ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від montella85
|
13880 переглядів 299 відповідей |
|
1 2...15
Додати публікацію
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити GeniusWin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

привіт... я подав запит на зняття коштів близько тижня тому, і він все ще обробляється, незважаючи на те, що я надіслав усі необхідні документи... я зв’язався зі службою підтримки через чат, але вони не надали мені жодних пояснень чи часових рамок, і я я починаю хвилюватися, оскільки це майже 4000 євро.... Я завжди читав тут, що в минулому були інші клієнти, які мали великі проблеми з geniuswin.it... Ви можете щось зробити? Дякую

Автоматичний переклад.
montella85
4 міс. тому

Привіт, мені прикро чути про вашу проблему. Я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів для вирішення питання щодо зняття коштів і процесу KYC, але якщо у вас немає інформації, чому у вас немає грошей протягом тижня або на якому етапі ваша перевірка, це не дуже добре.

Але коли ви говорите, що відправили документи, ви пройшли перевірку чи ні? Тому що, поки він не буде успішним, ви, ймовірно, не отримаєте грошей.

Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, так, я пройшов перевірку, надіславши своє посвідчення особи та форму для отримання банківським переказом.....найтурбує незнання часу платежу та повна відсутність інформації в службі підтримки клієнтів.. Єдине, що вони сказали мені, що у них проблеми і що я маю почекати. І тут я прочитав, що інші люди також мали таку ж проблему, як і я, і через кілька місяців вони так і не отримали гроші

Автоматичний переклад.
montella85
4 міс. тому

Привіт!

Такий відгук не дуже переконливий, чи не так? Принаймні KYC за вами. Я не кажу, що ви подолали найгіршу частину, з іншого боку, добре знати, що зараз вам не потрібно про це турбуватися.

Якщо я не помиляюся, з тих пір, як ви попросили зняти кошти, минуло майже тиждень, чи не так? Чесно кажучи, я б сказав, що пацієнт зараз є ключовим. 🤷‍♀️




Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

так, минуло не так багато часу, але найбільше хвилює те, що служба обслуговування клієнтів не дає мені часові рамки, і я читав тут, на цьому форумі, про інших людей, які не отримували гроші через кілька місяців..... 🙁

Автоматичний переклад.
montella85
4 міс. тому

Незважаючи на те, що служба підтримки не написала вам жодної актуальної інформації про ваше виведення коштів, я б не став скептично ставитися до цього, хоча я розумію, що це непросто, коли це ваші гроші.

Однак, як написала Радка, давайте трохи потерпімо, і якщо нічого не зміниться і ви не отримаєте свої гроші або казино не відповість, ми спробуємо вам допомогти. 🙂

Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

добре, почекаймо до 31 грудня... дякую

Автоматичний переклад.
montella85
4 міс. тому

Я вважаю, що це правильне рішення. Я тримаю кулаки, щоб ви отримали свої гроші. Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, я зробив два запити на зняття коштів 3 і 25 вересня на загальну суму близько 1600 євро, але вони все ще обробляються через кілька місяців. Допомога продовжує повторювати, що звертається до компетентного відділу, але нічого не рухається. У минулому я кілька разів знімав кошти, але вони перестали виплачувати кілька місяців тому

Дякую за увагу



Автоматичний переклад.
alesuper9537
4 міс. тому

Я бачу ситуацію похмурою для всіх... на даний момент єдине, що потрібно зробити, це залучити юриста та отримати гроші безпосередньо від державних монополій, які виступають гарантами, коли ці букмекери втікають з грошима клієнтів... .проте пройде ще кілька місяців, перш ніж усе вирішиться, тому що бюрократія в Італії дуже повільна... у будь-якому випадку огиді ніколи не буде кінця, навіть коли ви виграєте на .it, ви можете бути впевнені

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, я зробив два запити на зняття коштів 3 і 25 вересня на загальну суму близько 1600 євро, але вони все ще обробляються через кілька місяців. Допомога продовжує повторювати, що звертається до компетентного відділу, але нічого не рухається. У минулому я кілька разів знімав кошти, але вони перестали виплачувати кілька місяців тому

Дякую за увагу



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у цьому випадку я негайно порекомендую вамскаргу, яку ви можете подати тут . Я вважаю, що це неправильно, якщо казино не може заплатити гравцеві кілька місяців, і ми даємо казино 14 днів для вирішення такої ситуації.

У будь-якому випадку, казино лише пояснює, що воно переведе його до відділу, який займається виведенням коштів? Я вважаю, що це треба було зробити давно.

Отже, ви подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, поки що я відкрию скаргу і подивлюся, як воно буде, дякую

Автоматичний переклад.
alesuper9537
4 міс. тому

Дякуємо за відповідь. Якщо у вас виникли запитання, не соромтеся запитувати.

Я також додам посібник, щоб ви знали, чого очікувати, коли подасте скаргу. Ви можете знайти його тут .

Я сподіваюся, що ситуацію вдасться вирішити, і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

через місяць я все ще не отримав грошей.... у них немає грошей, щоб виплатити виграш.... Я зв'яжуся безпосередньо з AAMS, який потім, сподіваюся, забере його ліцензію

Автоматичний переклад.
montella85
3 міс. тому

А як щодо подання скарги тут? Я б сказав, що це також добре, оскільки якщо ми виявимо щось несправедливе у вашому випадку, казино буде оштрафовано.

Потрібна додаткова інформація? Спробуйте цей посібник 👈, будь ласка.

Або запитайте нас тут, якщо хочете. 🙏 Справа в тому, щоб допомогти вам, якщо це ще можливо.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

так, дякую, я хотів би подати скаргу...щоб принаймні інші люди не грали на цьому сайті

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Доброго ранку всім, я зробив два запити на зняття коштів на geniuswin 26 грудня 2023 року та 1 січня 2024 року. Вони також сказали мені, що є затримки та що вони не знають, коли вони це вирішать. Чи є про що хвилюватися?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

на жаль, так.... сьогодні AAMS відповів мені і сказав, що вони проводять перевірки... Я думаю, що вони буквально закінчилися гроші і більше нікому не платять..... Я раджу вам надіслати електронний лист - поштою до dir.giochi.gad-scommesse@adm.gov.it або dir.giochi.giocoadistanza@adm.gov.it описуючи вашу проблему.

Автоматичний переклад.
montella85
3 міс. тому

Але чи заплатили вони тобі зрештою? Я припускаю, що ні...


Автоматичний переклад.
1 2...15
Перейти на сторінкуіз 15 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого