ФорумКазиноGeniusWin Casino - загальне обговорення

GeniusWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

11 міс. тому від montella85
|
39639 переглядів 347 відповідей |
|
1...12 13 14...18
Додати публікацію
7 міс. тому

Привіт, хлопці, така сама ситуація, лише 170 євро на моєму рахунку, я хотів би приєднатися, скажіть мені, що мені робити та кому я маю надсилати свої дані

Автоматичний переклад.
pakybet87
7 міс. тому

Привіт, 170 – це не так багато, і майте на увазі, що, ймовірно, буде витрачено близько 100 євро або трохи менше

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я хотів би додати себе, якщо це можливо, ми говоримо про утримані понад 5000 євро. Дякую

Автоматичний переклад.
mark84
7 міс. тому

Привіт, залиш мені свою електронну адресу

Автоматичний переклад.
Valdivia11
7 міс. тому

дякую, я маю отримати від вас електронний лист? Я ще нічого не отримав


Автоматичний переклад.
Valdivia11
7 міс. тому

pipposerra87@gmail.com- Дякую тобі!

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

ПРИВІТ

сьогодні я отримав електронний лист від Casinoguru, в якому говориться про « кібератаки, здійснені невідомими особами, які видавали себе за членів команди Casino Guru і вимагали від користувачів поділитися конфіденційною інформацією або здійснити платіж».

Я не знаю, чи це автоматичний електронний лист, надісланий вашою системою, чи було якесь повідомлення чи щось інше, але якщо воно стосується мене, я зовсім не «прикидаюся членом команди», я Я нормальний користувач того сайту, якого він обманює, і я найняв адвоката, щоб повернути наші гроші.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
domenic987
7 міс. тому

ПРИВІТ

Здається, мій електронний лист надіслано, чи правильно ви написали свою адресу? Ви перевірили свій спам? Якщо адреса правильна, проблема може бути в домені (hotmail.com). Якщо так, чи можете ви дати мені іншу адресу gmail?

Автоматичний переклад.
Valdivia11
7 міс. тому

Мене це також зачепило, хоча я не думаю, що це стосується нашої розмови

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

ПРИВІТ

сьогодні я отримав електронний лист від Casinoguru, в якому говориться про « кібератаки, здійснені невідомими особами, які видавали себе за членів команди Casino Guru і вимагали від користувачів поділитися конфіденційною інформацією або здійснити платіж».

Я не знаю, чи це автоматичний електронний лист, надісланий вашою системою, чи було якесь повідомлення чи щось інше, але якщо воно стосується мене, я зовсім не «прикидаюся членом команди», я Я нормальний користувач того сайту, якого він обманює, і я найняв адвоката, щоб повернути наші гроші.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, нас атакували, тому це була автоматична електронна пошта, будьте обережні. Також майте на увазі, що ми в Casino.Guru ніколи не запитуємо пароль вашого облікового запису казино. Хоча ми можемо запитувати інформацію, ми ніколи не хочемо отримати доступ до вашого облікового запису. Будь ласка, не повідомляйте свій пароль третім особам. Здебільшого ми спілкуємося через офіційні ланцюжки, іноді електронною поштою для запитів.

Ну, це було не проти вас і можете бути спокійні. Це було лише попередження.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

ааааа добре, тоді набагато краще! На щастя, у нас достатньо досвіду роботи в Інтернеті

Автоматичний переклад.
mark84
7 міс. тому

Привіт, я теж надіслала вам листа, воно прийшло?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я відповів із усіма деталями. Ви знаєте, що вам потрібно більше здачі.

Дякую

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Не могли б ви пояснити мені, як це працює? Якщо я повернуся до розмови, то побачу, що є дописи дворічної давності. У мене є гроші, щоб спробувати повернути їх на Genius. Дякую

Автоматичний переклад.
Anjinho1
7 міс. тому

там все написано, просто подивіться на останні сторінки, де я писав. Якщо ви зацікавлені, напишіть мені електронною поштою, але це має бути швидко, тому що я вже все відправив юристу.

Автоматичний переклад.
Valdivia11
7 міс. тому

imma91gambale@gmail.com

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я мав трохи грошей на Geniuswin, чи можете ви сказати мені, що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
Pippo83
7 міс. тому

Привіт Pippo83!

Мушу сказати, що ви не єдиний у цьому випадку, дуже шкодую про це.

Я перевірив казино, і згідно з нашою системою, здається, що це казино закрито і більше не працює. На жаль, коли справа доходить до подання скарги, я боюся, що мало що можна зробити без участі казино. Я усвідомлюю, що це не відповідає вашій проблемі. Однак, якщо казино вирішить знову працювати, ми завжди будемо тут, щоб допомогти вам.

Я пропоную вам прочитати інші відповіді в цій темі, ви можете побачити, що інші гравці мають таку ж ситуацію, як і ви, і, здається, це казино точно закрито, виходячи з останніх скарг.

Що ж, ми будемо доступні, якщо ви знайдете будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я знаю, але захист Adm повинен бути там... Мені було цікаво, чи хтось знає, як впоратися з Adm і тим знаменитим фондом, про який завжди говорять як про захист у таких ситуаціях (наступний в Італії звідси , який скаже речення: нас в Італії захищає адм .... я його стусан), дякую всім, хто може підказати мені щось більше

Автоматичний переклад.
Pippo83
7 міс. тому

Pippo83 зв’язується з Valdivia11, і він подбає про це добре 👌

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого