ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

11 міс. тому від montella85
|
39733 переглядів 347 відповідей |
|
1...7 8 9...18
Додати публікацію
MarcoReus
8 міс. тому

Мадонна, навіть читаючи ваші цифри, ви тремтите. Скажу тобі, що місяцями я вважав це втраченими грошима, але треба спробувати. Якби це було кілька сотень євро, мене б не хвилювало, але це значні цифри, і, як я бачу, ваші ще вищі!

Я також подав скаргу до ADM і, як і ви (та всі інші, хто скаржився), я отримав знаменитий електронний лист від ADM із темою «зняття коштів не оброблено».

Тож я діяв як ви: 1 лютого я надіслав PEC до Genius і для інформації в ADM, очевидно, Genius не відповів (це не нове, я вже читав, що вони ніколи не відповідали на PEC, і цим все сказано) , а приблизно через двадцять днів ADM відповіла звичайним електронним листом, який ми всі отримали.

Справа в тому, що ми не можемо це довести прямо зараз! Ви більше не можете отримати доступ до сайту, фактично він повністю зник. У моєму випадку я безпосередньо закрив рахунки, чекаючи очищення балансу, тому я все одно не міг надати цей доказ. Але я вже все це пояснював юристу, а саме, що сайт більше не видно і що у мене немає підтвердження балансу, якщо чесно, я навіть не пам'ятаю точні суми, тому що я їх не писав вниз, але він відповів на це негайно, а це дані, які можна знайти пізніше, тому що вони всі записані, тому теоретично ми не повинні цього боятися.

Щодо гарантії поруки, я теж думаю, як ви, але якби вони сказали мені, що вони готові дати мені половину (бо вони не мають достатнього покриття тощо), я б погодився. Ваш дядько зробив усе, що міг, у межах своїх повноважень, юрист, з яким я розмовляв (ви можете провести дослідження в Інтернеті), є експертом у цій галузі, тож вам залишається лише покладатися на нього та сподіватися на краще. Звичайно, з вашими фігурами ви не можете сидіти без діла, давайте підемо крок за кроком і подивимося, як це розвивається.

PS. Ви зробили попередження для всіх трьох акаунтів?

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
passalacqua
8 міс. тому

точно, якщо вони зазнають невдачі, ADM має це покрити, це гарантія поручительства, про яку я говорив з Маркореусом.

Скільки це займе часу і чи надійдуть ці гроші, я абсолютно не знаю. Дуже легко подумати, що якщо ви не з’явитеся й не продемонструєте, що захищаєте свої інтереси, їм буде наплювати й вони не постукають у ваші двері, щоб узгодити суму. Тому нам краще звернутися до адвоката, щоб пришвидшити процес і отримати відповідь. Якщо вони банкроти, то вони не банкроти, хто має нам давати гроші, коли і в якому обсязі.

Звичайно, ADM відповість, якби це було попередження виключно щодо Genius, ми б чекали вічність.

Автоматичний переклад.
alesuper9537
8 міс. тому

ПРИВІТ

якщо цікаво читайте попередні пости. Будь ласка, надайте мені відповідь якомога швидше

Автоматичний переклад.
Bilegend
8 міс. тому

ПРИВІТ

прочитайте попередні дописи, якщо ви зацікавлені в офіційному сповіщенні про вимагання грошей, які нам винні, дайте мені знати, можливо, якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Valdivia11
8 міс. тому

Привіт, дякую, я вже брав участь, я @jerrythemouse

Автоматичний переклад.
alesuper9537
8 міс. тому

ага добре 😄 чудово, за кілька днів ми підведемо підсумки, і я просто сподіваюся, що зможу надіслати контакт усім

Автоматичний переклад.
Valdivia11
8 міс. тому

Я теж тут, оновіть мене

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

ПРИВІТ

Кілька тижнів тому я прочитав усі повідомлення на цьому форумі, і ми опинилися в тій самій ситуації.

Сьогодні я розмовляв з адвокатом, контакт якого я вже мав, його звуть Макс Роза, якщо ви його не знаєте, він є одним із найкращих експертів з азартних ігор в Італії, якщо не найкращим (багато гравців у покер покладаються на нього випадки, коли йдеться про виграші на десятки/сотні тисяч євро).

Я пояснив йому ситуацію, і він сказав мені, що марно чекати, поки ADM підтвердить усе те, що ми вже знаємо, тобто що вони мафія і, можливо, вони навіть більше нам не відповідатимуть, чи в будь-якому випадку ми нічого з цього не отримає, додавши, що ми також можемо ігнорувати їхні повідомлення просто так, ніби вони завжди роблять свою справу. Тож скаржитися, дзвонити/писати тощо – марна трата часу.

Також мало значення, збанкрутували ці ідіоти з Genius чи ні. Також може бути так, що сайт зник через призупинення дії його ліцензії; у разі банкрутства в дію вступає знамените поручительство. Тобто: якщо концесіонер (Genius) продемонструє, що він має борги перед казначейством і не в змозі заплатити нам, це повинна буде зробити держава (через Монополію і, отже, ADM).

Я його запитав: чи є шанс, що ми більше не побачимо своїх грошей?

Він сказав мені, що це дуже екстремальна гіпотеза, якщо виявиться, що ADM має мільйонний борг і не може гарантувати нам нашу суму, яка, навіть якщо ми додамо разом кілька рахунків, все одно невелика (кілька тисяч євро). Але в крайніх випадках саме він скаже нам зупинитися, тому що це буде незручно, стане проблемою, надто великою для нашої кишені, а також ризикованою.

Тому нам потрібно зробити це попередження, і ще одна важлива річ, яку він мені сказав, полягає в тому, що було б краще, якби ми зробили це групою (щось на кшталт «групового позову»), усі з одним адвокатом, і це було б дуже зручно розділити витрати, знизивши суму до кількох десятків євро на людину (точніше на рахунок/ID).

Що стосується мене, то на моїх трьох рахунках була загальна сума від 3,5 до 4,5 тисячі євро, і я хотів би зробити все можливе, щоб спробувати повернути свої довбані гроші. У мене також є друг, який у такій самій ситуації, тож ми вдвох. І я намагаюся наздогнати інших людей тут і там із тією ж проблемою.

Тому я люб’язно прошу вас повідомити мене, якщо ви зацікавлені у відновленні цих грошей. Читаючи, я побачив, що нас досить багато і у всіх не зовсім маленькі суми. Ви знаєте (або спілкувалися) з кимось ще на цьому форумі? Я не знаю, чи зможу я позначити їх усіх у цій публікації, принаймні завтра я спробую відповісти на їхні коментарі (сподіваюся, що вони побачать сповіщення).

Тим часом я залишився з адвокатом, і ми відповімо приблизно через тиждень. Дайте знати, до побачення!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Я точно не знаю, чи хтось із присутніх гравців вже намагався проконсультуватися з ADM. Якщо ні, я б сказав, що це безумовно хороший перший крок. Чесно кажучи, скарга, подана через Casino Guru, мало що вирішує в поточній ситуації, і в основному вона вплине лише на SI цього казино. Дякуємо за ініціативу і будемо раді, якщо ви й надалі будете інформувати всіх».🙏👌

Автоматичний переклад.
Valdivia11
8 міс. тому

Привіт, мені теж цікаво, що вам потрібно?

Автоматичний переклад.
Valdivia11
8 міс. тому

Привіт valdivia11, я бачу, що вони досі не схвалили згадану вами публікацію з рекомендаціями юриста... замість того, щоб чекати схвалення, я особисто надішлю тобі свою електронну пошту, щоб ти міг надіслати мені контактні дані юриста....( passalacquafrancesco15@gmail.com )для довідки про вас і про ситуацію в цілому, що я йому скажу? Дякую, до скорої зустрічі

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Але чи ми також повинні нести витрати на цього адвоката?

Автоматичний переклад.
gonzogin
8 міс. тому

Очевидно, що так, але вартість кожного залученого облікового запису буде відрізнятися залежно від того, скільки нас є. Безсумнівно, на кону понад 20 облікових записів (відредагувати: їх близько 25, і вони все ще збільшуються з іншими підтвердженнями), цими днями я передзвоню йому, оскільки у мене є ще кілька запитань, і я напишу все тут. Я зачекаю ще кілька днів, тому що чекаю підтвердження від інших користувачів.

Тим часом, чи можете ви сказати мені, на скількох рахунках у вас є заборгованість? А за приблизними оцінками, скільки коштують балансові цифри?

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
passalacqua
8 міс. тому

Привіт, допис не схвалено, але я не писав жодної контактної інформації, не знаючи правил цього форуму, я уникав цього, щоб не отримати бан у цей делікатний момент.

Але ідеально, як я вже писав, я зателефоную йому ще раз цими днями, щоб поставити йому інші питання, які нас цікавлять, а потім я вам все розповім і зможу передати вам контакт.

Автоматичний переклад.
stufo80
8 міс. тому

ПРИВІТ

Наразі чи можете ви сказати мені, скільки ігрових акаунтів задіяно та приблизні цифри балансу? (Якщо на якомусь акаунті було кілька десятків євро, ви можете не приєднуватися)

Найближчими днями я знову поговорю з адвокатом і повідомлю вам усе.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

ПРИВІТ

Так, я та багато інших подали скаргу в ADM, і в результаті перевірки були проведені на цьому сайті. Але іншого способу зв'язатися з ADM немає, тому що вони спілкуються тільки з компаніями та операторами по телефону. Крім того, сайт Geniuswin.it тепер зник, і компанія, можливо, збанкрутувала. Тож немає іншого виходу, як звернутися до юриста, щоб офіційно вимагати від Держмонополій те, що нам винні.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
Valdivia11
8 міс. тому

Добре, гаразд...

Тож поки що для інших оновлень я чекаю на вас, коли ви дасте мені контакт... гарного дня

Автоматичний переклад.
Valdivia11
8 міс. тому

Привіт, вибачте за затримку, так, мені теж було б цікаво... Нас 4, і загалом нас приблизно 6,5/7 тис.

Дуже дякую за ваші зусилля та допомогу

Автоматичний переклад.
Valdivia11
8 міс. тому

Я видав попередження лише для одного з 3 рахунків (той, де баланс найвищий), тому що, оскільки місце проживання було однаковим для всіх 3, я вважав за краще не ускладнювати ситуацію, навіть якщо я не думаю, що є якісь проблеми з ця точка зору. Чи не могли б ви також передати це питання про місце проживання адвокату, коли ви йому телефонуєте? Велике спасибі заздалегідь

Автоматичний переклад.
Bilegend
8 міс. тому

Добре, візьму до відома. Завдяки вам ми оновимо в ці дні

Автоматичний переклад.
MarcoReus
8 міс. тому

Звичайно, це вже було серед питань, які я хотів йому поставити. Оскільки у мене також є пара з однаковим місцем проживання, і ми не єдині, але, як ви сказали, це не повинно бути проблемою. Також тому, що якщо сайт зникне через банкрутство, ігрові облікові записи зараз вимерли, і я не думаю, що ADM зможе звернути увагу на ці деталі (принаймні ми на це сподіваємося).

Швидше, у мене виникла думка, що Genius щось відчув, і коли вони говорили про чеки, вони мали на увазі рахунки з тією ж адресою, але факт залишається фактом, що вони більше не платили багатьом людям. Може, всі в цій ситуації не платили? Це може бути, якщо можливо, я також це досліджу.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
1...7 8 9...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого