Я це майже розумію.
Однак я також вважаю, що кожен може зрозуміти, коли думка доноситься до нього як підтверджений факт, а коли це робиться у спосіб, який дозволяє шанобливо обмінюватися протилежними точками зору. Може бути дуже простий спосіб вирішити цю ситуацію. Доведіть, що казино обмануло вас. Подайте скаргу. Легка і зрозуміла дія.
Як і в реальній ситуації, якщо ви звинувачуєте когось у шахраї, ви повинні бути готові довести це – для цього достатньо скарги. Це не те, що ми насолоджуємося гравцями суперника. Ми прагнемо провести розслідування просто тому, що Індекс безпеки має відображати безпеку казино. Якщо ви можете підтримати те, що ви тут сказали, для нас і заради інших, важливо зробити це офіційно. Інакше належного впливу не буде.
Ви знайомі зі статтею « Як ми перевіряємо казино »? Дозвольте згадати його частину:
«Наша команда перевірки казино переглядає Інтернет, щоб знайти всі відповідні скарги, які дають нам гарне уявлення про те, як казино ставляться до своїх гравців. Ми вносимо всі скарги в нашу базу даних і призначаємо їм класифікацію на основі нашого сприйняття скарги (чи вважаємо ми, що що казино дійсно зробило щось не так) та інші фактори (наприклад, чи грав гравець реальними грошима чи бонусними грошима тощо). чорних точок для кожної скарги, які потім використовуються для розрахунку індексу безпеки».
Сподіваюся, це пояснює, чому ми на форумі так орієнтовані на докази. Простіше кажучи, форум — це просто місце для думок, окрім скарг.
Нарешті, ви зробили внесок у тему Viper Spin Casino. Ми не знали, що ви, наприклад, обговорювали Goldenbet Casino.
I pretty much understand that.
However, I also think that everyone can tell when an opinion is delivered to them like a confirmed fact and when it is done so in a way that allows for a respectful exchange of opposing viewpoints. There may be a very simple way to handle this situation. Prove the casino has scammed you. File the complaint. Easy and straightforward action.
Like in a real-world situation, if you accuse someone of being a scammer, you should also be ready to prove that - for that, the complaint should suffice. It's not like we enjoy opposing players. We aim to investigate simply because the Safety Index should mirror the casino's safetiness. If you can support what you have been saying here, for us, and for the other's sake, it's important to make it official. Otherwise, there will be no proper impact.
Are you familiar with the article "How we review casinos"? Let me mention its part:
"Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation."
I hope this explain why we are so proof-oriented here on the forum. Put simply, the forum is simply a place for opinions, aside from complaints.
The final point is that you contributed to the Viper Spin Casino thread. We were unaware that you were discussing Goldenbet Casino, for example.