ГоловнаФорумКазиноGGBet Casino - загальне обговорення

GGBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Vova1983
|
64 483 переглядів 314 відповідей |
|
1 2 3...16
Jonas23111
3 р. тому

Який спосіб оплати був використаний для переказу грошей? Загалом я чекаю близько 7 днів, а потім, якщо ви не отримаєте виграш, то, звичайно, проблема не на вашому боці. Відповідальність казино — переконатися, що ви отримаєте свій виграш.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Цілком звичайний банківський переказ, це було майже 14 днів тому. Тож усі інші платежі надійшли, але одного немає.


Автоматичний переклад.
Jonas23111
3 р. тому

Звичайні банківські перекази не займають 2 тижні. Мабуть, казино зробило щось не так, або винен платіжний постачальник. Однозначно не твій, бо не ти його надіслав. Ви можете просто зачекати, поки він надійде на ваш банківський рахунок.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вчора я виграв 45 000 рублів у їхньому казино. Привезли 14. Попросили провести відеоконференцію по Skype, яку я пройшов, надали паспорт і картку, з якої я поповнював рахунок. У мене немає мультиакаунтів і я нічого не порушував. Але мій рахунок заблокували, а гроші заблокували. Будь ласка, допоможіть мені з ними розібратися в цій ситуації. Мій псевдонім kadrus2002

Я зареєструвався 28 вересня 2021. Зробив близько 20 депозитів. Сума, яку казино заблокувало 30000 рублів, становить близько 400 доларів. Я надав їм усі документи і зателефонував їм по скайпу. Також повідомляю, що мій обліковий запис було підтверджено раніше, а платежі надійшли мені 3 рази. Я не користувався чужими платіжними засобами. Я зробив депозити зі своєї картки на своє ім’я та системи piastrix, де я також підтверджений на моє ім’я. Казино не повідомляє точну причину блокування. Будь ласка, допоможи мені

Автоматичний переклад.
Kadrus2002
3 р. тому

У цьому випадку слід подати скаргу. В основному, нам потрібно знати, чому обліковий запис заблокований. Важко здогадатися, але, мабуть, вони не були задоволені тим, що побачили під час розмови.

Автоматичний переклад.
2 р. тому


Заблокував мій обліковий запис за допомогою кількох облікових записів для включення в список. Інших рахунків у мене немає, депозит вони залишили собі. Природні шахраї

Автоматичний переклад.
79538070653
2 р. тому

Якщо ви впевнені, що у вас більше немає облікових записів, чи розглядали ви можливість подати скаргу через наш веб-сайт? Ми можемо подивитись на це.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просив виплату 250 євро 3 дні тому. Потім GG.BET попросив мене надіслати підтвердження адреси для перевірки. Звісно, я зробив це НЕГАЛЬНО! Після відправлення документів я отримав пряму відмову про те, що мої документи (нібито) нерозбірливі... потім я надіслав свої документи знову... Через 10 хвилин я отримав ще одну пряму відмову з тим же натяком ^^


Усі документи, які я надіслав до GG.BET, мають чудову якість та розбірливі. Проте мої документи знову і знову відмовляються!


Я борюся з GG за верифікацію облікового запису вже 3 дні!


Ніхто не може мені допомогти в чаті на GG.BET, тому що тільки англомовні співробітники..


Контактний номер GG.BET, вказаний на веб-сайті, НЕДІЙСНИЙ!!


Мене дратує, що GG.BET дає вам лише стандартні тексти як відповідь, і ніхто не хоче мені допомагати!!


Я буду боротися за свої гроші. Однак я НЕ буду вносити більше ЦЕНтів на GG.BET !!


Я розлючений ! Тому я нікому не рекомендую вносити гроші на GG.BET !! Категорично не рекомендується!!


Я вже 10 разів легко подав свої документи на перевірку до GG... якщо я не отримаю підтвердження перевірки протягом дня, то я піду на крок далі.... !!


Обслуговування клієнтів ДУЖЕ ПОГАДНЕ

ВЕРИФІКАЦІЯ НАВРО МОЖЛИВА

АБСОЛЮТНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!!

Автоматичний переклад.
gamzecik1989
2 р. тому

Я бачу, що ви вже подали скаргу. Це, мабуть, все, що ви можете зробити зараз. Я думаю, що головна проблема полягає в тому, що вони постійно відмовляють у ваших документах, але вони не пояснюють детально, чому вони це роблять. Тоді ви не зможете це виправити, оскільки не знаєте, що не так.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я теж так думаю, Данило. Проблема в тому, що я постійно отримую відмову з тим самим СТАНДАРТНИМ ТЕКСТОМ... Тому я не знаю, що не так з моїм документом і як це зробити правильно. Тобі нічого не пояснюють... чому, чому, чому... ти пишеш на GG.BET роботом!


Висновок...

Мені довелося повністю зменшити свій виграш з 250 євро до 0 євро, тому що я НЕ отримав свої гроші! Сьогодні вранці я повністю видалив себе на GG.BET!


Будь ласка, залиште мій запис, щоб інші гравці були попереджені! До речі, контактний номер телефону на GG.BET також недійсний (номер дзвінка недійсний) .. і їхній чат англійською !!


GG.BET категорично НЕ рекомендувати! ТРИМАЙТЕ ПАЛЬЦІ!!!



Автоматичний переклад.
gamzecik1989
2 р. тому

Ймовірно, це те, чого хотіло казино, і ви дозволяєте їм виграти, зменшуючи свій виграш. У цьому випадку ми можемо просто припустити, що станеться, якби ви чекали довше. Казино завжди стверджуватиме, що надсилає всі виграші.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мій обліковий запис заблокували, тому що у мене був інший, який я не пам'ятав, і там у мене було 1000 песо, але вони нічого не вирішили поштою

Автоматичний переклад.
marionmiguelharry
2 р. тому

Чесно кажучи, мультиоблік не дуже толерантний. 🙁

Ви отримали якісь бонуси на будь-якому з цих двох облікових записів?

Основна ідея цього правила полягає в тому, щоб заборонити «мисливцям за бонусами» реєструвати кілька акаунтів і збирати бонуси, доступні лише для нових гравців.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

З цього боку я це розумію, але якщо вам не дають і не знімають гроші, то це неправильно. Вони повинні передати його принаймні на ваш перший обліковий запис, а не блокувати обидва облікові записи. Або не дозволити вам внести депозит, я не знаю кращого рішення, ніж просто заблокувати вас і забрати ваші гроші, а також за умовами, які мають повернути ваш депозит з вашого дублюючого рахунку, але підтримка нічого не допомагає мені.

Я автоматично отримував бонуси, коли вносив депозит, але я ніколи їх не активував, тому що витрачав свій час, неможливо виграти, потрібно помножити на х30 або більше.

Автоматичний переклад.
marionmiguelharry
2 р. тому

Правильно, що деякі казино дійсно залишають відкритим перший рахунок і закривають інші. Але це стосується випадків, коли гравець не використовував бонуси на обох рахунках. Ваш випадок - це інша історія. Якщо вони закрили ваші рахунки та анулювали виграші, це не щось незвичайне. Це те, що зробили б більшість казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино несправедливе, самовиключення не сприймається всерйоз, найбільший щур у світі казино GG.BET

Автоматичний переклад.
Anonymized436
2 р. тому

Вітаю Вібрак!

не могли б ви поділитися детальнішою інформацією, будь ласка? Ви, очевидно, просили самовиключення, що потім було?

Ваша скарга нова, тому я поняття не маю, що з вами сталося.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

21 грудня 2021 року я кілька разів просив самовиключення в чаті. Потім я повинен був написати електронного листа, і це теж не було сприйнято серйозно.

Автоматичний переклад.
Anonymized436
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але здається, що ви просто не дотримувалися інструкцій правильно. Якщо казино повідомляє вам, що вам потрібно надіслати електронний лист до служби підтримки щодо вашого запиту на самовиключення, ви повинні зробити це негайно та повідомити їм свою причину.

Було б розумно, якби ви могли використати приклад такого запиту, наданого у вашій скарзі від Petronela, наступного разу, коли ви захочете самостійно виключити себе з будь-якого казино.




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви не платите зараз, я чекав 2 місяці, а вони продовжують це тягнути та придумують відмовки. А тепер мені вже не відповідають. Це 100 євро, які вони мені винні

Автоматичний переклад.
1 2 3...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого