ФорумКазиноGoldenbet Casino - загальне обговорення

Goldenbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від hanzy1991
|
20997 переглядів 219 відповідей |
|
1 2...11
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Goldenbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Здається, слоти Playngo працюють з іншого сервера "76.gamesdelivery.net", ніж в інших законних казино, які працюють з "https://bmtfly.playngonetwork.com/"

Потенційно підроблені слоти?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
hanzy1991
1 рік тому

Це цікаво. Будь ласка, надішліть цю інформацію нашій групі даних?

Для таких оновлень є спеціальна функція 🙂

file

Прокрутіть вниз у розділі «Огляд».🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже стурбований тим, що я не зможу зняти гроші. Я надіслав більше ніж достатньо інформації для перевірки, але все ще не можу отримати свої гроші? Як це все ще працює та займає високі позиції в списку пошуку казино, коли це виглядає як шахрайство? Хтось справді повернув там гроші?

Автоматичний переклад.
josephsurridge1994
1 рік тому

привіт

Я думаю, вам слід зосередитися на основах, принаймні зараз.

У будь-якому випадку, на перший погляд казино виглядає добре:

https://casino.guru/goldenbet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Те, що вам здається більш ніж достатньою інформацією, може бути недостатнім для казино. Ви впевнені, що надали правильний тип документів? Це поширена проблема, тому я хочу бути впевненим.

Ви запитували в казино про свою стурбованість?

Автоматичний переклад.
josephsurridge1994
1 рік тому

Привіт, Джош, я зараз переживаю те саме й намагаюся дізнатися про це, чи міг ти колись відмовитися?

Автоматичний переклад.
JosephUnder1993
1 рік тому

Мені дуже шкода, що я втручаюся. Просто хотів, щоб ви знали, що якщо ви вважаєте, що вам знадобиться допомога, детально поясніть свою ситуацію, і ми побачимо, чи є спосіб допомогти.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, Радка, дякую за відповідь, зараз вони перевірили мій обліковий запис і обробляють зняття. Сподіваюся, все пройде гладко і все буде добре. Я буду оновлювати, як це відбувається! Дякуємо, що зареєструвалися!

Автоматичний переклад.
JosephUnder1993
1 рік тому

Отже, ви на крок попереду, коли скажете, що вже підтвердили свій обліковий запис. Тому ми чекатимемо, щоб почути, що ви скажете, і чи вдалося вам зняти без проблем.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не граю в казино, роблю ставки на спорт, але сьогодні, коли я хотів зняти свої кошти, моє зняття було заблоковано, і ось що я отримав поштою:

Звертаємось до вас щодо верифікації облікового запису.


Повідомляємо, що з міркувань безпеки вас просять пройти відеоверифікацію.


Перегляньте детальну інформацію нижче:


Відео потрібно знімати в режимі селфі. Будь ласка, тримайте телефон в одній руці, а той же документ, що посвідчує особу, який використовується для ідентифікації на нашому веб-сайті, в іншій. Разом з документом, що посвідчує особу, ви також повинні мати аркуш паперу, де вказано поточну дату, ваше повне ім’я, ім’я користувача та назву нашого сайту.


Не забувайте усно вимовляти всю інформацію, написану на папері, англійською мовою. Будь ласка, зніміть відео відповідно до цих вимог і надішліть його нам».

Цікаво, хтось з цим стикався?


Автоматичний переклад.
zendik40
8 міс. тому

Привіт. Я б сказав, що в цьому немає нічого незвичайного, коли справа стосується верифікації себе в онлайн-казино. Багато казино використовують цей тип доказів, як я міг би це назвати, щоб переконатися, що вони підтверджують правильну особу, скажімо так. Я знаю, що це може здатися вам якось безглуздо, але ми багато разів стикалися з цим. Завжди добре співпрацювати з казино, щоб отримати повну верифікацію рахунку. Але давайте подивимося, чи хтось розповість вам більше про такий досвід. 🤔 Отже, що ви скажете, чи спробуєте ви записати відео відповідно до інструкцій, які вам надали в казино?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

звичайно я зробив відео, чекаю від них відповіді) у мене на рахунку в казино 2000$

Автоматичний переклад.
zendik40
8 міс. тому

привіт!

Я б сказав, що співпраця – це завжди найкращий спосіб отримати гроші. Можливо, вам буде цікаво почитати про подібну відеоверифікацію, яку нещодавно пройшов ще один український гравець - вона тут 👈

Сподіваюся, ви також незабаром завершите перевірку!

Поки ви цього не зробите, ми тут, щоб стежити за вашим прогресом, не хвилюйтеся.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я пройшов верифікацію і отримав можливість вивести кошти. Я намагався вивести за допомогою криптовалюти, але вони скасували виведення і сказали, що у них технічні проблеми. Поки що я все ще не впевнений, чи зможу зняти кошти.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я зняв свої кошти.

Автоматичний переклад.
zendik40
8 міс. тому

Супер новина! Отже, який варіант оплати зрештою врятував ситуацію?

Якщо я не помиляюся, вам знадобилося чимало часу, щоб отримати гроші. 🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

LOV U ГРАВЦІ

Автоматичний переклад.
vichusumesh34
8 міс. тому

Гей, я бачу, у вас гарний настрій, ви вже грали в цьому казино і встигли щось виграти чи ні? 🙂

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вибрав sepa, щоб вийти з goldenbet, я у Великобританії! На золотій ставці написано успіх, але я все ще не отримав свої гроші та не можу зв’язатися з sepa. Чи є золота ставка шахрайством?

Автоматичний переклад.
Jadeycw
8 міс. тому

Гей, я думаю, добре почекати деякий час, коли ви побачите в казино, що гроші надіслано, тому добре набратися терпіння.

Але коли ви говорите, що не можете зв’язатися з постачальником платежів, як це можливо?

Автоматичний переклад.
1 2...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого