ГоловнаФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від montella85
|
60 427 переглядів 350 відповідей |
|
1...7 8 9...18
MarcoReus

Мадонна, навіть читаючи ваші цифри, ви тремтите. Скажу тобі, що місяцями я вважав це втраченими грошима, але треба спробувати. Якби це було кілька сотень євро, мене б не хвилювало, але це значні цифри, і, як я бачу, ваші ще вищі!

Я також подав скаргу до ADM і, як і ви (та всі інші, хто скаржився), я отримав знаменитий електронний лист від ADM із темою «зняття коштів не оброблено».

Тож я діяв як ви: 1 лютого я надіслав PEC до Genius і для інформації в ADM, очевидно, Genius не відповів (це не нове, я вже читав, що вони ніколи не відповідали на PEC, і цим все сказано) , а приблизно через двадцять днів ADM відповіла звичайним електронним листом, який ми всі отримали.

Справа в тому, що ми не можемо це довести прямо зараз! Ви більше не можете отримати доступ до сайту, фактично він повністю зник. У моєму випадку я безпосередньо закрив рахунки, чекаючи очищення балансу, тому я все одно не міг надати цей доказ. Але я вже все це пояснював юристу, а саме, що сайт більше не видно і що у мене немає підтвердження балансу, якщо чесно, я навіть не пам'ятаю точні суми, тому що я їх не писав вниз, але він відповів на це негайно, а це дані, які можна знайти пізніше, тому що вони всі записані, тому теоретично ми не повинні цього боятися.

Щодо гарантії поруки, я теж думаю, як ви, але якби вони сказали мені, що вони готові дати мені половину (бо вони не мають достатнього покриття тощо), я б погодився. Ваш дядько зробив усе, що міг, у межах своїх повноважень, юрист, з яким я розмовляв (ви можете провести дослідження в Інтернеті), є експертом у цій галузі, тож вам залишається лише покладатися на нього та сподіватися на краще. Звичайно, з вашими фігурами ви не можете сидіти без діла, давайте підемо крок за кроком і подивимося, як це розвивається.

PS. Ви зробили попередження для всіх трьох акаунтів?

Змінено
Автоматичний переклад.
passalacqua

точно, якщо вони зазнають невдачі, ADM має це покрити, це гарантія поручительства, про яку я говорив з Маркореусом.

Скільки це займе часу і чи надійдуть ці гроші, я абсолютно не знаю. Дуже легко подумати, що якщо ви не з’явитеся й не продемонструєте, що захищаєте свої інтереси, їм буде наплювати й вони не постукають у ваші двері, щоб узгодити суму. Тому нам краще звернутися до адвоката, щоб пришвидшити процес і отримати відповідь. Якщо вони банкроти, то вони не банкроти, хто має нам давати гроші, коли і в якому обсязі.

Звичайно, ADM відповість, якби це було попередження виключно щодо Genius, ми б чекали вічність.

Автоматичний переклад.
alesuper9537

ПРИВІТ

якщо цікаво читайте попередні пости. Будь ласка, надайте мені відповідь якомога швидше

Автоматичний переклад.
Bilegend

ПРИВІТ

прочитайте попередні дописи, якщо ви зацікавлені в офіційному сповіщенні про вимагання грошей, які нам винні, дайте мені знати, можливо, якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Valdivia11

Привіт, дякую, я вже брав участь, я @jerrythemouse

Автоматичний переклад.
alesuper9537

ага добре 😄 чудово, за кілька днів ми підведемо підсумки, і я просто сподіваюся, що зможу надіслати контакт усім

Автоматичний переклад.
Valdivia11

Я теж тут, оновіть мене

Автоматичний переклад.

ПРИВІТ

Кілька тижнів тому я прочитав усі повідомлення на цьому форумі, і ми опинилися в тій самій ситуації.

Сьогодні я розмовляв з адвокатом, контакт якого я вже мав, його звуть Макс Роза, якщо ви його не знаєте, він є одним із найкращих експертів з азартних ігор в Італії, якщо не найкращим (багато гравців у покер покладаються на нього випадки, коли йдеться про виграші на десятки/сотні тисяч євро).

Я пояснив йому ситуацію, і він сказав мені, що марно чекати, поки ADM підтвердить усе те, що ми вже знаємо, тобто що вони мафія і, можливо, вони навіть більше нам не відповідатимуть, чи в будь-якому випадку ми нічого з цього не отримає, додавши, що ми також можемо ігнорувати їхні повідомлення просто так, ніби вони завжди роблять свою справу. Тож скаржитися, дзвонити/писати тощо – марна трата часу.

Також мало значення, збанкрутували ці ідіоти з Genius чи ні. Також може бути так, що сайт зник через призупинення дії його ліцензії; у разі банкрутства в дію вступає знамените поручительство. Тобто: якщо концесіонер (Genius) продемонструє, що він має борги перед казначейством і не в змозі заплатити нам, це повинна буде зробити держава (через Монополію і, отже, ADM).

Я його запитав: чи є шанс, що ми більше не побачимо своїх грошей?

Він сказав мені, що це дуже екстремальна гіпотеза, якщо виявиться, що ADM має мільйонний борг і не може гарантувати нам нашу суму, яка, навіть якщо ми додамо разом кілька рахунків, все одно невелика (кілька тисяч євро). Але в крайніх випадках саме він скаже нам зупинитися, тому що це буде незручно, стане проблемою, надто великою для нашої кишені, а також ризикованою.

Тому нам потрібно зробити це попередження, і ще одна важлива річ, яку він мені сказав, полягає в тому, що було б краще, якби ми зробили це групою (щось на кшталт «групового позову»), усі з одним адвокатом, і це було б дуже зручно розділити витрати, знизивши суму до кількох десятків євро на людину (точніше на рахунок/ID).

Що стосується мене, то на моїх трьох рахунках була загальна сума від 3,5 до 4,5 тисячі євро, і я хотів би зробити все можливе, щоб спробувати повернути свої довбані гроші. У мене також є друг, який у такій самій ситуації, тож ми вдвох. І я намагаюся наздогнати інших людей тут і там із тією ж проблемою.

Тому я люб’язно прошу вас повідомити мене, якщо ви зацікавлені у відновленні цих грошей. Читаючи, я побачив, що нас досить багато і у всіх не зовсім маленькі суми. Ви знаєте (або спілкувалися) з кимось ще на цьому форумі? Я не знаю, чи зможу я позначити їх усіх у цій публікації, принаймні завтра я спробую відповісти на їхні коментарі (сподіваюся, що вони побачать сповіщення).

Тим часом я залишився з адвокатом, і ми відповімо приблизно через тиждень. Дайте знати, до побачення!

Автоматичний переклад.

Привіт. Я точно не знаю, чи хтось із присутніх гравців вже намагався проконсультуватися з ADM. Якщо ні, я б сказав, що це безумовно хороший перший крок. Чесно кажучи, скарга, подана через Casino Guru, мало що вирішує в поточній ситуації, і в основному вона вплине лише на SI цього казино. Дякуємо за ініціативу і будемо раді, якщо ви й надалі будете інформувати всіх».🙏👌

Автоматичний переклад.
Valdivia11

Привіт, мені теж цікаво, що вам потрібно?

Автоматичний переклад.
Valdivia11

Привіт valdivia11, я бачу, що вони досі не схвалили згадану вами публікацію з рекомендаціями юриста... замість того, щоб чекати схвалення, я особисто надішлю тобі свою електронну пошту, щоб ти міг надіслати мені контактні дані юриста....( passalacquafrancesco15@gmail.com )для довідки про вас і про ситуацію в цілому, що я йому скажу? Дякую, до скорої зустрічі

Автоматичний переклад.

Але чи ми також повинні нести витрати на цього адвоката?

Автоматичний переклад.
gonzogin

Очевидно, що так, але вартість кожного залученого облікового запису буде відрізнятися залежно від того, скільки нас є. Безсумнівно, на кону понад 20 облікових записів (відредагувати: їх близько 25, і вони все ще збільшуються з іншими підтвердженнями), цими днями я передзвоню йому, оскільки у мене є ще кілька запитань, і я напишу все тут. Я зачекаю ще кілька днів, тому що чекаю підтвердження від інших користувачів.

Тим часом, чи можете ви сказати мені, на скількох рахунках у вас є заборгованість? А за приблизними оцінками, скільки коштують балансові цифри?

Змінено
Автоматичний переклад.
passalacqua

Привіт, допис не схвалено, але я не писав жодної контактної інформації, не знаючи правил цього форуму, я уникав цього, щоб не отримати бан у цей делікатний момент.

Але ідеально, як я вже писав, я зателефоную йому ще раз цими днями, щоб поставити йому інші питання, які нас цікавлять, а потім я вам все розповім і зможу передати вам контакт.

Автоматичний переклад.
stufo80

ПРИВІТ

Наразі чи можете ви сказати мені, скільки ігрових акаунтів задіяно та приблизні цифри балансу? (Якщо на якомусь акаунті було кілька десятків євро, ви можете не приєднуватися)

Найближчими днями я знову поговорю з адвокатом і повідомлю вам усе.

Змінено
Автоматичний переклад.
Romi

ПРИВІТ

Так, я та багато інших подали скаргу в ADM, і в результаті перевірки були проведені на цьому сайті. Але іншого способу зв'язатися з ADM немає, тому що вони спілкуються тільки з компаніями та операторами по телефону. Крім того, сайт Geniuswin.it тепер зник, і компанія, можливо, збанкрутувала. Тож немає іншого виходу, як звернутися до юриста, щоб офіційно вимагати від Держмонополій те, що нам винні.

Змінено
Автоматичний переклад.
Valdivia11

Добре, гаразд...

Тож поки що для інших оновлень я чекаю на вас, коли ви дасте мені контакт... гарного дня

Автоматичний переклад.
Valdivia11

Привіт, вибачте за затримку, так, мені теж було б цікаво... Нас 4, і загалом нас приблизно 6,5/7 тис.

Дуже дякую за ваші зусилля та допомогу

Автоматичний переклад.
Valdivia11

Я видав попередження лише для одного з 3 рахунків (той, де баланс найвищий), тому що, оскільки місце проживання було однаковим для всіх 3, я вважав за краще не ускладнювати ситуацію, навіть якщо я не думаю, що є якісь проблеми з ця точка зору. Чи не могли б ви також передати це питання про місце проживання адвокату, коли ви йому телефонуєте? Велике спасибі заздалегідь

Автоматичний переклад.
Bilegend

Добре, візьму до відома. Завдяки вам ми оновимо в ці дні

Автоматичний переклад.
MarcoReus

Звичайно, це вже було серед питань, які я хотів йому поставити. Оскільки у мене також є пара з однаковим місцем проживання, і ми не єдині, але, як ви сказали, це не повинно бути проблемою. Також тому, що якщо сайт зникне через банкрутство, ігрові облікові записи зараз вимерли, і я не думаю, що ADM зможе звернути увагу на ці деталі (принаймні ми на це сподіваємося).

Швидше, у мене виникла думка, що Genius щось відчув, і коли вони говорили про чеки, вони мали на увазі рахунки з тією ж адресою, але факт залишається фактом, що вони більше не платили багатьом людям. Може, всі в цій ситуації не платили? Це може бути, якщо можливо, я також це досліджу.

Змінено
Автоматичний переклад.
1...7 8 9...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого