На жаль, ми не маємо такої інформації.
Все, що стосується кожного онлайн-казино в нашій базі даних, включено в його огляд.
Unfortunately, we have no such information.
Everything related to each online casino in our database is included in the review of it.
Якщо казино внесено в чорний список, його не буде видно на нашому веб-сайті.
Щоб надати всю інформацію, ми вважаємо за краще бути видимими, щоб усі наші користувачі могли все чітко бачити.
If the casino is blacklisted, then it would not be visible on our website.
In order to provide all the information, we prefer to be visible so all our users can see everything clearly.
Добре, але де знаходиться компанія? У вас є інформація на вашому веб-сайті, але вона незрозуміла.
Ok, but where is the company located ? You have the information on your website but it is not clear.
Як написано в огляді цього казино: «Наскільки нам відомо, GoldenLion.bet Casino не входить до відповідних чорних списків казино. Якщо казино потрапило в чорний список, наприклад наш чорний список Casino Guru , це може означати, що казино Шукаючи онлайн-казино для гри, ми вважаємо вкрай важливим, щоб гравці не сприймали цей факт легковажно».
As written in the review of this casino: "As far as we know, no relevant casino blacklists include GoldenLion.bet Casino. If a casino has landed itself a spot on a blacklist such as our Casino Guru blacklist, this could mean that the casino has mistreated its customers. When seeking out an online casino to play at, we consider it crucial for players to not take this fact lightly."
Привіт, але у вас на сайті є назва холдингової компанії. Звідки ти це взяв?
Будь-яка порада, як насправді повернути гроші від цих хлопців?
Hi, but you have on your website the name of the holding company. Where did you get this from ?
Any advice to actually get the money back from these guys?
Наша команда даних збирає інформацію з сайту кожного казино або спілкуючись з ними, якщо вони, звичайно, бажають спілкуватися.
У нас немає іншої інформації; все видно в огляді кожного казино.
Our data team collects the information from the site of each casino, or by communicating with them, if they are willing to communicate, of course.
We have no other information; everything is visible in the review of each casino.
Зверніть увагу, що все видно в кожному огляді онлайн-казино з нашого боку. Ви можете бачити та читати все, чим ми можемо поділитися.
Please know that everything is visible on every review of online casinos on our side. You can see and read everything we are able to share.
Я чекав на зняття 6 місяців. Здається, через 2 місяці він скасовує його, і він повертається у ваш обліковий запис. Я повторно надсилав його 3 рази. Я отримую таке ж виправдання через чат. Те, що вони мають чеки до і мають великий обсяг зняття коштів.
Це їхня відповідь
Зараз ваше зняття обробляється, що зазвичай займає 7-21 робочий день (за винятком вихідних). Ви отримаєте сповіщення електронною поштою, якщо для завершення процесу знадобляться додаткові документи.
Ваш запит на зняття коштів важливий для нас, і ми хочемо запевнити вас, що наразі він проходить необхідні перевірки в рамках нашої процедури
процес перевірки. Ці перевірки мають вирішальне значення для підтримки цілісності всіх транзакцій. Ми прагнемо завершити цей процес у стандартний термін і будемо інформувати вас.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
This is their reply
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Your withdrawal request is important to us, and we want to assure you that it is currently undergoing the necessary checks as part of our routine
verification process. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. We aim to finalize this process within our standard timeframe and will keep you informed.
Я намагаюся отримати за свої гроші 1,5 роки (23 липня) такі ж відповіді, як і ваші.
Мої запити скасовуються кожні 3 місяці.
I am trying to get my money 1.5 years (July 23) same answers as yours.
My requests cancels every 3 months.
Привіт усім, це так сумно. Ви всі пробували чи маєте якісь ідеї спробувати повернутися? Депозити мають бути законними, і я вважаю неетичним, що постачальники ігор у казино продовжують дозволяти їм використовувати свої ігри. Не те, що я граю в ігри казино.
Я просто не можу зрозуміти, що для цих шахраїв немає прав. Чесно кажучи, я вважаю, що це дуже безглуздо з їхнього боку, оскільки більшість азартних гравців програють і роблять депозит повторно.
Будь-яка допомога буде дуже вдячна та, я думаю, допоможе у ваших випадках.
Ви просто втратили віру, що це колись станеться. Я дійсно отримував деякі зняття раніше....
Hello All, this is so sad. Have you all tried or have any ideas to try and get back? The deposits must be legit and I think its unethical that casino game providers continue to allow them to use their games. Not that I play casino games.
I am just cant get my head round that there is no recourse for these crooks. Honestly, I think it is quite stupid of them, as most gamblers lose and would redeposit.
Any help would be greatly appreciated nad I suppose would help in your cases.
Have you simply lost faith this will ever happen. I actually got some withdrawls before....
Я чекав на зняття 6 місяців. Здається, через 2 місяці він скасовує його, і він повертається у ваш обліковий запис. Я повторно надсилав його 3 рази. Я отримую таке ж виправдання через чат. Те, що вони мають чеки до і мають великий обсяг зняття коштів.
Це їхня відповідь
Зараз ваше зняття обробляється, що зазвичай займає 7-21 робочий день (за винятком вихідних). Ви отримаєте сповіщення електронною поштою, якщо для завершення процесу знадобляться додаткові документи.
Ваш запит на зняття коштів важливий для нас, і ми хочемо запевнити вас, що наразі він проходить необхідні перевірки в рамках нашої процедури
процес перевірки. Ці перевірки мають вирішальне значення для підтримки цілісності всіх транзакцій. Ми прагнемо завершити цей процес у стандартний термін і будемо інформувати вас.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
This is their reply
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Your withdrawal request is important to us, and we want to assure you that it is currently undergoing the necessary checks as part of our routine
verification process. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. We aim to finalize this process within our standard timeframe and will keep you informed.
Мені б хотілося сказати щось позитивне, але я боюся, що не тільки на основі цієї теми, а також з огляду на дуже низький індекс безпеки, це зовсім не дивно. 🙁
Незважаючи на те, що я особисто не покладаю великих надій на процес подання скарги, як і сказано у фактичному попередженні, будь ласка, оновіть відповідний ланцюжок, щоб просувати справу вперед. хто знає Зрештою, це може змінити правила гри.
I wish I could say something positive, but I fear that, not just based on this thread and also according to a very low Safety Index it is not that surprising at all. 🙁
Despite the fact that I would not personally hold high hopes for the complaint process, just as the actual warning says, please update the compliant thread to press the case forward. Who knows? It might be a game changer after all.
Мені прикро чути, що страждання ніколи не закінчуються. Інші можуть передумати грати в такому казино, якщо побачать вашу нерозглянуту скаргу. Той факт, що це казино відповіло вам, незважаючи на скаргу без відповіді, мене вражає. Я б сказав, що це особливо трагічно.
I am sorry to hear that the suffering never ends. The others might reconsider playing in such a casino if they saw your unresolved complaint. The fact that this casino has responded to you in spite of the unanswered complaint astounds me. I would say that this is particularly tragic.
Привіт усім, це так сумно. Ви всі пробували чи маєте якісь ідеї спробувати повернутися? Депозити мають бути законними, і я вважаю неетичним, що постачальники ігор у казино продовжують дозволяти їм використовувати свої ігри. Не те, що я граю в ігри казино.
Я просто не можу зрозуміти, що для цих шахраїв немає прав. Чесно кажучи, я вважаю, що це дуже безглуздо з їхнього боку, оскільки більшість азартних гравців програють і роблять депозит повторно.
Будь-яка допомога буде дуже вдячна та, я думаю, допоможе у ваших випадках.
Ви просто втратили віру, що це колись станеться. Я дійсно отримував деякі зняття раніше....
Hello All, this is so sad. Have you all tried or have any ideas to try and get back? The deposits must be legit and I think its unethical that casino game providers continue to allow them to use their games. Not that I play casino games.
I am just cant get my head round that there is no recourse for these crooks. Honestly, I think it is quite stupid of them, as most gamblers lose and would redeposit.
Any help would be greatly appreciated nad I suppose would help in your cases.
Have you simply lost faith this will ever happen. I actually got some withdrawls before....
Привіт!
Ви успішно вийшли з цього сайту... Ну, це щось!
Ви пам'ятаєте, який це був рік? Згідно з нашим досвідом, це казино було проблемою принаймні кілька років.
Мушу сказати, що я погоджуюся з вашими думками, але я б сказав, що ми живемо в дивному світі.
Справедливість чомусь стала питанням перспективи, і зараз можливо все. Принаймні іноді я відчуваю такі сильні почуття.
Hi there!
You have successfully withdrawn from this site... Well, that's something!
Do you recall what year it was? According to our experiences, this casino has been a pain for at least a few years already.
I have to say I agree with your thoughts, but we live in a strange world, I'd say.
Fairness has somehow become a question of perspective, and anything is possible now. At least occasionally, I experience such strong feelings.
Привіт,
Так, це було у вересні цього року, і вірте чи ні, це було протягом 1-2 днів. Я думаю, що іноді вони дозволяють зняти деякі кошти, щоб змусити вас внести більше...
Я також думаю, що вони викрадають ваші дані після перевірки, щоб продати онлайн-шахрайським карткам. Оскільки я використовував лише одну картку для транзакцій, і ніде більше. Раптом дані картки використовуються для транзакцій у Нігерії...
Hello,
Yes it was in September of this year and believe it or not it was within 1 or 2 days. I think they sometimes allow some withdrawls to make you deposit more...
I also think they steal your details once verified to sell to online card fraud. As I only used one card for transactions and not anywhere else. Suddenly the card details are being used for transactions in Nigeria...
Чи є якась інша порада, щоб спробувати щось зробити тут. Повинен бути спосіб «стежити за грошима», щоб прибити цих людей і повернути гроші.
Is there any other advice to look to try and do something here. There must be a way to "follow the money" to nail these people down and get money back.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.