ФорумКазиноDazard Casino - загальне обговорення

Dazard Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Kokola
|
8940 переглядів 40 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
2 р. тому

Я як гравець і, як і всі, хочу пором і правильне казино, а не маніпуляторів, які тримають вас, як королеви, якщо ви просто вносите депозит, а сервіс, якому ви можете довіряти, хороший контакт, коли є скарга або проблема, де ви можете знайти спосіб виріши це . Я теж за це плачу!


Автоматичний переклад.
Kokola
2 р. тому

Дозвольте мені сказати лише ключові моменти, тому що я не збираюся повторюватися:

  • Щоб переконатися, що вас заблокували в казино, зв’яжіться з чатом і запитайте.
  • Закрийте свій обліковий запис самостійно, щоб переконатися, що він закритий у кожному казино.
  • Підтвердьте свій обліковий запис, інакше казино не може бути впевненим, що ваш обліковий запис потрібно заблокувати чи ні – це не так.
  • Якщо вам не подобається компанія Dama NV, приходьте сюди і перевірте кожне казино, в якому ви любите грати, щоб дізнатися, хто є власником.

Сподіваюся, це допоможе вам у майбутньому.

Тепер до вашого депозиту, будь ласка, яка зараз ситуація?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для свого депозиту я попросив повернути внесені мною гроші з банку та підтвердити, що вся інформація, яку я маю, як повідомлення від служби підтримки, вони подбають про це, це також мій щуп від казино, тому що також надає неправильну інформацію, Єдине, чого я хочу, щоб справу розстріляли, це отримати не прибуток, а мої депозитні суми 🙂, а в майбутньому я дійсно перевірю більше про казино і спочатку прочитаю всю інформацію, щоб вона не відображала таких випадків !

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я грав три роки і ніколи не робив і не відчував нічого подібного, але на помилках вчишся 🙂


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Для свого депозиту я попросив повернути внесені мною гроші з банку та підтвердити, що вся інформація, яку я маю, як повідомлення від служби підтримки, вони подбають про це, це також мій щуп від казино, тому що також надає неправильну інформацію, Єдине, чого я хочу, щоб справу розстріляли, це отримати не прибуток, а мої депозитні суми 🙂, а в майбутньому я дійсно перевірю більше про казино і спочатку прочитаю всю інформацію, щоб вона не відображала таких випадків !

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розумію, чому ви хочете повернути свій депозит.

Зі свого боку, я хотів, щоб ви отримали краще уявлення про те, як бути в безпеці, коли надішлете запит на закриття облікового запису в майбутньому.

Тепер, чи спілкується з вами казино на даний момент щодо депозиту? Чи є якісь проблеми?

Чесно кажучи, я не впевнений, чи раніше ви згадували про будь-яку пов’язану проблему, тому я прошу ще раз, щоб стежити за прогресом. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я грав три роки і ніколи не робив і не відчував нічого подібного, але на помилках вчишся 🙂


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це дуже вірно, але таке навчання може бути досить напруженим, я б сказав. 🙂

Автоматичний переклад.
Kokola
2 р. тому

Добре, я почав розуміти. Отже, ви десь грали і закрили свій обліковий запис через проблеми з азартними іграми. Потім через 5 місяців ви грали в іншому місці, втратили там 5000 франків, а потім зрозуміли, що це дочірнє казино того, де ви грали раніше. А потім раптом вам повідомили, що вам більше заборонено там грати, тому що у вас є проблеми з азартними іграми, хоча раніше вам дозволяли програти 5000 франків. Це правильно?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це цілком правильно, спілкування з казино непросте, але казино хоче повернути ваші гроші, тому ви, звичайно, придумуєте різні виправдання, ви все знаєте спочатку Хоча чоловік підтвердив і написав, я бачу PG gaming проблема, а потім підтвердив, що вона актуальна для всієї платформи, оскільки заборона на ігри Казино може робити помилки, але гравці цього не роблять, і це питання, яке мене дуже хвилює, помирися, перш ніж заплатити за продукт, і не задоволений з тим, що ви б зробили, звичайно, попросіть повернути витрати, як я вже сказав, що зі мною ніколи не траплялося, що до такого моменту я грав у різних казино, і вони дійсно правильні, а також погано, що я також ніколи не виявив проти там.


Автоматичний переклад.
Kokola
2 р. тому

Гаразд, я переслав це повідомлення Ніку, тому що я вважаю, що ця інформація може бути корисною для нього, оскільки він зараз розглядає вашу скаргу. Я не дуже впевнений, як це буде розвиватися, але я схильний думати, що тепер цілком зрозуміло, що вони не повинні дозволяти вам робити депозит, якщо знають, що у вас є проблеми з азартними іграми. Це якось логічно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Щиро дякую за те, що ви могли мене зрозуміти, це не просто грати в азартні гроші, а й платформа! які говорять одне, а роблять інше

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ти знаєш, що я тут кілька днів

Я справді не думав, що до цього дійде, я просто залишу справу в своєму банку, я надіслав усі докази, і вони мають подивитися, як це піде.

Автоматичний переклад.
Kokola
2 р. тому

Привіт,

Я навчився, що ваш банк уже досліджував можливості, у будь-якому випадку, будь ласка, повідомте нам, які варіанти пропонує ваш банк, я думаю, це також може бути корисно для інших гравців у подібній ситуації.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, спочатку все перевіряється, це займає приблизно від 4 до максимум 8 тижнів 🙂


Автоматичний переклад.
Kokola
2 р. тому

О, це досить довго чекати!🤨

У цьому випадку я цілком впевнений, що наша команда з розгляду скарг буде набагато швидшою, якщо казино, звичайно, співпрацюватиме. Ніхто ніколи не знає.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я помітив лише одне з онлайн-казино, ви не можете порозумітися, вони завжди мають хороші маніпулятивні аргументи

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як я вже сказав, я подав заявку на повернення коштів у своєму банку, тому заберуть лише те, що мені належить, навіть зазвичай пишуть, коли клієнт повідомляє про зловживання, з профілю користувача, повернення без бонусу та додаткового прибутку можливо. але вони роблять все можливе тільки щоб втрачені гроші не претендували на повернення, в техпідтримці мені повідомили, що у мене є pg бан якщо це його вина то я не винен! І в 3 рази ви знаєте, кому дозволити вам внести депозит, зареєструйте кого!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Dazard казино не выплачивает выигрыш прошло 7 дней они сказали что якобы перевели выигрыш но ничего нет. Написали что нужно сбросить выписку с банка хотя я до этого общался они говорили подождать а потом сказали что все выплатили опять обман я всё заскриншотил и сейчас буду писать о них на всех сайтах

1 рік тому

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У меня есть все скриншоты верификация логин и чат

1 рік тому

Можно пройтись по всем партнёрам и представителям разоблачить аферистов

1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого