок. Можливо, я б не намагався продовжувати грати в цьому казино, доки не вирішу проблему, щоб більше не виникало проблем. Я також засмучений, коли казино не може відповісти та надати будь-яку інформацію, оскільки це, безсумнівно, буде корисним.
У будь-якому випадку, як я вже говорив, наша команда буде намагатися зробити все можливе, і ми побачимо, як все вийде.
Що стосується «інших заходів», то що б ви зробили в такому випадку?
Yes, I understand this case. I would probably not try to continue playing in this casino until I have solved the problem, so that there would not be any further issues. I am also upset when the casino is not able to respond and provide any information, as this would certainly be useful.
Anyway, as I already mentioned our team will try to do their best and we will see how it all turns out.
As for "other measures", what would you do in such a case ?
Я б шукав людей в Інтернеті, щоб захистити таких гравців, як я, яких обдурили такі казино, як holdnspin, і я можу подати на них до суду. Я пам’ятаю, був сайт, який подав до суду на казино, які роблять подібні речі та не платять клієнтам їхні гроші. Але ми маємо час. якщо ви думаєте про додаткову допомогу, будь ласка, напишіть тут.
I would look for people on the internet to protect players like me who are cheated by such kind of casinos like holdnspin and I can sue them. I remember there was a site that sued casinos that do similar things and don't pay customers their money. But we have time. if you think of more help please write here.
На даний момент я не можу думати ні про що інше, як чекати розвитку скарги та того, як вона врешті-решт буде вирішена. Поки я бачу, що у казино є час для відповіді, але воно ще не вдалося до неї, на жаль.
Однак я думав, що якщо казино не відповість і не спробує вирішити цю ситуацію, ваші кроки все одно можуть бути спрямовані до органу ліцензування. Я не кажу, що це вирішить проблему, але я б спробував і це. Але поки що спробуймо набратися терпіння. Я дуже хочу вірити, що це буде вирішено, навіть якщо я трохи скептично. Схрещені пальці. 🤞
At the moment, I can think of nothing more than to wait for the development of the complaint and how it will eventually be resolved. So far, I see that the casino has some time to respond, but it has not yet resorted to it, which is a pity.
However, I was thinking that if the casino does not respond and does not try to resolve this situation then your steps could still be directed to the licensing authority. I'm not saying that will solve the matter, but I would try that as well. But for now, let's try to be patient for a while. I really want to believe that this will be resolved, even if I am a little skeptical. Fingers crossed. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.