ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

9 міс. тому від montella85
|
31183 переглядів 345 відповідей |
|
1...17 18
Додати публікацію
gonzogin
1 місяць тому

Ви можете увійти чи ще ні?

Автоматичний переклад.
danimola
1 місяць тому

Так так, заходжу регулярно

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ввійшов у систему та зайшов на сайт, а потім у списку зняття все ще є те, на що я чекав із жовтня, це 100 євро, і це триває

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Наша команда даних намагатиметься якомога швидше з’ясувати, що відбувається в цьому казино. Наразі єдина інформація, яку ми маємо, це те, що вони знову відкриті.

Можливо, ви отримали від служби підтримки ще якусь інформацію щодо цього вашого відкликання?

Якщо ви бачите, що нічого не відбувається, сподіваємось, наша команда зможе допомогти вам, якщо ви подасте скаргу. що ти кажеш Ось вам посилання , про всяк випадок.

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вам пощастило, що ви чекаєте лише 100 євро ахахахахахах


Джаро, не зрозумійте неправильно цю інформацію, сайт Geniuswin НЕ БЕЗПЕЧНИЙ. Тому не повідомляйте про це як про це.

Поки тільки відновили роботу сайту, але ще не дали ні копійки і невідомо, дадуть чи ні.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ну, я б не сказав, що це казино дуже безпечне. Якщо ви подивитеся на його індекс безпеки, то він становить лише 3,9, що є досить низьким показником.

Його цінність пояснюється тут краще 👈, щоб кожен міг краще зрозуміти.

Ваше відкликання також у списку очікування? Чи можете ви зв’язатися з командою підтримки, щоб спробувати дізнатися більше інформації?

Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

«Вибачте за відсутність, але ми хочемо повідомити вам, що, на жаль, ми зіткнулися з серйозними проблемами через дуже велику кількість гравців, які, ймовірно, використовували фальшиві особи, щоб отримати запропоновані бонуси. Як ви можете собі уявити, ця ситуація завдала нам величезної шкоди, через що довелося тимчасово призупинити деякі ігрові облікові записи. Якщо ваш обліковий запис було призупинено, але ви вважаєте, що це неправильно, не хвилюйтеся, наш відділ повторно активує ваш обліковий запис і обробить ваші запити на зняття коштів, щойно всі перевірки відповідними органами будуть завершені. Команда Geniuswin"


Вони знущаються з нас?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви отримали це повідомлення від служби підтримки? Ви вже пробували зв'язатися з ними?

Сподіваюся, вони зроблять, як обіцяли. Будь ласка, надайте додаткову інформацію щодо всього цього, і, можливо, наша команда скарг також зможе допомогти.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку всім!

Були для когось новини чи все поки що на місці?

Автоматичний переклад.
danimola
2 тиж. тому

З мого боку нічого.

Я можу увійти, але нічого нового

Автоматичний переклад.
gonzogin
2 тиж. тому

Можливо, не завадить знову відкрити вашу скаргу. Як я бачу, ця досить складна проблема, з якою ви маєте справу, триває досить довго, тому пошук підтримки звучить як гарна ідея, принаймні для мене.

Варто спробувати, що скажете?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку всім!

Були для когось новини чи все поки що на місці?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вам також доброго дня!

Це мене дуже шокувало. Ви коли-небудь відчували щось подібне в інших казино?

У будь-якому разі, оскільки здається, що вам буде корисно отримати більш детальну допомогу, чи не подумаєте ви над тим, щоб подати скаргу на казино? Якщо нічого іншого, це дасть вам можливість поговорити з одним із наших відданих спеціалістів, які наполегливо працюють, щоб допомогти гравцям у складних обставинах.

Це може здатися трохи заплутаним, але ви не повинні хвилюватися – процес безкоштовний.

Я думаю, що найкраще почати з перегляду цього посібника .

Сподіваюся, вам сподобається ідея. Якщо вам потрібна додаткова інформація або просто хочете дізнатися щось більше, не соромтеся відповісти мені.

Автоматичний переклад.
Radka
2 тиж. тому

Привіт! Ця проблема існує вже майже рік і стосується багатьох користувачів.

Скарга вже була відкрита, і я не знаю, чи буде корисно відкривати ще одну.

все одно дякую

Автоматичний переклад.
danimola
2 тиж. тому

Але я можу запитати, куди ви подавали скаргу? Наша команда не надіслала жодного.🤔

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго ранку, хлопці, сайт geniuswin знову зник, хтось знає про це? дякую

Автоматичний переклад.
trend867
1 тиждень тому

Він був офлайн кілька днів

крім цього ще немає новин

Автоматичний переклад.
trend867
6 дн. тому

Вам також доброго дня!

Я перевірив це ще раз, але, виходячи з попередніх висновків, я не очікував багато чого. Навпаки, я б знайшов більш надійне казино для гри, його низький індекс безпеки не зовсім переконливий...

Автоматичний переклад.
1...17 18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого