1 рік тому
Тут ви можете обговорити GoldenLion.bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Добре, а що в цьому випадку такого поганого? Я вмираю від бажання знати! 😎
Я маю на увазі, що огляд - це жах, і нікому не варто там грати...
https://casino.guru/goldenlion-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation
Ok, what is sooo bad in this case? I'm dying to know! 😎
I mean the review is a horror and no one should play there...
https://casino.guru/goldenlion-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation
Привіт, я подав запит на зняття 1000 євро з 1 серпня, зняття ще не обробляється, хоча на сайті зазначено, що зняття не повинно перевищувати 48 годин,
будь ласка, допоможіть мені, тому що це казино, здається, несерйозне і навмисне затягує, щоб не виплачувати виграш
Hello, I have requested a withdrawal of 1000 euros since August 1st, the withdrawal is still not processed while on the site it is mentioned that the withdrawal must not exceed 48 hours,
please help me, because this casino does not seem to be serious and drags things out on purpose in order not to pay the winnings
Bonjour, j’ai demander un retrait de 1000 euros depuis le 1 et août, le retrait n’est toujours pas traiter alors que sur le site est mentionné que le retrait ne doit pas dépasser les 48 heures de délais,
merci de m’aider, car ce casino n’a pas l’air d’être sérieux et traîne les choses volontairement dans le but de ne pas payer les gains
Привіт, чи спілкувалися ви з казино щодо того, в чому полягає проблема, коли вони кажуть, що зняття коштів не повинно перевищувати 48 годин? Ваш обліковий запис уже повністю перевірено? Крім того, це було ваше перше зняття коштів?
У будь-якому випадку, ви бачили індекс безпеки цього казино на нашому веб-сайті? Напевно, я б двічі подумав над тим, щоб зробити депозит у цьому казино, оскільки воно має чимало «червоних прапорців».
Однак, якщо ви чекаєте більше 2 тижнів, я рекомендую подати нам скаргу. Просто натисніть на це посилання: https://casino.guru/complaints
Ми спробуємо розібратися у вашій ситуації та спробувати її вирішити.
Як ви думаєте, чи варто?
Hi, have you communicated with the casino about where the problem is when they say withdrawals should not exceed 48 hours ? Has your account been fully verified yet ? Additionally, was this your first withdrawal ?
Anyway, have you seen the safety index of this casino on our website ? I would probably think twice about depositing in this casino, as it has quite a few "red flags".
However, If you have been waiting for more than 2 weeks, I would recommend you to file a complaint with us. Just click on this link: https://casino.guru/complaints
We will try to look into your situation and try to resolve it.
Do you think it's worth it?
Привіт, я бачу, що ви не єдиний, хто має подібну проблему, і згідно з вашою скаргою казино навіть не відповіло, що не дивно, оскільки його індекс безпеки дуже низький і воно не реагувало на багато інших скарг. Мені шкода, що ми не можемо допомогти більше, але якщо казино не зацікавлене, це майже неможливо.
Однак, якщо вам вдалося зв’язатися з казино та отримати від них відповідь щодо вашого виведення коштів, чи можна було б повідомити нас про це?
Hi, I see that you are not the only one who has a similar problem and according to your complaint the casino did not even respond, which is not surprising as its saftey index is very low and it did not respond to many other complaints. I'm sorry we couldn't help more, but if the casino is not interested, it's almost impossible.
However, if you managed to contact the casino and get a response from them within the scope of your withdrawal, would it be possible to let us know ?
Привіт! Мені прикро чути, що у вас така сама ситуація, але, схоже, казино поки що не хоче багато чого робити. Якщо ви знайдете будь-яку нову інформацію, чи можете ви повідомити нам?
Hi, I'm sorry to hear that you have the same situation, but it looks like the casino doesn't want to do much about it yet. If you find out any new information could you update us ?
Привіт, я зняв 300 фунтів стерлінгів на goldenlion.bet, і минуло 21 день, а мені ще не виплатили. Це законний сайт? Як я можу подати на них судовий позов? Дякую, Даніель
Hi, I’ve mad a withdrawal of £300 on goldenlion.bet and it’s 21 days since and I haven’t been paid until now. It’s this a legitimate site? How can I take legal action against them? Thank you, Daniel
Привіт, я перемістив ваш пост до казино, про яке ви говорите. Мені прикро за ситуацію, в яку ви потрапили, тому що коли я подивився на індекс безпеки казино , стало зрозуміло, чому у вас проблеми. Чи намагалися ви перевірити якусь інформацію про казино, перш ніж прийти сюди грати? Наприклад, відгуки користувачів або скарги . Я б завжди рекомендував це, оскільки це відображає досвід гравців. Що стосується скарг, я виявив, що казино досі не відповіло на жодну, що мене не дивує, але, з іншого боку, це мене також не радує. Я б рекомендував вам також подати скаргу, але я б не очікував позитивного результату. Якщо ви вважаєте гарною ідеєю хоча б спробувати, ось посилання: https://casino.guru/complaints/all
Що стосується судових дій, я не впевнений, що б я порадив, оскільки казино не має ліцензії, і зв’язатися з владою неможливо. Якби був інший спосіб, я б, мабуть, не вагався, хоча не знаю, яким би був результат.
Однак чи намагалися ви зв’язатися з казино щодо виведення коштів?
Hi, I've moved your post to the casino you're talking about. I'm sorry for the situation you got into, because when I looked at the casino's safety index, it's clear why you're having problems. Did you try to check some information about the casino before you came here to play? For example, user reviews or complaints. I would always recommend this, as it reflects the experience of the players. As for complaints, I found that the casino hasn't responded to any so far, which doesn't surprise me, but on the other hand it doesn't please me either. I would recommend that you file a complaint as well, but I would not expect a positive result. If you think it's a good idea to at least give it a try, here's a link: https://casino.guru/complaints/all
As for legal action, I'm not sure what I would recommend since the casino doesn't have a license and it's not possible to contact the authorities. If there was another way, I probably wouldn't hesitate, although I don't know what the outcome would be.
However, have you tried contacting the casino about the withdrawal ?
Ви подібні до них, шахраям подобається це зле казино, ви вдаєте, що допомагаєте людям, але нікому не допомагаєте. Чому б вам не повідомити про це владі, так вони взагалі закривають сайт, а ви дозволяєте їм діяти безкарно
You are like them, crooks like this evil casino, you pretend to help people, but you help no one. Why don't you report it to the authorities, that way they close the site altogether, but you let them act with impunity
Vous êtes comme eux des escrocs comme ce casino diabolique, vous faites semblant d’aider les gens, mais vous aidez personne. Pourquoi vous ne le signalez pas aux autorités, comme ça le site ils ferment carrément, mais vous les laissez agir en tout impunité
Ви помиляєтеся... Вони допомагали мені в минулому в багатьох випадках. Вони мають 0,9/10 для цього казино, що саме ви очікуєте зробити?
You are wrong.... They helped me in the past in many cases. They have 0.9/10 to this casino what exactly you expect to do?
Ви подібні до них, шахраям подобається це зле казино, ви вдаєте, що допомагаєте людям, але нікому не допомагаєте. Чому б вам не повідомити про це владі, так вони взагалі закривають сайт, а ви дозволяєте їм діяти безкарно
You are like them, crooks like this evil casino, you pretend to help people, but you help no one. Why don't you report it to the authorities, that way they close the site altogether, but you let them act with impunity
Vous êtes comme eux des escrocs comme ce casino diabolique, vous faites semblant d’aider les gens, mais vous aidez personne. Pourquoi vous ne le signalez pas aux autorités, comme ça le site ils ferment carrément, mais vous les laissez agir en tout impunité
Якби ми були такими, як вони, як ви згадали, ми б, ймовірно, не намагалися допомогти вам із скаргою, яку ви почали . Я знаю, що подібна ситуація має бути важкою та напруженою, але якщо казино не має бажання відреагувати та вирішити проблему, ми мало що можемо з цим зробити. Казино отримало чорні точки і його індекс безпеки був знижений, я розумію, що іноді це недостатньо, але ми не можемо повернути гроші за помахом чарівної палички.
У будь-якому випадку, я б також додав, що казино має індекс безпеки 0,9 і багато червоних прапорців, тому я не дуже розумію, чому ви прийшли сюди грати. Я вважаю, що було б гарною ідеєю провести невелике дослідження, перш ніж робити депозит у казино.
Що стосується повноважень, казино не має ліцензії, тому я не знаю, до якого органу ми повинні повідомляти про це.
Я ще раз співчуваю вам, але, на жаль, ми не змогли зробити більше. Я був би радий, якби казино спробувало вирішити їхні скарги, і ви могли б повторно відкрити свою скаргу, але я не знаю, чи це буде так найближчим часом.
Тому я б рекомендував вам бути дуже обережними з вибором казино та намагатися зібрати якомога більше інформації, перш ніж грати. Я бажаю вам успіхів і сподіваюся, що ви більше не потрапите в подібну ситуацію.
If we were like them, as you mention, we probably wouldn't be trying to help you with the complaint you started. I know it must be difficult and stressful when a similar situation arises, but if the casino has no will to respond and resolve the problem, there is not much we can do about it. The casino has received black points and its safety index has been reduced, which I understand is sometimes insufficient, but we can't bring the money back with a wave of a magic wand.
Anyway, I would also add that the casino has a safety index of 0.9 and many red flags, so I don't really understand why you came here to play. I think it's a good idea to do a little research before depositing in a casino.
As far as authority is concerned, the casino is not licensed, so what authority we should report them to I have no idea.
Once again, I sympathise with you, but unfortunately we have not been able to do more. I would be happy if the casino would try to resolve their complaints and you could reopen your complaint, but I don't know if that will be the case in the near future.
Therefore, I would recommend that you be extra careful with your choice of casino and try to gather as much information as possible before you play. I wish you the best of luck and I hope you will not get into a similar situation again.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.