ГоловнаФорумКазиноDolly Casino - загальне обговорення

Dolly Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від MessiMachine
|
5 711 переглядів 45 відповідей |
|
12 3
Jaro

Привіт, Джаро та команда,


просто торкаюся бази, щоб повідомити, що DollyCasino повернуло повну суму (7256 доларів), яка зникла з мого рахунку.

Дякуємо за вашу допомогу у вирішенні цієї проблеми, я ціную це.


Автоматичний переклад.

Так, але, на мою думку, це не змінює судження про це казино. Чому вони це зробили, мені цікаво знати причину. На мою думку, казино слід уникати. Завтра я продовжу розгляд скарги, про яку повідомлено сьогодні з 14 лютого. Я чекаю на зарахування двох виграшів, усі задокументовані, але вони залишаються глухими.

Автоматичний переклад.

Привіт, Джаро та команда,


просто торкаюся бази, щоб повідомити, що DollyCasino повернуло повну суму (7256 доларів), яка зникла з мого рахунку.

Дякуємо за вашу допомогу у вирішенні цієї проблеми, я ціную це.


Автоматичний переклад.

Мені дуже приємно це чути, і я радий, що вам вдалося отримати відшкодування. Чи не могли б ви також згадати про це Пітера у своїй відкритій скарзі, щоб він міг рухатися далі? Це, звичайно, було б для нього корисним.

Просто дайте відповідь тут . 👈

Дякую і сподіваюся, що у вас все буде добре і ви більше не будете відчувати подібні неприємні ситуації.

Автоматичний переклад.

Так, але, на мою думку, це не змінює судження про це казино. Чому вони це зробили, мені цікаво знати причину. На мою думку, казино слід уникати. Завтра я продовжу розгляд скарги, про яку повідомлено сьогодні з 14 лютого. Я чекаю на зарахування двох виграшів, усі задокументовані, але вони залишаються глухими.

Автоматичний переклад.

Я не знаю, чому казино вдалося до такого. Найкраще було б дізнатися від них, і тому добре мати скаргу. Я сподіваюся, що коли все викристалізується, казино відповість нам у греді, і ми якось разом знайдемо розумне слово.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Петре,


Просто торкніться бази, щоб повідомити

ви, що мою проблему з Dolly Casino також вирішено з позитивним результатом.


Дякуємо вам і всім іншим за ваші зусилля, цінуємо ваш час.

Автоматичний переклад.

Я підтверджую, що я подав скаргу до двох казино RAbidi Bankobet через те, що вони не надіслали мені, згідно з моїми різними запитами, деталі моїх депозитів із методами та номерами карток. Усі мої рухи зникли з історії. Після 2 місяців запитів і без відповіді я подав скаргу.

Ви підтверджуєте, що також подали до суду на казино Dolly за те, що вони не розглянули мої скарги, задокументовані щодо двох невиплачених виграшів, а також їх з тієї ж причини, що я чекав на історію депозитів протягом двох місяців. Історія доступна на сайті, але без подробиць, тобто я не можу знати, як я зробив депозит або номер картки. Очевидно, вони роблять це спеціально.

Тепер після скарги я повертаю всі депозити за вирахуванням знятих виграшів.

Тримайтеся подалі від цих казино Рабіді каже вам гравець, який грав там як VIP 5 рівня протягом 3 років. Вони шахраї. Неіснуюча допомога. Ухильні відповіді та відсутність обслуговування клієнтів

Автоматичний переклад.

Привіт Петре,


Просто торкніться бази, щоб повідомити

ви, що мою проблему з Dolly Casino також вирішено з позитивним результатом.


Дякуємо вам і всім іншим за ваші зусилля, цінуємо ваш час.

Автоматичний переклад.

Добре, Пітер його закриє, дякую за співпрацю і сподіваюся, що ваші наступні кроки будуть лише позитивними. ☘️🤞

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого