ГоловнаФорумКазиноDolly Casino - загальне обговорення

Dolly Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від MessiMachine
|
5 710 переглядів 45 відповідей |
|
1 2 3

Тож я, мабуть, дочекався б цього листа. Хіба бонус за депозит також не мав максимального виведення, наприклад, і тому гроші могли бути вираховані?

Крім того, чи дозволено plinko грати з цим бонусом і чи перевірили ви, яку максимальну ставку ви можете використовувати? Очевидно, я б перевірив усі ці речі заздалегідь, тому що це могло бути причиною, чому ваші гроші забрали.

Але ви сказали, що казино дало вам небагато деталей, тож що вони вам сказали?

Автоматичний переклад.

По суті, постачальнику ігор потрібно перевірити мою ігрову діяльність, але хто знає, правда це чи ні. Живий чат так само марний, як цицьки на бика

Автоматичний переклад.
david8080

Тож вони застосували максимальну ставку та ігри, що є досить корисним на сьогодні. У багатьох казино цього немає.

З іншого боку, це був бездепозитний бонус, тож чи не було до нього вимог від вашого VIP-менеджера?

Я також бачу, що постачальник ігор повинен провести дослідження вашого ігрового процесу відповідно до ваших слів.

Тож на даний момент, ймовірно, найкраще почекати та подивитися, що вони дізнаються та що тобі напишуть. Якщо нічого не знайдено, у вас є відкрита скарга, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro

У казино dolly, якщо ви використовуєте бонус, гра хоче дозволити вам робити ставки вище встановленого ліміту в 7,50 доларів США. І якщо гейн заборонено грати на бонусі, ви не можете вибрати взагалі.


Ці 100 доларів США означають бонус на депозит, але я точно не вносив жодних грошей на рахунок GEF, ці 100 доларів США. VIP-менеджер дав їх мені, щоб заохотити мене почати plsyimg знову, друже, а він через проблему зі зняттям коштів кількома тижнями тому

Змінено автором
Автоматичний переклад.
david8080

Вибачте за свого товариша по граматиці, який я їхав на робочому автобусі в Гані.


Одного разу я мав інше казино для чогось схожого на мене, коли я придбав кредит у касі за допомогою системи accumalteex coin bnus, яку я мав.


Але вони сказали мені причину, чому прямо погано


Дякуємо за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.

Тож вони застосували максимальну ставку та ігри, що є досить корисним на сьогодні. У багатьох казино цього немає.

З іншого боку, це був бездепозитний бонус, тож чи не було до нього вимог від вашого VIP-менеджера?

Я також бачу, що постачальник ігор повинен провести дослідження вашого ігрового процесу відповідно до ваших слів.

Тож на даний момент, ймовірно, найкраще почекати та подивитися, що вони дізнаються та що тобі напишуть. Якщо нічого не знайдено, у вас є відкрита скарга, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Буде цікаво подивитися, що вони вирішать, оскільки $7 тис

це хороші дні роботи, але мій депозит навчальний місяць був alo5 mor3

потім $7 тис. Особисто я вважаю, що мені слід дозволити залишити ці 7 тисяч доларів, оскільки 8 не зробив нічого поганого, якби я був босом казино, я б пожертвував 7 тисячами доларів

для гравця, який постійно вкладає великі суми щомісяця,


Якщо мені так ні, я хочу негайно закрити рахунок у Dolly Casino.


Автоматичний переклад.
david8080

Подивимося, як буде прийнято рішення і яка інформація надходитиме від казино до нас. Тоді ми зможемо більше говорити про це, тому що наразі ми можемо спекулювати.

Однак ви не знаєте, чи цей бонус також мав максимальний вивід?

Автоматичний переклад.
Jaro

Депозитні бонуси не мають максимальних обмежень на виведення готівки, лише казино роздає безкоштовні обертання, наскільки я пам’ятаю


Як довго ці проблеми зазвичай тривають.

Автоматичний переклад.
david8080

Дякуємо за вашу відповідь. Я не можу назвати точний період часу, тому що це залежить від того, що дізнається наша команда, коли зв’яжеться з казино тощо.

Однак я бачив, що Томаш уже встиг відповісти вам, тому справа знову перейшла вперед. Тому, коли ви знайдете час, будь ласка, зробіть те саме і дайте йому те, що йому потрібно.

Дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт! Ні від кого в Dolly Casino досі немає відгуків, навіть електронного листа від так званого персоналізованого VIP-менеджера.

Якщо вони так ставляться до гравця, який є VIP і постійно вносить великі суми щомісяця, я можу тільки уявити, як вони ставляться до решти гравців

Автоматичний переклад.
david8080

Привіт, у мене є дві поточні скарги на Доллі, я VIP 5 рівня. два виграші в провайдері Stikelogic Slot Delicius Candy, де 14 02 близько 6 виграв у обертанні, щоб виграти 200 євро, а потім приблизно в 7 ще одне обертання, щоб виграти раунд, виграв 500 євро, обидва не зараховані на мій рахунок.

Я чекав відповіді 22 дні, тому що у мене гроші застрягли в ігровому автоматі multijoker, завжди стейкелогічний бонус не виконано через помилку програмного забезпечення. Мені відповідають через 20 днів, що я повинен почистити кешахахахахах. Вони шахраї і не дуже коректні. Я вже заповнив картки для повернення всіх вкладів, зроблених за 12 місяців. У мене є всі електронні листи. чати та телефрами з vip-менеджером для підтримки. і якщо треба піду і подам скаргу. тримайтеся подалі від усіх цих колишніх казино rabidi. Вони шахраї, я втратив би 200 000 євро за два 3 роки. потім, коли ви виграєте, щоб мати гроші, це агонія більше 1500 ви не можете на день. але виплати навіть 100 000 тисяч євро.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
LUCADC76

Раніше я успішно виводив кошти в Dolly Casino.

Я все ще грав і навіть не намагався зняти гроші зі свого рахунку, коли вони зникли. Відсутність зворотного зв'язку від них найбільше дратує, я вважаю, що варто подивитися, що станеться.

Казино насправді не може маніпулювати іграми на своїх сайтах, вони створені та підтримуються Постачальником ігор.

Казино контролює наші рахунки, хоча я можу помилятися

Успіхів вам у спробах повернути свої гроші, сподіваюся, ваша боротьба не надто розчаровує, але я думаю, ви побачите, що вона просто затягуватиметься й триватиме, що зовсім нездорово,

. удачі

Автоматичний переклад.
david8080

Подивіться, сьогодні вони сказали мені в чаті, що після перевірки вони підтвердили, що виграш було виплачено в розмірі 500 євро. Я надіслав історію свого рахунку, і там немає виграшу в розмірі 500 євро, тоді як є красива історія виграшу для обертового колеса. завтра я продовжу звіт про шахрайство та скасую все. банк робить все, я нічого не роблю, крім заповнення та підпису.

вони злодії, вони не відповідають на електронні листи, думають, що через місяць, коли я попросив деталі депозитів із способом і номером картки, вони надіслали мені той, який я також можу побачити в історії свого рахунку. соромно і дурно навіть все на мою користь

Автоматичний переклад.
Опубліковано agagamalik359 видалено
LUCADC76

Служба підтримки казино повідомила мені в чаті, що вони насправді не можуть перевірити наші облікові записи або ігрову активність/історію, вони вважають, що лише постачальник ігор має доступ до цього, що прозвучало дуже дивно.


Автоматичний переклад.

Привіт! Ні від кого в Dolly Casino досі немає відгуків, навіть електронного листа від так званого персоналізованого VIP-менеджера.

Якщо вони так ставляться до гравця, який є VIP і постійно вносить великі суми щомісяця, я можу тільки уявити, як вони ставляться до решти гравців

Автоматичний переклад.

Я бачу, а ти написав Томашу, що йому потрібно для його скарги? Я не бачив там вашої відповіді, тому мені цікаво, чи ви надіслали йому електронний лист, чи що це таке.

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене є дві поточні скарги на Доллі, я VIP 5 рівня. два виграші в провайдері Stikelogic Slot Delicius Candy, де 14 02 близько 6 виграв у обертанні, щоб виграти 200 євро, а потім приблизно в 7 ще одне обертання, щоб виграти раунд, виграв 500 євро, обидва не зараховані на мій рахунок.

Я чекав відповіді 22 дні, тому що у мене гроші застрягли в ігровому автоматі multijoker, завжди стейкелогічний бонус не виконано через помилку програмного забезпечення. Мені відповідають через 20 днів, що я повинен почистити кешахахахахах. Вони шахраї і не дуже коректні. Я вже заповнив картки для повернення всіх вкладів, зроблених за 12 місяців. У мене є всі електронні листи. чати та телефрами з vip-менеджером для підтримки. і якщо треба піду і подам скаргу. тримайтеся подалі від усіх цих колишніх казино rabidi. Вони шахраї, я втратив би 200 000 євро за два 3 роки. потім, коли ви виграєте, щоб мати гроші, це агонія більше 1500 ви не можете на день. але виплати навіть 100 000 тисяч євро.

Автоматичний переклад.

Ну, це дуже сумно. Я не знаю, чи постачальник ігор розслідує цю справу чи казино, вони сказали вам?

Що стосується повернення платежу, ви вже запитували його чи це лише крайній засіб?

Якщо ви відчуваєте, що не знаєте, що робити далі, надішліть нам скаргу, і ми постараємося допомогти.

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
Jaro

Вітаю, jus5 надіслав Томасу електронний лист із фото тощо

Автоматичний переклад.
david8080

Дякую за відповідь, звичайно, я запитав лише тому, що не був впевнений, щоб слідство могло продовжуватися.

Автоматичний переклад.

JARO НІХТО З DOLLU CASINO НЕ ВІДПОВІДАЄ НА МОЇ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ. У СЕРЕДУ ПІДУ ЗАЯВЛЯТИСЯ В ПОШТОВУ ПОЛІЦІЮ. Я НАПИСАВ ТА ПОВІДОМИВ ДОЛЛІ КАЗИНО ВІДПОВІДНО ДОКАЗІВ, ЯКІ Я ДОДАЮ, ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ. ЗАПИТАННЯ. Я ТАКОЖ ГОТУВАВ ПОВЕРНЕННЯ ПЛАТІ З КРЕДИТНОЇ КАРТКИ. ТЕПЕР Я ПОДУ ДАЛІ З ІНШИМИ. ЧИ МАЄТЕ ВИ ДАТИ МЕНІ ПОРАДУ ЩОДО ПОВЕРНЕННЯ ПЛАТІ, ЩОБ МАТИ ПОЗИТИВНИЙ РЕЗУЛЬТАТ. Я ВІРЮ, ЩО МЕНЕ ОБМАРАЛИ, І ЗВІТ БУДЕ ЗА ШАХРАЙСТВО. Я НАСТОЇЛЬНО РЕКОМЕНДУЮ ОНОВИТИ РЕЙТИНГ ЦЬОГО КАЗИНО, ОСКІЛЬКИ ЗА ОСТАННІ КІЛЬКА МІСЯЦІВ ВОНО ЗНАЧНО ГІРШИЛОСЯ. Я ГРАВ РОКАМИ ДО того, як VIP-персона, ВОНИ ВИПЛАЧУВАЛИ ВИГРАШІ НАВІТЬ ЗА КІЛЬКА ГОДИН, ТЕПЕР ЦЕ АГОНІЯ НАВІТЬ ПРОСТО ПОГОВОРИТИ ТА МАТИ ВІДПОВІДІ. ЯКЩО ВИ ЗНАЛИ ЕЛЕКТРОННІ ЛИСТИ, ЯКІ Я НАДИСЛАВ, І НІХТО НЕ ВІДПОВІДАЄ. Я ТАКОЖ ПРОШУ ВАС ПІДТРИМКИ, ОСКІЛЬКИ Я ПРОСИВ МАТИ ІСТОРІЮ ДЕПОЗИТІВ, АЛЕ З ДЕТАЛІМИ СПОСОБУ ТА НОМЕРОМ КАРТКИ. ЩО ВОНИ РОБИЛИ, ВОНИ НАДИСЛАЛИ МЕНІ ІСТОРІЮ, АЛЕ ТОЧНО ТУ, ЯКУ Я МІГ ВІДНОВИТИ З САЙТУ. ДАТА, ЧАС ТА СУМА, АЛЕ ВІДСУТНІ ДЕТАЛІ ПРО СПОСОБ І КІНЦЕВИЙ НОМЕР КАРТКИ. Я ДУМАЮ МОЄ ПРАВО МАТИ ЦЮ ІНФОРМАЦІЮ. ЦІ КАЗИНО НЕЗАКОННІ, ВОНИ Є НАВСИЛЬНИМ ШАХРАЙСТВОМ, І МЕНЕ ДИВУЄ, ЩО ASK GAMBLER ТАКОЖ ДУЖЕ ЗАХИЩАЄ ДО НИХ, НАПРИКЛАД, ВОНИ ВІДХИЛИЛИ МОЮ ПОЗОВУ ЩОДО ДВА НЕВИПЛАЧЕНИХ ВИГРАШІВ.

Автоматичний переклад.
LUCADC76

Що стосується повернення коштів, можливо, це призведе до того, що ви не зможете грати пізніше в інших казино, тому я запитав, чи це для вас останній засіб, доки ви не вичерпаєте інші варіанти. Але ви можете отримати багато інформації про це в цій темі , тому перевірте це.

Що стосується рейтингу, то для цього потрібно, щоб гравці, які потрапили в біду, відкривали скарги, щоб дізнатися, дійсно вони помилилися чи ні. Залежно від того, намагаються вони її вирішити чи просто відпускають речі, індекс безпеки буде змінюватися.

Щодо того, що ви вимагаєте від казино, вам доведеться згадати про це Ніку, тому що я не розглядаю скарги.

Я твердо вірю, що це якось вирішиться і ситуація завершиться справедливим результатом.

Я буду тримати за вас кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого