Чи можете ви увійти в чат у holdnspin? Раптом не можу
Can you enter the chat in holdnspin ? I can’t suddenly
ні, більше не можу увійти в чат holdnspin. Це нормально, вони закривають чат, можливо, їм набридло читати негативні коментарі про них лол... Я думаю, що скоро їхнього сайту навіть не буде, і ми навіть не зможемо зайти на їхній сайт, вони просто зникнуть, а також несплачені гроші, які нам заборгували. Я закликаю Casino Guru надати нам альтернативну електронну адресу для зв’язку, щоб подати до суду на команду holdnspin. Сподіваюся, у вас є якась справжня допоміжна інформація, тому що від holdnspin відповіді тут ми не побачимо.
no, can't log into holdnspin chat anymore. It's normal, they close the chat, maybe they're sick of reading negative comments about them lol... I think soon their site won't even exist and we won't even be able to log into their site, they'll just disappear, as well as the unpaid money owed to us. I urge Casino Guru to provide us with an alternative email to contact to sue the holdnspin team. I hope you have some information of real help because from holdnspin answer here, we will not see.
Це так засмучує, що вони не платять наші гроші. Я також сподіваюся, що гуру казино може нам допомогти. Тому що казино не оголосило, що вони повинні закритися. Просто тому, що вони закривають свій чат, ми повинні продовжувати намагатися отримати свій виграш. Або чи можливо подати до суду на казино. А як щодо тих, від кого вони мають ліцензію, чи можуть вони щось робити, цікаво?
It is so frustrating that they are not paying our money. I also hope that casino guru can help us. Because the casino has not announced that they should close. Just because they close their chat, we have to keep trying to get our winnings. Or whether it might be possible to sue the casino. What about those they have a license from, can they do anything I wonder?
ні, більше не можу увійти в чат holdnspin. Це нормально, вони закривають чат, можливо, їм набридло читати негативні коментарі про них лол... Я думаю, що скоро їхнього сайту навіть не буде, і ми навіть не зможемо зайти на їхній сайт, вони просто зникнуть, а також несплачені гроші, які нам заборгували. Я закликаю Casino Guru надати нам альтернативну електронну адресу для зв’язку, щоб подати до суду на команду holdnspin. Сподіваюся, у вас є якась справжня допоміжна інформація, тому що від holdnspin відповіді тут ми не побачимо.
no, can't log into holdnspin chat anymore. It's normal, they close the chat, maybe they're sick of reading negative comments about them lol... I think soon their site won't even exist and we won't even be able to log into their site, they'll just disappear, as well as the unpaid money owed to us. I urge Casino Guru to provide us with an alternative email to contact to sue the holdnspin team. I hope you have some information of real help because from holdnspin answer here, we will not see.
Хм, я насправді не надто здивований, що чат навіть не відповідає, тому що він майже розпадається на них. Але не правильно різати кожного гравця і нічого їм не давати.
Що стосується електронної пошти, у нас немає альтернативи, і ви можете зв’язатися з ними за електронною адресою, яку вони вказали на своєму веб-сайті. Але я боюся, що це не закінчиться так само, а тому без відповіді.
Однак я думав про те, чи було б доцільно подати скаргу до органу ліцензування, але це лише ідея, тому що я не впевнений, чи це буде вирішено, хоча я вважаю, що ви ніколи не отримаєте будь-що для спроби.
Якщо ви думаєте про це, ось посилання, яке може вам допомогти: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
Мені шкода, але я не можу придумати нічого іншого на даний момент, але я хочу вірити, що з відкритою скаргою все ще є певна ймовірність того, що справа буде вирішена, хоча я не впевнений на 100%.
Hmm, I'm actually not too surprised that chat doesn't even respond because it's pretty much falling apart on them. But it's not right to cut every player and not give them anything.
As far as email is concerned, we don't have any alternative and you can contact them at the email they have listed on their website. But I'm afraid if it won't end the same way and therefore without a reply.
However, I was thinking about whether it would be appropriate to file a complaint with the licensing authority, but this is just an idea, because I'm not sure if it would be solved, although I'm of the opinion that you never get anything for trying.
If you think about it, here is a link that might help you: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
I'm sorry, but I can't think of anything else at the moment, but I want to believe that with an open complaint there is still some possibility that the case will be solved, even though I'm not 100% convinced.
Це так засмучує, що вони не платять наші гроші. Я також сподіваюся, що гуру казино може нам допомогти. Тому що казино не оголосило, що вони повинні закритися. Просто тому, що вони закривають свій чат, ми повинні продовжувати намагатися отримати свій виграш. Або чи можливо подати до суду на казино. А як щодо тих, від кого вони мають ліцензію, чи можуть вони щось робити, цікаво?
It is so frustrating that they are not paying our money. I also hope that casino guru can help us. Because the casino has not announced that they should close. Just because they close their chat, we have to keep trying to get our winnings. Or whether it might be possible to sue the casino. What about those they have a license from, can they do anything I wonder?
Я також був би радий, якби команда могла допомогти вам і ви отримали свої гроші. 😥
Щодо ліцензії, то про це я писав у попередньому пості. Я бажаю вам удачі, і якщо буде щось нове, не соромтеся повідомити нам.
I would also be happy if the team could help you and you got your money. 😥
As far as the license is concerned, I wrote about it in my previous post. I wish you good luck and if there is something new don't hesitate to let us know.
Дякую за інформацію Яро.
Я подивлюсь на них.
Чи знаєте ви, чи є сенс подавати до суду на казино, чи хтось досяг успіху в цьому раніше? Це великі гроші, які люди не отримали.
Thanks for the information Jaro.
I will look at them.
Do you know if it would make any sense to sue the casino, has anyone else had success with it before? That is a lot of money that people have not received.
Я вважаю, що має бути команда юристів, які можуть подати до суду на такі казино, як Holdnspin, але все ж має бути певний захист для людей. Це як крадіжка, це просто онлайн-крадіжка, і це злочин.
I think there should be a team of lawyers who can sue such casinos like holdnspin still there should be some protection for the people. It's like theft, it's just online theft, and it's a crime.
Дякую за інформацію Яро.
Я подивлюсь на них.
Чи знаєте ви, чи є сенс подавати до суду на казино, чи хтось досяг успіху в цьому раніше? Це великі гроші, які люди не отримали.
Thanks for the information Jaro.
I will look at them.
Do you know if it would make any sense to sue the casino, has anyone else had success with it before? That is a lot of money that people have not received.
Я знаю, що були такі пости від гравців не про це конкретне казино, але вони звернулися до юристів. Іноді вони були більш успішними, а іноді ні. Однак, оскільки я не юрист, я не можу порадити вам, чи буде це мати сенс, але принаймні ви можете проконсультуватися з юристом, щоб дізнатися, чи можна з цим щось зробити. Мабуть, це було б для мене найрозумнішим рішенням.
I know that there have been some such posts from players not about this particular casino, but they turned to lawyers. Sometimes they were more successful and sometimes not. However, since I am not a lawyer, I can't advise you if it would make sense, but at the very least you can consult with a lawyer to see if there is something you can do about it. That would probably make the most sensible decision for me.
Привіт.
Сьогодні я отримав свій виграш у казино! Я також сподіваюся, що інші отримали свої виграші.
Нарешті 👏🏼👏🏼👏🏼
Hello.
I just received my winnings today from the casino! I also hope that the others have received their winnings to.
Finally 👏🏼👏🏼👏🏼
справді? Це чудово. Мої електронні листи все ще ігноруються. Яким був ваш спосіб оплати? Я чекаю на оплату біткоін-гаманця. Вони сповістили вас першими?
Really? That is amazing. My emails are still going ignored. What was your payment method? I am waiting on a bitcoin wallet payment. Did they notify you first?
Я використовую skrill. Але я щойно отримав один із тих стандартних електронних листів про те, що мій платіж схвалено. Взагалі нічого не чув про казино. Але вчора я спробував скасувати свою виплату та знову налаштувати їх на виплату. І сьогодні ввечері я отримав свій виграш.
Моя скарга в casinoguro чекає відповіді від казино. можливо, це допомогло процесу. Я дуже сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші до 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
I use skrill. But I just got one of those standard emails that my payment was approved. Haven't heard anything from the casino at all. But yesterday, I tried to cancel my payout, and set them to payout again. And tonight I had my winnings.
My complaint to casinoguro is awaiting a response from the casino. maybe that helped the process. I really hope you get your money to 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Я також сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші, принаймні тепер є надія. Щоб отримати свій виграш, знадобилося 3 тижні.
I also hope you get your money, at least now there is hope. It took 3 weeks to get my winnings.
Я просто хочу моїх 1500 євро турнірних виграшів...
i just want my 1500 euro tournament winnings...
Привіт!
Наскільки я бачу, ми чекаємо на вас. Відповідно до таймера скарги , здається, у вас є день або близько того, щоб представити деталі.
Але я думаю, ви вже надіслали електронний лист Ніколасу, чи не так? Я просто хочу бути впевненим, що ти встигнеш за таймером.
Hi there!
From what I see, we are waiting for you. According to the complaint timer, it seems you have a day or so to present details.
But I guess you already sent an email to Nikolas, did you? I just want to be sure you'll catch up with the timer.
справді? Це чудово. Мої електронні листи все ще ігноруються. Яким був ваш спосіб оплати? Я чекаю на оплату біткоін-гаманця. Вони сповістили вас першими?
Really? That is amazing. My emails are still going ignored. What was your payment method? I am waiting on a bitcoin wallet payment. Did they notify you first?
привіт! Ми також чекаємо вашої відповіді. Будь ласка, перевірте скаргу, будь ласка:
https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1
Щиро дякую 🙏
Hey! We are also waiting for your response. Kindly check the complaint, please:
https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1
Thank you kindly 🙏
Привіт! Я надсилав електронний лист із 4 листопада, але не отримав відповіді від nikolas.b@casino.guru
Hello, I have sent an email since November 4th, but I have not received a response from nikolas.b@casino.guru
Я також отримав електронний лист із підтвердженням мого зняття коштів [через Skrill], але ще не отримав платіж.
Опублікуємо оновлення протягом наступних кількох днів.
I also received an email approving my withdrawals [through Skrill] however not received payment as of yet.
Will post an update in the next few days.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.