Вам також доброго дня!
Це мене дуже шокувало. Ви коли-небудь відчували щось подібне в інших казино?
У будь-якому разі, оскільки здається, що вам буде корисно отримати більш детальну допомогу, чи не подумаєте ви над тим, щоб подати скаргу на казино? Якщо нічого іншого, це дасть вам можливість поговорити з одним із наших відданих спеціалістів, які наполегливо працюють, щоб допомогти гравцям у складних обставинах.
Це може здатися трохи заплутаним, але ви не повинні хвилюватися – процес безкоштовний.
Я думаю, що найкраще почати з перегляду цього посібника .
Сподіваюся, вам сподобається ідея. Якщо вам потрібна додаткова інформація або просто хочете дізнатися щось більше, не соромтеся відповісти мені.
Good day to you too!
This is quite shocking to me. Have you ever experienced anything similar in other casinos?
Anyway, since it appears that you would benefit from more in-depth assistance, would you consider filing a complaint against the casino? If nothing else, this would give you the opportunity to speak with one of our committed specialists who work hard to assist players in trying circumstances.
It might sound a little confusing, but you should not be concerned - the process is free.
I think the best place to start is by looking through this guide.
I hope you like the idea. If you need further details or just want to know something more, feel free to reply to me.