1 місяць тому
Ви можете увійти чи ще ні?
Can you log in or not yet?
Riesci a loggarti oppure ancora no?
0
Ви можете увійти чи ще ні?
Can you log in or not yet?
Riesci a loggarti oppure ancora no?
Я ввійшов у систему та зайшов на сайт, а потім у списку зняття все ще є те, на що я чекав із жовтня, це 100 євро, і це триває
I logged in and entered the site then in the withdrawal list there is still what I have been waiting for since October it is 100 euros and it is in progress
Ho fatto il login e sono entrato nel sito poi nella lista del prelievi c'è ancora quello sto aspettando da ottobre sono 100 euro e risulta in lavorazione
Привіт. Наша команда даних намагатиметься якомога швидше з’ясувати, що відбувається в цьому казино. Наразі єдина інформація, яку ми маємо, це те, що вони знову відкриті.
Можливо, ви отримали від служби підтримки ще якусь інформацію щодо цього вашого відкликання?
Якщо ви бачите, що нічого не відбувається, сподіваємось, наша команда зможе допомогти вам, якщо ви подасте скаргу. що ти кажеш Ось вам посилання , про всяк випадок.
Будь ласка, тримайте нас в курсі.
Hello. Our data team will try to find out what is going on at this casino as soon as possible. For now, the only information we have is that they are open again.
Did you get any more information from the support regarding this withdrawal of yours, perhaps?
If you see that there's nothing happenning, hopefully our team will be able to help you out if you submit a complaint. What do you say? Here's the link for you, just in case.
Please keep us informed.
Вам пощастило, що ви чекаєте лише 100 євро ахахахахахах
Джаро, не зрозумійте неправильно цю інформацію, сайт Geniuswin НЕ БЕЗПЕЧНИЙ. Тому не повідомляйте про це як про це.
Поки тільки відновили роботу сайту, але ще не дали ні копійки і невідомо, дадуть чи ні.
Lucky you that you are waiting for only 100 euros ahahahahahahh
Jaro do not misunderstand this information, the Geniuswin site IS NOT SAFE. So do not report it as such.
For now they have only restored the site's operation, but they have not given us a penny yet and it is not known whether they will or not.
Beato te che stai aspettando per soli 100 euro ahahahahahahh
Jaro non fraintendete queste informazioni, il sito Geniuswin NON E' SICURO. Quindi non segnalatelo come tale.
Per il momento hanno soltanto ripristinato l'operatività del sito, ma ancora non ci hanno dato un soldo e non si sa se lo faranno o meno.
Ну, я б не сказав, що це казино дуже безпечне. Якщо ви подивитеся на його індекс безпеки, то він становить лише 3,9, що є досить низьким показником.
Його цінність пояснюється тут краще 👈, щоб кожен міг краще зрозуміти.
Ваше відкликання також у списку очікування? Чи можете ви зв’язатися з командою підтримки, щоб спробувати дізнатися більше інформації?
Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна допомога нашої групи розгляду скарг.
Well, I wouldn't say this casino is very safe. When you look at its safety index, it's only 3.9, which is pretty low.
Its value is explained here better 👈, so everyone can understand better.
Is your withdrawal on the waiting list as well? Can you get in touch with the support team to try to find out some more information, perhaps?
Please let us know if you need the help of our complaints team.
«Вибачте за відсутність, але ми хочемо повідомити вам, що, на жаль, ми зіткнулися з серйозними проблемами через дуже велику кількість гравців, які, ймовірно, використовували фальшиві особи, щоб отримати запропоновані бонуси. Як ви можете собі уявити, ця ситуація завдала нам величезної шкоди, через що довелося тимчасово призупинити деякі ігрові облікові записи. Якщо ваш обліковий запис було призупинено, але ви вважаєте, що це неправильно, не хвилюйтеся, наш відділ повторно активує ваш обліковий запис і обробить ваші запити на зняття коштів, щойно всі перевірки відповідними органами будуть завершені. Команда Geniuswin"
Вони знущаються з нас?
"Sorry for being absent, but we want to inform you that unfortunately we have suffered serious problems from a very high number of bettors who presumably used false identities to cash in the proposed Bonuses. As you can imagine, this situation has caused us a huge damage, which has made it necessary to temporarily suspend some gaming accounts. If your account has been suspended but you believe it is not correct then do not worry, our department will reactivate your account and process your withdrawal requests as soon as all checks by the relevant bodies have been concluded. Team Geniuswin"
Are they making fun of us?
"Scusaci se siamo stati assenti, ma vogliamo informarti che nostro malgrado abbiamo subito gravi problematiche da parte un numero elevatissimo di scommettitori che presumibilmente utilizzavano identità false per incassare i Bonus proposti. Come puoi immaginare questa situazione ci ha causato un grossissimo danno, che ha reso necessario la temporanea sospensione di alcuni account di gioco. Se il tuo account è stato sospeso ma ritieni che non sia corretto allora non preoccuparti, il nostro reparto addetto riattiverà il tuo account ed evaderà le tue richieste di prelievo non appena saranno concluse tutte le verifiche da parte degli organi preposti. Team Geniuswin"
Ma ci prendono in giro?
Ви отримали це повідомлення від служби підтримки? Ви вже пробували зв'язатися з ними?
Сподіваюся, вони зроблять, як обіцяли. Будь ласка, надайте додаткову інформацію щодо всього цього, і, можливо, наша команда скарг також зможе допомогти.
Did you receive this message from support? Have you tried to contact them yet?
Hopefully, they will do as promised. Please provide some more information regarding all this, and maybe our complaint team will be able to help as well.
З мого боку нічого.
Я можу увійти, але нічого нового
On my side, nothing.
I can log in, but nothing new
Lato mio nulla.
Riesco ad accedere, ma niente novità
Можливо, не завадить знову відкрити вашу скаргу. Як я бачу, ця досить складна проблема, з якою ви маєте справу, триває досить довго, тому пошук підтримки звучить як гарна ідея, принаймні для мене.
Варто спробувати, що скажете?
Perhaps it would not hurt to reopen your complaint. As I can see, this quite complex issue you have been dealing with lasts quite some time, hence, seeking support sounds like a good idea, at least to me.
Worth a try, what do you say?
Вам також доброго дня!
Це мене дуже шокувало. Ви коли-небудь відчували щось подібне в інших казино?
У будь-якому разі, оскільки здається, що вам буде корисно отримати більш детальну допомогу, чи не подумаєте ви над тим, щоб подати скаргу на казино? Якщо нічого іншого, це дасть вам можливість поговорити з одним із наших відданих спеціалістів, які наполегливо працюють, щоб допомогти гравцям у складних обставинах.
Це може здатися трохи заплутаним, але ви не повинні хвилюватися – процес безкоштовний.
Я думаю, що найкраще почати з перегляду цього посібника .
Сподіваюся, вам сподобається ідея. Якщо вам потрібна додаткова інформація або просто хочете дізнатися щось більше, не соромтеся відповісти мені.
Good day to you too!
This is quite shocking to me. Have you ever experienced anything similar in other casinos?
Anyway, since it appears that you would benefit from more in-depth assistance, would you consider filing a complaint against the casino? If nothing else, this would give you the opportunity to speak with one of our committed specialists who work hard to assist players in trying circumstances.
It might sound a little confusing, but you should not be concerned - the process is free.
I think the best place to start is by looking through this guide.
I hope you like the idea. If you need further details or just want to know something more, feel free to reply to me.
Привіт! Ця проблема існує вже майже рік і стосується багатьох користувачів.
Скарга вже була відкрита, і я не знаю, чи буде корисно відкривати ще одну.
все одно дякую
Hi, this problem has been going on for almost a year and affects many users.
A complaint had already been opened and I don't know if it would be useful to open another one.
thanks anyway
Ciao, questo problema va avanti da quasi un anno e riguarda molti utenti.
Era già stato aperto un reclamo e non so se può essere utile aprirne un altro.
grazie comunque
Але я можу запитати, куди ви подавали скаргу? Наша команда не надіслала жодного.🤔
May I just ask where did you file a complaint, though? There is none submitted here with our team.🤔
Він був офлайн кілька днів
крім цього ще немає новин
It's been offline for a few days
other than that no news yet
è un pò di giorni che è andato offline
oltre a ciò nessuna novità ancora
Вам також доброго дня!
Я перевірив це ще раз, але, виходячи з попередніх висновків, я не очікував багато чого. Навпаки, я б знайшов більш надійне казино для гри, його низький індекс безпеки не зовсім переконливий...
Good day to you too!
I let that checked again, yet based on the previous findings, I'd not expect much. On the contrary, I would find a more reliable casino to play in, its low Safety Index is not exactly convincing...
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.