Що стосується повернення коштів, можливо, це призведе до того, що ви не зможете грати пізніше в інших казино, тому я запитав, чи це для вас останній засіб, доки ви не вичерпаєте інші варіанти. Але ви можете отримати багато інформації про це в цій темі , тому перевірте це.
Що стосується рейтингу, то для цього потрібно, щоб гравці, які потрапили в біду, відкривали скарги, щоб дізнатися, дійсно вони помилилися чи ні. Залежно від того, намагаються вони її вирішити чи просто відпускають речі, індекс безпеки буде змінюватися.
Щодо того, що ви вимагаєте від казино, вам доведеться згадати про це Ніку, тому що я не розглядаю скарги.
Я твердо вірю, що це якось вирішиться і ситуація завершиться справедливим результатом.
Я буду тримати за вас кулаки.🤞
As for the chargeback, it is possible that it will close the door to play later in other casinos, so that's why I asked if this is a last resort for you until you have exhausted other options. But you can get a lot of information about it in this thread, so check it out.
As for the rating, that's why we need players in trouble to open complaints to find out if they really made a mistake or not. Depending on whether they try to solve it or just let things go, the safety index will change.
As far as what you are asking from the casino, you will have to mention it to Nick, because I don't handle complaints.
I firmly believe that it will be resolved somehow and the situation will be ended with a fair outcome.
I will keep my fingers crossed for you.🤞
Автоматичний переклад.