ФорумКазиноDazard Casino - загальне обговорення

Dazard Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Kokola
|
5931 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Dazard Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Kokola
1 рік тому

Привіт Кокола,

Наскільки я розумію, ви вважаєте, що ваш рахунок в казино було використано неправомірно, а також ваші банківські реквізити.

Добре, що ви звернулися до свого банку, сподіваюся, вони вам допоможуть. Ви можете спробувати попросити повернення платежу, я вважаю, що ваш банк повинен повідомити вас.

Зараз я спробую відповісти на питання, на які я вважаю:

"як внести гроші без підтвердженого профілю" - просто KYC (Знай свого клієнта) найчастіше спрацьовує, коли запитується перше зняття коштів або використовується новий спосіб оплати. Казино переконується, що гравці є тими, за кого себе видають, перш ніж виплачувати їм будь-який виграш.

Повідомте нам, що ваш банк може зробити з цим.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, я б все забронював, це ігрові стратегії та маніпуляції загалом, депозит легко знімайте, якщо пощастить. І кожному дозволено подати заявку на повернення своїх грошей !!!! Я зрозумів, що казино завжди має рацію, але якщо ви запитаєте про свої права та законність, то ви грабіжник. ….

і повірте мені, що не має значення, в якому казино ви граєте, гроші йдуть в одному місці!!!(dama nv) це понад 60 казино, виробник яких є в Нюрнберзі.

Автоматичний переклад.
Kokola
1 рік тому

Тільки майте на увазі, що коли ви використовуєте повернення платежів, вас не вітатимуть у багатьох казино. Не сказати, що це щось погане, якщо вам зовсім не подобається грати.

Я розумію, що ви засмучені, але дозвольте мені повторити – щоб успішно вивести свій виграш, ви повинні пройти перевірку KYC. Це не якась загальноприйнята тактика затримки, це юридична вимога.

Якщо вам це не подобається, спробуйте замість цього якесь анонімне крипто-казино. Але будьте обережні там.

Я не коментую згадане вами банківське шахрайство, бо не знаю, що і як це сталося.

У будь-якому випадку, цікаво, чи є новини з вашого банку?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви знаєте, я виправив це і в онлайн-чаті за підтримки au a casino від Dama NV, а 31 січня я замкнувся і сказав, що не хочу бути причетним до платформи!

і спочатку я не знав, що воно належить до казино Dazard також Dama nv тільки пізніше після того, як я запитав, і чисто теоретично, якщо ви заблоковані, ви не можете внести депозит, але також неможлива реєстрація !!!! Якби вони стали правильним казино і правильні підприємці взагалі не знайшли б його, але було б сказано, що я не можу там грати !!!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо це не шахрайство, то якщо ви повинні поважати закони гри, то це бажання гравців!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є всі докази скріншотів і підтримка підтвердила, що з баном нікуди і ця платформа грати не може

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, мені досі важко зрозуміти твої слова, тому я зараз лише здогадуюсь. Але я не маю наміру давати якусь недостатню реакцію.

Я думаю, що можу згадати головну проблему з самовиключенням:

а) гравець попросив закрити його/її рахунок. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить знову відкрити свій рахунок. Казино відкриває рахунок, тому що гравець попросив про це.

б) гравець попросив закрити його/її рахунок через проблеми з азартними іграми, оскільки він/вона не може контролювати свою пристрасть і потребує особливого догляду. Казино закриває рахунок. Через кілька днів той же гравець просить відкрити свій рахунок. Казино не відкриває рахунок, оскільки були згадані проблеми з азартними іграми.

Чи правильно я зрозумів, що ви закрили свій рахунок у якомусь казино, а сестринська сторона дозволила вам грати та робити депозит?

Крім того, ми вважаємо справедливим, що для самовиключення з якогось «сестринського» сайту гравець також повинен повідомити дочірнє казино. Ви не можете просто думати, що всі казино, що належать одному власнику/групі, поділяють ці запити через групу.

Це проблема у вас?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблема в тому, що мені заборонили грати в одному з казино Dama NV, і це було моїм рішенням, що я заблокований назавжди і що я не хочу бути причетним до цієї платформи Dama NV з Dises spere, і цього не буде можна депонувати та депонувати там, і незважаючи на це, коли я прошу мій правильний запит, не сигнал, правильна відповідь.


о так, вони всі пов'язані, власник один і він всюди!

Ви не можете сказати мені, що вони поняття не мають, але якщо ви вкладаєте в них гроші, все ідеально, але якщо ви питаєте своїх гравців і говорите правду, незважаючи ні на що, ці онлайн-казино стверджують, що вони мають репутацію і що вони законні, але якщо ви помилилися, не дайте вам розумної відповіді!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви знаєте, кожен має свободу віддавати свої гроші, куди хоче, але не те, що вони думають о, слава богу, що я більше не маю з ними нічого спільного і проти тих же підприємців ті ж самі паразити 🦠

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо служба підтримки змогла надати цю інформацію, яку я хотів знати вчора, час і дату блокування і що її можна знайти для всіх інших, це також означає, що ті, у кого вона МАЄ, в СИСТЕМІ!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Kokola
1 рік тому

Тому я правильно здогадався. Раніше ви самовиключалися в одному казино, і ви думаєте, що це означає, що ви не можете зробити депозит в жодному іншому казино групи. На жаль, це не так.

Щоб захиститися від подальших депозитів, ви просто повинні самостійно виключитися з кожного казино окремо. Мова йде не про те, чи є у деяких казино таку інформацію в системі, а про те, що ви активно захищаєте себе в конкретному казино.

Будь ласка, прочитайте цей посібник:

https://casino.guru/how-to-gamble-safely#tip-8

«Так само, як і з обмеженнями, згаданими раніше, варіанти самовиключення, які пропонують казино, застосовуються лише до цього казино . Ви можете легко обійти їх, граючи в іншому казино. Щоб подолати це ускладнення, ви можете самостійно виключити себе з усіх онлайн-казино. казино (що вкрай непрактично і майже неможливо) або використовувати програми, які блокують азартні ігри на глобальному рівні ».

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не хотів контактувати з усією платформою і тут клерк це підтверджує!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я замкнувся в січні!!!

Автоматичний переклад.
Kokola
1 рік тому

Ви повинні були почати цю розмову з цих скріншотів.

Чесно кажучи, ви бачите, що це працює не так, як думає навіть цей клерк. Ось чому я пояснив вам, як ми підходимо до цього питання в Casino Guru.

У будь-якому випадку, я все ще думаю, що ви завжди можете запитати в сестринських казино, чи знають вони про вашу заборону.

Будь ласка, майте це на увазі. Я з нетерпінням чекаю, як розвиватиметься ваша скарга.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, це не моя проблема, ви повинні заплатити за наслідки і все пояснити співробітникам, перш ніж приймати їх на роботу!

У мене є цей доказ, і цього достатньо, щоб вимагати повернення моїх грошей. Я називаю це шахрайством і справді не хочу більше мати нічого спільного з платформою замість того, щоб вибачитися, що вони не припинили б маніпулювати, якби я знав, що це казино належить тій самій платформі, яку я ніколи не мав зареєструйтеся там і я нікому не раджу це робити!!!!

Автоматичний переклад.
Kokola
1 рік тому

Чесно кажучи, я читав багато ваших дописів тут, нові теми, які ви створили про нелегальні казино, а також скаргу, ви постійно згадуєте про права людини і про те, чи є казино законним чи ні, але все це настільки заплутано і так багато невідповідної інформації, що я повністю втратив суть.

Схоже, ви скаржитесь на те, що вас заблокувало дочірнє казино, в якому ви грали, але в той же час здається, що ви намагаєтеся отримати відшкодування за те, що вас не заблокувало дочірнє казино.

Отже, в чому саме проблема? Ви заблокували в одному казино, як причину вказали проблему з азартними іграми, казино підтвердило, що ви заблоковані в усіх своїх дочірніх казино, а потім вам вдалося зареєструватися і втратити гроші в дочірньому казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я хочу сказати, що 31 січня я отримав заборону на гру і сказав, що не хочу мати нічого спільного з усією компанією, тому що мені не подобаються способи оплати в дочірньому казино, тому я Мав 20 000 знову в казино, повернули все гаразд, вони мене заблокували, і через 5 місяців я зв'язався з Dises Casino, і вони щойно отримали мої 5000 франків, і після того, як я запитав, яка це компанія, Dama NV підписала, і я написав до сестринського казино і запитав, як щодо моєї заборони, і після цього супот сказав, що у мене проблема з іграмою PG, і з цією забороною я не можу грати в жодному казино Dama.nv, і мені повертають гроші за це

Автоматичний переклад.
1 рік тому

І мені байдуже, які гроші я завжди грав і програвав, і я ніколи не просив повернути свої гроші, тому що мені подобається грати в казино, а ви не завжди можете виграти!

але мене дратує те, що один і той самий підприємець двічі наповнює мішок грошима, хоча я мав поганий досвід через усі методи виплат! Неважливо, я заплющу очі, але вдруге ті самі шахраї відчувають сумку, хоча у мене є блокування гри PG, що означає у всій ігровій платформі Dama Nv



Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого