1 рік тому
Тут ви можете обговорити Gossip Slots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені потрібно подати скаргу, але я спершу дам їм можливість виправити помилку, оскільки в них хороші ігри, у які мені подобається грати. Завтра я дізнаюся, що вони скажуть 🤞🙏🏻🤷🏼♂️☹️
I have a complaint to file but I’m first going to give them a chance to fix the error because they have good games I enjoy playing I’ll know what they say tomorrow 🤞🙏🏻🤷🏼♂️☹️
Привіт,
Чи можете ви поділитися, що сталося? Це може бути корисним іншим гравцям 🤔. Мені подобається ваш підхід, але я б сказав, що коротке пояснення розумне. У будь-якому випадку, удачі!
Hello there,
Can you share what happened? It might be useful to other players 🤔. I like your aproach, but I'd say that a short explanation is reasonable. Anyway, good luck!
Так, звичайно, але мені довелося отримати свою інформацію, і я не мав енергії через пневмонію, але вони абсолютно жахливі. У мене також є вся електронна пошта, яка намагається отримати 350 доларів, які вони мені винні, і вони не дадуть мені ні копійки, і я сказав їм, що мати 100 скріншотів, які пояснюють, що вони роблять шахрайським шляхом, і їм байдуже, я програв принаймні 40 разів поспіль, ви отримаєте це незабаром, як і я, також це допоможе іншим гравцям, тому що з усім, що я дізнався, вам доведеться бути божевільнішим, ніж арахісом, я продовжую грати, щоб дізнатися, як вони обманюють, і це було дорого, але я маю багато інформації, і вони також брешуть у тексті також на 100%
Yes of course but I had to get my information and no energy from pneumonia but they are absolutely awful I have the whole email feed as well trying to get the $350 they owe me and they won’t give me a dime and I told them I have 100 screenshots explaining what they are doing fraudulently and they don’t care I’ve lost at least 40 straight times you will have it soon as I have others as well it will help others players because with everything I found out you would have to be nuttier then a peanut I keep playing to find how they are cheating and it was costly but I have plenty of information and have them in a lie in text as well 100%
Як саме казино вас обманює? Я не знайшов.
Я тільки бачу, що ти програв. Вам не здається, що варто використовувати перерву? За таких умов здоров'я я вважаю це дуже розумним.
How exactly is the casino cheating on you? I didn't find it.
I can only see that you lost. Don't you think that you should use a break? In such health conditions, I find it very reasonable.
Це єдине, що потрібно робити, коли два місяці лежить у ліжку, не виходячи з дому
It’s the only thing to do when your laying in bed for two months without leaving the house
Для мене це звучить як жах - вибачте, і я сподіваюся, що ви скоро видужаєте.
Але коли справа стосується казино, я не зміг зрозуміти, що пішло не так. Якщо ви хочете пояснити, я тут.
Казино зазвичай не люблять, коли їм погрожують тоннами скріншотів та інших доказів, коли гравець стверджує, що казино є шахраєм і винен гравцеві гроші. Це справді залежить від ставлення та підходу.
Я не знаю подробиць, просто моє відчуття.
Sounds like a horror to me - I'm sorry, and I hope you recover soon.
But when it comes to the casino, I failed to understand what went wrong. If you care to explain, I'm here.
Casinos usually don't like being threatened by tons of screenshots and other evidence when the player claims the casino is a fraud and owes the player some money. It truly depends on the attitude and approach.
I don't know the details, just my feeling.
З 13 березня я намагався здійснити 2 платежі по 2500 доларів США.
один, кажуть, надісланий, без підтвердження оплати, без нічого. Другий платіж зараз знайти неможливо, і його просто немає. Обліковий запис заблоковано, тому немає доступу до будь-яких даних.
за 6 тижнів нічого не було отримано! Доказів не надано! Плата пропала! Рахунок заблоковано та немає доступу до коштів на рахунку!
уникай, як ти ніколи нічого не уникав
Sine 13 march I’ve been trying to with 2 x $2500 payments.
one they say sent, no proof of payment, no nothing. The second payment can’t be located now and just told there isn’t one. Account blocked so no access to any data.
nothing received payment wise in over 6 weeks! No proof supplied! Payment vanished! Account blocked and no access to funds in account!
avoid like you’ve never avoided anything
Вам пощастило, що ви виграли там, слоти були на 100% підроблені, і я маю скріншоти та документацію за рік, це так ясно, як Кристал, так, уникайте, уникайте, уникайте
Your lucky you won there slots have been 100% tampered with and I have screenshots and documentation for over a year it’s as clear as Crystal yes avoid avoid avoid
У мене є стільки документів про них, я зробив від 75 до 100 депозитів, і вони чудово вміють робити вашу ставку або змінювати її на понад 10 або 25 доларів, тож якщо ви виграєте, вони скажуть, що все недійсно, а якщо у вас є 500 доларів або більше, вони переконаються що ваша ставка перевищує 100 доларів, і ви розоритесь за кілька обертань, а ігри завжди починаються з понад 4 доларів за обертання та повертаються назад або змінюють екрани, і вони відомі тим, що виганяють вас або з вашої платформи, і ви будете входити в систему знову і знову, і гра може все ще грати, але ви не отримуєте зарахування для своїх вимог щодо часу гри, вони не зараховують вам ні за що. Я можу просто присвятити одну зі своїх книг саме про це місце або помістити їх у першу главу Я надішлю вам копію після публікації
I have so much documentation on them I made 75 to 100 deposits and they are wonderful at making your bet or changing it to over $10 or $25 so if you win they will say it’s all void and if you have $500 or more they will make sure that your bet goes over $100 and you’ll be broke in a few spins and the games always start at more then $4 per spin and revert back or change screens and they are notorious at kicking you out or off your platform and you’ll be signing in over and over and the game may still play but your not getting and credit towards your x time’s requirement of play they won’t credit you for anything I may just dedicate one of my books just about this place or put them in chapter one I will send you a copy after it’s published
З 13 березня я намагався здійснити 2 платежі по 2500 доларів США.
один, кажуть, надісланий, без підтвердження оплати, без нічого. Другий платіж зараз знайти неможливо, і його просто немає. Обліковий запис заблоковано, тому немає доступу до будь-яких даних.
за 6 тижнів нічого не було отримано! Доказів не надано! Плата пропала! Рахунок заблоковано та немає доступу до коштів на рахунку!
уникай, як ти ніколи нічого не уникав
Sine 13 march I’ve been trying to with 2 x $2500 payments.
one they say sent, no proof of payment, no nothing. The second payment can’t be located now and just told there isn’t one. Account blocked so no access to any data.
nothing received payment wise in over 6 weeks! No proof supplied! Payment vanished! Account blocked and no access to funds in account!
avoid like you’ve never avoided anything
Привіт.
Як я бачу, ви маєте чималу історію з цим казино...
Ну, згідно зі скаргою, вас спочатку звинуватили в грі з обмеженим доступом. Дозвольте мені поділитися нашою точкою зору - я вважаю, що це може допомогти іншим гравцям зрозуміти проблему:
«...ми вважаємо, що заборонені ігри для бонусної гри повинні бути заблоковані, і це правило має виконуватися на рівні програмного забезпечення, тобто програмне забезпечення або веб-сайт казино не повинні дозволяти гравцям робити ставки на ігри, у які заборонено грати під час завершення бонусних ставок. Це був би ідеальний сценарій. Іншою прийнятною практикою було б принаймні попередити гравців, коли вони отримують доступ до гри з обмеженим доступом, що цю гру заборонено грати, поки вони мають активний бонус."
Остання проблема полягає у відкликанні платежів, чи не так? Казино стверджує, що ви кілька разів відкликали платежі, а ви стверджуєте зовсім протилежне.
Подивимося, що буде далі, я б сказав. 🤔
повний текст скарги доступний тут
Hello.
As I can see, you have quite a history with this casino...
Well, according to the complaint, you were originally accused of playing a restricted game. Allow me to share here our point of view - I believe it may help other players to understand the issue:
"...we think that restricted games for bonus play should be blocked, and this rule enforced at software level, i.e., that the casino's software or website shouldn't let players place bets on the games that are not allowed to be played while completing the bonus wagering. That would be an ideal scenario. Another acceptable practice would be to at least alert the players when they access a restricted game that this game is not allowed to be played while they have an active bonus."
The most recent problem lies in chargebacks, right? The casino claims you've made several chargebacks, you say quite the opposite.
Let's see what happens next, I'd say. 🤔
the full complaint is available here
У мене є стільки документів про них, я зробив від 75 до 100 депозитів, і вони чудово вміють робити вашу ставку або змінювати її на понад 10 або 25 доларів, тож якщо ви виграєте, вони скажуть, що все недійсно, а якщо у вас є 500 доларів або більше, вони переконаються що ваша ставка перевищує 100 доларів, і ви розоритесь за кілька обертань, а ігри завжди починаються з понад 4 доларів за обертання та повертаються назад або змінюють екрани, і вони відомі тим, що виганяють вас або з вашої платформи, і ви будете входити в систему знову і знову, і гра може все ще грати, але ви не отримуєте зарахування для своїх вимог щодо часу гри, вони не зараховують вам ні за що. Я можу просто присвятити одну зі своїх книг саме про це місце або помістити їх у першу главу Я надішлю вам копію після публікації
I have so much documentation on them I made 75 to 100 deposits and they are wonderful at making your bet or changing it to over $10 or $25 so if you win they will say it’s all void and if you have $500 or more they will make sure that your bet goes over $100 and you’ll be broke in a few spins and the games always start at more then $4 per spin and revert back or change screens and they are notorious at kicking you out or off your platform and you’ll be signing in over and over and the game may still play but your not getting and credit towards your x time’s requirement of play they won’t credit you for anything I may just dedicate one of my books just about this place or put them in chapter one I will send you a copy after it’s published
Привіт.
Чи повинен я сказати, що ви також повинні подати скаргу та надати свої докази? 🙂 Це був би хороший крок, я б сказав.
Навіщо чекати на свою книгу, просто пред'явіть те, що маєте, відразу - через скаргу, і позбавте інших від проблем зараз.
Hello there.
Do I have to say you should submit the complaint too and present your proofs? 🙂 That would be a good step, I'd say.
Why wait for your book, just present what you have right away - through the complaint, and save others the trouble now.
Привіт радко
Так, мене звинуватили в грі з обмеженнями, і ви погодилися з моїм поглядом на ситуацію.
Казино зрозуміло, що помилка була їхньою, і повернуло бонусні гроші на рахунок, а також виправило програмний збій, щоб заборонити ігри з бонусними коштами.
Наступна проблема фактично була зі зняттям коштів і більш ніж 3 тижнями для їх обробки. Просити мене надати неправильну інформацію та без потреби затягувати процес, який, як кажуть, триває до 12 робочих днів. Цей часовий проміжок набагато довший, ніж будь-яка інша організація, яка пропонує цей платіж.
Так, вони порушили питання щодо повернення платежів. Тепер, якщо хтось здійснив 10 платежів, чи відкличе він лише 6? Я думаю, що ні, і, швидше за все, це повна сума? Жодних повернень платежів від gossipslots не було. вони сказали мені, що 350 доларів із цієї суми пов’язані з комісією BTC, яку я ніколи не використовував як метод, тому не можу нести комісію. Потім мені сказали відкрити мій заблокований рахунок, я повинен заплатити їм 800 доларів, і ЄДИНИМ методом є криптовалюта. якби клієнт дійсно хотів заплатити це, щоб повторно відкрити рахунок, і він не використовував криптовалюту, це було б неможливо!!
я так погано потрошив казино, яке не може обробити зняття коштів, втрачає неоплачене зняття, яке я чекаю, займає понад 3 тижні, щоб обробити простий платіж зняття коштів, не можу надати довідку про зняття коштів, щоб відстежити його, відмовляюся допомогти, збрехати і не виплачувати, заблокуйте мій рахунок, щоб я не міг грати.
Hello radka
Yes I was accused of playing a restricted game and you were in agreement with my view on the situation.
The casino realised the error was theirs and refunded the bonus money to the account and also fixed the software glitch to prevent restricted games being with bonus funds.
The next problem actually was with withdrawals and taking over 3 weeks to process it. Asking me for incorrect info and needlessly delaying the process, which then they say takes up to 12 working days to be received. This timescale is far longer than any other organisation quotes for this payment.
Yes they have raised chargeback issues. Now if someone’s made 10 payments would they only recall 6? I’d imagine not and likely be the full amount? No chargebacks have been raised from gossipslots. they tell me that $350 of the amount relates to BTC fees for which I’ve never used as a method so can’t incur fees on. Then told to open my blocked account I must pay them $800 and the ONLY method is crypto. if a customer did want to pay this to reopen an account and he didn’t use crypto then it wouldn’t be possible!!
im gutted a casino this bad that can’t process withdrawals, loses an outstanding withdrawl I’m awaiting, takes over 3 weeks to process a simple withdrawl payment, can’t give a reference for the withdrawl to track it, refuse to help, lie and don’t payout, block my account so I can’t play.
Привіт Кіранграйсон.
Це дуже цікава історія...
Оскільки казино стверджує одне, а ви говорите зовсім протилежне, я вважаю, що спершу краще дочекатися, поки скарга досягне певного прогресу.
Але не змушуйте мене помилятися, я співчуваю тому, що з точки зору гравця, це далеко не звичайний досвід, - люб'язно сказав. 🤔
Я сподіваюся, що цей кошмар скоро закінчиться.
Hello Kierangrayson.
That's quite a story to tell...
Since the casino claims one thing while you say quite the opposite, I feel it would be better to wait for the complaint to reach some progress first.
But don't make me wrong, I empathize that from the player's perspective, this is far from a usual experience - kindly said. 🤔
I hope this nightmare will end soon.
Повністю досвід мати абсолютно. Для вас це варте, я маю скріншоти, на яких вони говорять мені одне, а потім зовсім протилежне. Ви можете назвати це помилкою, якщо це сталося, можливо, один раз, але коли це знову і знову, це просто брехня.
Я радий, що ви співпереживаєте, але чи можу я запитати, з точки зору вашого інтересу та клієнтського досвіду, яка насправді ваша участь тут, з якої причини ви коментуєте та чому ви так зацікавлені в результаті?
Quite an experience to to have absolutely. For what it’s worth to you I’ve screenshots of them telling me one thing then the complete opposite soon after. You could call it a mistake if it happened maybe once but when it’s over and over again, it’s just lies.
I'm glad you empathise but can I ask, in terms of your interest and customer experience, what actually is your involvement here, for what reason are you commenting and why are you so interested in the outcome?
Я не зовсім впевнений у вашій зацікавленості чи коментарях до будь-якої з наших публікацій, ви, звичайно, тут у будь-якій позитивній неупередженій якості?
Ви виглядаєте дуже осудливо до поглядів клієнтів, і в цьому відношенні ваша участь приблизно так само вітається, як стриптизерша на з’їзді черниць.
Якщо ви не хочете представитися, пояснити свої інтереси та відкритий розум, а не стати на бік найгіршого казино, з яким я коли-небудь мав справу в своєму житті без жодних підстав, тоді закрийте двері, виходячи
I’m not entirely sure of your interest or comments on either of our posts, you certainly are here in any positive impartial capacity?
you seem very judgemental towards customers views and in that respect your involvement is about as welcomed as a stripper at a nuns convention.
Unless you want to introduce yourself explain your interests and come across with a open mind rather than siding with the worst casino I’ve ever dealt with in my life based on nothing then close the door on your way out
Повністю досвід мати абсолютно. Для вас це варте, я маю скріншоти, на яких вони говорять мені одне, а потім зовсім протилежне. Ви можете назвати це помилкою, якщо це сталося, можливо, один раз, але коли це знову і знову, це просто брехня.
Я радий, що ви співпереживаєте, але чи можу я запитати, з точки зору вашого інтересу та клієнтського досвіду, яка насправді ваша участь тут, з якої причини ви коментуєте та чому ви так зацікавлені в результаті?
Quite an experience to to have absolutely. For what it’s worth to you I’ve screenshots of them telling me one thing then the complete opposite soon after. You could call it a mistake if it happened maybe once but when it’s over and over again, it’s just lies.
I'm glad you empathise but can I ask, in terms of your interest and customer experience, what actually is your involvement here, for what reason are you commenting and why are you so interested in the outcome?
Привіт.
Як адміністратор і модератор тут на форумі, я зацікавлений у кожній скаргі чи проблемі, опублікованій тут гравцями. Просто тому, що така бесіда може бути зручною для пасивних читачів або гравців, які ще не знають про вашу скаргу , але знайшли цю тему.
Якщо ти чимось образишся - я залишу тебе в спокої, і з мого боку активної розмови більше не буде.
Hello.
As an admin and moderator here on the forum, I'm interested in every complaint or issue posted here by players. Simply because such a chit-chat may be handy for passive readers or players who are not aware of your complaint yet, but found this thread.
If you feel somehow offended by any means - I will leave you alone, and there will be no active conversation from my side anymore.
Я не зовсім впевнений у вашій зацікавленості чи коментарях до будь-якої з наших публікацій, ви, звичайно, тут у будь-якій позитивній неупередженій якості?
Ви виглядаєте дуже осудливо до поглядів клієнтів, і в цьому відношенні ваша участь приблизно так само вітається, як стриптизерша на з’їзді черниць.
Якщо ви не хочете представитися, пояснити свої інтереси та відкритий розум, а не стати на бік найгіршого казино, з яким я коли-небудь мав справу в своєму житті без жодних підстав, тоді закрийте двері, виходячи
I’m not entirely sure of your interest or comments on either of our posts, you certainly are here in any positive impartial capacity?
you seem very judgemental towards customers views and in that respect your involvement is about as welcomed as a stripper at a nuns convention.
Unless you want to introduce yourself explain your interests and come across with a open mind rather than siding with the worst casino I’ve ever dealt with in my life based on nothing then close the door on your way out
Я просто намагаюся стежити за вашою скаргою і відповідати вам тут - так само розвивається скарга. Я ніколи не казав, що не вірю вам, я також ніколи не казав, що казино все зробило правильно.
На даний момент, здається, у Пітера відсутній формат pdf, який підтверджує ваш депозит.
Якщо ви відправили раніше - дякую 🙂
I'm just trying to keep track of your complaint and respond to you here - in the same way the complaint develops. I have never said I don't believe you, I also never said the casino made everything correctly.
For the moment, it seems Peter is missing a pdf format confirming your deposit.
In case you sent it earlier - thank you 🙂
Кіран плітки обманює кінець історії чому ви думаєте, що у них був збій? Кожного разу, коли я скаржився на липкі слоти, я скаржився на кожне казино, що вони ніколи або 99,9% часу не спрацьовують, і ви знаєте, що вони правильні, прочитайте мої коментарі про казино sunrise сьогодні, коли я подав свою скаргу в Gossip, це було перший раз мені було відмовлено, тому що мені сказали, що вже є багато скарг на мої проблеми від гравців, які використовують Gossip, тому мені цікаво, на чиєму вони боці, і якщо так багато інших скарг, чому Gossip має такий високий рейтинг? А Радко, якщо ти читаєш це, як гуру заробляє гроші, щоб заплатити всім тобі, якщо ти не заперечуєш, що я запитую? Або ці великі казино фінансують вас, щоб говорити про них приємні речі. Я, випадково, знаю багато про доходи, які витрачаються на азартні ігри в Інтернеті, і це суттєво зміниться, і найближчим часом у США не буде доступу майбутнє та інші місця, які слідують цьому прикладу! Насправді я знаю відповідь на своє запитання, але я хочу дати гравцям, як Кірану, шанс дізнатися, чи правий він чи ні щодо свого тексту вище ✌️👍
Kieran gossip cheats end of story what makes you think they had a glitch ? Whenever I have complained about sticky slots my complaints to every casino was that they don’t ever or 99.9 % of the time glitch and you know what they are correct read my comments on sunrise casinos today now when I submitted my complaint to Gossip it was the first time it was denied because I was told that there are a lot of complaints already about my issues from players using Gossip so I’m kind of wondering whose side they are on and if there’s so many other complaints why does Gossip have such a high rating ? And Radka if you read this how does the guru make the money to pay all of you if you don’t mind me asking ? Or are these larger casinos funding you to say nice things about them I happen to know a lot about the revenue being spent on online gambling and it’s going to change in a big way and there won’t be any access in the US in the near future and other places with follow suit ! I actually know the answer to my question but I want to give the players a chance like Kieran to know if he is correct or not about his text above ✌️👍
Оскільки багато з них винні мені $$$ не так багато, і я даю їм усі шанси виправити це чи вирішити проблему, а коли казино каже, що вони орендують там програмне забезпечення для ігор? Усі це знають, і так, у мене є скріншоти тексту, а потім казино та гуру скажуть, що текст змінено, і якщо я надам доказ, тоді свій обліковий запис закриють, і вгадайте що? Я маю доступ лише до кількох, тому що вони поширюють це, щоб заблокувати мене, і вони можуть і будуть читати все це, тому я просто одужаю від своєї хвороби, і також, як Кіран каже, на чиєму ти боці? Я знаю про це більше, то ви можете собі уявити, що я намагаюся допомогти всім якомога краще, а в минулому ви ставилися до мене так, ніби я поганий хлопець, усе, що я можу вам сказати, якщо у мене стільки документів, це приголомшливо, і потрібен час, щоб зібрати це, особливо коли ми говоримо про майже кожне онлайн-казино, і я протримався чотири місяці, чим більше інформації я надаю, тим більше всі хочуть, і вони кажуть, що там недостатньо доказів, і це тому, що більшість людей не зрозумійте цього, якщо ви не грали в онлайн-ігри, якими я користуюся тисячі годин, ви цього не зрозумієте, і я розумію, що в гуру ніхто не телефонує, і я запитав гуру 10 разів, як я можу по-іншому написати мої знімки екрана потім додаю їх до цього тексту, потім з’являється повідомлення, що я перевищив ліміт, і ніхто не дав мені кращого способу. Я навіть надіслав електронного листа гуру, але я не отримав відповіді, коли написав електронний лист до казино. 20 скріншотів, вони кажуть, що не так, і кажуть Чи можете ви надати більше інформації, або я хочу, щоб ви дізналися, що таке виграшна виплата, це засмучує. У мене є принаймні 2000 виграшних обертань, які не принесли виплати, я вдарив їх, це показує нульову виплату для всіх із усіх цих місць, про які ми говоримо, і потім це стає набагато складнішим, тому, коли хтось захоче або запропонує кращий спосіб, я послухаю, я роблю це, щоб допомогти іншим, і все це на 100% базується на моїй грі, яка задокументована в моїй історії гри, тому що я знімаю екран це та майже все інше, тому що здогадайтеся, що коли я скаржуся в казино, воно зникає, а потім я надсилаю свої скріншоти, а вони кажуть, що нісенітниця, вони не збираються визнавати, що там роблять, і гравців, які читають гуру перед грою, мало, так що вони здебільшого заспокоюють гуру, тому що це лише невеликий відсоток прибутку. Що, якби я сказав, що сам володію або керую кількома цими? Незалежно від того, маєте ви ліцензію чи ні, ви знаєте, що моя думка полягає в тому, що довести щось дуже важко, і навіть якщо ви можете це зробити, ви отримаєте кілька доларів назад, навіть коли граєте на телефоні чи iPad, знімок екрана може зробити лише так багато, тому я маю хтось зніме мою гру, щоб я міг пояснити, що не так, будь-хто
грає в ці ігри в цих онлайн-казино, точно знає, про що я говорю, тому я просто кажу їм, на що звернути увагу, і подаю скарги, лише якщо виграю, а вони мені не платять, а це ніколи, тому що я надаю їм докази Я просто відповідаю гравцям, які скаржаться на те, що я грав 25, 50 або 100 разів, тому я все це бачив, і Кіран точно відповідає всьому, що він заявив, і я ще не прочитав скаргу від гравця, якого я не Я особисто стикався з онлайн-казино, яке вони також згадують, тож усі вони є чесними законними скаргами, якщо я прочитав одну, яка здавалася б неправильною, я б запитав або відповів запитанням
Because a lot of them owe me $$$ not a lot and I’m giving them every chance to make it right or fix the issue and when a casino says they are renting there software for gaming? Everyone knows that one and yes I have the screenshots of the text and then the casino and guru will say that the text are altered and if I provide the proof then I get my account closed and guess what ? I only have access to a few because they are spreading it around to block me and they can and will read all this so I’m just getting better from my sickness and also like Kieran says whose side are you on ? I know more about this stuff then you can imagine I’m trying to help everyone as best as I can and in the past you have been treating me like I’m the bad guy all I can tell you if I have so much documentation it’s overwhelming and it takes time to gather it especially when we are talking about almost every online casino out there and I was laid up for four months the more information I provide the more everybody wants and they say there’s not enough proof there and that’s because most people don’t understand it unless you have played the games online that I have for thousands of hours your not going to understand it and i understand nobody does phone calls at guru and I asked guru 10 times how can I text my screen shots a different way then adding them to this text then it says I’m over the limit and nobody has provided me with a better way I even emailed guru and I didn’t get a response when I email to a casino 20 screenshots they say what’s wrong and say can you provide more information or I wish you would learn what a winning payout is ok it’s frustrating I have 2000 at least winning spins that didn’t payout win I hit them it show zero payout on everyone from all these places we are talking about and then it gets a lot more complicated so when some would like or suggest a better way I’ll listen I’m doing this to help others and these are all 100% based on my play which is documented in my history of play because I screenshoot that and just about everything else because guess what when I complain to the casino it disappears and then I supply my screenshots of it and they say rubbish they aren’t going to admit what there doing and the players who read guru before playing are few so they appease guru most of the time because it’s only a small percentage of there profits . What if I said I own or run a bunch of these myself ? Whether licensed or not would you know my point is that it’s very difficult to prove anything and even when you can ok you get a few dollars back now even when on play on a phone or iPad a screenshot can only do so much right so I have someone video my play so then I can explain what’s wrong however whoever
plays these games at these online casinos knows exactly what I’m talking about so I’m just telling them what to look for and I only submit complaints if I win and they don’t pay me which is never because I provide them with proof I am just replying to players making complaints where I have played 25, 50 or 100 times so I’ve seen it all and Kieran is spot on with everything he has stated and I have yet to read a complaint from a player that I haven’t experienced myself at the online casino they are referring too so they are all honest legit complaints if I read one that didn’t seem right I would ask or reply with a question
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.