2 р. тому
Тут ви можете обговорити Dazard Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт Кокола,
Наскільки я розумію, ви вважаєте, що ваш рахунок в казино було використано неправомірно, а також ваші банківські реквізити.
Добре, що ви звернулися до свого банку, сподіваюся, вони вам допоможуть. Ви можете спробувати попросити повернення платежу, я вважаю, що ваш банк повинен повідомити вас.
Зараз я спробую відповісти на питання, на які я вважаю:
"як внести гроші без підтвердженого профілю" - просто KYC (Знай свого клієнта) найчастіше спрацьовує, коли запитується перше зняття коштів або використовується новий спосіб оплати. Казино переконується, що гравці є тими, за кого себе видають, перш ніж виплачувати їм будь-який виграш.
Повідомте нам, що ваш банк може зробити з цим.
Hello Kokola,
As far as I understand you believe that your casino account has been misused, as well as your banking details.
It's good you contacted your bank I hope they will help you. You may try to ask for a chargeback, your bank should advise you I believe.
I'll now try to answer what I believe is a question:
"how to deposit money without verified profile" - simply, the KYC (Know Your Customer) is most commonly triggered when the first withdrawal is requested or a new payment method is used. Casinos make sure that the players are who they claim to be, before paying out any winnings to them.
Let us know what your bank can do about it.
Звичайно, я б все забронював, це ігрові стратегії та маніпуляції загалом, депозит легко знімайте, якщо пощастить. І кожному дозволено подати заявку на повернення своїх грошей !!!! Я зрозумів, що казино завжди має рацію, але якщо ви запитаєте про свої права та законність, то ви грабіжник. ….
і повірте мені, що не має значення, в якому казино ви граєте, гроші йдуть в одному місці!!!(dama nv) це понад 60 казино, виробник яких є в Нюрнберзі.
Of course that, I would book everything back, these are the game strategies and manipulations in general, deposit easily withdraw if you are lucky. And everyone is allowed to apply for his money back !!!! One thing I've learned the casino is always right but if you ask about your rights and legality you are a burglar. ….
and believe me it doesn't matter which casino you play in, the money goes in one place!!!(dama nv) that's over 60casinos that they have a manufacturer in Nuremberg.
Natürlich dass,ich alles zurück buchen würde das sind die spiel Strategien und Manipulationen allgemein ,einzahlen ganz einfach auszahlen ,wenn sie Glück haben . Und jede darf sein Geld zurück zu beantragen !!!! Eins habe ich gelernt das Casino hat immer recht aber wenn sie nach ihre Rechte und Legalität fragen sind sie ein Einbrecher . ….
und glauben Sie mir egal in welcher Casino si spielen das Geld geht in einem Ort!!!(dama n.v. ) das sind über 60Casinos die sie Nürnberg ein Hersteller haben .
Тільки майте на увазі, що коли ви використовуєте повернення платежів, вас не вітатимуть у багатьох казино. Не сказати, що це щось погане, якщо вам зовсім не подобається грати.
Я розумію, що ви засмучені, але дозвольте мені повторити – щоб успішно вивести свій виграш, ви повинні пройти перевірку KYC. Це не якась загальноприйнята тактика затримки, це юридична вимога.
Якщо вам це не подобається, спробуйте замість цього якесь анонімне крипто-казино. Але будьте обережні там.
Я не коментую згадане вами банківське шахрайство, бо не знаю, що і як це сталося.
У будь-якому випадку, цікаво, чи є новини з вашого банку?
Just keep in mind that when you use chargeback you won't be welcomed in lots of casinos. Not saying this is something bad if you do not enjoy playing at all.
I understand you are upset, but allow me to repeat - to successfully withdraw your winnings, you must pass the KYC verification. This is not some generally used delay tactic, this is a legal requirement.
If you do not like it, try some anonymous crypto casino instead. But be cautious there.
I do not comment on the banking fraud you mentioned since I do not know what and how it happened.
Anyway, any news from your bank, I wonder?
Ви знаєте, я виправив це і в онлайн-чаті за підтримки au a casino від Dama NV, а 31 січня я замкнувся і сказав, що не хочу бути причетним до платформи!
і спочатку я не знав, що воно належить до казино Dazard також Dama nv тільки пізніше після того, як я запитав, і чисто теоретично, якщо ви заблоковані, ви не можете внести депозит, але також неможлива реєстрація !!!! Якби вони стали правильним казино і правильні підприємці взагалі не знайшли б його, але було б сказано, що я не можу там грати !!!
You know I fixed it and in online chat with the support of au a casino from Dama NV and on January 31st I locked myself in and said I don't want to be involved with the platform!
and I didn't know at the beginning that it belongs to the casino of Dazard also Dama nv only later after I asked and purely theoretically if you are blocked you can't deposit but also no registration possible !!!! If they become a correct casino and correct entrepreneurs would not find it at all staad but it would be said that I can not play there !!!
Wissen sie ich habe es fest gestellt und in online Chat mit dem Support von au eine Casino von Dama N.V und im im 31 Januar habe ich mich selber eingesperrt und ,sagte dass,ich mit dem Platform nicht zutun haben will !
und ich wusste am Anfang nicht das es die Kasino von Dazard auch Dama n.v gehört erst später nach dem ich gefragt habe und rein theoretisch wenn sie sich gesperrt haben konnen nicht Einzahlung sonder auch keine Registrierung möglich !!!! Wenn sie eine korrekte Casino werden und korrekte Unternehmer würde es überhaupt nicht staad finden sondern es würde geheissen das ich nicht dort spielen kann !!!
Якщо це не шахрайство, то якщо ви повинні поважати закони гри, то це бажання гравців!!!!
If that isn't cheating what if you have to respect the game laws it's the wish of players!!!!
Wenn das nicht Betrug ist was ist den wenn man die spiel Gesetze respektieren muss so ist das mit dem Wunsch von Spieler !!!!
У мене є всі докази скріншотів і підтримка підтвердила, що з баном нікуди і ця платформа грати не може
I have all the proofs screenshots and the support confirmed that with the ban nowhere and this platform can not play
Ich habe alle Beweise Screenshots und der Support bestätigte dass, mit dem verbot nirgenwo und diesem Platform spielen kann
Чесно кажучи, мені досі важко зрозуміти твої слова, тому я зараз лише здогадуюсь. Але я не маю наміру давати якусь недостатню реакцію.
Я думаю, що можу згадати головну проблему з самовиключенням:
а) гравець попросив закрити його/її рахунок. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить знову відкрити свій рахунок. Казино відкриває рахунок, тому що гравець попросив про це.
б) гравець попросив закрити його/її рахунок через проблеми з азартними іграми, оскільки він/вона не може контролювати свою пристрасть і потребує особливого догляду. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить відкрити свій рахунок. Казино не відкриває рахунок, оскільки були згадані проблеми з азартними іграми.
Чи правильно я зрозумів, що ви закрили свій рахунок у якомусь казино, а сестринська сторона дозволила вам грати та робити депозит?
Крім того, ми вважаємо справедливим, що для самовиключення з якогось «сестринського» сайту гравець також повинен повідомити дочірнє казино. Ви не можете просто думати, що всі казино, що належать одному власнику/групі, поділяють ці запити через групу.
Це проблема у вас?
Frankly, I still have a problem understanding your words, so I'm just guessing now. I do not intend to provide some insufficient reaction, though.
I think I can mention the main problem with the self-exclusion:
a) player requested his/her account to be closed. Casino closes the account. A few days later the same player asks for his account to be reopened. The casino opens the account because the player asked for it.
b) player requested his/her account to be closed due to gambling issues because he/she is unable to control his passion and needs special care. Casino closes the account. A few days later the same player requests his/her account to be opened. The casino does not open the account because the gambling issues were mentioned.
Do I get it correctly you closed your account in some casino and the sister side let you play and deposit?
Furthermore, we see fair that in order to get self-excluded from some "sister" site, the player must inform the sister casino as well. You can not simply think that all casinos owned by the same owner/group share those requests through the group.
Is this the problem you have?
Проблема в тому, що мені заборонили грати в одному з казино Dama NV, і це було моїм рішенням, що я заблокований назавжди і що я не хочу бути причетним до цієї платформи Dama NV з Dises spere, і цього не буде можна депонувати та депонувати там, і незважаючи на це, коли я прошу мій правильний запит, не сигнал, правильна відповідь.
о так, вони всі пов'язані, власник один і він всюди!
Ви не можете сказати мені, що вони поняття не мають, але якщо ви вкладаєте в них гроші, все ідеально, але якщо ви питаєте своїх гравців і говорите правду, незважаючи ні на що, ці онлайн-казино стверджують, що вони мають репутацію і що вони законні, але якщо ви помилилися, не дайте вам розумної відповіді!!!
The problem is that I have been blocked from playing at one of Dama NV's casinos and that was my decision, that I am blocked forever and that I don't want to be involved in this platform Dama NV with Dises spere and it would not be possible to deposit and deposit there and despite that when I ask for my right request no honk you correct answer.
oh yes, they are all connected, the owner is one and it is everywhere!
you can't tell me that they have no idea, but if you deposit money into them, everything is perfect, but if you ask your players and tell the truth, no matter what, these online casinos claim that they have a reputation and that they are legal but if you come in wrong no gipt you a sane answer!!!
Das Problem ist ich habe spiel Spere bei eine von Casinos von Dama N.V und das war meine Entscheidung das ist für immer gesperrt bin und dass,ich in diesem Platform nicht zutun haben will gestern hat das der Support bestätigt und gesagt das ich auf alle Casinos von Dama N.V mit Dises spere habe und es wäre nicht möglich dort einzuzahlen und deposit anzahlen kann und trotz dass, wenn ich nach meine recht Anfrage keine hupt Ihnen korrekte Antwort .
o dooch die sind alle verbunden der Inhaber ist eint und es steht überal !!!
da können Sie mir nicht sagen dass, die keine Ahnung haben ,aber wenn man denen Geld einzahlt alles perfekt aber wenn sie ihre als Spieler fragen und die Wahrheit sagen keine Macht was , dises online Casinos behaupten ja das sie Reputation haben und das sie legal sind aber wenn sie in falschen kommen keine gipt ihnen einen vernünftigen Antwort !!!
Ви знаєте, кожен має свободу віддавати свої гроші, куди хоче, але не те, що вони думають о, слава богу, що я більше не маю з ними нічого спільного і проти тих же підприємців ті ж самі паразити 🦠
You know everyone has the freedom to give their money where they want, but not that they think ohhh thank god I don't have anything to do with them anymore and against the same entrepreneurs the same parasites 🦠
Sie wissen jede hat die Freiheit dort sein Geld zu geben wo Mann will, aber nicht das sie denken ohhh Gotzeidank ich habe nicht mehr mit denen zutun und schon wider gleiche Unternehmer gleiche Parasiten 🦠
Якщо служба підтримки змогла надати цю інформацію, яку я хотів знати вчора, час і дату блокування і що її можна знайти для всіх інших, це також означає, що ті, у кого вона МАЄ, в СИСТЕМІ!
If support was able to provide this information that I wanted to know yesterday, time and date of blocking and that it can be found for everyone else, that also means that those who HAVE it in the SISTEM!
Wenn der Support mit dises Info geben konnte die ich gestern wissen wollte Zeit Datum von Sperrung und das es für alle andere findet, das bedeutet auch dass, Die es im SISTEM HABEN !
Тому я правильно здогадався. Раніше ви самовиключалися в одному казино, і ви думаєте, що це означає, що ви не можете зробити депозит в жодному іншому казино групи. На жаль, це не так.
Щоб захиститися від подальших депозитів, ви просто повинні самостійно виключитися з кожного казино окремо. Мова йде не про те, чи є у деяких казино таку інформацію в системі, а про те, що ви активно захищаєте себе в конкретному казино.
Будь ласка, прочитайте цей посібник:
https://casino.guru/how-to-gamble-safely#tip-8
«Так само, як і з обмеженнями, згаданими раніше, варіанти самовиключення, які пропонують казино, застосовуються лише до цього казино . Ви можете легко обійти їх, граючи в іншому казино. Щоб подолати це ускладнення, ви можете самостійно виключити себе з усіх онлайн-казино. казино (що вкрай непрактично і майже неможливо) або використовувати програми, які блокують азартні ігри на глобальному рівні ».
So I guessed correctly. You previously self-excluded in one casino and you think that it means you can't deposit in any other casino in the group. Sadly, this is not how it works.
To be protected from further deposits you simply must self-exclude from every casino separately. This is not about whether some casinos have such information in their system, it's about you actively protecting yourself in a specific casino.
Please read this guide:
https://casino.guru/how-to-gamble-safely#tip-8
"Just as with the limits mentioned earlier, the self-exclusion options offered by casinos only apply to that casino. You can easily get around them by playing in another casino. To overcome this complication, you can either self-exclude yourself from all online casinos (which is extremely unpractical and almost impossible) or make use of apps that block gambling on a global level."
Ви повинні були почати цю розмову з цих скріншотів.
Чесно кажучи, ви бачите, що це працює не так, як думає навіть цей клерк. Ось чому я пояснив вам, як ми підходимо до цього питання в Casino Guru.
У будь-якому випадку, я все ще думаю, що ви завжди можете запитати в сестринських казино, чи знають вони про вашу заборону.
Будь ласка, майте це на увазі. Я з нетерпінням чекаю, як розвиватиметься ваша скарга.
You should have started this conversation with those screenshots.
Frankly, you can see it does not work the way even this clerk thinks it does. That's the reason I explained to you how we approach this matter in Casino Guru.
Anyway, I still think, that you can always ask the sister casinos whether they are aware of your ban.
Please keep that in mind. I'm looking forward to seeing how your complaint develops.
Так, це не моя проблема, ви повинні заплатити за наслідки і все пояснити співробітникам, перш ніж приймати їх на роботу!
У мене є цей доказ, і цього достатньо, щоб вимагати повернення моїх грошей. Я називаю це шахрайством і справді не хочу більше мати нічого спільного з платформою замість того, щоб вибачитися, що вони не припинили б маніпулювати, якби я знав, що це казино належить тій самій платформі, яку я ніколи не мав зареєструйтеся там і я нікому не раджу це робити!!!!
Yes, it's not my problem, you have to pay the consequences, and explain everything to the employees before you hire them!
I have this proof and that's enough to request my money back I call it a scam and really want nothing to do with the platform anymore instead of apologizing they wouldn't stop manipulating if I had known this casino was owned by the same platform I never sign up there and I don't recommend anyone to do it!!!!
Ja ,es ist nicht mein Problem dafür müssen sie sich die Konsequenzen bezahlen ,und die Angestellten bevor einstellen alles mal erklären!
ich habe dises Beweis und das ist genug mein Geld Zurück zu beantragen ich nenne als Betrug und will wirklich mit dem Platform nicht mehr zutun haben , anstatt sich entschuldigen hören Die nicht auf zu manipulieren, wenn ich gewusst hätte das dises Casino der gleiche Platform gehört würde ich mich nie dort anmelden und ich empfehle es keinen es zu Tun!!!!
Чесно кажучи, я читав багато ваших дописів тут, нові теми, які ви створили про нелегальні казино, а також скаргу, ви постійно згадуєте про права людини і про те, чи є казино законним чи ні, але все це настільки заплутано і так багато невідповідної інформації, що я повністю втратив суть.
Схоже, ви скаржитесь на те, що вас заблокувало дочірнє казино, в якому ви грали, але в той же час здається, що ви намагаєтеся отримати відшкодування за те, що вас не заблокувало дочірнє казино.
Отже, в чому саме проблема? Ви заблокували в одному казино, як причину вказали проблему з азартними іграми, казино підтвердило, що ви заблоковані в усіх своїх дочірніх казино, а потім вам вдалося зареєструватися і втратити гроші в дочірньому казино?
Honestly, I read many of your posts here, the new threads you created about illegal casinos and the complaint as well, you keep mentioning human rights and whether the casino is legal or not, but it's all so confusing and so many irrelevant information that I completely lost the point.
It looks like you complain about being blocked by a sister casino where you played, but at the same time, it feels like you're trying to get a refund for not being blocked by a sister casino.
So what's exactly the problem? You blocked in one casino, stated problem gambling as the reason, the casino confirmed you're blocked from all their sister casinos and then you managed to register and lose money in a sister casino?
Привіт. Я хочу сказати, що 31 січня я отримав заборону на гру і сказав, що не хочу мати нічого спільного з усією компанією, тому що мені не подобаються способи оплати в дочірньому казино, тому я Мав 20 000 знову в казино, повернули все гаразд, вони мене заблокували, і через 5 місяців я зв'язався з Dises Casino, і вони щойно отримали мої 5000 франків, і після того, як я запитав, яка це компанія, Dama NV підписала, і я написав до сестринського казино і запитав, як щодо моєї заборони, і після цього супот сказав, що у мене проблема з іграмою PG, і з цією забороною я не можу грати в жодному казино Dama.nv, і мені повертають гроші за це
Hello, What I want to say is, I got a game ban in January 31 and said that I don't want to have anything to do with the whole company because I didn't like the payment methods of the sister casino, so I had 20,000 again at the casino gave it back all right, they blocked me and 5 months later I contacted Dises Casino and they just got my 5000 francs and after I asked which company they are, Dama NV signed and I wrote to the sister casino and asked What about my ban and after that the suppot said that I have PG game problem and with this ban I can't play in any casino of Dama.nv and I get my money back for that
Guten Tag , Das was ich sagen möchte ist ,ich habe eine Spielssperre im Januar 31 gestatet und hab gesagt das ich mit dem ganzen Unternehmen nicht zutun haben wil , weil mir haben die Auszahlungs Methoden von die Schwester Casino nicht gepasst so habe ich 20000wider an Casino zurück gegeben alles klar , die haben mich gesperrt und 5 Monate später habe ich mich beim Dises Casino gemeldet und eben die haben meine 5000franken und nach dem ich gefragt habe welchen Unternehmen sie sind haben die Dama N.V gezeichnet und ich hab die Schwester Casino geschrieben und gefragt was ist mit meinem verbot und danach der suppot hat gesagt dass, ich PG Game Problem habe und mit dises sperre in keinem Casino von Dama.n.v spielen kann und dafür verde ich mein geld zurück vordern
І мені байдуже, які гроші я завжди грав і програвав, і я ніколи не просив повернути свої гроші, тому що мені подобається грати в казино, а ви не завжди можете виграти!
але мене дратує те, що один і той самий підприємець двічі наповнює мішок грошима, хоча я мав поганий досвід через усі методи виплат! Неважливо, я заплющу очі, але вдруге ті самі шахраї відчувають сумку, хоча у мене є блокування гри PG, що означає у всій ігровій платформі Dama Nv
And I don't care about the money I've always played and lost and I've never asked for my money back because I enjoy playing casinos and you can't always win!
but, what annoys me is that the same entrepreneur fills the sack with money twice even though I have had a bad experience because of all the payout methods! No matter there I close my eyes but a second time the same crooks feel the bag although I have PG game lock that means in the whole game platform Dama Nv
Und es regt mich nicht das Geld auf ich habe immer gespielt und verloren und ich habe nie mein Geld Zurück beantragt weil,spiel Casinos haben mir Spass gemacht und man kann nicht immer gewinnen !
aber, was mich aufregt ist das ich der gleiche Unternehmer den Hosen Sack zwei mal mit Geld auffülle obwohl,ich eine schlechte Erfahrung gemacht habe , wegen die alle auszahls Methoden ! Egal dort drucke ich mir die Augen zu aber einen zweiten Mal die gleiche Gauner den Sack auffühlen obwohl ich PG Spiel Sperr habe das heisst in das ganze Spielplatform Dama N.v
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.