9 міс. тому
Тут ви можете обговорити CrownPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Добрий ранок
Хтось уже мав досвід і грав у казино CROWNPLAY?.. це серйозне казино, особливо коли справа доходить до виведення коштів?
Good morning
Has anyone already had experience and played with CROWNPLAY casino?..is it a serious casino especially when it comes to withdrawals?
Buongiorno
Percaso qualcuno ha già avuto esperienze e giocato con casino CROWNPLAY?..è un casino serio soprattutto quando si tratta di prelievi?
Привіт, я теж там зареєструвався і вчора, 16 березня, подав заявку на виплату. Мені цікаво дізнатися, скільки часу знадобиться для обробки моєї виплати. Тримаю вас в курсі
Hello, I also registered there and applied for a payout yesterday, March 16th. I'm curious to see how long it will take for my payout to be processed. I keep you informed
Guten Tag habe mich dort auch angemeldet und gestern den 16 März eine Auszahlung beantragt bin auch mal gespannt wie lange es dauert bis meine Auszahlung bearbeitet wird. Ich halte sie auf dem laufenden
Привіт, Ману... Чесно кажучи, я грав у CROWNPLAY протягом 2 тижнів, і, чесно кажучи, це справді чудове онлайн-казино... тепер будемо сподіватися, що вони також серйозно ставляться до вилучення коштів і не будуть шуміти.. . Учора я зробив 2 зняття... Я також буду тримати вас у курсі
Hi Manu ... I honestly have been playing with CROWNPLAY for 2 weeks and I have to be honest it's really beautiful as an online casino ... now let's hope that they are also serious with withdrawals and don't make a fuss ... I made yesterday 2 withdrawals...I'll keep you updated too
Ciao Manu ...io sinceramente è da 2 settimane che ci ho giocato con CROWNPLAY e devo essere sincero è davvero bellissimo come casino online...adesso speriamo che sono anche seri con i prelievi e non fanno storie ...io ieri ho effettuato 2 prelievi...ti tengo aggiornato anche io
Відповідно до загальних умов це 3 дні, сподіваюся, найкраще зв’язатися зі мною в середу.
З повагою 😉
According to the general terms and conditions it is 3 days, hopefully the best thing is to get in touch with me on Wednesday.
Kind regards 😉
Laut allgemeinen Geschäftsbedingungen sind es 3 Tage hoffentlich wir mal das beste melde mich Mittwoch.
Mit freundlichen Grüßen 😉
Добрий ранок
Хтось уже мав досвід і грав у казино CROWNPLAY?.. це серйозне казино, особливо коли справа доходить до виведення коштів?
Good morning
Has anyone already had experience and played with CROWNPLAY casino?..is it a serious casino especially when it comes to withdrawals?
Buongiorno
Percaso qualcuno ha già avuto esperienze e giocato con casino CROWNPLAY?..è un casino serio soprattutto quando si tratta di prelievi?
привіт Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему казино, щоб у вас було більше шансів отримати тут більше відповідей. Ваш обліковий запис уже підтверджено в цьому казино? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити цей процес. Це може зайняти більше часу, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.
Hi there. I have moved your post to this official thread of casino, so you'll have a better chance to get some more answers here. Is your account already verified at this casino? We usually give casinos 14 full days to get this process done. It may be more time consuming, especially when it comes to the first withdrawal.
Привіт, я теж там зареєструвався і вчора, 16 березня, подав заявку на виплату. Мені цікаво дізнатися, скільки часу знадобиться для обробки моєї виплати. Тримаю вас в курсі
Hello, I also registered there and applied for a payout yesterday, March 16th. I'm curious to see how long it will take for my payout to be processed. I keep you informed
Guten Tag habe mich dort auch angemeldet und gestern den 16 März eine Auszahlung beantragt bin auch mal gespannt wie lange es dauert bis meine Auszahlung bearbeitet wird. Ich halte sie auf dem laufenden
Доброго ранку, Ромі..дякую за переміщення та виділення моєї публікації...так, все зроблено...перевірте документи та все, що їм було потрібно, CROWNPLAY...згідно з умовами, які я прочитав, їм потрібна 3-денна перевірка на зняття ще 3/ 5 днів, тому що виведені виграші надходять на мій банківський рахунок... Я думаю, що завтра чи в середу я отримаю відповіді щодо перевірки мого завершеного виведення
Good morning Romi..thanks for moving and highlighting my post...yes everything was done...check with documents and everything they needed CROWNPLAY...according to the terms I read they need 3 days verification on the withdrawal another 3/5 days because the withdrawn winnings arrive in my bank account... I think that tomorrow or Wednesday I will have answers on the verification of my completed withdrawal
Buongiorno Romi..grazie per aver spostato e messo in risalto il mio post...si è stato tutto fatto ...verifica con documenti e tutto di cui avevano bisogno CROWNPLAY...secondo i termini che ho letto hanno bisogno di 3 giorni di verifica sul prelievo in più altri 3/5 giorni perché la vincita prelevata arriva sul mio conto bancario...credo che domani o mercoledì avrò risposte sulla verifica del mio prelievo completata
На мою думку, це звучить досить справедливо. Отже, коли ви побачите, що ваше зняття було успішно надіслано, ви можете повідомити мені про це.
Крім того, якщо все навпаки і виникнуть труднощі, ви також можете зв’язатися з нами.
Наразі ми можемо бути терплячими, і якщо казино відреагує, я думаю, що воно буде на правильному шляху.
Коли у вас буде оновлення, повідомте нас. 🙂
That sounds fair enough in my opinion. So when you see that your withdrawal has been successfully sent, you can let me know.
Also, if it is the other way around and there are any difficulties, you can also contact us.
For now, we can be patient and if the casino responds, I think it could be on the right track.
When you have an update, let us know. 🙂
Привіт, ні, там написано, що перевірка наразі не потрібна
Hello no, it says verify is not necessary at the moment
Hallo nein dort steht verifizieren derzeit nicht nötig
Привіт Яро..так, звичайно..очевидно, я хотів запитати тих, хто також грав у казино CROWNPLAY, чи було це правильно зі зняттям коштів і хто вже мав досвід, враховуючи, що казино досить молоде... загалом я маю сказати, що CROWNPLAY мені подобається. Мені дуже подобається онлайн-казино..його функції..БОНУС..ігор справді нескінченна...навіть те, як сайт виглядає чудово....Я буду тримати вас в курсі щодо зняття грошей і часу
Hi Jaro..yes of course..obviously I wanted to ask for those who have also played with CROWNPLAY casino whether it was also correct with withdrawals and who has already had experience given that the casino is quite young...all in all I have to say that CROWNPLAY pleases me I really like the online casino..its functions..BONUS..games are truly infinite...even the way the site looks is beautiful....I will keep you updated regarding withdrawals and times
Ciao Jaro..si certamente ..ovviamente ho voluto chiedere per chi ha anche giocato con casino CROWNPLAY se era corretta anche con i prelievi e chi ha già avuto esperienza dato che il casino è abbastanza giovane ...tutto sommato devo dire che CROWNPLAY mi piace davvero come casino online ..le sue funzioni ..BONUS..giochi ha una vera infinita' ...anche come si presenta il suo sito è bellissimo....vi terrò aggiornati per quanto riguarda i prelievi e i tempi
Я чекаю виплати вже 8 днів. Служба підтримки просто каже почекати. нахабство.
I've been waiting for my payout for 8 days now. Support just tells me to wait. impudence.
Ich warte mittlerweile seit 8 Tagen auf meine Auszahlung. Support sagt nur ich soll warten. Frechheit.
Найкраще відкривати кейс 3 робочі дні - це 3 робочі дні, я більше не буду чекати до середи
It's best to open a case 3 business days is 3 business days, I won't wait until Wednesday any longer
Am besten einen Fall eröffnen 3 Werktage sind 3 Werktage, werde bis Mittwoch warten länger nicht
Я вже двічі звертався в службу підтримки і вони кажуть, що треба почекати
I've already contacted support twice and they say I should wait
Schon 2 mal den Support kontaktiert und die aussage ist das ich warten soll
Рекомендую всім відкрити справу через 3 робочі дні. Я зроблю це, якщо виплату не буде оброблено через 3 робочі дні
Would recommend everyone to open a case after 3 business days I will do it if the payout has not been processed after 3 business days
Würde jedem empfehlen nach 3 Werktagen einen Fall zu eröffnen ich werde es tun wenn die Auszahlung nach 3 Werktage nicht bearbeitet wurde
Сьогодні був би 3-й день після мого зняття... Думаю, сьогодні або завтра мені дадуть відповіді... так мені відповіли в асистенції
Today would be the 3rd day since my withdrawal... I think they will give me answers either today or tomorrow... that's how the assistance responded to me
Oggi sarebbe il 3 giorno passato dal mio prelievo..credo che mi daranno risposte o oggi o domani...così mi hanno risposto l'assistenza
Це нормально, деякі казино іноді не потребують перевірки, і в більшості випадків це відбувається, якщо це менша сума. Але якщо ви й надалі будете перемагати, я вважаю, що це точно знадобиться.
Дайте мені знати, як справи з вашим виведенням і чи отримали ви гроші. 🙂
That's okay, some casinos sometimes don't need verification and most of the time it happens if it's a smaller amount. However, if you continue to win, it will definitely be needed I think.
Let me know how it is with your withdrawal and if you got the money. 🙂
Привіт Яро..так, звичайно..очевидно, я хотів запитати тих, хто також грав у казино CROWNPLAY, чи було це правильно зі зняттям коштів і хто вже мав досвід, враховуючи, що казино досить молоде... загалом я маю сказати, що CROWNPLAY мені подобається. Мені дуже подобається онлайн-казино..його функції..БОНУС..ігор справді нескінченна...навіть те, як сайт виглядає чудово....Я буду тримати вас в курсі щодо зняття грошей і часу
Hi Jaro..yes of course..obviously I wanted to ask for those who have also played with CROWNPLAY casino whether it was also correct with withdrawals and who has already had experience given that the casino is quite young...all in all I have to say that CROWNPLAY pleases me I really like the online casino..its functions..BONUS..games are truly infinite...even the way the site looks is beautiful....I will keep you updated regarding withdrawals and times
Ciao Jaro..si certamente ..ovviamente ho voluto chiedere per chi ha anche giocato con casino CROWNPLAY se era corretta anche con i prelievi e chi ha già avuto esperienza dato che il casino è abbastanza giovane ...tutto sommato devo dire che CROWNPLAY mi piace davvero come casino online ..le sue funzioni ..BONUS..giochi ha una vera infinita' ...anche come si presenta il suo sito è bellissimo....vi terrò aggiornati per quanto riguarda i prelievi e i tempi
Я цілком розумію, що ви хотіли дізнатися більше інформації, особливо про зняття коштів. Ми побачимо, якого прогресу ви досягнете, і я твердо вірю, що ваші гроші потраплять на ваш рахунок якомога швидше.
Я буду чекати на ваше повідомлення. 😊🤞☘️
I completely understand that you wanted to find out more information and especially about the withdrawal. We'll see what progress you make and I firmly believe that your money will land in your account as soon as possible.
I will wait for your message. 😊🤞☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.