ФорумКазиноDolly Casino - загальне обговорення

Dolly Casino - загальне обговорення

2 р. тому від MessiMachine
|
3889 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Dolly Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, хлопці, я створю цей обліковий запис, тому що я шукаю в Google його інформацію про це казино, тому я скажу, будь ласка, НЕ ГРАТЬ В ЦЕ КАЗИНО... чому?

Я реєструюся, граю 14 лютого, без проблем з депозитним депозитом, тож настав час ЗНЯТИ... і початок ДРАМИ :)

15 лютого я виведу і 22 лютого ОЧІКУЮ ...я пишу їм без відповіді, чекайте, чекайте, і електронний лист про KYC :)

Я надсилаю свою карту mastercard + паспорт + селфі + адресу, немає відповіді 5 днів... вони нові адреси підтверджують: я надсилаю 3 нові фотографії...

вони приймають, тепер їм потрібен + німецький паспорт з водійськими правами, АЛЕ я болгарський європеєць :) мені не потрібен німецький дозвіл.

Я надсилаю їм свою зарплату, свої податкові документи, все те, що я живу в Німеччині, і там не було в стані, після 20+ днів вони їх зараз просять, я відповідаю, що у мене це неможливо, тому що я не німець :)

і хлопці ...7+ днів я чекаю відповіді, ви заходите в ПРЯМИЙ ЧАТ, вони працюють з якимось питанням відповіді на сценарій, вам потрібно просто зачекати...

це не великі гроші, мені байдуже 260 євро, але, хлопці, перевірка 20+ днів??? і все одно нічого і вони хочуть від мене дива ....


БУДЬ ЛАСКА БУДЬ ЛАСКА НЕ ГРАТИ НЕ ГРАТИ НІКОЛИ!!!!


ДЯКУЮ ВАМ, хлопці :) Я Спробую зробити більше 1000 постів про це казино, щоб там не було кому грати, щоб не бути, як я :)


БАЙ!

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Образлива мова
Автоматичний переклад.
MessiMachine
2 р. тому

Здравствуйте,

Я знаю, що можу здатися втомливим, але будь ласка, використовуйте зірочки для сильних слів, як-от "f**k" 🙂 Дякую.

Чи можете ви сказати, скільки днів (всього) працює ваш KYC на даний момент?

Я просто перевіряю і дізнаюся, що це казино було створено 12/2021. Я думаю, що персоналу може знадобитися більше часу, щоб трохи влаштуватися. Можливо, їм просто не вистачає досвіду.

У будь-якому випадку, тримайте нас в курсі.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

ДОЛЛІ КАЗИНО


Я ВНЕСЬ ДЕПОЗИТ 15.09.2023 і виграв 300 доларів США, я зняв свій виграш, а коли запитав у чаті, як мені підтвердити свою особу для KYC, вони сказали, що МЕНІ НЕ ПОТРІБНО РОБИТИ ВЗАГАЛІ НІЧОГО, гроші підуть просто мій обліковий запис ТОЧНО за 24 години, минуло 2 дні, і НІ ОДНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТА від команди підтримки, а агенти живого чату навмисно виключали мене з системи на півдорозі нашого чату, Я ХОЧУ НІКОЛИ НЕ ВНОСИТИ ДЕПОЗИТ У ДОЛЛІ КАЗИНО, і я б хотів, щоб я не робив депозит ЗНОВ І ЗНОВУ, тому що мені казино платили миттєво, як кажуть на сайтах казино, але Доллі каже, що вони платіжні ідентифікаційні номери, миттєве зняття грошей.... ЛЮДЕЙ НЕМАЄ, PAY ID, ВОНИ БЕРУть ваші гроші МИТТЄВО ОПЛАТИТЬ ПОСВІДЧЕННЯ, але вони не платять вам те, що ви виграєте, і вони не є австралійським сайтом З КІПРУ... І ДОСЕГДА НЕ ОТРИМАЛИ МОЇ КОШТИ

Читайте менше


ФАЛЬШИВА РЕКЛАМА


Служба підтримки SLACK ВЗАГАЛІ НЕ ВІДПОВІДАТИ


Немає ідентифікатора ПЛАТІ, ЯКЩО YPU ВИЙШЕ


Агенти чату ГРУБІ ТА НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ НА ВАШІ ЗАПИТІ


І БЕЗ БОНУСІВ

Автоматичний переклад.
SAMLOU1978
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що ти опинився в цій ситуації. Я вважаю досить дивним, якщо казино нічого від вас не вимагає, але вони самі вирішують, чи не потрібні їм жодні документи, коли ви намагаєтесь вивести гроші. У будь-якому випадку, ми даємо казино 14 днів на обробку запиту, тому я рекомендую запастися терпінням. Хоча я розумію, що якщо казино не дає вам відповіді на ваші запитання, це точно неприємно.

Якщо щось зміниться, і казино повідомить вам про це або ви отримаєте свої гроші назад, не соромтеся повідомити нам про це. Поки що нам доведеться почекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт, хлопці, я почав грати на Dolly і чекаю виведення коштів, що ви думаєте про це казино? Не можу прочитати огляд.

Автоматичний переклад.
Gigimatto97
9 міс. тому

Привіт, для початку, як довго ви чекаєте на зняття? У вас уже є підтверджений рахунок у казино?

Що стосується самого казино, я думаю, що є кращий вибір, але я, звичайно, не хочу засуджувати казино. Тут ви можете переглянути відгуки користувачів або скарги гравців, а також прочитати досвід гравців.

У будь-якому разі, коли ви говорите, що не можете прочитати огляд, у чому ваша проблема? Щось не відображається чи це щось інше?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт, у мене є два запити на розгляд у Dollycasino, статус перевірки відсутній в обліковому записі, але мене навіть не попросили підтвердити (що дивно, коли є запит на зняття коштів, хоча їхня служба підтримки сказала мені, що його може не бути потреба в документах) запит на зняття було подано 3 дні тому (тому ми все ще в межах кінцевого терміну, як вони сказали мені в чаті)

Автоматичний переклад.
Gigimatto97
9 міс. тому

Іноді, коли сума досить низька, казино вважають за краще не верифікувати вас, доки ви не досягнете певного порогу зняття. Ви б сказали, що це так?

Не впевнений, що фінанси працюють у вихідні, тому будемо сподіватися, що понеділок принесе хороші новини.

Лише подробиці, якщо можна, ви тепер добре бачите відгуки користувачів?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Хочу зазначити, що перший кредит мені дали 350 євро, тепер чекаю другий, позитивний відгук про це казино!!

Автоматичний переклад.
Gigimatto97
8 міс. тому

Чудово, тому я радий, що ви отримали першу частину, і я сподіваюся на позитивні новини наступного разу, і ви отримаєте також другу частину. Повідомте мене, коли це станеться або якщо виникнуть проблеми. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

У меня проблема,казино аннулирует трансляции по выводу денег.Помогите мне вернуть свои деньги сумма не маленькая 7500 злотых из них 4500 я вложила в игру и не могу забрать теперь,что делать???

yuliakudin819
3 міс. тому

Привіт, перш за все було б добре знати, з якої причини казино відхиляє ваше зняття коштів, ви намагалися запитати? Крім того, ви грали з бонусом чи ні? Чи потрібно було вам надсилати якісь документи в казино для верифікації вашого рахунку? Як довго ви чекали грошей?

Будь ласка, повідомте мені трохи більше про ситуацію, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого