ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

4 міс. тому від montella85
|
14250 переглядів 299 відповідей |
|
1...6 7 8...15
Додати публікацію
2 міс. тому

Усім доброго вечора, я приєднуюся до цієї дискусії, тому що я теж опинився в такій самій ситуації, шукаючи в Інтернеті, я знайшов цей форум... сьогодні, коли я спробував підключитися до веб-сайту geniuswin.it, він здається неіснуючим, я думаю, що ADM закрив його... Я також надіслав скаргу до ADM, але окрім того, що вони розслідують, я не мав жодних вказівок щодо того, як повернути гроші



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Згідно з тим, що ми маємо на сайті, я бачу, що казино закрито.

Однак я вважаю, що ви правильно вчинили, звернувшись зі скаргою до ADM, але відтепер вам доведеться терпіти, як це все обернеться і куди ви потрапите. Я твердо вірю, що ви отримаєте свої гроші, але, звичайно, я не хочу бути надто оптимістичним.

Тож нам доведеться чекати рішення та того, що вам скажуть.

Якщо у вас є якісь новини, повідомте нам, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, хлопці, я також отримав genius win на двох рахунках, і у мене більше не було грошей, що мені робити? Чи можете ви мені допомогти і сказати, як діяти? Дякую

Автоматичний переклад.
trend867
2 міс. тому

Чесно кажучи, я не зовсім розумію, про що ви говорите.🤷‍♀️ Чи можна, будь ласка, конкретніше, у чому насправді ваша проблема? Як бачите, казино GeniusWin 👈 зараз закрито. Це пов'язано з цим казино? Чи залишився у вас реальний баланс у цьому казино? Будь ласка, повідомте нам більше деталей, щоб ми могли це розглянути, ми чекатимемо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Доброго ранку, вибачте, якщо я не зрозумів себе, моя проблема полягає в тому, що я маю гроші на geniuswin.it, але з вересня вони більше не дозволяють мені зняти суму в 1000 євро, я хотів би знати, як продовжити повернути мої гроші, враховуючи, що я читав, що деяким хлопцям вдалося отримати їх завдяки

Автоматичний переклад.
trend867
1 місяць тому

Нема чого шкодувати, все добре. У цьому випадку я рекомендую вам подати безкоштовну скаргу тут, до нашої команди. Вони спробують допомогти вам вирішити цю проблему. Щоб легко подати скаргу, скористайтеся цим посиланням 👈. Я також додам інструкцію 👈, щоб ви могли прочитати, що робити та чого очікувати при подачі скарги. Якщо вам потрібна додаткова допомога, не соромтеся звертатися до нас. Сподіваємось, наша команда зможе щось з цим зробити. Яка була причина, казино все одно не дозволило вам зняти гроші?🤔 Ви випадково отримали пояснення від їхньої служби підтримки?🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Привіт, я намагався відкрити посилання, але воно не дозволяє мені його відкрити.

Я не знаю, чому я не зняв гроші. Вони сказали, що зняття коштів контролювали, а потім зникли. Я багато разів зв’язувався з їхньою службою підтримки і казав мені, що зняття коштів контролюються, і вони висміюють вас, тому що це неправда. У мене було 1050 на їхньому сайті, але, наскільки я зрозумів і побачив, що у них більше немає активного сайту, вони зникли, я також надіслав електронний лист до ADM, подивимося, що вони відповідають, дякую

Автоматичний переклад.
trend867
1 місяць тому

привіт!

Вибачте за посилання. Я пропоную видалити всі файли cookie, тимчасові файли та хеші у вашому браузері.

Крім того, спробуйте використати інший браузер із чистими налаштуваннями.

Якщо нічого з цього не працює, будь ласка, зробіть знімок екрана, на якому показано, що сталося не так, коли ви намагаєтеся отримати доступ до сайту.

Будь ласка, дайте мені знати, як справи. Зниклі зняття коштів потрібно обов’язково досліджувати, я просто сподіваюся, що все ще є з кимось офіційно зв’язатися. 🤞

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Тепер із цікавості я намагався отримати доступ до свого облікового запису, і вони призупинили мій обліковий запис за шахрайство! hhahhahahhahaha Я маю на увазі, що я був би нечесним, але ти розумієш, хто це? На даний момент я вважаю, що AAMS справедливо призупинив свою ліцензію, оскільки вони зрозуміли, що у них немає грошей, щоб платити клієнтам... ті, хто очікує на зняття коштів, отримають гроші безпосередньо від монополій

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ПРИВІТ

Кілька тижнів тому я прочитав усі повідомлення на цьому форумі, і ми опинилися в тій самій ситуації.

Сьогодні я розмовляв з адвокатом, контакт якого я вже мав, його звуть Макс Роза, якщо ви його не знаєте, він є одним із найкращих експертів з азартних ігор в Італії, якщо не найкращим (багато гравців у покер покладаються на нього випадки, коли йдеться про виграші на десятки/сотні тисяч євро).

Я пояснив йому ситуацію, і він сказав мені, що марно чекати, поки ADM підтвердить усе те, що ми вже знаємо, тобто що вони мафія і, можливо, вони навіть більше нам не відповідатимуть, чи в будь-якому випадку ми нічого з цього не отримає, додавши, що ми також можемо ігнорувати їхні повідомлення просто так, ніби вони завжди роблять свою справу. Тож скаржитися, дзвонити/писати тощо – марна трата часу.

Також мало значення, збанкрутували ці ідіоти з Genius чи ні. Також може бути так, що сайт зник через призупинення дії його ліцензії; у разі банкрутства в дію вступає знамените поручительство. Тобто: якщо концесіонер (Genius) продемонструє, що він має борги перед казначейством і не в змозі заплатити нам, це повинна буде зробити держава (через Монополію і, отже, ADM).

Я його запитав: чи є шанс, що ми більше не побачимо своїх грошей?

Він сказав мені, що це дуже екстремальна гіпотеза, якщо виявиться, що ADM має мільйонний борг і не може гарантувати нам нашу суму, яка, навіть якщо ми додамо разом кілька рахунків, все одно невелика (кілька тисяч євро). Але в крайніх випадках саме він скаже нам зупинитися, тому що це буде незручно, стане проблемою, надто великою для нашої кишені, а також ризикованою.

Тому нам потрібно зробити це попередження, і ще одна важлива річ, яку він мені сказав, полягає в тому, що було б краще, якби ми зробили це групою (щось на кшталт «групового позову»), усі з одним адвокатом, і це було б дуже зручно розділити витрати, знизивши суму до кількох десятків євро на людину (точніше на рахунок/ID).

Що стосується мене, то на моїх трьох рахунках була загальна сума від 3,5 до 4,5 тисячі євро, і я хотів би зробити все можливе, щоб спробувати повернути свої довбані гроші. У мене також є друг, який у такій самій ситуації, тож ми вдвох. І я намагаюся наздогнати інших людей тут і там із тією ж проблемою.

Тому я люб’язно прошу вас повідомити мене, якщо ви зацікавлені у відновленні цих грошей. Читаючи, я побачив, що нас досить багато і у всіх не зовсім маленькі суми. Ви знаєте (або спілкувалися) з кимось ще на цьому форумі? Я не знаю, чи зможу я позначити їх усіх у цій публікації, принаймні завтра я спробую відповісти на їхні коментарі (сподіваюся, що вони побачать сповіщення).

Тим часом я залишився з адвокатом, і ми відповімо приблизно через тиждень. Дайте знати, до побачення!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
trend867
1 місяць тому

ПРИВІТ

Прочитайте пост, про який я щойно написав

Автоматичний переклад.
stufo80
1 місяць тому

ПРИВІТ

Прочитайте також мій пост вище

Автоматичний переклад.
gonzogin
1 місяць тому

ПРИВІТ

Прочитайте пост, який я нещодавно написав

Автоматичний переклад.
Valdivia11
1 місяць тому

привіт, я прочитав твій допис, і мені, як і тобі, було б цікаво повернути мої гроші, але я не один, оскільки навколо мене вже є невелике коло.. у тих, як і у мене, залишилися гроші від geniuswin.it, і ми загалом 5 осіб ... ми б із задоволенням приєдналися до вас у цьому груповому позові для судового позову через адвоката до ADM, щоб повернути наші гроші ... Я чекаю ваших повідомлень, щоб зрозуміти, як нам організуватись

а тим часом бажаю тобі доброго вечора

Автоматичний переклад.
passalacqua
1 місяць тому

привіт доброго вечора тобі

добре, я також збираю членство на іншому форумі, учасником якого є.

Щодо організації, я складаю список усіх тих, хто хоче вжити заходів, і докладно вказую загальну кількість задіяних ігрових акаунтів і, якщо можливо, суми, що залишилися на кожному рахунку (але, можливо, ви можете повідомити про це безпосередньо юрист).

Таким чином я зможу надати юристу певну кількість нас (пам’ятайте, що якщо у вас є кілька облікових записів, кожен власник рахунку вважається окремою особою). Скажіть мені щось, на цьому форумі є можливість зв'язатися з учасниками напряму через особисті повідомлення? Таким чином я надішлю вам особистий номер адвоката.

Якщо це неможливо: оскільки я не можу опублікувати його особистий контакт на загальнодоступному форумі, ви повинні надати мені адресу електронної пошти, на яку я можу переслати вам контакт, підтверджуючи, що я його отримав.

У цей момент все, що вам потрібно зробити, це написати йому повідомлення Whatsapp, в якому повідомити, що ви хочете додати себе до попередження проти Genius, я вже все йому пояснив. Якщо він вам передзвонить, поговоріть з ним (зазвичай він вважає за краще говорити по телефону). Тоді нам доведеться надіслати йому документи для кожного власника різних рахунків (тобто, принаймні CF та ID-картку, я думаю), і це речі, які вам, очевидно, доведеться робити безпосередньо.

Автоматичний переклад.
passalacqua
1 місяць тому

ПРИВІТ

Я написав допис, який, ймовірно, очікує на розгляд.

Як я бачу, тут немає можливості зв’язатися з членами через повідомлення, я б якось дав вам номер юриста, але якщо вони не дозволять вам оприлюднити контакти тут, мені доведеться попросити персонал якось переслати його вам.

Автоматичний переклад.
Valdivia11
1 місяць тому

ПРИВІТ

якщо вам не дозволять написати контакти адвоката я можу пошукати його в інтернеті...ви вже назвали його ім'я...тож я шукаю Макса Розу...враховуючи що сьогодні неділя... завтра в понеділок я шукаю його і зв’язуюсь з ним (як уже було сказано, я не один, у мене є 4 близьких людини з такою ж проблемою та з купою грошей.. .від вас я читав 2 людини, тож нас уже 7 точно)...до скорої зустрічі для оновлень. гарного дня

Автоматичний переклад.
passalacqua
1 місяць тому

Нас зараз набагато більше, все залежатиме від заблокованої суми, яку мають інші, та вартості попередження, декому доведеться оцінити. В інтернеті ви знайдете лише номер студії, де він не відповідає, приватний контакт не публічний. Електронної пошти також немає (є одна написана на не знаю на якій сторінці, але вона не працює). Я чекаю на розгляд цього посту, де я написав вам усі подробиці

Автоматичний переклад.
Valdivia11
1 місяць тому

Добре все ясно...

Тоді я чекаю публікації на розгляді, на випадок, якщо я знову зв’яжуся з вами, і ми побачимо, що робити, щоб я міг отримати контактні дані юриста... у нас 5 загалом є сума заблоковано в загальній сумі, яка становить близько 20 тисяч, тому, на жаль, багато речей... і будь-яким способом ми повинні вийти з цієї справді негідної та сумної ситуації... до скорої зустрічі

Автоматичний переклад.
Valdivia11
1 місяць тому

ПРИВІТ,

У мене також є 3 акаунти Geniuswin на загальну суму 9 тис. По-перше, я надіслав класичну скаргу електронною поштою до ADM, і вони відповіли, що проти Geniuswin проводяться розслідування. Для іншого облікового запису через мого дядька, який є юристом, я спочатку надіслав запит на оплату безпосередньо до PEC компанії Genius Srl (залишився без подальших дій), а потім я надіслав класичну скаргу PEC до ADM, додавши це офіційне повідомлення, але досі я не отримав відповіді (пройшов лише тиждень). Відсутність підтвердження балансу на різних рахунках мене дуже лякає, так само як я боюся, що гарантія не повністю захищає гравців, які мали б право отримати свої гроші назад. На жаль, ні я, ні мій дядько-юрист точно не знаємо, що робити, тому будь-яка порада вітається, дякую!

Автоматичний переклад.
passalacqua
1 місяць тому

Мінкія..... Але скільки грошей ці хлопці вкрали??

Тим більше ми повинні зробити цю спробу, тому що надія на те, що їх повернуть, близька до нуля.

Автоматичний переклад.
Valdivia11
1 місяць тому

geniuswin не заплатив багато грошей... можливо, всупереч усій нашій уяві, на мій погляд.

як ви добре написали, повернути гроші безпосередньо з букмекерських контор, на мій погляд, зараз неможливо, оскільки це, звичайно, не вдалося... але вже кілька місяців.

Що точно... також тому, що це закон, і я знайшов в Інтернеті закон Верховного Суду, який встановлює, що якщо дилер не виконує свої зобов’язання (у цьому випадку оплата), і державна монополія має відшкодувати авансовані суми. ..також тому, що є причина, чому можна грати на свої гроші на сайті зі звичайною ліцензією та бути захищеним у лапках... інакше я б грав на сайтах без звичайної ліцензії... для мене, чесно кажучи, єдине це змушує мене задуматися, а скільки часу знадобиться, щоб отримати гроші від адміну (оскільки я повторюю, за законом вони повинні їх віддати, але як і коли?)

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого