3 р. тому
Тут ви можете обговорити GGBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я грав у цьому казино, я мав депозит 50 євро, і вони дали мені 100% бонус. Таким чином, загальна сума становила 100 євро, тому я граю, і я кілька разів вигравав, тому у мене було 1158 євро, і я закінчив робити ставки, а потім мої гроші були пішов, а замість мого 1158 я отримав 200 євро, як цей жарт ??? У чому тоді бонус, ще ніде це не так, якщо ви зробили ставку, це те, що ви отримуєте, це правильно
Hi i was playing at this casino i was deposit 50 euro and they gave me 100% bonus.,so total was 100euro ,so i’m playing and i won several times so i had1158 euros and i finished wagering,and then my money was gone and instead my 1158 i got 200 euro how is that joke???Whats a point then from bonus,nowhere else it’s not like that ,if you wagered that’s what you get is that correct thanks
Я б сказав, що у вас було 200 євро замість 1158, тому що, як ви сказали, ви грали з бонусом. У цьому випадку я вважаю, що, ймовірно, були застосовані деякі умови використання бонусів. Однією з умов може бути макс. зняття з бонусу, і це може бути 200 євро. Це насправді дуже поширена умова під час гри з бонусом.
I'd say you had 200 euro instead of 1158, because as you said, you played with a bonus. In that case, I believe there were probably some bonus terms and conditions applied. One of the conditions might we the max. withdrawal from the bonus and that could be 200 euro. This is actually a very common condition while playing with a bonus.
Lol, я зміг перевірити себе після 20 листів. Тепер 'з технічних причин я можу відняти лише 250 євро з прибутку ^^
Lol I was able to verify myself after 20 emails. Now 'for technical reasons I can only deduct € 250 from profit ^^
Lol ich habe doch in der Tat nach 20 Emails mich verifizieren können. Jetzt ´heißt es aus technischen gründen kann ich nur 250€ abbuchen von gewinn^^
Скільки ви виграли? Вони дозволять вам відкликати решту в майбутньому або що вони вам сказали?
How much did you win? Are they going to allow you to withdraw the rest in the future or what did they tell you?
Дорогий клієнт,
З технічних причин максимальна сума запиту на виведення коштів становить до 250 євро. У зв'язку з цим ми просимо вас відтворити ваші запити на виведення з урахуванням зазначених умов. Кількість запитів на виведення необмежена.
Дякую за розуміння.
З повагою, Йосип
Обслуговування клієнтів GG.bet
Якщо у вас є додаткові запитання,
Ви завжди можете надіслати електронний лист на адресу supp ****** et
або надішліть нам онлайн -чат
і зв’яжіться з нами за телефоном +49 (152) 2 **** - 698
Я також подав скаргу тут, але вона, ймовірно, відхилена, тому що виплати не віднімаються для обробки, яка вас заплутає під час гри
Dear Customer,
For technical reasons, the maximum amount of a withdrawal request is up to EUR 250. In this regard, we ask you to recreate your withdrawal requests taking into account the specified conditions. The number of withdrawal requests is unlimited.
Thank you for your understanding.
Sincerely, Joseph
GG.bet customer service
If you have further questions,
you can always send an email to supp ****** et
or send us an online chat
and contact us by phone +49 (152) 2 **** - 698
I also made a complaint here but it is probably rejected because payouts are not deducted to process that you get confused while playing
Lieber kunde,
Aus technischen Gründen beträgt die maximale Höhe einer Auszahlungsanfrage bis zu 250 EUR. Diesbezüglich bitten wir Sie, Ihre Auszahlungsanfragen unter Berücksichtigung der angegebenen Bedingungen neu zu erstellen. Die Anzahl der Auszahlungsanfragen ist unbegrenzt.
Danke für Ihr Verständnis.
Mit freundlichen Grüßen Joseph
GG.bet-Kundenservice
Wenn Sie weitere Fragen haben,
können Sie jederzeit eine E-Mail an supp******et
senden oder uns per Online-Chat
und per Telefon +49 (152) 2****-698 kontaktieren
Zuzüglich habe ich eine Beschwerde hier gemacht die aber abgelehnt wird wahrscheinlich weil Auszahlungen nicht abgezogen werden zur Bearbeitung das man beim spielen durcheinander kommt
Я розумію, що для того, щоб вивести лише 250, це має бути клопіт, але, наскільки я бачу, ви повинні мати можливість отримати всю суму з казино. Просто це займе більше часу, ніж зазвичай. Ви багато виграли? Принаймні кажуть, що запитів на виведення необмежено, щоб ви могли продовжувати подавати нові запити.
I understand that it must be a hassle to be able to withdraw only 250, but as far as I see, you should be able to get the whole amount from the casino. It will just take more time than usual. Did you win a lot? At least they say the withdrawal requests are unlimited so you can keep submitting new requests.
Зняття коштів відмовляється без причини.
Навіть якщо ви звернетеся в службу підтримки, вам повідомлять, що ви отримаєте електронний лист у найближчому майбутньому.
Це казино однозначно відповідає своєму рейтингу.
Withdrawals are refused for no reason.
Even if you contact support, you will be told that you will receive an email in the foreseeable future.
This casino definitely lives up to its rating.
Auszahlungen werden unbegründet abgelehnt.
Selbst wenn man sich an den Support wendet, dann wird einem gesagt, man bekommt in absehbarer Zeit eine Email.
Dieses casino wird aufjeden Fall seiner Bewertung gerecht.
Ви повинні дивитися на казино як на компанії. Хтось здоровий з хорошими процесами, хтось нездоровий, неукомплектований, бореться. Це не обов’язково означає, що вони хочуть зберегти ваші гроші. Це може просто означати, що у них недостатньо людських ресурсів, щоб обробити всі запити від гравців у розумний час, тому гравцям доведеться чекати довше, ніж вони звикли.
Дайте нам знати, як це буде розвиватися 👍
You need to look at the casinos as companies. Some are healthy with good processes, some are unhealthy, understaffed, struggling. It doesn't necessarily mean they want to keep your money. It could simply mean that they don't have enough human resources to process all the inquiries from players within a reasonable time so the players need to wait longer than they're used to.
Let us know how it's going to develop 👍
Тож виплати немає. 1 нібито завершено. Номер 2 ще триває.
Пізніше я подивлюсь, чи я вже отримав гроші.
Єдине, що я дійсно вважаю негативним, це обмеження в 250 євро за транзакцію.
Але підтримка була дуже хорошою, підштовхувала до всіх проблем із виплатою та створювала рішення.
So payout no. 1 is supposedly complete. Number 2 still in progress.
I'll see afterwards if I've already received the money.
The only thing I really find negative is the limit of € 250 per transaction.
But the support was very good and prompted all the problems with paying out and created solutions.
Also Auszahlung nr. 1 ist angeblich abgeschlossen. Nummer 2 noch in Bearbeitung.
Werde nachher sehen ob ich das Geld schon erhalten hab.
Das einzige was ich wirklich negativ finde ist die Begrenzung auf 250 € pro Transaktion.
Aber der support war sehr gut und hat alle Probleme beim auszahlen relativ zeitnah begründet und Lösungen geschaffen.
Чесно кажучи, я ніколи не чув про такий низький ліміт на транзакцію. Я вже бачив 500 євро, але це був мінімум.
Honestly, I've never heard about so low limit per transaction. I've already seen €500, but that was the minimum.
Платіж не буде оброблено навіть через 2 дні.
Завдяки лімітам і начебто технічним проблемам, виплата є справжньою корчою.
The payment will not be processed even after 2 days.
Thanks to the limits and the alleged technical problems, the payout is a real cramp.
Die Zahlung wird auch nach 2 Tagen nicht weiter bearbeitet.
Dank den limits und den angeblich technischen Problemen ist die Auszahlung ein echter Krampf.
Ось у чому проблема. Кажуть 250 на день, але насправді це може бути 250 на кілька днів, тому що вони не можуть схвалити нове зняття коштів кожні 24 години.
That's the problem. They say 250 per day, but in fact, it can be 250 per few days, because they're unable to approve a new withdrawal every 24 hours.
Але мені цікаво, скільки мені чекати, поки я отримаю свої гроші. Дуже непрофесійно працює це казино.
Я точно більше ніколи не буду там грати і всім не раджу цього.
But I wonder how long I should wait until I get my money. Very unprofessional how this casino operates.
I will definitely never play there again and advise everyone against it.
Ich frag mich aber wie lang ich noch warten soll bis ich mal mein Geld erhalte. Sehr unprofessionell wie dieses casino agiert.
Ich werde da auf jeden Fall nie wieder spielen und rate jedem davon ab.
Я не здивований. Скільки всього ви виграли? Мені просто цікаво, скільки з цих 250 євро трансакцій потрібно виконати, щоб зняти всі.
I'm not surprised. How much did you win in total? I'm just wondering how many of those 250 eur transactions you need to complete in order to withdraw it all.
Є лише 500 € прибутку, а перший переказ у 100 € все ще відсутній. Це навіть не великі гроші.
Are only 500 € profit and the very first transfer of 100 € is still missing. It's not even a lot of money.
Sind nur 500 € Gewinn und die aller erste Überweisung von 100€ fehlt noch. Ist ja nicht mal viel Geld.
Подивимося, чи вдасться вам зняти більше цього тижня. Вони повинні мати можливість здійснити 1 виведення коштів принаймні протягом тижня. У всякому разі, я не можу уявити, щоб виграти там 50 000 чи більше. З такою швидкістю відійти було б неможливо.
Let's see if you manage to withdraw more this week. They should be able to complete 1 withdrawal at least during the week. Anyway, I can't imagine winning there 50 000 or more. That would be impossible to withdraw with that speed.
Попередження від "GG.BET" -
Я пройшов повну перевірку там протягом 1 року та клієнта щомісячно платить, три дні тому я мав свій банківський рахунок, яким я використовував більшість часу
Зроблено 2 платежі по 50 € та 22 €, на загальну суму 72 € - я також придбав справжнього рефрижератора для компанії, він також повністю перевірений. Я грав зі звуковим сигналом 70 євро і був задоволений 200 євро
Хочеш виплатити 190 євро, раніше це добре працювало, тільки цього разу збереглося! × GG.BET × !!! просто включити мій виграш і оплачене вугілля і просто закрити мій рахунок під фальшивими приводами. Підтримка не відповідає або недостатньо відповідає на мої запитання, мене звинувачують у використанні кількох сервісів, що насправді в даному випадку просто не відповідає дійсності. Оскільки сума становить 190 євро, я вважаю цю компанію абсолютно ненадійною, особливо тому, що я заплатив більше, ніж виплатив, а методи оплати завжди залишалися незмінними. Онлайн накрутка в слотах неможлива, якщо провайдер правильно програмує свою гру, алгоритм виграє у 8 з 10 випадків. Я за те, щоб казино не дозволяли приймати депозити, якщо вам відмовляють у виведенні коштів як небажаному клієнту/гість. In ner spielo я не заходжу в будинок із замком і маю вийти лише тоді, коли щось виграю, але в Інтернеті вас обкрадають і принижують, тому що компанія просто так робить, і у вас немає шансів змінити ситуацію .. бо таку компанію взагалі не варто афішувати, це найсумнівніший досвід поки що після "Джекпот Крипто" (ймовірно, той самий пул) приходить "GG.BET" ----- 2 чорних вівці кирилицею про які я хотів би попередити ви про / і повинні. Буду цим довго дратувати суп. ## Чорний список #беззаконня #недовіра
Warning of "GG.BET" -
I have been fully verified there for 1 year and a monthly paying customer, three days ago I had my bank account that I used most of the time
2 payments of 50 € and 22 € each made, totaling 72 € - I also procured a real reefer for the company, he is also fully verified. I played with the € 70 beep and I was satisfied with the € 200
Want to pay out 190 € of it, this worked well before, only this time it keeps! × GG.BET × !!! simply include my won and paid coal and simply close my account under false pretenses. The support does not or insufficiently answer my questions, I am accused of multiple service using which in fact is simply not true in this case. Since the amount is 190 €, I consider this company to be absolutely untrustworthy, especially because I paid in more than I paid out and payment methods have always remained the same. Online cheating in slots is not possible if the provider programs his game properly, the algorithm wins in 8 out of 10 cases. I am in favor of casinos not being allowed to accept deposits if you are denied withdrawals as an undesired customer / guest. In ner spielo I do not come into the house with a lock and only have to leave when I win something, but online you are robbed and degraded because the company just does it that way and you have no chance of making a difference .. for such a company should generally not be advertised, this is the most dubious experience so far after "Jackpot Crypto" (probably the same pool) comes "GG.BET" ----- 2 black sheep in Cyrillic which I would like to warn you about / & should. I will annoy the sup for a long time with it. ## Blacklist #lawless #untrust
Warnung vor "GG.BET" -
Ich bin dort seid 1 Jahr vollverifiziert und monatlich zahlender Kunde, vor drei Tagen habe ich standardgemäß von meinem zumeist genutzten Bankkonto
2 Einzahlungen zu je einmal 50 € und 22€ getätigt, in summe 72 € -ausserdem habe ich einen realen reefer für das Unternehmen beschafft, er ist auch vollverifiziert. Mit den 70€ piepen habe ich gespielt und bin mit 200 € zufrieden gewesen und habe
190€ davon auszahlen wollen, zuvor hatte dieses gut funktioniert nur diesmal behält das !!! ×GG.BET× !!! einfach meine gewonnene und gezahlte Kohle ein und schliesst meinen Account einfach unter falschen vorwänden. Der Support geht nicht bzw unzureichend auf meine Fragen ein, mir wird multiple Service using vorgeworfen was de facto in dem Fall einfach nicht wahr ist. Da es sich um 190€ handelt erachte ich dieses Unternehmen als absolut unvertrauenswert, vor allem weil ich mehr ein, als ausgezahlt habe und Zahlungsmethoden immer gleich geblieben sind. Online ist Betrug in Slots nicht möglich wenn der Anbieter sein Spiel vernünftig programmiert gewinnt der Algorithmus in 8 von 10 fällen. Ich bin dafür das Casinos keine Einzahlung akzeptieren dürfen wenn man als unerwünschter Kunde/Gast Auszahlungen verweigert bekommt. In ner spielo komm ich mit Sperre auch nicht in das Haus und muss erst dann gehen wenn ich was gewinne, aber online wird man bestohlen und entwürdigt weil das Unternehmen es einfach so macht und man hat keine Chance was zu bewirken.. für solch ein Unternehmen sollte generell nicht geworben werden, das ist bisher das unseriöseste Erlebnis nach "Jackpot Crypto" (vermutlich der selbe Pool) kommt "GG.BET" ----- 2 schwarze Schafe in kyrillisch vor denen ich euch warnen möchte / & sollte. Ich werde den sup noch mächtig lange damit nerven. ##Blacklist #lawless #untrust
Платіж досі відсутній, але він записується в обліковому записі як здійснений.
Нібито мені слід звернутися до свого банку, який, у свою чергу, ніколи не бачив нічого з цієї нібито транзакції.
Якщо служба підтримки не реагує повільно, я напишу скаргу.
A payment is still missing, but is recorded as completed in the account.
Allegedly I should contact my bank, which in turn has never seen anything of this alleged transaction.
If the support doesn't respond slowly, I'll write a complaint.
Eine Zahlung fehlt immer noch, wird aber im Account als abgeschlossen geführt.
Angeblich soll ich mich an meine Bank wenden, die wiederum hat von dieser angeblichen Transaktion noch nie was gesehen.
Wenn der support nicht langsam antwortet, schreib ich ne Beschwerde.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.