ГоловнаФорумКазиноCrownPlay Casino - загальне обговорення

CrownPlay Casino - загальне обговорення

 від Romi
|
27 338 переглядів 208 відповідей |
|
1 2...11
Тут ви можете обговорити CrownPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Добрий ранок

Хтось уже мав досвід і грав у казино CROWNPLAY?.. це серйозне казино, особливо коли справа доходить до виведення коштів?

Автоматичний переклад.

Привіт, я теж там зареєструвався і вчора, 16 березня, подав заявку на виплату. Мені цікаво дізнатися, скільки часу знадобиться для обробки моєї виплати. Тримаю вас в курсі

Автоматичний переклад.

Привіт, Ману... Чесно кажучи, я грав у CROWNPLAY протягом 2 тижнів, і, чесно кажучи, це справді чудове онлайн-казино... тепер будемо сподіватися, що вони також серйозно ставляться до вилучення коштів і не будуть шуміти.. . Учора я зробив 2 зняття... Я також буду тримати вас у курсі

Автоматичний переклад.

Відповідно до загальних умов це 3 дні, сподіваюся, найкраще зв’язатися зі мною в середу.

З повагою 😉

Автоматичний переклад.

Будьмо в курсі, друже😌😌🙏🙏

Автоматичний переклад.

Добрий ранок

Хтось уже мав досвід і грав у казино CROWNPLAY?.. це серйозне казино, особливо коли справа доходить до виведення коштів?

Автоматичний переклад.

привіт Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему казино, щоб у вас було більше шансів отримати тут більше відповідей. Ваш обліковий запис уже підтверджено в цьому казино? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити цей процес. Це може зайняти більше часу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.

Автоматичний переклад.

Привіт, я теж там зареєструвався і вчора, 16 березня, подав заявку на виплату. Мені цікаво дізнатися, скільки часу знадобиться для обробки моєї виплати. Тримаю вас в курсі

Автоматичний переклад.

Привіт. Вони вже просять вас пройти процес перевірки?

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку, Ромі..дякую за переміщення та виділення моєї публікації...так, все зроблено...перевірте документи та все, що їм було потрібно, CROWNPLAY...згідно з умовами, які я прочитав, їм потрібна 3-денна перевірка на зняття ще 3/ 5 днів, тому що виведені виграші надходять на мій банківський рахунок... Я думаю, що завтра чи в середу я отримаю відповіді щодо перевірки мого завершеного виведення

Автоматичний переклад.
Dome9999

На мою думку, це звучить досить справедливо. Отже, коли ви побачите, що ваше зняття було успішно надіслано, ви можете повідомити мені про це.

Крім того, якщо все навпаки і виникнуть труднощі, ви також можете зв’язатися з нами.

Наразі ми можемо бути терплячими, і якщо казино відреагує, я думаю, що воно буде на правильному шляху.

Коли у вас буде оновлення, повідомте нас. 🙂

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, ні, там написано, що перевірка наразі не потрібна

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Яро..так, звичайно..очевидно, я хотів запитати тих, хто також грав у казино CROWNPLAY, чи було це правильно зі зняттям коштів і хто вже мав досвід, враховуючи, що казино досить молоде... загалом я маю сказати, що CROWNPLAY мені подобається. Мені дуже подобається онлайн-казино..його функції..БОНУС..ігор справді нескінченна...навіть те, як сайт виглядає чудово....Я буду тримати вас в курсі щодо зняття грошей і часу

Автоматичний переклад.
Dome9999

Я чекаю виплати вже 8 днів. Служба підтримки просто каже почекати. нахабство.

Автоматичний переклад.

Найкраще відкривати кейс 3 робочі дні - це 3 робочі дні, я більше не буду чекати до середи

Автоматичний переклад.
manuu732

Я вже двічі звертався в службу підтримки і вони кажуть, що треба почекати

Автоматичний переклад.
Wochik

Рекомендую всім відкрити справу через 3 робочі дні. Я зроблю це, якщо виплату не буде оброблено через 3 робочі дні

Автоматичний переклад.

Хтось тут коли-небудь мав успішну виплату?

Автоматичний переклад.
manuu732

Сьогодні був би 3-й день після мого зняття... Думаю, сьогодні або завтра мені дадуть відповіді... так мені відповіли в асистенції

Автоматичний переклад.

Привіт, ні, там написано, що перевірка наразі не потрібна

Автоматичний переклад.

Це нормально, деякі казино іноді не потребують перевірки, і в більшості випадків це відбувається, якщо це менша сума. Але якщо ви й надалі будете перемагати, я вважаю, що це точно знадобиться.

Дайте мені знати, як справи з вашим виведенням і чи отримали ви гроші. 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт Яро..так, звичайно..очевидно, я хотів запитати тих, хто також грав у казино CROWNPLAY, чи було це правильно зі зняттям коштів і хто вже мав досвід, враховуючи, що казино досить молоде... загалом я маю сказати, що CROWNPLAY мені подобається. Мені дуже подобається онлайн-казино..його функції..БОНУС..ігор справді нескінченна...навіть те, як сайт виглядає чудово....Я буду тримати вас в курсі щодо зняття грошей і часу

Автоматичний переклад.

Я цілком розумію, що ви хотіли дізнатися більше інформації, особливо про зняття коштів. Ми побачимо, якого прогресу ви досягнете, і я твердо вірю, що ваші гроші потраплять на ваш рахунок якомога швидше.

Я буду чекати на ваше повідомлення. 😊🤞☘️

Автоматичний переклад.
1 2...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого