ФорумКазиноHold'N'Spin Casino - загальне обговорення

Hold'N'Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від Clemens8192
|
19257 переглядів 122 відповідей |
|
1...4 5 67
Radka
1 рік тому

Ні, я буду триматися подалі від цього казино в майбутньому 😅

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я надсилав електронний лист із 4 листопада, але не отримав відповіді від nikolas.b@casino.guru

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Думаю, Ніколас незабаром зв’яжеться з вами та відповість. Будь ласка, не могли б ви трохи потерпіти?

Але нічого не змінилося і казино не відповідає?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я також отримав електронний лист із підтвердженням мого зняття коштів [через Skrill], але ще не отримав платіж.


Опублікуємо оновлення протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не хочу це наводити, але якщо все піде вперед, я твердо вірю, що ви зрештою отримаєте свої гроші. Я сподіваюся, що це станеться, і коли це станеться, обов’язково повідомте нас. Я буду чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я буду триматися подалі від цього казино в майбутньому 😅

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми всі маємо вільну волю вирішувати, і я думаю, що ви засвоїли свій урок, тому я зовсім не здивований. У вас є інше улюблене казино, де ви граєте? 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

нажаль не відповідають.

Автоматичний переклад.
stanko1996
1 рік тому

Вибачте, що казино взагалі не спілкується. Особливо, коли відповідь, безсумнівно, буде корисною в контексті причини вашої ситуації.

Однак, оскільки у вас все ще є відкрита скарга , наша команда спробує вам допомогти. Ми побачимо, куди це піде. Я тримаю кулаки. Будь мужнім.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Велике спасибі. Я маю надію і відчуваю себе сильним з вами❤️🍀🍀

Автоматичний переклад.
stanko1996
1 рік тому

Це дух! Ніколас 🐱‍🏍зробить усе можливе, тож якщо скаргу не буде закрито, надія продовжує жити! 🙌✨

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, я маю 😅 Я люблю грати на spinero.com і winzie.com 😀 Ніколи не виникаю проблем 👏🏼

Автоматичний переклад.
Jaaccon
1 рік тому

Вінзі? Я перевіряю нашу базу даних і здається, що у нас там немає казино! Дякую за підказку. Я вже переслав веб-сайт нашій групі даних для перевірки. Скільки часу ти там граєш? Це нове казино?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

У них є ціла мережа сестринських казино від Infiniza Limited. Ви отримуєте безкоштовні обертання на депозити, і немає жодних вимог до ставок. Чат такий чудовий і корисний 24/7.

Я грав там уже 6 місяців 😀






Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Комусь уже повернули гроші? Я отримав електронний лист, але все ще нічого

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У них є ціла мережа сестринських казино від Infiniza Limited. Ви отримуєте безкоштовні обертання на депозити, і немає жодних вимог до ставок. Чат такий чудовий і корисний 24/7.

Я грав там уже 6 місяців 😀






Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дуже радий, коли ви знайшли казино, де ви розважаєтесь і вмієте вигравати, плюс хороше спілкування також є ключовим, я вважаю. Якщо вам цікаво, ви можете поділитися своїми враженнями від казино в його офіційній темі: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion

Звичайно, я не маю на увазі, що ви повинні це робити, я просто подумав про це, оскільки у вас є хороший досвід роботи з ними.

У будь-якому разі я бажаю тобі й надалі добре працювати та мати якомога більше комфортних сесій. ☘️

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Комусь уже повернули гроші? Я отримав електронний лист, але все ще нічого

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Що написано в електронному листі, якщо я можу знати?

Тим не менш, я помітив, що ваша скарга була оновлена Крістіною, і тепер вона ставить кілька запитань. Чи можна було б їй тут відповісти, щоб справа зрушила з місця?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

З останнього турніру я виграв 1500 євро, я спробував вивести їх за допомогою Skrill, і тепер я чекаю, поки вони схвалять транзакцію, я сподіваюся, що вони схвалять.

Автоматичний переклад.
stanko1996
12 міс. тому

Скажіть, будь ласка, чи вдалося вам зняти гроші чи ні? Я бачу, що у вас все ще є відкрита скарга на це казино, і ви додали до неї цю інформацію, що, на мою думку, було правильним кроком. Чи повідомили вам у казино також причину того, що це займає тиждень?

Однак поки що нам доведеться почекати і подивитися, як все буде розвиватися.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я не маю від них відповіді. Я написав електронний лист, що чекаю на схвалення мого виведення коштів, але, як я знав, відповіді немає. вони ніде не відповідають.... Я почекаю кілька днів, поки вони схвалять мою транзакцію, а потім вживу інших заходів, але я дуже покладаюся на допомогу гуру казино. Моя скарга до вас стосується іншої проблеми з holdnspin, пов’язаної з турніром із ще 1500 євро. тобто сума з них, яку я чекаю, вже 3000 євро. Сподіваюся, мені дадуть хоча б 1500 євро...

Автоматичний переклад.
stanko1996
12 міс. тому

Так, я розумію цей випадок. Можливо, я б не намагався продовжувати грати в цьому казино, доки не вирішу проблему, щоб більше не виникало проблем. Я також засмучений, коли казино не може відповісти та надати будь-яку інформацію, оскільки це, безсумнівно, буде корисним.

У будь-якому випадку, як я вже говорив, наша команда буде намагатися зробити все можливе, і ми побачимо, як все вийде.

Що стосується «інших заходів», то що б ви зробили в такому випадку?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я б шукав людей в Інтернеті, щоб захистити таких гравців, як я, яких обдурили такі казино, як holdnspin, і я можу подати на них до суду. Я пам’ятаю, був сайт, який подав до суду на казино, які роблять подібні речі та не платять клієнтам їхні гроші. Але ми маємо час. якщо ви думаєте про додаткову допомогу, будь ласка, напишіть тут.

Автоматичний переклад.
stanko1996
12 міс. тому

На даний момент я не можу думати ні про що інше, як чекати розвитку скарги та того, як вона врешті-решт буде вирішена. Поки я бачу, що у казино є час для відповіді, але воно ще не вдалося до неї, на жаль.

Однак я думав, що якщо казино не відповість і не спробує вирішити цю ситуацію, ваші кроки все одно можуть бути спрямовані до органу ліцензування. Я не кажу, що це вирішить проблему, але я б спробував і це. Але поки що спробуймо набратися терпіння. Я дуже хочу вірити, що це буде вирішено, навіть якщо я трохи скептично. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого