3 р. тому
Тут ви можете обговорити Dolly Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, хлопці, я створю цей обліковий запис, тому що я шукаю в Google його інформацію про це казино, тому я скажу, будь ласка, НЕ ГРАТЬ В ЦЕ КАЗИНО... чому?
Я реєструюся, граю 14 лютого, без проблем з депозитним депозитом, тож настав час ЗНЯТИ... і початок ДРАМИ :)
15 лютого я виведу і 22 лютого ОЧІКУЮ ...я пишу їм без відповіді, чекайте, чекайте, і електронний лист про KYC :)
Я надсилаю свою карту mastercard + паспорт + селфі + адресу, немає відповіді 5 днів... вони нові адреси підтверджують: я надсилаю 3 нові фотографії...
вони приймають, тепер їм потрібен + німецький паспорт з водійськими правами, АЛЕ я болгарський європеєць :) мені не потрібен німецький дозвіл.
Я надсилаю їм свою зарплату, свої податкові документи, все те, що я живу в Німеччині, і там не було в стані, після 20+ днів вони їх зараз просять, я відповідаю, що у мене це неможливо, тому що я не німець :)
і хлопці ...7+ днів я чекаю відповіді, ви заходите в ПРЯМИЙ ЧАТ, вони працюють з якимось питанням відповіді на сценарій, вам потрібно просто зачекати...
це не великі гроші, мені байдуже 260 євро, але, хлопці, перевірка 20+ днів??? і все одно нічого і вони хочуть від мене дива ....
БУДЬ ЛАСКА БУДЬ ЛАСКА НЕ ГРАТИ НЕ ГРАТИ НІКОЛИ!!!!
ДЯКУЮ ВАМ, хлопці :) Я Спробую зробити більше 1000 постів про це казино, щоб там не було кому грати, щоб не бути, як я :)
БАЙ!
Hello Guys, i make this account becase i google it about this Casino on i find just here info, so kindly i will say, PLEASE DO NOT PLAY THIS CASINO... why?
I register i play on 14 februar, no problem deposit deposit deposit, so it`s time for WITHDRAW...and the DRAMA start :)
15 Februar i make withdraw and 22 februar PENDING ...i write to them no answer wait wait, and email about KYC :)
I send my mastercard + passport + selfie + address, no answer 5 days...they address new prove ok :) i send 3 new pictures...
they accept, now they need + German passport od drive licencen BUT i am Bulgarian EUROPEAN :) i don`t need German permission.
I send them my salarywork my taxes documents, everything that i am living in Germany, and there was not in condition after 20+ days they ask now for them, i answer that it`s impossible i have not because i am not GERMAN :)
and guys ...7+ days i am waiting for answer, you go to LIVE CHAT, they work with some script answer question you need just to wait...
its not a big money i don`t give a fuck 260 euros but guys 20+ days verification??? and still nothing and they want miracle from me ....
PLEASE PLEASE PLEASE DO NOT PLAY DO NOT PLAY NEVER EVER!!!!
THANKS YOU GUYS :) I WILL TRY to make 1000+ post about this Casino, no one to play ever there not to be f**k like me :)
BYE!
Здравствуйте,
Я знаю, що можу здатися втомливим, але будь ласка, використовуйте зірочки для сильних слів, як-от "f**k" 🙂 Дякую.
Чи можете ви сказати, скільки днів (всього) працює ваш KYC на даний момент?
Я просто перевіряю і дізнаюся, що це казино було створено 12/2021. Я думаю, що персоналу може знадобитися більше часу, щоб трохи влаштуватися. Можливо, їм просто не вистачає досвіду.
У будь-якому випадку, тримайте нас в курсі.
Hello,
I know I may sound tedious but please use stars for strong words like "f**k" 🙂 Thank you.
Can you tell for how many days is (in total) your KYC running at the moment?
I just check and find out that this casino was established on 12/2021. I think the staff may need more time to settle a bit. They may be just lacking some experience.
Anyway, keep us posted.
ДОЛЛІ КАЗИНО
Я ВНЕСЬ ДЕПОЗИТ 15.09.2023 і виграв 300 доларів США, я зняв свій виграш, а коли запитав у чаті, як мені підтвердити свою особу для KYC, вони сказали, що МЕНІ НЕ ПОТРІБНО РОБИТИ ВЗАГАЛІ НІЧОГО, гроші підуть просто мій обліковий запис ТОЧНО за 24 години, минуло 2 дні, і НІ ОДНОГО ЕЛЕКТРОННОГО ЛИСТА від команди підтримки, а агенти живого чату навмисно виключали мене з системи на півдорозі нашого чату, Я ХОЧУ НІКОЛИ НЕ ВНОСИТИ ДЕПОЗИТ У ДОЛЛІ КАЗИНО, і я б хотів, щоб я не робив депозит ЗНОВ І ЗНОВУ, тому що мені казино платили миттєво, як кажуть на сайтах казино, але Доллі каже, що вони платіжні ідентифікаційні номери, миттєве зняття грошей.... ЛЮДЕЙ НЕМАЄ, PAY ID, ВОНИ БЕРУть ваші гроші МИТТЄВО ОПЛАТИТЬ ПОСВІДЧЕННЯ, але вони не платять вам те, що ви виграєте, і вони не є австралійським сайтом З КІПРУ... І ДОСЕГДА НЕ ОТРИМАЛИ МОЇ КОШТИ
Читайте менше
ФАЛЬШИВА РЕКЛАМА
Служба підтримки SLACK ВЗАГАЛІ НЕ ВІДПОВІДАТИ
Немає ідентифікатора ПЛАТІ, ЯКЩО YPU ВИЙШЕ
Агенти чату ГРУБІ ТА НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ НА ВАШІ ЗАПИТІ
І БЕЗ БОНУСІВ
DOLLY CASINO
I DEPOSITED ON THE 15/09/2023 and I won $300 , I withdrew my winnings and when on chat to ask how do I verify my identity for KYC AND they said I DONT Have TO DO ANYTHING AT ALL the money will go straight in to my account in 24hours EXACT , it's been 2.days and NOT 1 EMAIL back from support team and the live chat agents have been on purposely logging me out half way through our chat , I WISH I NEVER DEPOSITED IN DOLLY CASINO, an I wish I didn't deposit OVER AND OVER again because I have had casinos pay me instantly as they say on there casino sites , but dolly says they are a pay ID payment instant withdrawal....NO PEOPLE THERE NOT , PAY ID THEY TAKE Your Money INSTANTLY PAY ID but they don't pay you what you win, and they are not Australian site there FROM CYPRUS... AND STILL HAVEN'T Received MY FUNDS
Read less
FALSE ADVERTISING
Support team SLACK DONT REPLY AT ALL
No PAY ID WHEN YPU WITHDRAW
The chat agents are RUDE AND DONT ANSWER YOUR ENQUIRIES
AND NO BONUSES
Привіт, мені шкода, що ти опинився в цій ситуації. Я вважаю досить дивним, якщо казино нічого від вас не вимагає, але вони самі вирішують, чи не потрібні їм жодні документи, коли ви намагаєтесь вивести гроші. У будь-якому випадку, ми даємо казино 14 днів на обробку запиту, тому я рекомендую запастися терпінням. Хоча я розумію, що якщо казино не дає вам відповіді на ваші запитання, це точно неприємно.
Якщо щось зміниться, і казино повідомить вам про це або ви отримаєте свої гроші назад, не соромтеся повідомити нам про це. Поки що нам доведеться почекати.
Hi, I'm sorry you found yourself in this situation. I find it quite strange if the casino didn't require anything from you, but it's up to them if they don't need any documents when you try to withdraw. Anyway, we give casinos 14 days to process the request, so I would recommend being patient. Although I understand that if the casino doesn't give you an answer to your questions, it's certainly not pleasant.
If something changes and the casino gives you an update or you get your money back, don't hesitate to let us know. For now, we'll have to wait.
Привіт, хлопці, я почав грати на Dolly і чекаю виведення коштів, що ви думаєте про це казино? Не можу прочитати огляд.
Hi guys, I started playing on Dolly and I'm waiting for a withdrawal, what do you think of this casino? I can't read the review.
Ciao ragazzi ho iniziato a giocare su Dolly e sono in attesa di prelievo , cosa ne pensate voi di questo casinò ? Non riesco a leggere la recensione .
Привіт, для початку, як довго ви чекаєте на зняття? У вас уже є підтверджений рахунок у казино?
Що стосується самого казино, я думаю, що є кращий вибір, але я, звичайно, не хочу засуджувати казино. Тут ви можете переглянути відгуки користувачів або скарги гравців, а також прочитати досвід гравців.
У будь-якому разі, коли ви говорите, що не можете прочитати огляд, у чому ваша проблема? Щось не відображається чи це щось інше?
Hi, for a start, how long are you waiting for the withdrawal ? Do you already have a verified account with the casino ?
Regarding the casino itself, I think there are better choices, but I certainly don't want to condemn the casino. Here you can check some user reviews or player complaints and read the experiences of the players.
Anyway, when you say you can't read the review, what is your problem ? Is something not showing up or is it something else ?
Привіт, у мене є два запити на розгляд у Dollycasino, статус перевірки відсутній в обліковому записі, але мене навіть не попросили підтвердити (що дивно, коли є запит на зняття коштів, хоча їхня служба підтримки сказала мені, що його може не бути потреба в документах) запит на зняття було подано 3 дні тому (тому ми все ще в межах кінцевого терміну, як вони сказали мені в чаті)
Hi, I have two requests in progress on Dollycasino, the verification status is not on the account but I wasn't even asked to verify (which is strange when there is a withdrawal request even though their customer service told me that there may not be a need for documents) the withdrawals were requested 3 days ago (so we are still within the deadline from what they tell me in chat)
Ciao io ho due richieste in corso su Dollycasino , lo stato di verifica non c’è sul conto ma non mi è stato nemmeno chiesto di verificare (cosa strana quando c’è una richiesta di prelievo anche se il loro servizio clienti mi ha detto che potrebbe non esserci il bisogno di documenti ) i prelievi sono stati richiesti 3 giorni fa ( quindi siamo ancora nei tempi da quello che loro mi dicono in chat )
Іноді, коли сума досить низька, казино вважають за краще не верифікувати вас, доки ви не досягнете певного порогу зняття. Ви б сказали, що це так?
Не впевнений, що фінанси працюють у вихідні, тому будемо сподіватися, що понеділок принесе хороші новини.
Лише подробиці, якщо можна, ви тепер добре бачите відгуки користувачів?
Sometimes, when the sum is quite low, casinos prefer not to verify you until you reach a certain withdrawal threshold. Would you say this is the case?
Not sure whether the financials work on the weekend, so let's hope Monday brings good news.
Just a detail, if I may, do you now see user reviews alright?
Хочу зазначити, що перший кредит мені дали 350 євро, тепер чекаю другий, позитивний відгук про це казино!!
I would like to point out that they gave me the first credit of 350 euros, now I'm waiting for the second one, positive review for this casino!!
Vi segnalo che mi hanno fatto il primo accredito di 350 euro , ora aspetto il secondo , recensione positiva per questo casino !!
Чудово, тому я радий, що ви отримали першу частину, і я сподіваюся на позитивні новини наступного разу, і ви отримаєте також другу частину. Повідомте мене, коли це станеться або якщо виникнуть проблеми. 🙂
Great, so I'm glad you got the first part and I'll hope for positive news for the next time and that you'll get the second part as well. Let me know when that happens or if there are any problems. 🙂
У мене проблема, казино скасовує трансляції для виведення грошей. Допоможіть повернути гроші сума не маленька 7500 злотих з них 4500 я вклав в гру і зараз не можу їх вивести що робити???
I have a problem, the casino cancels broadcasts for withdrawal of money. Help me get my money back, the amount is not small, 7500 zlotys, of which I invested 4500 in the game and can’t withdraw it now, what should I do???
У меня проблема,казино аннулирует трансляции по выводу денег.Помогите мне вернуть свои деньги сумма не маленькая 7500 злотых из них 4500 я вложила в игру и не могу забрать теперь,что делать???
Привіт, перш за все було б добре знати, з якої причини казино відхиляє ваше зняття коштів, ви намагалися запитати? Крім того, ви грали з бонусом чи ні? Чи потрібно було вам надсилати якісь документи в казино для верифікації вашого рахунку? Як довго ви чекали грошей?
Будь ласка, повідомте мені трохи більше про ситуацію, і ми побачимо, що можна зробити.
Hey, first of all it would be good to know for what reason the casino reject your withdrawal, did you try to ask ? Also, did you play with any bonus or not ? Was it necessary for you to send any documents to the casino to verify your account ? How long have you been waiting for the money ?
Please let me know a bit more about the situation and we will see what can be done.
Грав із грошовим бонусом у розмірі 100 доларів США, грав у plinko, ставив 7,50 доларів США на одну ставку, х 1000 виграв 7500 доларів наступної хвилини
Виграш списано з мого рахунку
Was playing with a $100 cash bonus was playing plinko betting $7.50 a bet hit x 1000 won $7500 next minute a
l winngs deducted feom my account
Ви звернулися до казино, щоб попросити пояснення?
Мовляв, яка була причина для цього? 🤔
Наша група розгляду скарг ретельно розслідує всю справу, і тепер вони чекають, поки ви відповісте на деякі додаткові запитання у своїй скарзі , тож робіть це, коли це можливо.
Почекаємо, як все буде розвиватися.
Did you get in touch with the casino to ask for some explanation, though?
Like, what the reason was for doing so? 🤔
Our complaint team will investigate the whole matter well, and now they're waiting for you to reply to some additional questions in your complaint, so please do so whenever possible.
We will wait to see how it will all unfold.
Привіт, нижче наведено знімок виграшної ставки, а потім, коли гроші зняли з рахунку, я навіть не намагався зняти гроші, але їх просто забрали
Я зв’язувався з VIP-менеджером електронною поштою двічі, жодної відповіді не було, а в чаті 3 рази вони надали мені дуже мало деталей
Hi , below is sceeen shot of the winning bet and then when the money taken out of account i did not even try withdrawing any money yet they just took it
i contacted the VIP manager by email twice no reply , and live chat 3 times they gave me very little details
У мене є скріншот бонусу в 100 доларів, який вони мені дали, у ньому йдеться про бонус на депозит, але його дав мені VIP-менеджер, який зараз є MIA, вони сказали, що напишуть електронною поштою, але я нічого не чув
i have screen shot of the $100 bonus they gave me its says deposit bonus but it was given to me by The VIP manager who is now MIA they did say they would email but i have heard nothing
Тож я, мабуть, дочекався б цього листа. Хіба бонус за депозит також не мав максимального виведення, наприклад, і тому гроші могли бути вираховані?
Крім того, чи дозволено plinko грати з цим бонусом і чи перевірили ви, яку максимальну ставку ви можете використовувати? Очевидно, я б перевірив усі ці речі заздалегідь, тому що це могло бути причиною, чому ваші гроші забрали.
Але ви сказали, що казино дало вам небагато деталей, тож що вони вам сказали?
So I'd probably wait for that email. Didn't the deposit bonus also have a maximum cashout for example and therefore the money could have been deducted?
Alternatively, is plinko allowed to play with this bonus and did you check what max bet you can use? Obviously I would check all these things beforehand because that might be the reason why your money was taken.
But you said the casino gave you few details, so what did they tell you?
Бонус у 100 доларів США насправді не був бонусом за депозит, але я не вносив жодних коштів протягом 3 тижнів, перебуваючи в офшорі.
Казино має переглянути мій депозит за останні 12 місяців і просто повернути кошти, які були взяті. якщо ні, вони втрачають набагато більше, коли я закриваю мій обліковий запис
The $100 bonus was not actually a deposit bonus it def says that but i had not deposited any funds for 3 weeks while offshore .
The Casino should be look at my deposit the last 12 months and just return the funds that were taken . if not they loose alot more when iclose my account
VIP-менеджер, який дав мені цей бонус, знає, що сталося, тому що він дав мені цей бонус через проблему зі зняттям коштів на початку січня. У мене є електронний лист із повідомленням, що він надасть мені грошовий бонус, у будь-якому випадку проблема полягає в тому, що гроші повинні були залишитися на рахунку, оскільки він все ще грає, і якщо гра недоступна з бонусом, ви не можете вибрати гру або зробити ставку вище встановленого ліміту.
The VIP manager that gavel me that bonus knows whats happened because he gave me that bonus because of withdrawal issue early in January i i have the email trail with him telling me he will give me the cash bonus , either way the issue here is the money should have been left in the account because it was still playing and if a game is not available on a bonus you can not select the game or bet higher then the set limit .
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.