ГоловнаФорумКазиноHold'N'Spin Casino - загальне обговорення

Hold'N'Spin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Clemens8192
|
28 278 переглядів 122 відповідей |
|
1...3 4 5...7

Дякую Яро, я дам тобі знати.


Автоматичний переклад.

Буду радий. Я б дуже хотів бути позитивним і сказати, що все владнається, але я цього боюся. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
shannand83

Чи можете ви увійти в чат у holdnspin? Раптом не можу

Автоматичний переклад.

ні, більше не можу увійти в чат holdnspin. Це нормально, вони закривають чат, можливо, їм набридло читати негативні коментарі про них лол... Я думаю, що скоро їхнього сайту навіть не буде, і ми навіть не зможемо зайти на їхній сайт, вони просто зникнуть, а також несплачені гроші, які нам заборгували. Я закликаю Casino Guru надати нам альтернативну електронну адресу для зв’язку, щоб подати до суду на команду holdnspin. Сподіваюся, у вас є якась справжня допоміжна інформація, тому що від holdnspin відповіді тут ми не побачимо.

Автоматичний переклад.
stanko1996

Це так засмучує, що вони не платять наші гроші. Я також сподіваюся, що гуру казино може нам допомогти. Тому що казино не оголосило, що вони повинні закритися. Просто тому, що вони закривають свій чат, ми повинні продовжувати намагатися отримати свій виграш. Або чи можливо подати до суду на казино. А як щодо тих, від кого вони мають ліцензію, чи можуть вони щось робити, цікаво?

Автоматичний переклад.

ні, більше не можу увійти в чат holdnspin. Це нормально, вони закривають чат, можливо, їм набридло читати негативні коментарі про них лол... Я думаю, що скоро їхнього сайту навіть не буде, і ми навіть не зможемо зайти на їхній сайт, вони просто зникнуть, а також несплачені гроші, які нам заборгували. Я закликаю Casino Guru надати нам альтернативну електронну адресу для зв’язку, щоб подати до суду на команду holdnspin. Сподіваюся, у вас є якась справжня допоміжна інформація, тому що від holdnspin відповіді тут ми не побачимо.

Автоматичний переклад.

Хм, я насправді не надто здивований, що чат навіть не відповідає, тому що він майже розпадається на них. Але не правильно різати кожного гравця і нічого їм не давати.

Що стосується електронної пошти, у нас немає альтернативи, і ви можете зв’язатися з ними за електронною адресою, яку вони вказали на своєму веб-сайті. Але я боюся, що це не закінчиться так само, а тому без відповіді.

Однак я думав про те, чи було б доцільно подати скаргу до органу ліцензування, але це лише ідея, тому що я не впевнений, чи це буде вирішено, хоча я вважаю, що ви ніколи не отримаєте будь-що для спроби.

Якщо ви думаєте про це, ось посилання, яке може вам допомогти: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Мені шкода, але я не можу придумати нічого іншого на даний момент, але я хочу вірити, що з відкритою скаргою все ще є певна ймовірність того, що справа буде вирішена, хоча я не впевнений на 100%.

Автоматичний переклад.

Це так засмучує, що вони не платять наші гроші. Я також сподіваюся, що гуру казино може нам допомогти. Тому що казино не оголосило, що вони повинні закритися. Просто тому, що вони закривають свій чат, ми повинні продовжувати намагатися отримати свій виграш. Або чи можливо подати до суду на казино. А як щодо тих, від кого вони мають ліцензію, чи можуть вони щось робити, цікаво?

Автоматичний переклад.

Я також був би радий, якби команда могла допомогти вам і ви отримали свої гроші. 😥

Щодо ліцензії, то про це я писав у попередньому пості. Я бажаю вам удачі, і якщо буде щось нове, не соромтеся повідомити нам.

Автоматичний переклад.

Дякую за інформацію Яро.

Я подивлюсь на них.

Чи знаєте ви, чи є сенс подавати до суду на казино, чи хтось досяг успіху в цьому раніше? Це великі гроші, які люди не отримали.

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що має бути команда юристів, які можуть подати до суду на такі казино, як Holdnspin, але все ж має бути певний захист для людей. Це як крадіжка, це просто онлайн-крадіжка, і це злочин.

Автоматичний переклад.

Дякую за інформацію Яро.

Я подивлюсь на них.

Чи знаєте ви, чи є сенс подавати до суду на казино, чи хтось досяг успіху в цьому раніше? Це великі гроші, які люди не отримали.

Автоматичний переклад.

Я знаю, що були такі пости від гравців не про це конкретне казино, але вони звернулися до юристів. Іноді вони були більш успішними, а іноді ні. Однак, оскільки я не юрист, я не можу порадити вам, чи буде це мати сенс, але принаймні ви можете проконсультуватися з юристом, щоб дізнатися, чи можна з цим щось зробити. Мабуть, це було б для мене найрозумнішим рішенням.

Автоматичний переклад.

Привіт.

Сьогодні я отримав свій виграш у казино! Я також сподіваюся, що інші отримали свої виграші.

Нарешті 👏🏼👏🏼👏🏼


Автоматичний переклад.
Jaaccon

справді? Це чудово. Мої електронні листи все ще ігноруються. Яким був ваш спосіб оплати? Я чекаю на оплату біткоін-гаманця. Вони сповістили вас першими?

Автоматичний переклад.

я чекаю, коли гуру казино відповість на мій електронний лист зі скаргою на holdnspin...

Автоматичний переклад.
shannand83

Я використовую skrill. Але я щойно отримав один із тих стандартних електронних листів про те, що мій платіж схвалено. Взагалі нічого не чув про казино. Але вчора я спробував скасувати свою виплату та знову налаштувати їх на виплату. І сьогодні ввечері я отримав свій виграш.

Моя скарга в casinoguro чекає відповіді від казино. можливо, це допомогло процесу. Я дуже сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші до 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Автоматичний переклад.
stanko1996

Я також сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, принаймні тепер є надія. Щоб отримати свій виграш, знадобилося 3 тижні.

Автоматичний переклад.

Я просто хочу моїх 1500 євро турнірних виграшів...

Автоматичний переклад.

Привіт.

Сьогодні я отримав свій виграш у казино! Я також сподіваюся, що інші отримали свої виграші.

Нарешті 👏🏼👏🏼👏🏼


Автоматичний переклад.

Дійсно дуже гарна новина! ✨

Цікаво, що ти збираєшся робити зараз? Ти залишаєшся в цьому казино? 🤔

Автоматичний переклад.

я чекаю, коли гуру казино відповість на мій електронний лист зі скаргою на holdnspin...

Автоматичний переклад.

Привіт!

Наскільки я бачу, ми чекаємо на вас. Відповідно до таймера скарги , здається, у вас є день або близько того, щоб представити деталі.

Але я думаю, ви вже надіслали електронний лист Ніколасу, чи не так? Я просто хочу бути впевненим, що ти встигнеш за таймером.

Автоматичний переклад.

справді? Це чудово. Мої електронні листи все ще ігноруються. Яким був ваш спосіб оплати? Я чекаю на оплату біткоін-гаманця. Вони сповістили вас першими?

Автоматичний переклад.

привіт! Ми також чекаємо вашої відповіді. Будь ласка, перевірте скаргу, будь ласка:

https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1

Щиро дякую 🙏

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт! Я надсилав електронний лист із 4 листопада, але не отримав відповіді від nikolas.b@casino.guru

Автоматичний переклад.

Я також отримав електронний лист із підтвердженням мого зняття коштів [через Skrill], але ще не отримав платіж.


Опублікуємо оновлення протягом наступних кількох днів.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого