Так, це правильно, я зробив депозит і грав з реальними коштами та накопичив виграші понад £2400.
Тоді вони продовжували відхиляти моє відкликання, просячи надати додаткові документи, які були надані та затверджені. Потім я знову продовжив виведення коштів, на моє здивування, система вручну стерла 1950 фунтів стерлінгів, які, як вони сказали, об’єднали бонус із моїм балансом і не можуть зняти такі надмірні виграші. Я зв’язався з IBAS, який відповів
«Шановний пане Сейнт
Дякуємо за те, що ви подали Resolver у четвер увечері.
Можливо, ви не знаєте, але Goldenbet не має ліцензії у Великобританії. Вони не підпадають під IBAS ADR (альтернативне вирішення суперечок).
Їхній веб-сайт лише натякає на ліцензію Кюрасао через розпливчасте посилання на суперечки, які передаються до судів там. Я боюся, що ви поза будь-якими «нормальними» маршрутами скарг і захистом клієнтів.
Я можу запропонувати лише такі суто загальні пропозиції:
Повідомити Комісію з азартних ігор Великобританії про те, що сталося; Я впевнений, що вони будуть раді будь-яким доказам, які ви можете надати
Прийняття ставок від громадян Великобританії без ліцензії на азартні ігри, виданої Великобританією, є злочином. Вам слід звернутися до Action Fraud – ЯКЩО ви вважаєте, що стали жертвою кіберзлочинців.
Вам слід звернутися до свого банку – ЯКЩО ви вважаєте, що потенційні кіберзлочинці можуть мати дані вашої картки
Також запитайте свій банк, чи вони можуть чимось допомогти.
Якщо ви зіткнулися з фінансовими труднощами, подумайте про те, щоб зателефонувати на Національну лінію допомоги азартним іграм, де є консультанти, які мають досвід консультування щодо боргів і можуть запропонувати корисні поради.
Прийняття ставок операторами ставок, які не мають ліцензії у Великобританії, наразі включено до тем парламентської Білої книги. Ви можете повідомити свого депутата про обставини, які ви виявили. Найкращий спосіб зробити це – надіслати електронну пошту на адресу ."
Yes that correct i depositedaAnd played with real funds and accrued winnings of over £2400.
They then kept rejecting my withdrawal asking for more documentation which was all supplied and approved. I then actioned the withdrawal once again to my suprise they had manually system wiped £1950 which they said they had merged a bonus into my balance and cannot make a withdrawal of such excessive winnings. I have contacted the IBAS who have responed
"Dear Mr Saint
Thank you for your Resolver submission on Thursday evening.
You may not be aware, but Goldenbet are unlicensed in the UK. They do not come under IBAS ADR (alternative dispute resolution).
Their website only alludes to a Curacao licence via a vague reference to disputes being taken to the courts there. I fear you are outside any ‘normal’ complaint routes and customer protections.
I can only offer these purely general suggestions:
Inform the UK Gambling Commission about what happened; I’m sure they would welcome any evidence that you can supply toinfo@gamblingcommission.gov.uk
Accepting bets from a UK citizen without a UK-issued gambling licence is a crime. You should contact Action Fraud – IF you believe that you have been the victim of cybercrime.
You should go to your bank – IF you believe potential cybercriminals may have your card details
Also ask your bank if there is anything they could do to help.
If you face financial difficulties, consider calling the National Gambling Helpline who have advisers experienced in debt counselling and may be able to offer helpful advice.
The acceptance of bets by betting operators unlicensed in the UK is currently included within the subjects of a parliamentary White Paper. You may wish to inform your MP of the circumstances you have found. The best way to do that is by email to peter.fortune.mp@parliament.uk."
Автоматичний переклад.