1 рік тому
Тут ви можете обговорити Goldenbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Здається, слоти Playngo працюють з іншого сервера "76.gamesdelivery.net", ніж в інших законних казино, які працюють з "https://bmtfly.playngonetwork.com/"
Потенційно підроблені слоти?
The Playngo slots seem to run from a different server "76.gamesdelivery.net" than on other legit casinos which run from "https://bmtfly.playngonetwork.com/"
Potentially fake slots?
Це цікаво. Будь ласка, надішліть цю інформацію нашій групі даних?
Для таких оновлень є спеціальна функція 🙂
Прокрутіть вниз у розділі «Огляд».🙏
That's interesting - care to send this info to our data team, please?
There's a special feature for such updates 🙂
Scroll down in the "Overview" section.🙏
Дуже стурбований тим, що я не зможу зняти гроші. Я надіслав більше ніж достатньо інформації для перевірки, але все ще не можу отримати свої гроші? Як це все ще працює та займає високі позиції в списку пошуку казино, коли це виглядає як шахрайство? Хтось справді повернув там гроші?
Very concerned that I will not be able to withdraw any money I have sent more than enough information to be verified and still can not get my money? How is this still up and running and coming up high on a search list for casinos when it appears to be a scam? Has anyone actually revived there money ?
привіт
Я думаю, вам слід зосередитися на основах, принаймні зараз.
У будь-якому випадку, на перший погляд казино виглядає добре:
https://casino.guru/goldenbet-casino-review#tab=js-tab-reputation
Те, що вам здається більш ніж достатньою інформацією, може бути недостатнім для казино. Ви впевнені, що надали правильний тип документів? Це поширена проблема, тому я хочу бути впевненим.
Ви запитували в казино про свою стурбованість?
Hey there.
I think you should focus on the basics, at least for now.
Anyway, the casino seems ok at the first glance:
https://casino.guru/goldenbet-casino-review#tab=js-tab-reputation
What you see as more than enough information may not be enough for the casino. are you sure you provided the correct type of documents, please? This is a common issue, so I want to be sure.
Have you asked the casino about your concern?
Привіт, Джош, я зараз переживаю те саме й намагаюся дізнатися про це, чи міг ти колись відмовитися?
Hi Josh I am going through the same thing now and trying to find out about it, were you ever able to withdraw?
Мені дуже шкода, що я втручаюся. Просто хотів, щоб ви знали, що якщо ви вважаєте, що вам знадобиться допомога, детально поясніть свою ситуацію, і ми побачимо, чи є спосіб допомогти.
I'm sorry to step in. Just wanted you to know that in case you think you could use some help, please explain your situation in detail, and we shall see whether there is a way to help out.
Привіт, Радка, дякую за відповідь, зараз вони перевірили мій обліковий запис і обробляють зняття. Сподіваюся, все пройде гладко і все буде добре. Я буду оновлювати, як це відбувається! Дякуємо, що зареєструвалися!
Hi Radka thank you for the reply, they have verified my account now and processing the withdrawal. Hopefully that goes smoothly and everything will be ok. I will update on how it goes! Thank you though for checking in!
Отже, ви на крок попереду, коли скажете, що вже підтвердили свій обліковий запис. Тому ми чекатимемо, щоб почути, що ви скажете, і чи вдалося вам зняти без проблем.
Удачі. ☘️
So you are one step ahead when you say that you have already verified your account. So we will wait to hear what you have to say and if you managed to withdraw without any problems.
Good luck. ☘️
Я не граю в казино, роблю ставки на спорт, але сьогодні, коли я хотів зняти свої кошти, моє зняття було заблоковано, і ось що я отримав поштою:
Звертаємось до вас щодо верифікації облікового запису.
Повідомляємо, що з міркувань безпеки вас просять пройти відеоверифікацію.
Перегляньте детальну інформацію нижче:
Відео потрібно знімати в режимі селфі. Будь ласка, тримайте телефон в одній руці, а той же документ, що посвідчує особу, який використовується для ідентифікації на нашому веб-сайті, в іншій. Разом з документом, що посвідчує особу, ви також повинні мати аркуш паперу, де вказано поточну дату, ваше повне ім’я, ім’я користувача та назву нашого сайту.
Не забувайте усно вимовляти всю інформацію, написану на папері, англійською мовою. Будь ласка, зніміть відео відповідно до цих вимог і надішліть його нам».
Цікаво, хтось з цим стикався?
I don’t play in the Casino, I bet on sports, but today when I wanted to withdraw my funds, my withdrawal was blocked and this is what I received in the mail:
We are contacting you regarding the account verification.
Please be informed that for security reasons you are requested to pass video verification.
Kindly check out the detailed information below:
The video has to be taken in selfie mode. Please, hold your phone in one hand and the same identity document used for identification on our website in another. With an identity document, you have to hold a piece of paper as well, where the current date, your full name, username and the name of our website is written.
Do not forget to pronounce all the information written on the paper verbally in English. Please, take a video according to these requirements and send it back to us."
I wonder if anyone has encountered this?
Привіт. Я б сказав, що в цьому немає нічого незвичайного, коли справа стосується верифікації себе в онлайн-казино. Багато казино використовують цей тип доказів, як я міг би це назвати, щоб переконатися, що вони підтверджують правильну особу, скажімо так. Я знаю, що це може здатися вам якось безглуздо, але ми багато разів стикалися з цим. Завжди добре співпрацювати з казино, щоб отримати повну верифікацію рахунку. Але давайте подивимося, чи хтось розповість вам більше про такий досвід. 🤔 Отже, що ви скажете, чи спробуєте ви записати відео відповідно до інструкцій, які вам надали в казино?
Hello. I would say, that this is nothing unusual when it comes to the verifying yourself at online casino. Many casinos use this kind of proof, as I could call it, to make sure, that they verify the right person, let's say. I know, that it might sound somehow silly to you, but we have come across this many times before. It is always good to cooperate with the casino, to get the account fully verified. Let's see, though, if someone else will tell you more about this kind of experience. 🤔 So what do you say, will you try to record the video according to the instructions you were given from the casino?
привіт!
Я б сказав, що співпраця – це завжди найкращий спосіб отримати гроші. Можливо, вам буде цікаво почитати про подібну відеоверифікацію, яку нещодавно пройшов ще один український гравець - вона тут 👈
Сподіваюся, ви також незабаром завершите перевірку!
Поки ви цього не зробите, ми тут, щоб стежити за вашим прогресом, не хвилюйтеся.
Hey!
Cooperation is always the best way to get paid, I'd say. Maybe you would be interested in reading about a similar video verification that another fellow Ukrainian player recently passed - it's right here 👈
I hope you'll be done with your verification soon enough too!
Until you do, we are here to keep an eye on your progress, don't worry.
Я пройшов верифікацію і отримав можливість вивести кошти. Я намагався вивести за допомогою криптовалюти, але вони скасували виведення і сказали, що у них технічні проблеми. Поки що я все ще не впевнений, чи зможу зняти кошти.
I passed the verification and was given the opportunity to withdraw funds. I tried to withdraw using cryptocurrency, but they canceled the withdrawal and said that they had some technical problems. So far, I'm still not sure if I can withdraw funds.
Супер новина! Отже, який варіант оплати зрештою врятував ситуацію?
Якщо я не помиляюся, вам знадобилося чимало часу, щоб отримати гроші. 🤔
Super news! So, which payment option saved the day in the end?
If I'm not mistaken, it took you quite some time to get the money, though. 🤔
Гей, я бачу, у вас гарний настрій, ви вже грали в цьому казино і встигли щось виграти чи ні? 🙂
Hey, I see you are in a good mood, have you played in this casino before and managed to win something or not ? 🙂
Я вибрав sepa, щоб вийти з goldenbet, я у Великобританії! На золотій ставці написано успіх, але я все ще не отримав свої гроші та не можу зв’язатися з sepa. Чи є золота ставка шахрайством?
I chose sepa to withdraw from goldenbet , I am in the uk! It says success on golden bet but I still haven’t received my money and can’t get in contact with sepa, is golden bet a scam?
Гей, я думаю, добре почекати деякий час, коли ви побачите в казино, що гроші надіслано, тому добре набратися терпіння.
Але коли ви говорите, що не можете зв’язатися з постачальником платежів, як це можливо?
Hey, I think it's good to wait a while, when you see in the casino that the money has been sent, so it's good to be patient.
But when you say you can't contact the payment provider, how is that possible ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.