ГоловнаФорумКазиноGGBet Casino - загальне обговорення

GGBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 10)

 від Vova1983
|
77 212 переглядів 347 відповідей |
|
1...9 10 11...18

Коли я намагаюся зняти кошти вдруге, вони відхиляють мій платіж і кажуть, що збираються перевести його до фінансового центру, і що я повинен просто почекати. Я не отримую електронного листа чи відповіді про те, чому це відбувається та як це вирішити, оскільки я хочу зняти свої гроші.

Автоматичний переклад.
0800al

Привіт.

Я думаю, що ситуація досить зрозуміла, або, принаймні, ви дали гарну підказку.

Можливо, платформа казино не підтримує декілька відкритих запитів на виведення коштів, тому вам просто потрібно подати другий запит після виконання першого.

Що ти думаєш про це? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka

Я вже зробив багато запитів, і всі вони відхилені, перше зняття я зробив кілька днів тому, і не було жодних проблем, більше того, протягом 5 хвилин я вже мав гроші на своєму рахунку

Змінено
Автоматичний переклад.
0800al

Можливо, ви можете спробувати інший спосіб оплати? Я вважаю, що поки що немає пояснень від фінансів, чи не так? Ну давайте їм кілька робочих днів, я не здивуюся, якщо хлопці з фінансів не працюють у вихідні. 🤔

Автоматичний переклад.

Привіт, сьогодні після того, як я виграв парі, мене вийшли з системи та заблокували на сайті. Коли я звернувся в службу підтримки, він сказав, що я використовував більше ніж 1 обліковий запис, що неправда. У когось була така ж ситуація, як у мене? Чи може хтось мені допомогти? Я не хочу втратити свої гроші через їхню помилку

Автоматичний переклад.
kacper1337

Привіт, я перемістив ваш допис у відповідне казино. Я бачу, що у вас проблеми з казино, яке звинувачує вас у наявності кількох облікових записів. Але я повинен запитати, ви кажете, що після вашої ставки казино заблокувало ваш рахунок. У цьому випадку ми говоримо про ставки на спорт чи ви грали в якісь автомати чи інші ігри?

Будь ласка, дайте нам знати, щоб ми могли рухатися вперед.

Автоматичний переклад.

Так, я грав лише в ставках на матчі, без казино

Автоматичний переклад.
kacper1337

Я розумію, що в цьому випадку я запропоную вам сайти, куди ви можете подати скаргу, тому що ми в Casino Guru не зосереджуємося на спортивних ставках, оскільки у нас немає експертів у цій галузі, тому наше ставлення може бути некоректним щодо вашої згаданої проблеми .

Ось деякі посилання, які можуть бути корисними та де вони можуть допомогти вам більше: https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Якщо ви спробуєте будь-який із них, повідомте нам, як це пройшло та який був результат.

Автоматичний переклад.

Минулого 19 вересня 2023 року я обробив 2 зняття на GG.bet. Перше зняття було 49,98 доларів США, а друге – відразу через кілька годин на суму 100 доларів США. Я зв’язувався з їхньою службою підтримки в прямому ефірі, і вони завжди казали мені, що мені потрібно чекати не більше 5 робочих днів, щоб отримати кошти, це 26 вересня 2023 року, але я все ще не отримав гроші. І тепер вони кажуть мені, що час для обробки зняття зараз «НЕВІДОМО». Чи може хтось пояснити мені, що відбувається? Це перший раз, коли я відчував щось подібне, останній раз, коли я використовував GG.bet, це не так. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
billposter1515

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться. Що стосується вашої ситуації, то це, безумовно, неприємно, якщо казино дало вам термін і не дотримався його, але я не думаю, що поки що є підстави думати негативно. Ми даємо казино 14 днів для розгляду запитів на зняття коштів, тож вам, ймовірно, доведеться трохи терпіти.

Однак, що стосується відповіді в чаті, чи вказали вони якусь причину, чому раптом процес вилучення буде з невідомим статусом?

Автоматичний переклад.

Що мені особливо сподобалося в цій букмекерській конторі, так це хороша статистика та аналіз, а також хороші коефіцієнти

Автоматичний переклад.
Jaro

Я не дуже впевнений, минулого разу мені сказали, що це не більше 5 робочих днів, і я можу отримати свої гроші. Я в це вірив, я цього чекав. а потім, здається, через 8 днів я знову поспілкувався з ними, щоб попросити оновлення та, можливо, інформацію про принаймні приблизний час, а потім вони сказали мені, що стандартний часовий проміжок вичерпано, і вони не мають точної інформації про те, коли саме або наближення зазначеного постачальника платежів, яке буде виконано з їхнього боку.

Автоматичний переклад.
billposter1515

Привіт.

Чи пощастило з виведенням? 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.

Досі нічого. Вони знову відповіли раніше, я запитав їх про зняття, вони сказали, що мої 2 зняття успішно схвалено, і що «ПЛАТЕЖНИЙ СЕРВІС» все ще обробляє їх. І що він надішле повідомлення до їхнього фінансового відділу, тому що це триває так довго. Я просто хочу отримати гроші. Дякую

Автоматичний переклад.
billposter1515

О, не так переконливо з моєї точки зору. Незважаючи на те, що я завжди сподіваюся, що подавати скаргу не знадобиться, я б сказав, що давайте будемо готові. Я думаю, що ви зробили хороший крок, створивши його. Я знаю, що наразі це звучить небагато, але будьте впевнені, що якщо казино не виплатить виграш протягом наступних 6-7 днів, Крістіна просуватиме справу.

Я справді сподіваюся, що казино незабаром заплатить вам!🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka

сподіваюся, дуже дякую радко

Автоматичний переклад.
billposter1515

Ласкаво просимо. Я буду думати про вас позитивно, і сподіваюся, що ви зможете отримати свої гроші якомога швидше. Якщо у вас є будь-яка нова інформація, обов’язково повідомте нас і не забудьте оновити свою скаргу та відповісти на запитання Крістіни.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую тобі. Я вже їй відповіла. Дуже дякую

Автоматичний переклад.
billposter1515

Не соромтеся ділитися прогресом у розгляді скарги навіть тут, на форумі. Найчастіше ми кудись поспішаємо, і не хочеться пропустити щось важливе.🙏


Автоматичний переклад.

Христина ще не відповіла. Я все ще чекаю її

Автоматичний переклад.
1...9 10 11...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого