ФорумКазиноОбговорення казино Bigwins.bet

Обговорення казино Bigwins.bet (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
3835 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому


Ми просимо вибачення за незручності. Як ми бачимо в нашій системі, статус вашого запиту – очікування. Затримки можуть виникати через велику кількість запитів, які мої колеги повинні перевірити, суму виплати, а також банківський процес.


Якщо все було згідно з нашими Умовами, у вас немає причин для хвилювання. Процедура перевірки може тривати довше, ніж зазвичай, через багато різних факторів, оскільки ми хочемо переконатися, що все було чесно та не було порушено Умов.


Справа в тому, що розгляд цих запитів є дуже делікатним і складним процесом. Для ретельної перевірки потрібен час

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Кожен день вони говорять мені щось інше

Автоматичний переклад.
Sevara
1 рік тому

Це дуже розчаровує, чи не так?

Існує ймовірність того, що деякі з цих тверджень близькі до реальності, але як хтось може бути впевнений, якщо казино весь час виглядає таким непослідовним?

Я хотів би сказати вам, що це нормально, і це скоро закінчиться.

Справа в тому, що казино може проводити делікатну перевірку, у такому випадку нам доведеться зачекати, поки це буде зроблено.

Я знаю, що вам це не подобається, але давайте залишатися позитивними!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У них однакові казино з різними назвами, і я чекав майже півтора місяці, щоб отримати свої гроші.

Автоматичний переклад.
Sevara
1 рік тому

Це справді прикро! Але скарга не дійшла до кінця, треба чекати.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я щодня пишу їм повідомлення й не отримую відповіді.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Сподіваюся, мені повернуть гроші...

Автоматичний переклад.
Sevara
1 рік тому

Це викликає занепокоєння. На щастя, згідно з таймером скарг, оновлення має бути незабаром!

Мабуть, це жахливо, і я сподіваюся, що кінець уже близько.


Автоматичний переклад.
Sevara
1 рік тому

Якщо ви зробили депозит за допомогою картки Visa або MasterCard, ви можете повідомити їм, що ви стали жертвою шахрайства, і вам можуть повернути кошти, що означає, що ви принаймні отримаєте свої депозити

Автоматичний переклад.
Sevara
1 рік тому

Я знаю, що минуло близько 14 днів з моменту, коли ви подали запит на зняття коштів. На жаль, ви грали в казино, яке, на нашу думку, не має хорошого індексу безпеки. У будь-якому разі я прочитав найновіший електронний лист, який ви опублікували у своїй скарзі. Наскільки вони з вами спілкуються, я все одно дав би їм шанс. Питання в тому, скільки часу ви готові чекати... Вони можуть застосувати тактику затримки, сподіваючись, що ви втратите свій виграш, оскільки ви виграли досить багато порівняно з розміром вашого депозиту. Але я тільки здогадуюсь.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Ми говоримо тут про депозит у розмірі 20 євро, який може забезпечити їй місце в чорному списку багатьох провайдерів казино, якщо вона вимагатиме повернення платежу. Я б використав це лише як крайній засіб.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Якщо це все ваше право. Вона все ще може отримати свої гроші, просто наберіться терпіння та тримайте їх.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

, Це не 14 днів, це з 26 червня, ще багато

Автоматичний переклад.
Sevara
1 рік тому

Не хвилюйтеся, спеціаліст із розгляду скарг це знає. Минуло більше місяця чи близько того, чи не так?

Ну, я б ще почекав ці кілька днів. Але це не здається мені багатообіцяючим.

Гадаю, скоро побачимо.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого