ГоловнаФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

 від montella85
|
60 450 переглядів 350 відповідей |
|
1...12 13 14...18

Привіт, хлопці, така сама ситуація, лише 170 євро на моєму рахунку, я хотів би приєднатися, скажіть мені, що мені робити та кому я маю надсилати свої дані

Автоматичний переклад.
pakybet87

Привіт, 170 – це не так багато, і майте на увазі, що, ймовірно, буде витрачено близько 100 євро або трохи менше

Автоматичний переклад.

Привіт, я хотів би додати себе, якщо це можливо, ми говоримо про утримані понад 5000 євро. Дякую

Автоматичний переклад.
mark84

Привіт, залиш мені свою електронну адресу

Автоматичний переклад.
Valdivia11

дякую, я маю отримати від вас електронний лист? Я ще нічого не отримав


Автоматичний переклад.
Valdivia11

pipposerra87@gmail.com- Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
Jaro

ПРИВІТ

сьогодні я отримав електронний лист від Casinoguru, в якому говориться про « кібератаки, здійснені невідомими особами, які видавали себе за членів команди Casino Guru і вимагали від користувачів поділитися конфіденційною інформацією або здійснити платіж».

Я не знаю, чи це автоматичний електронний лист, надісланий вашою системою, чи було якесь повідомлення чи щось інше, але якщо воно стосується мене, я зовсім не «прикидаюся членом команди», я Я нормальний користувач того сайту, якого він обманює, і я найняв адвоката, щоб повернути наші гроші.

Змінено
Автоматичний переклад.
domenic987

ПРИВІТ

Здається, мій електронний лист надіслано, чи правильно ви написали свою адресу? Ви перевірили свій спам? Якщо адреса правильна, проблема може бути в домені (hotmail.com). Якщо так, чи можете ви дати мені іншу адресу gmail?

Автоматичний переклад.
Valdivia11

Мене це також зачепило, хоча я не думаю, що це стосується нашої розмови

Автоматичний переклад.

ПРИВІТ

сьогодні я отримав електронний лист від Casinoguru, в якому говориться про « кібератаки, здійснені невідомими особами, які видавали себе за членів команди Casino Guru і вимагали від користувачів поділитися конфіденційною інформацією або здійснити платіж».

Я не знаю, чи це автоматичний електронний лист, надісланий вашою системою, чи було якесь повідомлення чи щось інше, але якщо воно стосується мене, я зовсім не «прикидаюся членом команди», я Я нормальний користувач того сайту, якого він обманює, і я найняв адвоката, щоб повернути наші гроші.

Автоматичний переклад.

Привіт, нас атакували, тому це була автоматична електронна пошта, будьте обережні. Також майте на увазі, що ми в Casino.Guru ніколи не запитуємо пароль вашого облікового запису казино. Хоча ми можемо запитувати інформацію, ми ніколи не хочемо отримати доступ до вашого облікового запису. Будь ласка, не повідомляйте свій пароль третім особам. Здебільшого ми спілкуємося через офіційні ланцюжки, іноді електронною поштою для запитів.

Ну, це було не проти вас і можете бути спокійні. Це було лише попередження.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

ааааа добре, тоді набагато краще! На щастя, у нас достатньо досвіду роботи в Інтернеті

Автоматичний переклад.
mark84

Привіт, я теж надіслала вам листа, воно прийшло?

Автоматичний переклад.

Привіт, я відповів із усіма деталями. Ви знаєте, що вам потрібно більше здачі.

Дякую

Автоматичний переклад.

Не могли б ви пояснити мені, як це працює? Якщо я повернуся до розмови, то побачу, що є дописи дворічної давності. У мене є гроші, щоб спробувати повернути їх на Genius. Дякую

Автоматичний переклад.
Anjinho1

там все написано, просто подивіться на останні сторінки, де я писав. Якщо ви зацікавлені, напишіть мені електронною поштою, але це має бути швидко, тому що я вже все відправив юристу.

Автоматичний переклад.
Valdivia11

imma91gambale@gmail.com

Автоматичний переклад.

Привіт, я мав трохи грошей на Geniuswin, чи можете ви сказати мені, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Pippo83

Привіт Pippo83!

Мушу сказати, що ви не єдиний у цьому випадку, дуже шкодую про це.

Я перевірив казино, і згідно з нашою системою, здається, що це казино закрито і більше не працює. На жаль, коли справа доходить до подання скарги, я боюся, що мало що можна зробити без участі казино. Я усвідомлюю, що це не відповідає вашій проблемі. Однак, якщо казино вирішить знову працювати, ми завжди будемо тут, щоб допомогти вам.

Я пропоную вам прочитати інші відповіді в цій темі, ви можете побачити, що інші гравці мають таку ж ситуацію, як і ви, і, здається, це казино точно закрито, виходячи з останніх скарг.

Що ж, ми будемо доступні, якщо ви знайдете будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.

Я знаю, але захист Adm повинен бути там... Мені було цікаво, чи хтось знає, як впоратися з Adm і тим знаменитим фондом, про який завжди говорять як про захист у таких ситуаціях (наступний в Італії звідси , який скаже речення: нас в Італії захищає адм .... я його стусан), дякую всім, хто може підказати мені щось більше

Автоматичний переклад.
Pippo83

Pippo83 зв’язується з Valdivia11, і він подбає про це добре 👌

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого