ФорумКазиноGoldenbet Casino - загальне обговорення

Goldenbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від hanzy1991
|
14877 переглядів 203 відповідей |
|
1 2 3...11
Додати публікацію
Jadeycw
5 міс. тому

Гей, я думаю, добре почекати деякий час, коли ви побачите в казино, що гроші надіслано, тому добре набратися терпіння.

Але коли ви говорите, що не можете зв’язатися з постачальником платежів, як це можливо?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

немає контактної інформації в Інтернеті, щоб поговорити з компанією «sepa», тож якщо там написано успіх із золотою ставкою, і вони скажуть, що це зроблено з їхнього боку, тоді мої гроші мають бути в sepa, тож як мені зв’язатися з ними?

Автоматичний переклад.
Jadeycw
5 міс. тому

Він не пропонує контактні дані, якщо ви самі не надсилаєте гроші через sepa? Зазвичай я граю на британських веб-сайтах і отримую гроші максимум протягом 2 днів

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чат у прямому ефірі марний, щоб надсилати мені відповіді іншим людям про моє відкликання, а не вирішувати власну проблему

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

немає контактної інформації в Інтернеті, щоб поговорити з компанією «sepa», тож якщо там написано успіх із золотою ставкою, і вони скажуть, що це зроблено з їхнього боку, тоді мої гроші мають бути в sepa, тож як мені зв’язатися з ними?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

На мій погляд, Джаро просив вас зв’язатися зі своїм банком, оскільки SEPA — це лише спосіб налаштувати міжнародні платежі, а процесор також є вашим банком.

Чи можете ви підтвердити транзакцію у своєму банку?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чат у прямому ефірі марний, щоб надсилати мені відповіді іншим людям про моє відкликання, а не вирішувати власну проблему

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви спробували натомість їхню електронну пошту?Support@Goldenbet.Електронна пошта може бути того варта.

Будь ласка, дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Після додаткових електронних листів гроші врешті-решт були отримані, тож вони довели, що я помилявся, і deffo не є шахрайством, і просто справді потрібно більше часу, щоб отримати. Хоча живий чат і підтримка клієнтів/електронна пошта підводять компанію. Але щасливий, що отримав кошти і мене не обікрали

Автоматичний переклад.
Jadeycw
5 міс. тому

Мої вітання!

Я згоден, що підтримка насправді має надавати підтримку гравцям. Будемо сподіватися, що незабаром вони над цим попрацюють.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це казино ошукало мене на 6500 фунтів стерлінгів на моєму рахунку ryanhudson34 Я вніс ці кошти всі, що в мене було, і я виключений, і вони визнали, що я є, а потім все одно не повернуть мої кошти. Я отримаю ці кошти назад, я збираюся передайте це до суду дрібних позовів зараз

Автоматичний переклад.
ryanhudsonelliott
5 міс. тому

Вибачте за вашу ситуацію. Якщо ви вважаєте, що наша група розгляду скарг може допомогти вам вирішити цю проблему, спробуйте подати скаргу тут. Скористайтеся цим посиланням , щоб зробити це, і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вже подав скаргу щодо цієї компанії. Мені б хотілося, щоб ви повернули мої гроші, вони зняли з мене 6500 фунтів стерлінгів після того, як мене виключили ще в січні 2024 року. Чесно кажучи, ця компанія – жахлива людина, і вони мені не відповідають. Я надіслав масу електронних листів.

Автоматичний переклад.
ryanhudsonelliott
5 міс. тому

Привіт, ви подали скаргу до нас чи маєте на увазі кудись ще? Хм, ви змогли повторно відкрити свій обліковий запис або створити інший у казино? Я думаю, що до самовиключення слід ставитися серйозно, але я знаю, що казино іноді виявляють зіткнення, коли ви знімаєте кошти, тому я запитую.

Дай мені знати, як це було.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я подав 10 скарг, вони пограбували мене за мої 7000 фунтів стерлінгів. Я виключений, тому я не можу використовувати жодну з платформ, вони надіслали мені це в письмовому вигляді як доказ. Я можу прикріпити це зараз, мені просто потрібні мої депозити, як Я не зміг би нічого зняти через те, що моя ip-адреса та ID були заборонені на сайті минулого року, чи можете ви, будь ласка, спробувати повернути мої кошти, це мене розгубило. здоров'я file


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я зміг відкрити та створити обліковий запис, наведений нижче


filefile


вони обдурили мене й забрали мої 6500 фунтів стерлінгів, але вони не повернуть їх, навіть якщо я не користувався цим сайтом, оскільки вони заблокували мене під час створення, і вони отримали всі платежі, зроблені цій компанії нижче.


filefilefile

Автоматичний переклад.
ryanhudsonelliott
5 міс. тому

Ми переглянули ваші скарги тут разом із нашою командою, які були відхилені, і причина могла полягати в тому, що вони насправді не можуть вам допомогти, на жаль. Іноді це може бути причиною відсутності доказів або навіть інших обставин. Тому мені дуже шкода, що ми нічим не можемо допомогти.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Брак доказів. Я надав вам усі можливі докази, які міг. Це жарт про те, що ви навіть не можете цього зробити, просто показує, що це все про це завжди шахрайство

Автоматичний переклад.
ryanhudsonelliott
5 міс. тому

Ви знаєте, це більше про те, що гравці можуть дати нам для початку. Ви виглядаєте досить впевненим, що ми не виправдали ваших очікувань, а ми, з іншого боку, маємо власну точку зору.

Давайте сприймемо це як факт.

Чи намагалися ви знайти когось іншого, щоб розглянути ваші проблеми щодо казино? На даний момент це може бути хорошим пострілом.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ваші переконання марні у розгляді скарг, тож дайте мені знати, до кого ще звернутися, і я скажу, що вам нічого не допомогли, це жарт, і я буду скаржитися на ваші послуги

Автоматичний переклад.
ryanhudsonelliott
5 міс. тому

Якщо вам справді потрібна допомога в цьому питанні, надішліть мені електронний лист за адресою jasminebella1968@outlook.com і я зроблю все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
1 2 3...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого