Якщо у вас виникли проблеми з цим казино, і це траплялося кілька разів, я вважаю, що найкращим у цьому випадку буде подати скаргу, оскільки якщо вона виправдана і наша команда прийме рішення на вашу користь, тоді казино може отримати чорні точки та його індекс безпеки будуть знижені. Тому, коли гравці відчувають, що щось несправедливо або казино допустило помилку чи щось подібне, ми завжди рекомендуємо їм цей варіант.
Те, що у вас є докази, тим краще, але, звичайно, ви повинні почати.
Однак я знаю, що ти раніше писав мені, що коли прийде час, ти це зробиш, але я просто хочу сказати, що ще не пізно, тому що ти втратив багато грошей.
Я також вважаю, що якщо у вас тут кілька разів виникають проблеми, грати тут не варто.
Сподіваюся, що нічого подібного більше не повториться і ви знайдете казино, де буде більше позитиву, ніж негативу.
If you have a problem with this casino and it has happened several times, I think the best thing to do in this case would be to file a complaint, because if it is justified and our team decides in your favour, then the casino could get black points and its safety index would be lowered. Therefore, whenever players feel that something is not fair or the casino has made a mistake or something like that, we always recommend this option to them.
The fact that you have evidence is all the better, but of course you have to start.
However, I know that you have written to me in the past that when the time is right, you will do it, but I just want to say that it is not too late, because you have lost a lot of money.
I also think that if you have troubles here for a couple of times it is not worth playing here.
I hope that nothing like this will happen again and you will find a casino where there will be more positives than negatives.
Автоматичний переклад.