ГоловнаФорумКазиноGoldenLion.bet Casino - загальне обговорення

GoldenLion.bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Radka
|
4 458 переглядів 49 відповідей |
|
12 3
michaelgonzalez

На жаль, у цьому випадку наша команда зробила все можливе, щоб зв’язатися з казино, але якщо вони не бажають спілкуватися, у нас зв’язані руки.

Якщо казино не працює під жодною ліцензією, ви нічого не можете зробити. Найкраще, звичайно, уникати таких сайтів.

Автоматичний переклад.

Я справді вважаю, що навколо постачальника ігор чи грошових систем мають бути якісь правоохоронні органи чи щось інше... Прикро, що ті, хто знає, відповідають лише уникати. Хоча я поважаю всю вашу роботу.

Автоматичний переклад.
michaelgonzalez

Що стосується правоохоронних органів, то це абсолютно не в наших руках. Хоча ми завжди хотіли б допомогти, на жаль, ми не можемо нічого зробити далі.

Автоматичний переклад.

На жаль, я також зробив депозит у цьому казино. На щастя, лише 20 євро. На жаль, я не зміг прочитати відгуки тут, оскільки я з Німеччини, а веб-сайт гуру казино заблоковано для німців. Мій депозит було зараховано лише через 3 дні, що дуже змусило мене задуматися. Тоді я дійсно виграв і виплатив 450 євро. Я також отримав електронний лист із повідомленням, що обробка займе 7–21 день. Я ніколи раніше не відчував такого в жодному казино. Я зайшов у чат, але до мене поставилися як до бруду, і вони просто закрили чат. Звичайно, кожен мій електронний лист ігнорується. Коли я читаю все це тут, мені стає зрозуміло, що це казино ніколи мені не виплатить. Але я не буду з цим миритися.

Автоматичний переклад.
Gretche70

Привіт Гретче,


Це так сумно, чи не так, і для мене це досить дурна бізнес-модель у довгостроковій перспективі, оскільки вони б виграли більше на довгострокових парі. У вас є ідеї, як це проштовхнути? Як я вважаю, це також сумно, що всі треті сторони залучені і нічого з цим не роблять. Банки, картки, оператори, постачальники ігрового програмного забезпечення та юридичні агентства. Це не тільки неетично, але й іноді спричиняє стрес для життя людей. Крім того, я впевнений, що ці гроші використовуються для незаконної діяльності. Чи є у вас якісь ідеї щодо материнської компанії? Я вважаю, що тут потрібно стежити за грошима.

Автоматичний переклад.

На жаль, я також зробив депозит у цьому казино. На щастя, лише 20 євро. На жаль, я не зміг прочитати відгуки тут, оскільки я з Німеччини, а веб-сайт гуру казино заблоковано для німців. Мій депозит було зараховано лише через 3 дні, що дуже змусило мене задуматися. Тоді я дійсно виграв і виплатив 450 євро. Я також отримав електронний лист із повідомленням, що обробка займе 7–21 день. Я ніколи раніше не відчував такого в жодному казино. Я зайшов у чат, але до мене поставилися як до бруду, і вони просто закрили чат. Звичайно, кожен мій електронний лист ігнорується. Коли я читаю все це тут, мені стає зрозуміло, що це казино ніколи мені не виплатить. Але я не буду з цим миритися.

Автоматичний переклад.

Зверніть увагу, що ми можемо відображати лише казино з GGL у Німеччині, але якщо ви хочете прочитати огляди інших казино, сміливо використовуйте для цього VPN.

Якщо ви бачите, що ваше виведення коштів займає більше 14 повних днів, які ми надаємо казино для здійснення платежу, не зволікайте, надсилайте скаргу, і наша команда втрутиться.

Звичайно, я сподіваюся, що в цьому не буде необхідності, і ви отримаєте платіж якомога швидше.

Ми чекатимемо будь-яких оновлень від вас.


Автоматичний переклад.
Romi

Це факт, що це казино є повним шахрайським казино. Жодне казино не займає стільки часу, щоб перевірити виплату. Ніхто не отримує гроші, і Casino Guru також не може допомогти, тож навіщо подавати скаргу? 19 грудня я попросив виплату 450 євро. Я не знаю, скільки електронних листів я вже написав, але ви отримуєте стандартну відповідь лише тоді, коли воно приходить. Це справді ганебно, що казино хоче збагатитися таким чином, оскільки інакше вони не можуть бути успішними. Сподіваюся, вони скоро отримають справедливе покарання. На мій погляд, їм довічно за ґратами. file

Автоматичний переклад.
Gretche70

Я чекаю 18 місяців, щоб отримати зарплату... Тож до черги


Ps ніхто не піде до воріт....ми ідіоти та успішні. Ми повинні це прийняти

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Проблема в тому, що вони ввімкнені. Оскільки банкам байдуже, і вони ускладнюють вимоги. Компанії, які надають ігри, тобто ігри в казино, із задоволенням продають свої послуги цим компаніям. Мені було скасовано зняття через заходи безпеки, але вони не сказали мені, і я вже знімав гроші на цей рахунок раніше (я вважаю, що мені пощастило, що я кілька разів зняв) Їхньою відповіддю було зняти знову.....


Нікого не хвилює. Це справді жахливо, карткові компанії та банки повинні бути більш захищеними та гарантувати повернення грошей, принаймні депозитів, оскільки вони мають на це повноваження. Якщо вони не зможуть заробити гроші, вони закриються або будуть платити людям.


Крім того, будьте обережні, оскільки я думаю, що вони використовують деталі банківських рахунків для шахрайства. Я помітив, що тепер у них є опція зняття картки, яка також запитує ваш номер безпеки... Крім того, мій банківський рахунок ошукали, і я насправді не використовую його, окрім зняття коштів....


Автоматичний переклад.

Це факт, що це казино є повним шахрайським казино. Жодне казино не займає стільки часу, щоб перевірити виплату. Ніхто не отримує гроші, і Casino Guru також не може допомогти, тож навіщо подавати скаргу? 19 грудня я попросив виплату 450 євро. Я не знаю, скільки електронних листів я вже написав, але ви отримуєте стандартну відповідь лише тоді, коли воно приходить. Це справді ганебно, що казино хоче збагатитися таким чином, оскільки інакше вони не можуть бути успішними. Сподіваюся, вони скоро отримають справедливе покарання. На мій погляд, їм довічно за ґратами. file

Автоматичний переклад.

Я, звичайно, зрозумів вашу думку, і, на жаль, коли ви подивіться на індекс безпеки цього казино , це все сказано.

Мені дуже шкода, що тобі довелося це пережити. Будь ласка, намагайтеся уникати таких казино в майбутньому, і я бажаю вам більше удачі.

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого