Привіт,
Я думаю, що вам слід вставити сюди більше корисної інформації, наприклад, чи ваш обліковий запис було повністю перевірено. Я розумію, що ти сердишся, але переглядаючи пости, я нічого не дізнався.
Що стосується підтвердження та виведення коштів, ми надаємо казино 14 повних днів для перевірки рахунку, історії ігор та інших деталей, а потім надсилаємо гроші.
Якщо казино не надає виграш вчасно, то нам пора втрутитися.
Можливо , ви зможете дізнатися більше про те, що ми називаємо скаргами , і вирішити свій наступний крок.
Це казино навіть отримало значок справедливості, тому я впевнений, що вони діятимуть чесно.
З іншого боку, публікація такої розпливчастої інформації ні до чого не призведе, я б сказав, тож спробуйте трохи заспокоїтися. 🙏
Hello,
I think that you should paste here more useful information like whether your account has been fully verified. I understand that you are angry, but going through posts I learned nothing.
When it comes to verification and withdrawal, we allow casinos 14 full days to check the account, game history, and other details, then send the money.
If the casino fails to provide the winnings in time then it is time for us to step in.
Maybe you can learn more about what we call complaints, and decide your next step.
This casino even earned a fair badge so I'm sure that they will act fairly.
Posting such vague information, on the other hand, will get you nowhere, I'd say so try to calm down a bit. 🙏