Привіт Pippo83!
Мушу сказати, що ви не єдиний у цьому випадку, дуже шкодую про це.
Я перевірив казино, і згідно з нашою системою, здається, що це казино закрито і більше не працює. На жаль, коли справа доходить до подання скарги, я боюся, що мало що можна зробити без участі казино. Я усвідомлюю, що це не відповідає вашій проблемі. Однак, якщо казино вирішить знову працювати, ми завжди будемо тут, щоб допомогти вам.
Я пропоную вам прочитати інші відповіді в цій темі, ви можете побачити, що інші гравці мають таку ж ситуацію, як і ви, і, здається, це казино точно закрито, виходячи з останніх скарг.
Що ж, ми будемо доступні, якщо ви знайдете будь-які оновлення.
Hi Pippo83!
I must say that you're not the only one with this case, very sorry about that.
I checked the casino, and according to our system it seems that this casino has been closed and no longer operates. Unfortunately, when it comes to submitting a complaint, I fear not much can be accomplished without the casino's participation. I am aware that this does not adequately address your problem. However, in case casino decides to operate again, we will be here to help you always.
I would suggest you to read other responses in this thread, you could see that also other players have the same situation as you and it seems that this casino is closed for sure, based on the latest complaints.
Well, we will be available if you happen to find any updates.
Автоматичний переклад.