вітаю, я повинен зв'язатися з вами з досвідом ggbet. Я чекав 20 днів на оплату, я успішно верифікував замовлення через 1,2 дня і так як я поставив 600 євро для оплати, у мене проблема з ними, це чекає.
вперше я встановив два платежі по 400 і 200 і дочекався певного терміну, і вони почали спілкуватися в чаті та електронною поштою, щоб порадити, як вони здійснюють платіж, але це не вони, а компанія, яка робить оплата. Я теж почекав кілька днів, можливо, він після цього ляже спати, а потім вони знову сказали, що найкращий вихід - скасувати платіж і знову запланувати новий, як я зробив.
і, звичайно, знову минув зазначений час і минув кінцевий термін платежу, де я зробив 3 платежі по 200 євро кожен, щоб транзакції були оброблені швидко, і знову закінчився термін платежу, і знову я чекаю і дратуюся, і знову вони з та сама історія, тому що вони повинні бути терплячими, оскільки це не залежить від них, а все залежить від компанії, яка виконує транзакцію, і вони знову радять мені скасувати ці платежі та запланувати нові, що безглуздо, ось що Я сказав їм в електронному листі, що вони можуть робити це необмежений час і писати мені, якщо вони не спробують вирішити мою проблему.
Я, чесно кажучи, вже не знаю, що робити і до кого звертатися за моїми грошима. Чи можете ви мені допомогти та направити мене за потрібною адресою? Дякуємо та з повагою
greetings, I have to contact you with ggbet experience. I waited 20 days for the payment, I successfully verified the order in 1.2 days and since I set 600 euros for the payment, I have a problem with them, it's waiting.
for the first time, I set up two payments of 400 and 200 and waited until a certain deadline and they started to chat and email to advise how they put the payment, but it is not up to them, but to the company that makes the payment. I also waited a few days, maybe he would go to bed after that, and then they said again that the best solution is to cancel the payment and schedule a new one again, as I did.
and of course again the specified time passed and the payment deadline passed where I made 3 payments of 200 euros each so that the transactions would be processed quickly and again the payment deadline passed and again I'm waiting and getting annoyed, and again they with the same story as they should be patient, as it is not up to them and as it is all up to the company that performs the transaction, and again they advise me to cancel these payments and schedule new ones which is pointless, that is what I told them in the email that they can do this indefinitely and write to me if they don't try to solve my problem.
I honestly don't know what to do anymore and who to turn to for my money. Can you help me and direct me to the right address. Thanks & Regards
Автоматичний переклад.