ГоловнаФорумКазиноGoldenbet Casino - загальне обговорення

Goldenbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

 від hanzy1991
|
32 281 переглядів 229 відповідей |
|
1...10 11 12
Edwardo67

Я це майже розумію.

Однак я також вважаю, що кожен може зрозуміти, коли думка доноситься до нього як підтверджений факт, а коли це робиться у спосіб, який дозволяє шанобливо обмінюватися протилежними точками зору. Може бути дуже простий спосіб вирішити цю ситуацію. Доведіть, що казино обмануло вас. Подайте скаргу. Легка і зрозуміла дія.

Як і в реальній ситуації, якщо ви звинувачуєте когось у шахраї, ви повинні бути готові довести це – для цього достатньо скарги. Це не те, що ми насолоджуємося гравцями суперника. Ми прагнемо провести розслідування просто тому, що Індекс безпеки має відображати безпеку казино. Якщо ви можете підтримати те, що ви тут сказали, для нас і заради інших, важливо зробити це офіційно. Інакше належного впливу не буде.

Ви знайомі зі статтею « Як ми перевіряємо казино »? Дозвольте згадати його частину:

«Наша команда перевірки казино переглядає Інтернет, щоб знайти всі відповідні скарги, які дають нам гарне уявлення про те, як казино ставляться до своїх гравців. Ми вносимо всі скарги в нашу базу даних і призначаємо їм класифікацію на основі нашого сприйняття скарги (чи вважаємо ми, що що казино дійсно зробило щось не так) та інші фактори (наприклад, чи грав гравець реальними грошима чи бонусними грошима тощо). чорних точок для кожної скарги, які потім використовуються для розрахунку індексу безпеки».

Сподіваюся, це пояснює, чому ми на форумі так орієнтовані на докази. Простіше кажучи, форум — це просто місце для думок, окрім скарг.

Нарешті, ви зробили внесок у тему Viper Spin Casino. Ми не знали, що ви, наприклад, обговорювали Goldenbet Casino.


Автоматичний переклад.
Radka

Нічого страшного. Я не маю нічого про viperspin, щоб коментувати це. Казино, про яке я говорив, було Goldenbet. Єдине казино, яке я позначив за роки онлайн-ігор. Якщо люди хочуть підтвердити те, що я стверджую, спробуйте в казино і подивіться. Мені подобається переглядати, і я знайшов більш ніж достатньо доказів, що це шахрайство. Як кажуть, докази в пудингу. Зразок і подивіться. Вони не мають ліцензії, що вже є попередженням. Є східноафриканський нібито. Ну все одно дякую.

Автоматичний переклад.
Edwardo67

Ми дякуємо вам за те, що висловили свою думку, для чого саме цей форум, і сподіваємося, що це допоможе іншим гравцям бути обережнішими в цілому.

Автоматичний переклад.
Romi

Не хвилюйся, добрий друже.

Автоматичний переклад.

Це суперечить логіці, як це золоте шахрайське казино все ще обманює людей. Віконниці повинні бути добре опущені.

Автоматичний переклад.
Edwardo67

Чи не могли б ви пояснити нам свою публікацію?

Я не впевнений, що ви мали на увазі. Або ви хочете розповісти нам більше?

Автоматичний переклад.
Romi

Я висловив свою думку про це так зване казино та його дочірні сайти на багатьох форумах. За багато років онлайн-ігор я ніколи не бачив, щоб таке шахрайство обходилося просто крадіжкою. На Trustpilot я довів і повідомив про них, але Trustpilot, на мою думку, має отримати шматок пирога. У них 5 зірок, лол, ліл, лол, казино найкращих брендів навіть не можуть зрівнятися з цим. Як я вже казав раніше, докази в пудингу. Будь-хто з Великобританії приєднайтеся та спробуйте. Ви відчуєте найбільшу втрату грошей.

Автоматичний переклад.

Казино, про яке я маю на увазі, є золотою ставкою. Ком. Якщо я не в тій кімнаті чату. Лол.

Автоматичний переклад.
Edwardo67

Вибачте, але я нічого не дізнався з ваших дописів тут. Якщо вам потрібна допомога з проблемою, яка виникла в цьому казино, надайте докладнішу інформацію про це. Інакше ми не можемо допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi

Мої публікації призначені для казино goldenbet. Неправильна кімната чату

Автоматичний переклад.
Edwardo67

Однак це офіційна тема для Goldenbet Casino.🤷‍♀️

Чи хотіли б ви повідомити нам, чи є якась проблема?

Автоматичний переклад.

Однак це офіційна тема для Goldenbet Casino.🤷‍♀️

Чи хотіли б ви повідомити нам, чи є якась проблема?

Автоматичний переклад.

Так, казино goldenbet і дочірні сайти. Вони є бичем від проблемних гравців. Вони обдурили мене своїми фальшивими слотами. Наразі я перебуваю на розв’язці. Сподіваюся, вони можуть щось зробити. Немає сенсу розповідати людям про це шахрайське сміття. Вам потрібно відкрити обліковий запис і зробити вибірку. Кюрасао не міг дочекатися, щоб позбутися їх TrustPilot поставив їм 5 зірок на сторінці відгуків. Якщо вам колись нудно, перейдіть і прочитайте сторінку огляду Trustpilot. Лол. Ви побачите, що я маю на увазі. Не слід навіть вважати звичай Великобританії неліцензійним.

Автоматичний переклад.
Edwardo67

Я дозволю іншим гравцям робити власні судження з цього приводу. Ну, дякую, мабуть.

Я також погоджуюся, що немає сенсу додавати щось більше. Дякуємо за ваші зусилля!

Автоматичний переклад.

Goldenbet — це хороше казино з такою кількістю ігор, і послуга швидка, я задоволений

Автоматичний переклад.
Lex2604

Я думав, що їхні слоти пошкоджені 💩

Автоматичний переклад.

привіт


Я чекав відеопідтвердження на Goldenbet.com 11 днів... У мене на рахунку понад 6 тисяч...

читання вашого досвіду, який закінчився позитивно, заспокоює мене...



Автоматичний переклад.

привіт


Я чекав відеопідтвердження на Goldenbet.com 11 днів... У мене на рахунку понад 6 тисяч...

читання вашого досвіду, який закінчився позитивно, заспокоює мене...



Автоматичний переклад.

Привіт, казино також сказало, коли потрібно зробити відеодзвінок, чи вони сказали, що повідомлять вас? 11 днів очікування, напевно, змусили б мене трохи нервувати. Вам більше нічого не сказали про процес?

У будь-якому разі я бачив, що у вас є скарга , тож якщо нічого не вдасться вирішити, наша команда зробить усе можливе.

Якщо ви отримаєте точну дату, повідомте мене.

Автоматичний переклад.

доброго ранку


Мені довелося записати відео та надіслати


Я вже відправив його 12 жовтня. Я все ще чекаю, поки його перевірять. Служба підтримки каже мені, що він обробляється, але я досі не маю підтвердження.

наразі зняття коштів на мій рахунок вимкнено.


Я продовжував грати. Зараз у мене на рахунку 8000 євро, які я не можу зняти.


Зараз я припиняю грати, поки не отримаю підтвердження, що можу зняти гроші.


У мене відкрита скарга.


Я прочитав на цьому форумі, що подібна ситуація була на дочірньому сайті, і що казино знадобилося 14 днів для перевірки. Тож я трохи сподіваюся.


Дякуємо за підтримку

Змінено
Автоматичний переклад.

Goldenbet — це хороше казино з такою кількістю ігор, і послуга швидка, я задоволений

Автоматичний переклад.

Що вам найбільше подобається в цьому казино або який досвід ви отримали. Чи можете ви сказати щось більше про підтримку, відкликання чи інші речі? 🤔

Автоматичний переклад.

доброго ранку


Мені довелося записати відео та надіслати


Я вже відправив його 12 жовтня. Я все ще чекаю, поки його перевірять. Служба підтримки каже мені, що він обробляється, але я досі не маю підтвердження.

наразі зняття коштів на мій рахунок вимкнено.


Я продовжував грати. Зараз у мене на рахунку 8000 євро, які я не можу зняти.


Зараз я припиняю грати, поки не отримаю підтвердження, що можу зняти гроші.


У мене відкрита скарга.


Я прочитав на цьому форумі, що подібна ситуація була на дочірньому сайті, і що казино знадобилося 14 днів для перевірки. Тож я трохи сподіваюся.


Дякуємо за підтримку

Автоматичний переклад.

О, ви надіслали відео, гаразд. Я б точно нічого не робив із грошима зараз і чекав би, поки вся ситуація вирішиться. Ви не зможете вивести без успішної верифікації, тому знадобиться терпіння. Наша команда зв’яжеться з казино через 14 днів, якщо нічого не зміниться і ваша перевірка все ще триває.

Автоматичний переклад.
1...10 11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого