ГоловнаФорумКазиноDazard Casino - загальне обговорення

Dazard Casino - загальне обговорення

 від Kokola
|
10 580 переглядів 46 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити Dazard Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт Кокола,

Наскільки я розумію, ви вважаєте, що ваш рахунок в казино було використано неправомірно, а також ваші банківські реквізити.

Добре, що ви звернулися до свого банку, сподіваюся, вони вам допоможуть. Ви можете спробувати попросити повернення платежу, я вважаю, що ваш банк повинен повідомити вас.

Зараз я спробую відповісти на питання, на які я вважаю:

"як внести гроші без підтвердженого профілю" - просто KYC (Знай свого клієнта) найчастіше спрацьовує, коли запитується перше зняття коштів або використовується новий спосіб оплати. Казино переконується, що гравці є тими, за кого себе видають, перш ніж виплачувати їм будь-який виграш.

Повідомте нам, що ваш банк може зробити з цим.


Автоматичний переклад.

Звичайно, я б все забронював, це ігрові стратегії та маніпуляції загалом, депозит легко знімайте, якщо пощастить. І кожному дозволено подати заявку на повернення своїх грошей !!!! Я зрозумів, що казино завжди має рацію, але якщо ви запитаєте про свої права та законність, то ви грабіжник. ….

і повірте мені, що не має значення, в якому казино ви граєте, гроші йдуть в одному місці!!!(dama nv) це понад 60 казино, виробник яких є в Нюрнберзі.

Автоматичний переклад.
Kokola

Тільки майте на увазі, що коли ви використовуєте повернення платежів, вас не вітатимуть у багатьох казино. Не сказати, що це щось погане, якщо вам зовсім не подобається грати.

Я розумію, що ви засмучені, але дозвольте мені повторити – щоб успішно вивести свій виграш, ви повинні пройти перевірку KYC. Це не якась загальноприйнята тактика затримки, це юридична вимога.

Якщо вам це не подобається, спробуйте замість цього якесь анонімне крипто-казино. Але будьте обережні там.

Я не коментую згадане вами банківське шахрайство, бо не знаю, що і як це сталося.

У будь-якому випадку, цікаво, чи є новини з вашого банку?

Автоматичний переклад.

Ви знаєте, я виправив це і в онлайн-чаті за підтримки au a casino від Dama NV, а 31 січня я замкнувся і сказав, що не хочу бути причетним до платформи!

і спочатку я не знав, що воно належить до казино Dazard також Dama nv тільки пізніше після того, як я запитав, і чисто теоретично, якщо ви заблоковані, ви не можете внести депозит, але також неможлива реєстрація !!!! Якби вони стали правильним казино і правильні підприємці взагалі не знайшли б його, але було б сказано, що я не можу там грати !!!


Автоматичний переклад.

Якщо це не шахрайство, то якщо ви повинні поважати закони гри, то це бажання гравців!!!!

Автоматичний переклад.

У мене є всі докази скріншотів і підтримка підтвердила, що з баном нікуди і ця платформа грати не може

Автоматичний переклад.

Чесно кажучи, мені досі важко зрозуміти твої слова, тому я зараз лише здогадуюсь. Але я не маю наміру давати якусь недостатню реакцію.

Я думаю, що можу згадати головну проблему з самовиключенням:

а) гравець попросив закрити його/її рахунок. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить знову відкрити свій рахунок. Казино відкриває рахунок, тому що гравець попросив про це.

б) гравець попросив закрити його/її рахунок через проблеми з азартними іграми, оскільки він/вона не може контролювати свою пристрасть і потребує особливого догляду. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить відкрити свій рахунок. Казино не відкриває рахунок, оскільки були згадані проблеми з азартними іграми.

Чи правильно я зрозумів, що ви закрили свій рахунок у якомусь казино, а сестринська сторона дозволила вам грати та робити депозит?

Крім того, ми вважаємо справедливим, що для самовиключення з якогось «сестринського» сайту гравець також повинен повідомити дочірнє казино. Ви не можете просто думати, що всі казино, що належать одному власнику/групі, поділяють ці запити через групу.

Це проблема у вас?


Автоматичний переклад.

Проблема в тому, що мені заборонили грати в одному з казино Dama NV, і це було моїм рішенням, що я заблокований назавжди і що я не хочу бути причетним до цієї платформи Dama NV з Dises spere, і цього не буде можна депонувати та депонувати там, і незважаючи на це, коли я прошу мій правильний запит, не сигнал, правильна відповідь.


о так, вони всі пов'язані, власник один і він всюди!

Ви не можете сказати мені, що вони поняття не мають, але якщо ви вкладаєте в них гроші, все ідеально, але якщо ви питаєте своїх гравців і говорите правду, незважаючи ні на що, ці онлайн-казино стверджують, що вони мають репутацію і що вони законні, але якщо ви помилилися, не дайте вам розумної відповіді!!!

Автоматичний переклад.

Ви знаєте, кожен має свободу віддавати свої гроші, куди хоче, але не те, що вони думають о, слава богу, що я більше не маю з ними нічого спільного і проти тих же підприємців ті ж самі паразити 🦠

Автоматичний переклад.

Якщо служба підтримки змогла надати цю інформацію, яку я хотів знати вчора, час і дату блокування і що її можна знайти для всіх інших, це також означає, що ті, у кого вона МАЄ, в СИСТЕМІ!

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Kokola

Тому я правильно здогадався. Раніше ви самовиключалися в одному казино, і ви думаєте, що це означає, що ви не можете зробити депозит в жодному іншому казино групи. На жаль, це не так.

Щоб захиститися від подальших депозитів, ви просто повинні самостійно виключитися з кожного казино окремо. Мова йде не про те, чи є у деяких казино таку інформацію в системі, а про те, що ви активно захищаєте себе в конкретному казино.

Будь ласка, прочитайте цей посібник:

https://casino.guru/how-to-gamble-safely#tip-8

«Так само, як і з обмеженнями, згаданими раніше, варіанти самовиключення, які пропонують казино, застосовуються лише до цього казино . Ви можете легко обійти їх, граючи в іншому казино. Щоб подолати це ускладнення, ви можете самостійно виключити себе з усіх онлайн-казино. казино (що вкрай непрактично і майже неможливо) або використовувати програми, які блокують азартні ігри на глобальному рівні ».

Автоматичний переклад.

filefilefile

Автоматичний переклад.

Я не хотів контактувати з усією платформою і тут клерк це підтверджує!!!!

Автоматичний переклад.

Я замкнувся в січні!!!

Автоматичний переклад.
Kokola

Ви повинні були почати цю розмову з цих скріншотів.

Чесно кажучи, ви бачите, що це працює не так, як думає навіть цей клерк. Ось чому я пояснив вам, як ми підходимо до цього питання в Casino Guru.

У будь-якому випадку, я все ще думаю, що ви завжди можете запитати в сестринських казино, чи знають вони про вашу заборону.

Будь ласка, майте це на увазі. Я з нетерпінням чекаю, як розвиватиметься ваша скарга.


Автоматичний переклад.

Так, це не моя проблема, ви повинні заплатити за наслідки і все пояснити співробітникам, перш ніж приймати їх на роботу!

У мене є цей доказ, і цього достатньо, щоб вимагати повернення моїх грошей. Я називаю це шахрайством і справді не хочу більше мати нічого спільного з платформою замість того, щоб вибачитися, що вони не припинили б маніпулювати, якби я знав, що це казино належить тій самій платформі, яку я ніколи не мав зареєструйтеся там і я нікому не раджу це робити!!!!

Автоматичний переклад.
Kokola

Чесно кажучи, я читав багато ваших дописів тут, нові теми, які ви створили про нелегальні казино, а також скаргу, ви постійно згадуєте про права людини і про те, чи є казино законним чи ні, але все це настільки заплутано і так багато невідповідної інформації, що я повністю втратив суть.

Схоже, ви скаржитесь на те, що вас заблокувало дочірнє казино, в якому ви грали, але в той же час здається, що ви намагаєтеся отримати відшкодування за те, що вас не заблокувало дочірнє казино.

Отже, в чому саме проблема? Ви заблокували в одному казино, як причину вказали проблему з азартними іграми, казино підтвердило, що ви заблоковані в усіх своїх дочірніх казино, а потім вам вдалося зареєструватися і втратити гроші в дочірньому казино?

Автоматичний переклад.

Привіт. Я хочу сказати, що 31 січня я отримав заборону на гру і сказав, що не хочу мати нічого спільного з усією компанією, тому що мені не подобаються способи оплати в дочірньому казино, тому я Мав 20 000 знову в казино, повернули все гаразд, вони мене заблокували, і через 5 місяців я зв'язався з Dises Casino, і вони щойно отримали мої 5000 франків, і після того, як я запитав, яка це компанія, Dama NV підписала, і я написав до сестринського казино і запитав, як щодо моєї заборони, і після цього супот сказав, що у мене проблема з іграмою PG, і з цією забороною я не можу грати в жодному казино Dama.nv, і мені повертають гроші за це

Автоматичний переклад.

І мені байдуже, які гроші я завжди грав і програвав, і я ніколи не просив повернути свої гроші, тому що мені подобається грати в казино, а ви не завжди можете виграти!

але мене дратує те, що один і той самий підприємець двічі наповнює мішок грошима, хоча я мав поганий досвід через усі методи виплат! Неважливо, я заплющу очі, але вдруге ті самі шахраї відчувають сумку, хоча у мене є блокування гри PG, що означає у всій ігровій платформі Dama Nv



Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого