Привіт, це, звичайно, неприємно, якщо казино блокує ваш обліковий запис і просто повідомляє вам загальну причину. Але я розумію такі випадки, оскільки це конфіденційна інформація, і в казино є процес.
Що стосується вашої проблеми. Чи є хтось, хто має обліковий запис у цьому казино та використовує ту саму IP-адресу, що й ви? Щодо зловживання бонусом, який бонус ви використовували в казино?
У будь-якому випадку, я бачу, що ви подали скаргу , що є хорошим кроком, якщо ви вважаєте, що з вашого боку не було порушень. Наша команда спробує допомогти та розслідувати випадок.
Що стосується того факту, що ми не повинні мати це казино на сайті, то саме для цієї ситуації ми його створили, щоб гравці могли бачити, з чим вони стикалися, і ділитися своїм досвідом один з одним.
Я сподіваюся, що ми зможемо вирішити цю проблему і наша команда знайде відповідні відповіді. Схрещені пальці. 🤞
Hi, it's certainly not nice if the casino blocks your account and just tells you the general reason. But I understand in such cases because it is sensitive information and casinos have a process.
As for your problem. Is there anyone who has an account in this casino and uses the same IP address as you ? As for the bonus abuse, what bonus did you use in the casino ?
Anyway, I see that you have filed a complaint, which is a good step if you feel that there was no misconduct on your part. Our team will try to help and investigate the case.
Regarding the fact that we shouldn't have this casino on the site, this is exactly the kind of situation we have it for, so that players can see what they've encountered and share their experiences with each other.
I hope that we will be able to solve this problem and our team will get to the relevant answers. Fingers crossed. 🤞
Автоматичний переклад.