Ваші переконання марні у розгляді скарг, тож дайте мені знати, до кого ще звернутися, і я скажу, що вам нічого не допомогли, це жарт, і я буду скаржитися на ваші послуги
Well your obvs useless at Dealing with complaints so let me know who else to go to and I will fact you ain’t helped one bit is a joke and I will complaining about your services
Оскільки ви явно не вмієте користуватися кнопкою «відповісти», тому особа, якій ви хочете надіслати своє повідомлення, може отримати сповіщення, ось для вас скріншот, який, сподіваюся, стане вам у пригоді:
As you are obviously not good in how to use the "reply" button, so the person you want to give your message to can be notified, here is a screenshot for you, which will hopefully be helpful to you:
Думаю, вам все достатньо пояснили. З чим ще вам потрібна допомога? Якщо ви відповідаєте комусь конкретному, скористайтеся кнопкою «відповісти», і особа, якій ви пишете, отримає сповіщення.
I think everything has been sufficiently explained to you. What else do you need help with ? If you reply to someone specific, use the "reply" button and the person you are writing to will be notified.
я просто хотів повідомити гуру казино, я вважаю, що казино не має ліцензії .. подивіться на відповідь для чату в прямому ефірі, хто зараз заблокував мені зв’язуватися з ними, огидно, вони потребують санкцій
i just wanted to make casino guru aware I believe the casino to be unlicensed .. look at the reply for live chat who have now blocked me from contacting them disgusting they need sanctioning
Дякую за турботу. Ми обов’язково перевіримо, чи ліцензія казино все ще дійсна, якщо у нас є підстави вважати протилежне.
Thank you for caring. We will surely check if the casino license is still valid if we have any reason to believe otherwise.
Вони фактично не мають ліцензії та винні мені 8000 фунтів стерлінгів, але досі не повернули мені золоту ставку, це шахраї
They defo not licensed and owe me £8000 and still have not refunded me golden bet are scammers
Привіт, чи можете ви також сказати, на якій підставі ви вважаєте, що вони не мають ліцензії? У нашому огляді я бачу ліцензію Кюрасао, тому, якщо у вас виникнуть сумніви чи докази, я прошу нашу команду перевірити це.
Що стосується ваших грошей, то чому казино має повертати вам кошти? Я бачив, що ви писали 3 тижні тому, тому, якщо вам все ще потрібна допомога і ви не знаєте, куди звернутися, ви можете подати нам скаргу, і наша команда побачить, що можна зробити.
Ви можете відкрити його тут . ⬅️
Як ви думаєте, ви спробуєте це, тому що я бачив, що минулого разу ви мали кілька негативних коментарів про нашу команду, тому я запитую. 🤔
Hi, can you also tell on what basis you think they are not licensed ? I see a Curacao license in our review, so if you have any doubts or evidence I would have our team check it out.
As for your money, why should the casino give you a refund ? I saw that you wrote 3 weeks ago, so if you still need help and you don't know where to turn, you can file a complaint with us and our team will see what can be done.
Do you think you'll try it, because I saw you had some negative comments about our team last time, that's why I'm asking. 🤔
Привіт Яро,
Я зв’язався з компанією Curacao egaming, яка повідомила, що вони не мають до них нічого спільного, група santeda BV тепер має ліцензію в Anjouan Gaming, яка забороняє їм діяльність у Великобританії. У мене було підтвердження через cosmobet, яке я можу завантажити.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Вони не віддадуть вам ваші гроші, Райане, вони обмінялися ліцензією та мають ліцензію Anjouan, яка забороняє їм дозволяти/торгувати у Великобританії – також немає способу зв’язатися з їхнім ліцензіатом Anjouan, який також діє як ADR (служба вирішення спорів) між вами та казино. Це повне шахрайство, і їх усіх слід закрити. Досить цікаво, що Santeda International BV отримала чималий штраф (максимальний) у розмірі 5 мільйонів євро за порушення, очевидно в пресі. Показує, наскільки погані ці казино та які проблеми вони створюють для азартних гравців. Ви можете закрити свій обліковий запис і одразу створити інший під тим самим ім’ям…. Їм байдуже, тому що вони вже забрали ваші гроші. Це так неправильно.
They wont give you your money Ryan, they swapped license and hold an Anjouan License which prohibits them allowing / trading in the UK - also there is no way of contacting their Anjouan Licensee who also act as the ADR (dispute resolution service) between yourself and the casino. It is a total scam and they should all be shut down. Intrestingly enough Santeda International BV received a hefty fine (the maximum) €5 million euros for breaches apparently in the press. Shows how bad these casinos are and the problems they cause for problem gamblers. You can close your account and set up another straight away in the same name…. They don’t care because they’ve taken your money by this point. It’s so so wrong.
Привіт Яро,
Я зв’язався з компанією Curacao egaming, яка повідомила, що вони не мають до них нічого спільного, група santeda BV тепер має ліцензію в Anjouan Gaming, яка забороняє їм діяльність у Великобританії. У мене було підтвердження через cosmobet, яке я можу завантажити.
Hi Jaro,
I contacted Curacao egaming who advised they have nothing to do with them the santeda BV group now hold a license with Anjouan Gaming who prohibit them having activity in the UK I had confirmation via cosmobet which I can upload.
Привіт, я бачу, що в нашому огляді ми маємо ліцензію CEG, і коли я переглянув їхню сторінку, я також знайшов Anjouan, тож дякую за попередження. Наша команда даних перевірила її, яка виправить це, коли все буде на 100% правильно .
У будь-якому випадку, чи були у вас проблеми, коли ви цікавилися ліцензією?
Hey, I see that we have CEG as a license in our review and when I looked at their page I also found Anjouan so thanks for the warning and I've had it checked by our data team who will fix it when it's 100% right.
Anyway, did you have any problems when you were interested in the license ?
Так, я сам виключився, і вони дозволили мені створити інший обліковий запис і внести депозит після того, як я сам виключився, вони конфіскували всі виграші та відмовилися повернути мої депозити. У anjouan gaming немає ADR, і вони абсолютно шахрайські, як і всі дочірні сайти.
Yes I self excluded and they allowed me to set up another account and deposit after I self excluded and they confiscated all winnings and refused to refund my deposits anjouan gaming have no ADR and they are totally rogue along with all sister sites.
Вибач, Джарон постійно забуває позначити тебе.
Sorry Jaron keep forgetting to tag you.
Так, я сам виключився, і вони дозволили мені створити інший обліковий запис і внести депозит після того, як я сам виключився, вони конфіскували всі виграші та відмовилися повернути мої депозити. У anjouan gaming немає ADR, і вони абсолютно шахрайські, як і всі дочірні сайти.
Yes I self excluded and they allowed me to set up another account and deposit after I self excluded and they confiscated all winnings and refused to refund my deposits anjouan gaming have no ADR and they are totally rogue along with all sister sites.
Мені дуже прикро це чути, коли йдеться про захист гравців, усі зацікавлені сторони повинні відповідально поставитися до цього питання.
Якщо ви вважаєте, що казино якось зробило щось не так, я думаю, що подання ще однієї скарги може допомогти з’ясувати ключовий момент і допомогти вам.
Що ти думаєш?
I'm really sorry to hear that, when it comes to player's protection all interested parties should hold the matter responsibly.
If you feel that the casino somehow did anything wrong, I think submitting another complaint might help to find out the key point, and help you out.
What do you think?
Я думаю, що гуру казино не розслідує скарги належним чином, і що моя існуюча скарга триває тижнями, а ви щойно передали мене ще одному ГУРУ, я маю на увазі вау.
I think that casino guru do not investigate complaints correctly and that my existing complaint has been on going for weeks and you’ve just passed me to yet another GURU I mean wow.
Я думаю, що гуру казино не розслідує скарги належним чином, і що моя існуюча скарга триває тижнями, а ви щойно передали мене ще одному ГУРУ, я маю на увазі вау.
I think that casino guru do not investigate complaints correctly and that my existing complaint has been on going for weeks and you’ve just passed me to yet another GURU I mean wow.
Вибачте, ви маєте на увазі цю свою скаргу ? Я вважаю, що Радка мала на увазі Goldenbet Casino, як ви пишете в цій темі, а не Velobet Casino, куди Ви подали скаргу.
У будь-якому випадку, я бачу, що наша група розгляду скарг намагається зв’язатися з казино, яке стосується вашої скарги, і чекає на відповідь, тому наразі вони нічого не можуть зробити.
Якщо вам потрібна інша допомога, повідомте нас.
Sorry, are you referring to this complaint of yours? I believe that Radka was referring to the Goldenbet Casino, as you write in this thread, and not the Velobet Casino, where you have submitted your complaint.
Anyway, I can see that our complaint team is trying to get in contact with the casino in your complaint and is waiting for them to reply, so there is nothing much they can do as of now.
If you need any other help, please let us know.
Мене ще не запитували, але нещодавно я сам виключився на goldenbet, який не є азартним сайтом Великобританії. Я також бачив інші теми на цю тему. Нещодавно я відкрив дочірній сайт і виграв багато грошей, просто пройшов перевірку, чи це вплине на мої виграші. Я не думаю, що це буде, оскільки там не зазначено, що вам буде заборонено відвідувати всі казино, і я бачив кілька речей, коли люди робили те саме та втрачали багато грошей, і вони не могли нічого зробити працює в обох напрямках?
I haven't been asked yet but I recently self excluded on goldenbet which isn't a UK gambling site. I have also seen other threads on this I have recently opened a sister site and won alot of money just going through verification will this affect my winnings. I don't think it will as it doesn't state you will be banned from all casinos and I've seen a few things where people have done the same and lost alot of money and there isn't anything they can do so surely works both ways?
Привіт! Я думаю, що якщо в Умовах використання відповідного казино не вказано, що якщо ви самовиключаєтеся в одній із груп, це стосується всіх казино в цій групі, тому це не повинно бути проблемою. Звичайно, завжди може трапитися щось несподіване, тому ми подивимося, чи придумає щось казино, чи ви отримаєте свій виграш без проблем.
Що стосується перевірки, то ще не все пройшло успішно, чи не так?
Якщо у вас виникнуть труднощі, зв’яжіться, і ми побачимо, чи зможемо допомогти.
Hello, I think that if it is not stated in the Terms and Conditions of the casino in question, that if you self-exclude in one of the group, it applies to all casinos in that group, so it should not be a problem. Of course, something unexpected can always happen, so we'll see if the casino comes up with something or you get your winnings without any issues.
As for the verification, it hasn't all been successful yet, right ?
If you have any difficulties, get in touch and we'll see if we can help.
Привіт Яро,
Я таки думав і навіть спілкувався з Goldenbet, вони заявили, що вони не пов’язані таким чином, тому самовиключення не поширюється на інші казино, які мають таку саму ліцензію, що добре, оскільки я майже отримав максимальний виграш із найвищою виплатою гра!.... Я зробив скріншоти свого облікового запису і навіть маю відео виграшу. Я все ще чекаю на перевірку. Я нещодавно надіслав документи на електронну адресу, оскільки я помітив, що один був трохи розмитим. Я ще не отримав відповіді від компанії.
Hi Jaro,
I did think that and I even spoke to goldenbet which they stated they are not linked like that so a self exclusion doesn't carry over to other casinos who have the same licence which is good because I nearly got a max win on the highest payout game!.... I've took screenshots of my account and even have a video of the win. I am still waiting to be verified I recently sent the documents to the email address as I did notice one was a bit blurry I haven't yet got a response from the company.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.