ФорумКазиноGGBet Casino - загальне обговорення

GGBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від Vova1983
|
59351 переглядів 314 відповідей |
|
1...8 9 10...16
Додати публікацію
1 рік тому

Ggbet затримує мій платіж з дня

21-05-2023

завжди виплачувалось одразу.


сайт дуже дивний, багато оновлень і затримка платежу, я хочу рішення

Автоматичний переклад.
leciofonseca
1 рік тому

Привіт.

Що ж, судячи з вашого попереднього досвіду, я б сказав, що ви повинні дати цьому трохи часу. Це добре працювало в минулому, як ви сказали.

На жаль, ми не вирішимо це зараз і тут. Я боюся, що тільки казино може дати рішення. Ви все ще на зв’язку зі службою підтримки?

Дайте нам знати, як це відбувається!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так! Я все ще маю контакт зі службою підтримки. за його словами, цінність у провайдера


Автоматичний переклад.
leciofonseca
1 рік тому

Добре!

Чи правильно я припускаю, що згаданий вами постачальник ігор відповідає за виплату виграшів? 🤔

Можливо, ти брав участь у якихось турнірах?

Або, можливо, казино зараз досліджує гру чи ваш ігровий процес із цим постачальником ігор?

Просто хочу переконатися, що я повністю розумію.

Дякую тобі!


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ось повідомлення від служби підтримки ggbet електронною поштою


Привіт!


Шановний клієнте, щодо вашого відкликання. За інформацією, яку ми отримали від Департаменту фінансів, платіж обробляється провайдером. Зазвичай такі транзакції обробляються швидко, але, на жаль, обробка може тривати довше залежно від різних причин, які ми не можемо контролювати. З нашого боку транзакцію зняття було успішно оброблено протягом стандартного терміну, після чого кошти транзакції були відправлені на подальшу обробку. Наразі ми не можемо вплинути на час обробки цього платежу. Дочекайтеся завершення оплати. Просимо вибачення за можливі незручності.


З повагою, Томмі

Команда GG.BET


Якщо у вас виникли запитання, надішліть нам повідомлення через онлайн-чат або на адресу support@gg.bet . Крім того, ви можете зателефонувати +44 (203) 769-19-62 .

Автоматичний переклад.
leciofonseca
1 рік тому

Привіт і дякую за електронний лист!

Я вважаю, що тепер повністю розумію. Отже, цей провайдер є сторонньою компанією, яка обробляє всі фінансові операції для казино. Після схвалення зняття з боку казино платіжний постачальник обробляє решту = надсилає гроші.

Це може призвести до деякої затримки, з іншого боку, це все одно в інтересах казино гарантувати, що ви отримаєте гроші якнайшвидше, або, принаймні, це повинно бути першочерговим завданням. 🤔


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Повідомили, що оплата проведена.

Супроводжуючий попросив провайдера скасувати платіж, і валід повернув обліковий запис ggbet. Я зробив новий запит на зняття, і все вирішилося

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хто виграв гроші?

Автоматичний переклад.
elenahuayre0
1 рік тому

elenahuayre0 я отримав суму від казино

Автоматичний переклад.
leciofonseca
1 рік тому

Сьогодні ще одна хороша новина! Це добре знати. Дякую, що поділився. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вітаю, я повинен зв'язатися з вами з досвідом ggbet. Я чекав 20 днів на оплату, я успішно верифікував замовлення через 1,2 дня і так як я поставив 600 євро для оплати, у мене проблема з ними, це чекає.

вперше я встановив два платежі по 400 і 200 і дочекався певного терміну, і вони почали спілкуватися в чаті та електронною поштою, щоб порадити, як вони здійснюють платіж, але це не вони, а компанія, яка робить оплата. Я теж почекав кілька днів, можливо, він після цього ляже спати, а потім вони знову сказали, що найкращий вихід - скасувати платіж і знову запланувати новий, як я зробив.


і, звичайно, знову минув зазначений час і минув кінцевий термін платежу, де я зробив 3 платежі по 200 євро кожен, щоб транзакції були оброблені швидко, і знову закінчився термін платежу, і знову я чекаю і дратуюся, і знову вони з та сама історія, тому що вони повинні бути терплячими, оскільки це не залежить від них, а все залежить від компанії, яка виконує транзакцію, і вони знову радять мені скасувати ці платежі та запланувати нові, що безглуздо, ось що Я сказав їм в електронному листі, що вони можуть робити це необмежений час і писати мені, якщо вони не спробують вирішити мою проблему.


Я, чесно кажучи, вже не знаю, що робити і до кого звертатися за моїми грошима. Чи можете ви мені допомогти та направити мене за потрібною адресою? Дякуємо та з повагою


file

Автоматичний переклад.
cercil77
1 рік тому

привіт Ну, шкода це чути. Насправді здається, що коли платіжний провайдер (компанія, яка обробляє всі транзакції) може зіткнутися з певними проблемами, але, що більш важливо, як я це бачу, казино важко надати поради.

Скільки разів загалом ви скасовували спроби виведення? Коли ви подали перший? Я прошу розібратися з хронологією.

Дайте мені знати, якщо зможете. Я хочу тобі допомогти.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Дякую, що спробували зустрітися зі мною та допомогти. Перший раз поставив на виплату 8 червня, а потім після переписки з ggbet і консультацій знову поставив на виплату 21 червня. і тепер, після всього, вони пропонують мені знову той самий запит, де я їм кажу, що я цього не хочу, тому що це буде тривати нескінченно, що я буду встановлювати і скасовувати платіж і я ніколи не побачу своїх грошей. Чесно кажучи, я починаю втрачати надію і все менше вірю, що отримаю свої гроші.


Сьогодні я їм знову написав, і вони мені завжди говорять одну і ту ж історію, що я повинен терпіти і чекати грошей. хм


file

Автоматичний переклад.
cercil77
1 рік тому

Ще рано втрачати надію!

Найкраще, що ви можете зробити на даний момент, це подати скаргу на казино тут, на нашому веб-сайті.

Не хвилюйтеся - це безкоштовно.

Прочитайте цей посібник, щоб детальніше ознайомитися з усіма необхідними кроками:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Коли ви будете готові, перейдіть до надсилання прямо тут:

https://casino.guru/complaints/create

Якщо вам потрібна порада чи боротьба, дайте відповідь мені - добре?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хочу повідомити вам, що я був дуже розлючений сьогодні, чекаючи на платіж на мій рахунок від gg.bet, я заходжу у свій профіль на gg.bet і бачу гроші, повернуті на мій рахунок, я надіслав їм стільки електронних листів, тому багато переписок з операторами в чаті, стільки нервозності, втраченого часу, щоб вони мене охолодили і так відповіли, покажу фото. Вирішила заповнити на скаргу, ну що буде – то буде, але я вважаю, що мене обманули на 600 євро як нікого. file

Автоматичний переклад.
cercil77
1 рік тому

Ну, ви звучите дуже засмучено, але чи пробували ви знову подати скаргу? Я б точно так зробив. Я також ціную, що казино так відкрито пояснило технічну проблему. Відверто кажучи, оператори чатів не можуть пояснити технічні проблеми. Я знаю, що це погано, але я вважаю, що казино має спочатку вирішити проблему.

Я підозрюю, що проблема стосується стороннього постачальника платежів, у такій ситуації казино перебуває в тій самій ситуації, що й ви зараз. У будь-якому разі, ви коли-небудь чули про те, що більшість казино наймають сторонніх постачальників для покриття всіх транзакцій? Казино зазвичай взагалі не втручаються...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! 7 липня 2023 року я вніс 100 доларів США на свій GGBET, їх було знято з мого банківського рахунку, але на веб-сайті GGBET вони відхилені. Уже надіслав їм електронний лист, і вони просто кажуть, будь ласка, зачекайте. Хтось раніше стикався з такою проблемою? Це дуже часто? Це посилання: 8082fb89-4cac-4ebc-be25-9dde60f27331

Дякую! filefilefile

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
AlanK0703
1 рік тому

Привіт.

Я вважаю, що найкраще – звернутися до підтримки. Я б також попросив вашого постачальника платіжних послуг просто перевірити, чи все оброблено без проблем з його боку.

Ви можете спробувати це?

Також не соромтеся переглядати тут розділ скарг — якщо будь-який гравець коли-небудь надсилав скаргу щодо подібної чи тієї самої проблеми, ви повинні знайти її там.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю, GGBET затримує мій платіж з 29.07.2023, і вони не дають мені жодного рішення до сьогодні через затримки платежів, служба підтримки не дає відповідей чи відповідної допомоги, дуже розчарований цією сторінкою.

Автоматичний переклад.
percykalet67
1 рік тому

Здається, є й інші, які чекають відстрочки платежу. Цікаво, про що це. 🤔

Обов’язково залишайтеся на зв’язку тут.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого