Я теж користувався кількома казино, і мати справу з ними дуже жахливо. Перемагає лише казино rouge, яке навіть відповідало на повідомлення чи електронні листи, а вам просто сказали чекати відповіді днями, тижнями та місяцями!!
Багато пліткарів просто говорять вам одне, а наступного разу щось зовсім інше. Ми ходимо по колу, яким вони люблять користуватися - ерр, ні, ми не ви просто не відповідаєте на моє запитання.
кажу тобі надіслати електронну пошту, а тоді чудом ніколи її не отримаєш. Ніколи не знаєш, скільки часу займе щось, просто чекай.
виграти пристойну суму в розмірі 12000 доларів, тоді це буде видалено, оскільки вони кажуть, що я вчинив неправильно, і це правила. Зрозумійте помилку, а потім відшкодуйте кошти та вкажіть помилку. Зняти, а через 4 дні мені сказали, що я не можу зняти таким чином. Надішліть запит знову, через 48+ годин вони повідомлять вам, що дані, які ВОНИ сказали, що ви правильні, є неправильними, обробіть знову — ЩЕ 48 годин, але в ту п’ятницю з 48 годин виникла проблема, і надто пізно для обробки, зараз буде понеділок, понеділок стане вівторком і знову невдача!! Спробував 3-й раз через 3 тижні після 1-го і знову через 48 годин, і нарешті хтось підтвердив, що це пройшло. Немає посилання на платіж (вони цього не отримують, я думаю, ви побачите, що кожна транзакція має посилання на атаку або платіж) ні, вибачте, вам доведеться почекати 12 днів, а потім зв’язатися з нами, оскільки це може знову вийти з ладу!!!
як це може вийти з ладу, тепер це пройдено, коли, коли це збій, він не обробився, і втретє пощастило, що пішло.
другого вилучення, яке провалилося 3 тижні тому, ніде не видно. На рахунку немає історії депозитів чи зняття, немає грошей, немає платежів, немає нічого для зняття 2500 доларів США.
потім обліковий запис заблоковано, тому немає доступу до будь-якої інформації.
Розповіли про комісію в розмірі 350 доларів і 450 доларів у біткойнах. Пояснив, що я не можу мати недовгу плату, оскільки ніколи не використовував криптовалюту.
зняття не враховується, як вони радять після 12 робочих днів. Тоді 4-денні Великодні вихідні затримають це!! Минуло 12 робочих днів, просто чекайте, я скажу.
Добре, будь ласка, вкажіть транзакцію, яку я зробив, і банк, який відправив. Не можу вам цього сказати, і номера відстеження взагалі немає. СМІТЯ!!
Будь ласка, надішліть нам виписку з банківського рахунку, щоб показати, що не списано !!
Ви можете не подивитися, де платіж, як ви його надіслали, ви несете відповідальність?
Не надсилайте нам заяву.
добре, я надішлю заяву, а потім ви видасте її знову?
ні, команда розглядає це
чи можуть вони зараз не дивитися?
не вибачте, вам потрібно надати виписку з банківського рахунку.
надайте довідку для оплати?
шкода, що такого немає
має бути.
наступного дня я запитав знову та сказав, що вони повинні запитати це, і не знаю, скільки часу це займе. Через дні все ще без числа. Через кілька днів я сказав, що мені потрібно надіслати заяву, і він сказав, що референс не вимагається…
вони жахливі справді жахливі мати справу. Відсутній платіж 2 x 2500$. Потім згадайте про відкликання платежів, яке може просто відволікати увагу від несплати знятих коштів. Не можу надіслати жодної інформації про це, нічого пов’язаного.
I’ve used a fair few casinos too and these are by far horrible to deal with. Beaten only by rouge casino who done even both to respond to messages or emails and you just told to wait for a response for days weeks and months!!
Gossips lots just tell you one thing then something completely different next time. We are going round in circles they like to use - err no we’re not you just aren’t answering my question.
tell you to email then miraculously never get it. Never know how long anything is going to take you just wait.
win a decent amount of $12000 then that’s removed as they say I’ve done wrong and that’s the rules. Realise the mistake then refund and reciting mistake. Withdraw and 4 days later told I can’t withdraw that way. Request again, 48 + hours later they tell u the data THEY told you was right is wrong, process again - ANOTHER 48 hours but on that Friday of the 48 hours there’s issue and too late to process, be Monday now, Monday becomes Tuesday and fails again!! Tried 3rd time 3 weeks after 1st one and, 48 hours again and finally someone confirms it’s gone through. No payment ref (they don’t get this, I think you’ll find every transaction has attacking or payment ref) no sorry you have to wait 12 days then contact us as it might fail again!!!
how can it fail now it’s passed when when it failed it didn’t process and third time lucky it went.
second withdraw that failed 3 weeks proior is nowhere to be seen. Account shows no deposit or withdrawl history, no money no payment no nothing for the $2500 withdrawl.
account then blocked so no access to any info.
Told the about a charge of $350 and $450 in bitcoin fee. Explained I can’t have not long fee as never used crypto.
no withdrawl into account as they advises after 12 working days. Then the 4 day Easter weekend will have delayed it!! 12 working days has passed tho, just wait I’m told.
ok please provide transaction I’d and bank who sent. Can’t tell you that and no tracking number at all. RUBBISH!!
Please send us a bank statement to show not debited !!
Can you not look into where payment is as you sent it you’re responsible?
No send us statement.
ok so I send statement and then you issue again?
no the team look into it
can they not look now then?
no sorry you need to provide bank statement.
please provide me reference for payment?
sorry there isn’t one
there has to be.
following day I request again and told they have to request this and don’t know how long it will take. Days later still no number. Days later and told I need to send statement and he tells me no ref is requested…
they are horrible truly horrible to deal. 2 x 2500$ payment missing. Then mention about chargebacks which could just be a distraction to non paying of withdrawals. Can’t sent any info about it nothing related.